Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (51)Тематичний інтернет-навігатор (6)Автореферати дисертацій (1322)Реферативна база даних (10001)Книжкові видання та компакт-диски (4718)Журнали та продовжувані видання (77)
Пошуковий запит: (<.>K=ТЬЮТОРСЬК$<.>+<.>K=КОМПЕТЕНЦІЯ$<.>+<.>K=ВЧИТЕЛ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 169
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Кузякіна, Наталя.
Про художню своєрідність драматичних творів [Електронний ресурс] / Н. Кузякіна. - [Б. м.] : [б. в.], [19_ _?]. - 20 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Труднощі естетичного аналізу на уроках літератури полягають насамперед у традиційному відриванні змісту від форми. Жадання цілковитої ясності та вичерпності увизначенні ідейно-тематичного багатства твору скеровує вчителя на максимальне виділенняусіх його позитивних чи негативних думок.



Кл.слова:
літературознавство -- драматургія

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Коломієць, Валентина Олексіївна.
Типові помилки при вивченні англійської мови [Електронний ресурс] = Друге видання, перероблене і доповнене : навчальний посібник для студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти / В. О. Коломієць ; Київський національний лінгвістичний університет. - Київ : Видавничий центр КНЛУ, 2020. - 147 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.02 Мб


Подано основні відомості про особливості використання близько 200 слів і граматичних конструкцій, вживання яких часто становить труднощі при вивченні англійської мови. Вміщено вправи для активізації навчального матеріалу та ключі до них.

Для студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти. Стане у пригоді вчителям, а також тим, хто вивчає англійську мову самостійно.



Кл.слова:
лексико-граматичні помилки -- іменник

   Тип видання:   підручник   
3.

Тарасун, Валентина.
Аутологія: теорія і практика [Електронний ресурс] / В. В. Тарасун ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : "Вадекс", 2018. - 590 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 10.22 Мб


У підручнику висвітлено досягнення науки, перспективи практики і проблеми аутології – розділу корекційної педагогіки і спеціальної психології, присвяченого вирішенню питань розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом. Розкрито сучасні медико-психолого-педагогічні і нейропсихологічні підходи до вивчення розладів аутичного спектру (РАС). Представлено загальноприйняті, традиційні, а також авторські методики діагностики особливостей розвитку дитини з аутизмом. Висвітлено систему інтенсифікації корекції розвитку дітей з РАС: різновиди підходів; дорожню карту аутологічної допомоги; методики корекції соціально-емоційного і комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини з РАС. Розкрито зміст, значення і методичну реалізацію сучасного нейропсихологічного напряму аутологічної допомоги дітям з РАС.

Підручник адресується студентам, науковцям, а також корекційним педагогам, логопедам, спеціальним і клінічним психологам, які здійснюють навчання і соціалізацію дітей з РАС в умовах спеціальної та інклюзивної освіти.

Водночас є корисним у підготовці вчителя початкових класів загальноосвітньої школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.

Підручник може допомогти батькам дітей з особливостями в розвитку конструктивно діяти з фахівцями у вирішенні спільних завдань розвитку і соціалізації дитини.



Кл.слова:
Аутологія -- Психодіагностика -- корекція

   Тип видання:   бібліографічний покажчик літератури   
Категорія: Біологічні науки   
4.


Природно-заповідний фонд Донецької області [Електронний ресурс] : бібліографічний покажчик літератури. Вип. 8 / уклад.: О. В. Василюк, Л. М. Ластікова ; Інститут зоології імені І. І. Шмальгаузена. - Київ : LAT & K, 2018. - 216 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Покажчик «Природно-заповідний фонд Донецької області: бібліографічний покажчик літератури» на сьогодні є найбільш повним зібранням відомостей про публікації, що містять інформацію щодо територій і об’єктів природно-заповідного фонду Донецької області. Покажчик включає інформацію про 2453 друковані видання, статті, тези конференцій та семінарів, а також популярні публікації, що містять інформацію про території і об’єкти природно-заповідного фонду Донецької області, створені до 01.07.2018 року.

