Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (23)Тематичний інтернет-навігатор (2)Автореферати дисертацій (534)Реферативна база даних (4189)Книжкові видання та компакт-диски (674)Журнали та продовжувані видання (96)
Пошуковий запит: (<.>K=МЕДІА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   словник   
1.

Капелюшний, А. О.
Стилістика й редагування [Електронний ресурс] : практичний словник-довідник журналіста / А. О. Капелюшний. - Л. : ПАІС, 2002. - 576 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У книзі викладено у вигляді словникових статей основні положення з трьох курсів, які вивчають студенти факультету журналістики: з "Практичної стилістики української мови", "Стилістики тексту", "Редагування в ЗМІ". Подано також практичні рекомендації щодо використання цих положень у ЗМІ. Вміщено короткі словники з орфографії, слововживання, з використання граматичних форм різних частин мови тощо. Є в книзі й довідники, призначені для перевірки правильності фактичного матеріалу в журналістських текстах, додержання логічних норм у матеріалах мас-медіа. Серед них - персоналії політичних діячів, лауреатір Шевченківської, Нобелівської премій, премії "Оскар", знаменитих спортсменів, льотчиків-космонавтів та ін. знаних людей, відомості про країни світу та їх столиці, про лідерів держав тощо. Книга призначена насамперед для студентів факультету журналістики та для журналістів-практиків, але вона зацікавить і всіх тих, хто прагне отримати додаткові відомості з культури мови, з різноманітних галузей сучасного суспільного життя. Всі відомості подано станом на 15 січня 2002 року.



Кл.слова:
слововживання -- культура мови -- мас-медіа

   Тип видання:   словник   
2.


Словник журналіста: терміни, мас-медіа, постаті [Електронний ресурс] / за заг. ред. Ю. М. Бідзілі. - Ужгород : Закарпаття, 2007. - 224 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У словнику-довіднику розтлумачено понад 800 медійних термінів, уведено нові поняття, які останнім часом використовуються у ЗМІ, подано інформацію про важливі періодичні видання України в минулому і тепер, представлені впливові часописи, інформаційні агенції, радіо- та телеканали, а аткож уміщено біографічні довідки про відомих журналістів світу.



Кл.слова:
журналістика -- медіа -- біографія -- преса -- телебачення

   Тип видання:   монографія   
3.

Парфан, Н. Я.
Нові медіа в контексті сучасної музичної культури [Електронний ресурс] : кваліф. робота ... магістра культури / Н. Я. Парфан; Нац. ун-т "Києво-Могилянська академія". - К. : [б. в.], 2009. - 84 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Розглядаючи нові медіа в контексті музичної культури, ми намагаємося з’ясувати, як їхні властивості позначаються на музиці. При цьому нам доводиться обійти феномен електронної музики, оскільки він не має прямого стосунку до нових медіа в тому розумінні, в якому вживають це поняття його автори. Виникнення електронної музики пов’язують не з комп’ютерними чи цифровими технологіями, а з більш ранніми звуковими експериментами. Натомість предметом даного дослідження будуть ті опосередковані метамедіумом комп’ютера «об’єкти», що пов’язані з прагматикою музики. На нашу думку, нові медіа, якими визначається досвід слухача, – це аудіоформат MP3, файлообмінні та соціальні мережі, портативні цифрові плеєри. Цей перелік включає лише найтиповіші феномени, а тому, безсумнівно, може бути розширеним та нюансовним. В основі роботи лежить опис та аналіз емпіричного матеріалу –«переслідування об’єктів», як називає цей метод англійський дослідник Девід Бір. Ми звертаємося до комп’ютерних програм, файлообмінних сайтів, віртуальних спільнот, а також форумів та соціологічних досліджень, в яких слухачі розповідають про власний досвід. Коли мова йде про таке недавнє явище, як нові медіа, узагальнення неможливі без прямого доступу до емпіричної реальності. Тому наше дослідження побудоване на індукції – від одничиного, часткового ми рухаємося до загального. Такий підхід обумовлює структуру нашої роботи: вона розбита на три розділи, кожен з яких присвячений конкретному медіафеномену.



Кл.слова:
електронна музика -- mp3 -- соціальна мережа -- слухач

   Тип видання:   монографія   
4.