Покажчик розрахований на широке коло читачів-науковців, природоохоронців, працівників установ природно-заповідного фонду, студентів та викладачів природничих спеціальностей, вчителів, учнів та краєзнавців.




   Тип видання:   зб. статей   
Категорія: Науки про Землю   
5.


Проблеми екологічного стану малих річок України [Електронний ресурс] : тематичний збірник за результатами круглого столу / Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління ; упор. В. О. Кузьмінський, Р. А. Третяк, Р. Ю. Шевченко. - Київ : [б. в.], 2017. - 61 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.11 Мб


Тематичний збірник «Проблеми екологічного стану малих річок України» містить наукові статті щодо вирішення проблем екологічного стану малих річок України, раціонального використання природних ресурсів на землях водного фонду в басейнах малих річок України та охорони водних ресурсів, рекомендації щодо розроблення Концепції, Загальнодержавної національної програми екологічного оздоровлення басейнів малих річок України та інтерактивної карти динаміки екологічного стану малих річок України. Видання містить наукові статті та тези з комплексного підходу у вирішенні проблем ефективного та раціонального використання земельних, водних, рибних та інших ресурсів на землях водного фонду та у водоймах басейнів малих річок України, пов’язані з організацією охорони та відтворенням природних комплексів і об’єктів. Видання розраховане на керівників та спеціалістів органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, природоохоронних органів, органів містобудування і архітектури та охорони культурної спадщини, працівників науково-дослідних, проектних та вишукувальних організацій, викладачів і студентів екологічних, землевпорядних, аграрних, будівельних та юридичних вищих навчальних закладів і коледжів, працівників установ і організацій природно-заповідного фонду України, фахівців у галузі екології, охорони довкілля, містобудування, вчителів загальноосвітніх шкіл, активістів громадських екологічних організацій і може бути корисним для фахівців підпорядкованих Держводагентству України.



Кл.слова:
евтрофікація -- сапропель -- гідроекологія -- потамологія

   Тип видання:   навчальний посібник      методичний посібник   
Категорія:    
6.


Спорт заради розвитку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. В. Погонцева [и др.] ; Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Міністерство освіти і науки України. - Київ : Видавництво "Фенікс", 2017. - 268 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.21 Мб


Мета посібника – забезпечити викладацький склад загальноосвітніх навчальних закладів та закладів післядипломної педагогічної освіти науково-методичними розробками, що дозволяють організувати ефективний навчальний процес у відповідності до змісту і вимог концепції освіти в інтересах сталого розвитку, програми "Спорт заради розвитку". Розроблені матеріали методичного посібника "Спорт заради розвитку" можуть бути використані вчителями загальноосвітніх навчальних закладів; викладачами вищих навчальних закладів України в межах проходження ознайомчої та виробничих практик на базах загальноосвітніх навчальних закладів України; організаторами курсів підвищення кваліфікації, методистами, організаторами навчальних програм, семінарів.

Представлені матеріали можуть використовуватися під час проведення занять-тренінгів та занять фізичною культурою з метою усунення соціального напруження, попередження конфліктів, покращення комунікації та взаємодії в колективі тощо, а головним інструментом вирішення проблеми автори пропонують використання фізичної активності та спортивної діяльності.



Кл.слова:
спорт -- розвиток -- активні ігри

      
7.

Турчик, І. Х.
Фізичне виховання і спорт у шкільній освіті Європи [Електронний ресурс] : монографія / І. Х. Турчик ; Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І.Франка. - Дрогобич : ТзОВ "Трек-ЛТД", 2017. - 138 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.21 Мб


У монографії подана інформація про освітню політику державних та громадських організацій щодо фізичного виховання та спорту молоді у зарубіжних країнах, розкрито особливості шкільних систем фізичного виховання і спорту деяких європейських країн, розкрито теоретико-методичні основи формування цінностей учнів засобами фізичного виховання та спорту. Видання пропонується науковцям, аспірантам, студентам вищих фізкультурного профілю навчальних закладів, викладачам, вчителям.



Кл.слова:
фізичне виховання -- спорт -- шкільна освіта

   Тип видання:   підручник   
Категорія:    
8.