Бебик, В. М.
Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві [Електронний ресурс] : психологія, технології, техніка паблік рилейшнз : монографія / В. М. Бебик. - К. : МАУП, 2005. - 440 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У цій праці особливе значення приділяється менеджменту масових комунікацій, менеджменту прес-служб і рекламному медіа-менеджменту, які розглядаються через призму таких ключових понять, як паблік рилейшнз і реклама. У монографії використано унікальні практичні напрацювання автора як результат практичної діяльності не тільки на ниві державної служби, а й під час роботи ректором найбільшого недержавного ВНЗ України, досліджено проблематику інформаційно-комунікаційних зв’язків у суспільстві, що глобалізується, в контексті здійснення психологічних впливів на суспільну свідомість. Ґрунтуючись на творчому вивченні й аналізі теоретичних засад комунікації, відштовхуючись від свого практичного досвіду, автор виходить на власне розуміння поняття, змісту і методів здійснення інформаційно-комунікаційного менеджменту в умовах бурхливого зростання нових інформаційно-комунікаційних і політико-психологічних технологій. Для фахівців з паблік рилейшнз, психології, політології, соціології, державного управління, масових комунікацій і журналістики.



Кл.слова:
масові комунікації -- прес-служба -- медіа-менеджмент

   Тип видання:   методичний посібник   
5.

Голиней, В. И.
Профессиональный авторинг DVD [Електронний ресурс] / В. И. Голиней. - [Б. м. : б. в.]

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Формат DVD постепенно становится одним из основных игроков на рынке медиа-продукции. Повышаются требования к качеству материала, причем это касается не только контента, но и интерфейса, оболочки, с помощью которой зритель контролирует процесс воспроизведения. Затраты, связанные с изучением профессионального авторинга DVD, с лихвой окупаются за счет качества конечного продукта. В книге подробно описывается наиболее популярная программа авторинга Scenarist, рассматриваются примеры создания оболочек. Кроме того, дана информация по особенностям формата DVD, общие сведения о создании DVD-дисков, а также примеры использования приложений для создания меню и видеороликов, которые применяются, как правило, вместе с программами авторинга.



Кл.слова:
комп'ютер -- медіа -- відео

   Тип видання:   наукове видання   
6.

Брайант, Д.
Основы воздействия СМИ [Електронний ресурс] / Д. Брайант, С. Томпсон. - М. : Вильямс, 2004. - 432 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга посвящена воздействию, которое оказывают средства массовой информации на зрителей и слушателей. Авторы дают краткий исторический обзор темы, анализируют феномен воздействия СМИ на массовую аудиторию и научные исследования данного явления. Кроме того, читателю предлагаются различные концепции, в частности, социальнокогнитивная теория, эффект прайминга, гипотеза культивации, диффузия инноваций и т.д., объясняющие феномен медиавоздействия, с многочисленными примерами— воздействие новостей, сцен насилия, сексуально откровенных сцен, развлекательных передач и пр. Свою главную цель авторы видят в повышении медиаграмотности потребителя СМИ, что позволит ему контролировать и свести до минимума негативное воздействие со стороны масс-медиа.



Кл.слова:
ЗМІ -- новини -- інтерпретація -- мас-медіа

   Тип видання:   монографія   
7.

Луман, Н.
Реальность массмедиа [Електронний ресурс] : пер. с нем. / Н. Луман. - М. : Праксис, 2005. - 256 с.. - (Образ общества)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Работа крупнейшего немецкого социолога, создателя концепции социальных систем, посвящена проблеме массмедиа, их места и роли в современном обществе. В своей книге автор развивает оригинальную трактовку массмедиа как обособленной социальной системы, функционирующей на основе двоичного кода «информация/неинформация». Книга может быть интересна социологам, политологам, журналистам, а также всем тем, кто интересуется характерными особенностями современных массмедиа.



Кл.слова:
медіа -- інформація

   Тип видання:   методичний посібник   
Категорія: Математика   
8.

Гейдман, Б. П.
Площади многоугольников [Електронний ресурс] / Б. П. Гейдман. - М. : МЦНМО, 2001. - 24 с.. - (Библиотека ,,Математическое просвещение“)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Брошюра посвящена вычислению площадей прямоугольника, треугольника, параллелограмма, трапеции и других многоугольников. Рассмотрены решения 20 задач, сгруппированных вокруг следующих вопросов: - равновеликость и равносоставленность многоугольников; - медиана делит треугольник на два треугольника равной площади; - разрезание треугольника и выпуклого четырёхугольника на две равновеликие части. - Приведены 16 задач (с ответами и указаниями) для самостоятельного решения. Брошюра рассчитана на широкий круг читателей, интересующихся математикой: школьников, учителей.