Тарасун, Валентина.
Основи теорії і практики логодидактики [Електронний ресурс] / В. В. Тарасун ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : "Каравела", 2017. - 316 с.

  Текст у форматі PDF 4.49 Мб


У підручнику на рівні сучасної корекційної педагогіки і спеціальної психології висвітлено загальні питання логодидактики. Розкрито зміст сучасних моделей навчання, їхні принципи, форми і методи. Представлено традиційний і новітній методи оцінювання навчальних досягнень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, визначено провідні та основні причини труднощів у їхньому навчанні. Викладено зміст і методи інтенсифікації процесу навчання: розвиток сукцесивно-симультанних синтезів, формування навчальних здібностей, застосування нетрадиційних методів навчання писемного мовлення, урахування провідного когнітивного стилю дитини.

Підручник адресується студентам і аспірантам, а також вчителям, логопедам і психологам, які здійснюють навчання і соціалізацію дітей як з особливостями в психофізичному розвитку, так і з нейротиповим розвитком. Застосування спеціальних методик, представлених у підручнику, сприятиме запобіганню виникнення у дітей шкільної неуспішності.

Підручник є корисниму підготовці вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.



Кл.слова:
навчання -- розвиток -- освіта -- оцінювання

   Тип видання:   методичний посібник   
Категорія:    
9.


Спорт проти булінгу : Навчальна програма факультативу, курсу за вибором [Електронний ресурс] : методичне видання / В. В. Деревянко, О. В. Погонцева, І. Р. Захарчук ; Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Міністерство освіти і науки України. - Київ : Видавництво "Фенікс", 2017. - 28 с.

  Текст у форматі PDF 1.76 Мб


Програма "Спорт проти булінгу" є складовою навчально-методичного комплекту "Спорт заради розвитку" для загальноосвітніх навчальних закладів. Вона спрямована на розвиток у дітей відповідного віку соціальних навичок, таких як: ефективне спілкування, співчуття, повага до прав людини, робота в команді, запобігання конфліктам і їх конструктивне розв’язання, протистояння негативним соціальним впливам, переговори, медіація, примирення. Проведення уроків-тренінгів здійснюється в рамках навчальної програми факультативу, курсу за вибором "Спорт проти булінгу" для загальноосвітніх навчальних закладів. Для учнів старшої школи можна використовувати уроки-тренінги в рамках виховних годин. Програма реалізує компетентнісний, особистісно-орієнтований та індивідуальний підходи до навчання учнів, які визнані у світі найефективнішими для розвитку психосоціальних та фізичних навичок особистості.

Видання призначено вчителям, фахівцям з фізичного виховання та збереження здоров’я людини, шкільним психологам, студентам вищих навчальних закладів за педагогічними спеціальностями та в галузі знань "Здоров’я та фізична культура", методистам.



Кл.слова:
тренінги-навчання -- навчально-виховна робота -- спорт

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія:    
10.


Спорт заради розвитку : Навчальна програма спецкурсу [Електронний ресурс] : навчальне видання / В. В. Деревянко [и др.] ; Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Міністерство освіти і науки України. - Київ : Видавництво "Фенікс", 2017. - 60 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.68 Мб


Видання має на меті навчання вчителів загальноосвітніх навчальних закладів та викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти навичок використання спорту та фізичної активності як важливого та ефективного інструменту подолання конфліктів, зменшення соціального напруження в підліткових колективах, зменшення рівня агресії; збільшення мотивації до самореалізації та навчання; підвищення рівня толерантності серед школярів. Програма спрямована на розвиток у школярів відповідних соціальних навичок: робота в команді, протистояння негативним соціальним впливам оточення, співчуття, повага до незнайомої людини та її прав, запобігання конфліктам і їх конструктивне розв’язання, переговори, покращення комунікативних навичок, розуміння необхідності порозуміння, примирення, прощення та ефективна колективна взаємодія.

Видання буде корисним у роботі вчителям фізичної культури та основ здоров’я, викладачам закладів післядипломної педагогічної освіти; студентам вищих навчальних закладів педагогічного та фізкультурного напряму підготовки; психологам та соціальним працівникам, методистам.