Кл.слова:
прямокутник -- трапеція -- медіана

   Тип видання:   методичний посібник   
9.


Матеріали до електронної хрестоматії з історії журналістики [Електронний ресурс] / за наук. ред. Н.М. Сидоренко. - К. : Ін-т Журналістики, 2008. - 109 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Кн. 1

Кн. 2


До першої книги матеріалів до електронної хрестоматії з історії української журналістики ввійшли мандрівні записки М.Грушевського ― Подорожі по світу, опубліковані у ―Літературно-науковому віснику впродовж 1908-1909 рр. (матеріал підготовлено Білокобильською Поліною, заочне відділення Інституту журналістики). Другу частину видання складають публіцистичні праці А.Ніковського (матеріал підготований Бондаренко Тетяною, відділення журналістики).



Кл.слова:
літературознавство -- теорія літератури -- масова інформація -- медіа

   Тип видання:   підручник   
10.

Квіт, С.
Масові комунікації [Електронний ресурс] / С. Квіт. - К. : Києво-Могилянська Академія, 2008. - 206 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник С. Квіта «Масові комунікації» зосереджується на дослідженнях цієї галузі із залученням найновішого західного та українського досвіду. Зокрема розглядаються різноманітні теорії масових комунікацій, методи медіа-досліджень. Особлива увага приділяється професії журналіста, українським медіа-реформам, журналістській освіті, новим медіям, глобалізаційним явищам. Реалізація цього проекту стала можливою завдяки Могилянській школі журналістики. Центру медіа-реформ, проектам співпраці з Лідським Університетом (Велика Британія) та Університетом Огайо (США). Підручник призначений для студентів ВНЗ за спеціальностями «журналістика», «соціологія», «політологія», а також для експертів і дослідників медій.



Кл.слова:
медіа -- масова інформація -- журналіст -- інформаційно-комунікаційні технології

   Тип видання:   наукове видання   
11.
 


Лессиг, Л.
Свободная культура [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Л. Лессиг. - М. : Прагматика Культуры, 2007. - 706 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


"Свободная культура" Лоренса Лессига – мировой бестселлер, переведенный на множество языков. По своему влиянию эта книга сопоставима с работами Э. Тоффлера, однако отражает совершенно новую эпоху в краткой истории информационного века. Автор, выдающийся юрист и общественный деятель, показывает, как современное наступление контент– и медиакорпораций разрушает основы технологического прогресса, прав личности и гражданских ценностей. Лоуренс Лессиг предлагает действенную альтернативу нынешней системе авторских прав, которая позволяет сохранять и развивать общее культурное достояние в условиях наступающей диктатуры "интеллектуальной собственности2.



Кл.слова:
культура -- сучасна філософія -- цензура -- медіа-простір -- мас-медіа  -- права власності -- авторське право -- копирайт

   Тип видання:   підручник   
12.

Kovsky, S.
Absolute beginner's guide to Microsoft Windows® XP Media Center® [Electronic resource] / S. Kovsky. - Indianapolis : Que, 2003. - 384 p.
Переклад назви: Провідник абсолютного новачка з Microsoft Windows XP Media Center

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Use the Absolute Beginner's Guide to Windows XP Media Center to take the PC experience further! This book helps you unlock the potential of your Windows XP Media Center, in the fun, friendly Absolute Beginner's Guide style. This book covers everything you need to know to use your Media Center to its full potential, in an easy-to-understand tone that won't confuse you with lots of technical jargon.



Кл.слова:
Freestyle -- медіацентр

   Тип видання:   монографія   
13.

Рыжих, Н. П.
Медиаобразование студентов педагогического вуза на материале англоязычных экранных искусств [Електронний ресурс] / Н. П. Рыжих. - Таганрог : Кучма, 2007. - 188 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В монографии рассматриваются вопросы медиаобразования, медиакомпетентности студентов педагогического вуза на материале англоязычных экранных искусств. Для студентов вузов, аспирантов, преподавателей, учителей. Особую ценность данное издание имеет для студентов педагогических и гуманитарных вузов, обучающихся в рамках специализации 03.13.30 "Медиаобразование", утвержденной и зарегистрированной в 2002 году учебно-методическим управлением по специальностям педагогического образования Министерства образования и науки Российской Федерации.



Кл.слова:
медіаосвіта

   Тип видання:   науково-популярне видання   
14.