Кл.слова:
заняття-тренінг -- спорт -- фізична культура

   Тип видання:   навчальний посібник   
11.


Електронне урядування та електронна демократія [Електронний ресурс] : навчальний посібник : у 15 ч. / Національна академія державного управління при Президентові України ; за заг. ред. А. І. Семенченка, В. М. Дрешпака. - Ч. 12. Стратегії управління людськими ресурсами, формування та розвиток навичок електронного урядування. - Київ : ФОП Москаленко, 2017. - 64 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Видання містить навчальні матеріали для викладання теми «Стратегії управління людськими ресурсами, формування та розвиток навичок електронного урядування», а також самостійної роботи тих, хто навчається. Розкрито поняття: компетенція, компетентність, модель компетенцій, європейська рамка е-компетенцій, європейська рамка кваліфікацій, національної рамки кваліфікацій, європейські ІКТ-профілі. Аналізується стратегія управління трудовими ресурсами як управління компетенціями, взаємодоповнюючі концепції: Європейська рамка е-компетенцій, Європейська рамка кваліфікації, Європейські ІКТ-профілі, та співвідношення їх з національної рамкою кваліфікації. Узагальнено на базі світового досвіду підходи до формування та розвитку навичок електронного урядування у публічних службовців. Описано кваліфікаційні вимоги до інформаційної компетентності публічних службовців. Для студентів і слухачів спеціальності «Публічне управління та адміністрування», слухачів курсів підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, студентів, що опановують питання електронного врядування та електронної демократії.



Кл.слова:
е-компетенції -- електронний документообіг -- адміністративні послуги

   Тип видання:   підручник   
12.

Хижняк, І. А.
Електронна лінгвометодика у ВНЗ [Електронний ресурс] : підручник / І. А. Хижняк ; ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». - Слов’янськ : ДВНЗ «ДДПУ», 2016. - 314 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 6.05 Мб


У сучасній освітній системі України відбувається інтенсивний перегляд наявних підходів до традиційної лінгвометодичної підготовки майбутнього вчителя початкових класів, що, зокрема, обґрунтовує нагальну потребу введення до процесу його фахової підготовки основ електронної лінгвометодики – інноваційної галузі методичної науки ХХІ століття, що досліджує теоретичні й практичні аспекти застосування електронних засобів у процесі навчання мови й методики її викладання.

Підручник «Електронна лінгвометодика у ВНЗ» призначено для магістрантів факультетів підготовки вчителів початкових класів як основну навчальну книгу під час опанування відповідного навчального курсу, викладачів педагогічних вищих навчальних закладів, усіх, хто цікавиться проблемами застосування електронних засобів у навчанні рідної мови в початковій школі та виші.



Кл.слова:
лынгвометодика -- навчальний процес ВНЗ -- технічне забезпечення

   Тип видання:   підручник   
13.

Кондрацька, Людмила Анатоліївна.
Музична антропологія. Практичне моделювання [Електронний ресурс] : підручник / Л. А. Кондрацька ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль : [б. в.], 2016. - 256 с.

  Текст у форматі PDF 8.34 Мб


Пропонований підручник є результатом цілком самостійного дослідження проблеми сутності і стильової еволюції інтонуючої свідомості homo musicus (в контексті синергійної антропології). В пошуках вίдання «живої духовності» авторка послідовно відстоює основотвірні положення про: ієрофанічну сутність музики у сакральному просторі (Тема 1); стратегічну зумовленість традиційного й історичного типів homo musicus (Тема 2); феноменологію інтонуючої свідомості як знаково-символічної і синкретичної функції людської психіки, що реалізується на рівнях ейдетики музичного буття (Тема 3); індивідуальний образ молитви як чинник еволюції композиторської практики (Тема 4); музично-риторичну антиномічність як метафоричну лексику барокового композитора-проповідника (Тема 5); музичні диспозиції класицистів як картезіансько-кантіанські пошуки канону природної людини (Тема 6); суб’єктивно інтоновані рефлексування- творення буття «деміургом естетичних тіней» як вияв «антропологічного вистигання» композитора-романтика (Тема 7); «подорож» кафкіанського виробника-споживача музичним «задзеркаллям» авангардизму як спроба повернення до ритуалу (Тема 8). Пропонується для студентів музичних факультетів, а також вчителів музики і слухачів курсів підвищення кваліфікації у галузі знань «Музичне мистецтво».



Кл.слова:
феноменологія музики -- музична свідомість -- ієрофанічна сутність музики

   Тип видання:   монографія   
Категорія:    
14.

Хижняк, І. А.
Теорія і практика підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності [Електронний ресурс] : монографія / І. А. Хижняк ; ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». - Слов’янськ : ДВНЗ «ДДПУ», 2016. - 381 с.

  Текст у форматі PDF 10.36 Мб


У монографії розкрито теоретичні та практичні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності, зокрема схарактеризовано професійну компетентність вчителя початкової школи, подано її предметно-ієрархічну структуру, де окреслено місце й роль лінгвометодичної компетентності педагога, визначено концептуально-методологічні засади її формування під час навчання у виші, описано вплив на цей особистісний феномен освітніх інновацій інформаційного суспільства ХХІ ст. У цьому зв’язку автор визначає історичні та теоретичні підвалини електронної лінгвометодики як інноваційної галузі методичної науки, аргументує важливість її опанування майбутніми фахівцями початкової освіти й теоретично обґрунтовує експериментальну систему їхньої підготовки до використання засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності, що становить органічний взаємозв’язок трьох основних блоків: концептуально-цільового, змістово-процесуального та результативно-оцінного.

Монографію адресовано науковцям, викладачам вишів, учителям початкової школи, здобувачам ступенів вищої освіти бакалавра і магістра зі спеціальності «Початкова освіта».



Кл.слова:
вчителі -- ступені вищої освіти -- лінгвометодика

   Тип видання:   навчальний посібник      методичний посібник   
15.

Хижняк, І. А.
Засоби електронної лінгвометодики для початкової школи [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / І. А. Хижняк ; ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». - Слов’янськ : ДВНЗ «ДДПУ», 2016. - 151 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.58 Мб


У навчально-методичному посібнику обґрунтовано важливу роль засобів електронної лінгвометодики в підготовці фахівців початкової освіти, подано загальну класифікацію засобів електронної лінгвометодики для початкової школи, докладно описано специфіку кожного засобу, вимоги до його розробки й виготовлення, критерії аналізу якості й методику застосування в навчальному процесі початкової школи. Посібник призначено для студентів бакалавріату факультету підготовки вчителів початкових класів, які опановують курс «Методика навчання української мови», учителів початкової школи, викладачів факультетів підготовки вчителів початкових класів, усіх бажаючих.



Кл.слова:
електронний посібник -- мультимедійний урок -- лінгвометодика

   Тип видання:   навчальний посібник      методичний посібник   
16.
 



Культура в роки війни: період окупації (Історія України, 11 клас) [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / уклад. О. Е. Жосан ; Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського. - Кіровоград : [б. в.], 2015. - 100 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.60 Мб


У посібнику розглядається важлива дидактична проблема, актуальність якої викликана, передусім, недостатнім рівнем її дослідження. Здійснено спробу з'ясувати стан культурного життя населення України на окупованих територіях та визначити тенденції розвитку освіти, науки, релігійного життя, мистецтва, фізкультури і спорту під час окупації (1941-1944 роки). Для вчителів загальноосвітніх закладів, науковців і методистів. Посібник можна використовувати на курсах підвищення кваліфікації вчителів та в процесі методичної роботи в міжкурсовий період.



Кл.слова:
друга світова війна -- окупаційна адміністрація -- культурна політика

   Тип видання:   монографія   
17.