Никамин , В. А.
Цифровая звукозапись [Електронний ресурс] / В. А. Никамин . - СПб. : Наука и техника, 2002. - 256 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга подробно рассматривает каждый этап цифровой звукозаписи: от поступления сигнала на микрофон, до обработки конечного цифрового ряда. Основное внимание в книге уделено А/Ц и Ц/А преобразованиям, технологии цифровой фильтрации, кодированию-декодированию, технологии синхронизации, механизму отслеживания дорожки звукозаписи и фокусировке в устройствах записи/воспроизведения CD. В ней ты найдёшь описание используемого оборудования. Большое внимание в книге уделено технологии CD. Описано как и из чего изготовляется CD, как на нем хранится информация и как достигается высокая надежность хранения. Книга также расскажет тебе о факторах, влияющих на звучание звукозаписи, вопросам качества CD и оборудования. Приведено описание возможных недостатков и того, и другого. Отдельные главы книги посвящены цифровым форматам: CD-ROM, CD-Audio, Video-CD, DVD, SuperAudioCD, системе магнитооптической звукозаписи "Мини-диск". Помимо этого ты узнаешь о компакт-дисках повышенной плотности DDCD и MLCD, а также о многослойных оптических дисках FMD. С помощью этой книги ты овладеешь технологией подготовки профессиональной фонограммы и приемами оценки качества звукозаписи. Благодаря обилию уникальной информации, множеству иллюстраций и простоте изложения эта книга может пригодиться и специалисту, и новичку



Кл.слова:
аудіодиск -- медіафайл

   Тип видання:   науково-популярне видання   
15.

Маклюэн, Г. М.
Понимание медиа [Електронний ресурс] : внешние расширения человека : пер. с англ. / Г. М. Маклюэн. - М. : КАНОН-пресс-Ц : Кучково поле, 2003. - 464 с.. - (Публикации Центра Фундаментальной Социологии)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
комунікація -- спілкування -- ЗМІ -- медіасфера

   Тип видання:   навчальний посібник   
16.

Крейґ, Р.
Інтернет-журналістика [Електронний ресурс] : робота журналіста і редактора у нових ЗМІ : пер. с англ. / Р. Крейґ. - К. : Києво-Могилянська Академія, 2007. - 324 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У книжці Ричарда Крейґа інтернет-журналістика розглядається як незалежний різновид журналістської роботи поряд із друкованими й ефірними ЗМІ. Автор знайомить студентів з особливостями інтернет-ЗМІ і професійними навичками, необхідними для адекватного використання переваг нових засобів масової інформації. У виданні вміщено численні інтерв'ю автора з працівниками провідних американських інтернет-ЗМІ. Значна увага приділяється базовим правовим питанням та їх особливостям стосовно нових медіа. Видання буде корисним для українських студентів і викладачів журналістських спеціальностей.



Кл.слова:
медіа

   Тип видання:   наукове видання   
17.

Lessig, L.
Free culture. How big media uses technology and the law to lock down culture and control creativity [Electronic resource] / L. Lessig. - New York : The Penguin Press, 2003. - 352 p.
Переклад назви: Вільна культура. Як великий медіа-простір використовує технології та закон щоб обмежити культуру та контролювати творчість

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


From "the most important thinker on intellectual property in the Internet era" (The New Yorker), a landmark manifesto about the genuine closing of the American mind. Lawrence Lessig could be called a cultural environmentalist. One of America's most original and influential public intellectuals, his focus is the social dimension of creativity: how creative work builds on the past and how society encourages or inhibits that building with laws and technologies. In his two previous books, Code and The Future of Ideas, Lessig concentrated on the destruction of much of the original promise of the Internet. Now, in Free Culture, he widens his focus to consider the diminishment of the larger public domain of ideas. In this powerful wake-up call he shows how short-sighted interests blind to the long-term damage they're inflicting are poisoning the ecosystem that fosters innovation. All creative works-books, movies, records, software, and so on-are a compromise between what can be imagined and what is possible-technologically and legally. For more than two hundred years, laws in America have sought a balance between rewarding creativity and allowing the borrowing from which new creativity springs. The original term of copyright set by the Constitution in 1787 was seventeen years. Now it is closer to two hundred. Thomas Jefferson considered protecting the public against overly long monopolies on creative works an essential government role. What did he know that we've forgotten? Lawrence Lessig shows us that while new technologies always lead to new laws, never before have the big cultural monopolists used the fear created by new technologies, specifically the Internet, to shrink the public domain of ideas, even as the same corporations use the same technologies to