Вакуленко, Максим Олегович.
Українська термінологія: комплексний лінгвістичний аналіз [Електронний ресурс] : монографія / М. О. Вакуленко ; Національна академія наук України, Український мовно-інформаційний фонд. - Івано-Франківськ : Фоліант, 2015. - 361 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 7.21 Мб


У монографії подано, обґрунтовано та розвинено комплексний пiдxiд до вживання і творення українських тeрмiнiв, заснований на використанні методів природничих наук і мовознавчих аспектів дослідження. Такий підхід створює передумови для того, щоб розглядати термінологію не лише як розділ лексики, сукупність термінів і вчення про них, а насамперед як науку про утворення, розвиток і функціонування термінів. За допомогою послідовного застосування статистичного та аналітичного методів досліджено теоретичні й практичні термінографічні проблеми, розкрито правописні аспекти відтворення запозичених та іншомовних слів. На основі методу акустичних інваріантів досліджено акустичні характеристики звуків української (а також англійської) мови та знайдено їх інваріантні акустичні параметри. У монографії відображено результати автора, одержані в процесі його наукової та викладацької роботи в Державній академії керівних кадрів освіти, Міжрегіональному інституті вдосконалення вчителів, Київському національному лінгвістичному університеті, Київському національному університеті імені Тараса Шевченка, Техаському університеті в Арлінгтоні (США), Єнському університеті імені Фрідріха Шіллера (Німеччина), Гіссенському університеті імені Юстуса Лібіга (Німеччина), Лейпцізькому університеті (Німеччина), Дрезденському технічному університеті (Німеччина), Університеті Країни басків (Іспанія), Українському мовно- інформаційному фонді Національної академії наук України. Для науковців, викладачів, аспірантів і студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладів, а також для лексикографів, фонетистів, перекладачів і фахівців у галузі прикладної лінгвістики, української термінології і термінографії.



Кл.слова:
термінографія -- сучасні терміносистеми -- кодифікація термінології -- сучасний правопис

      
Категорія: Науки про Землю   
18.


Фізична географія Запорізької області [Електронний ресурс] : хрестоматія / Л. М. Даценко [и др.]. ; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. - Мелітополь : Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2014. - 200 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.04 Мб


У хрестоматії подано наукову та навчально-методичну інформацію щодо фізико-географічних складників Запорізької області. Кожен розділ написаний фахівцями з відповідних проблем і має питання для самоконтролю, тестові завдання та перелік використаної і рекомендованої літератури. Хрестоматія розрахована на студентів природничих спеціальностей вишів Запорізької області, вчителів географії і учнів ЗОШ, а також на широке коло читачів, які цікавляться природою Запорізької області.



Кл.слова:
геологія -- Придніпровська височина -- ґрунт

   Тип видання:   зб. статей   
19.


Партійно-радянське керівництво УСРР під час голодомору 1932-1933 pp. Вожді. Працівники. Активісти [Електронний ресурс] : збірник документів та матеріалів / уклад. В. Васильєв, Н. Верт. - К. : Інститут історії України НАН України, 2013. - 444 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Збірник документів та матеріалів висвітлює складні проблеми стосунків керівництва СРСР та УСРР, настроїв та поведінки партійно-радянських працівників, особливостей репресій в управлінських структурах республіки, слідчих та судових справ проти представників районного та сільського рівнів управління в 1932–1933 роках. Публікуються світлини членів хлібозаготівельних бригад з конфіскованими у селян збіжжям та продовольством. Книга розрахована на науковців, викладачів, вчителів та студентів, а також всіх, хто цікавиться історією України.



Кл.слова:
злочини проти людства -- комуністичні репресії -- голодомор

   Тип видання:   зб. статей   
20.


Гадяцька угода в контексті польсько-українських відносин [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / голова редкол. І. І. Ярмошик. - Житомир : [б. в.], 2013. - 182 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У збірнику опубліковані статті за матеріалами роботи регіональної міжвузівської науково-практичної конференції «Гадяцька угода 1658 року в контексті польсько-українських історичних взаємин», яка відбулася у Житомирі 18 грудня 2012 р. Статті охоплюють широкий спектр проблем історії України та Речі Посполитої від XVI до XX ст., опубліковано такох текст Гадяцької угоди 1658 р. Для науковців, вчителів загальноосвітніх шкіл, студентів, усіх, хто цікавиться вітчизняною історією.



Кл.слова:
Гетьманщина -- польсько-укріїнські відносини -- Гадяцька угода
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського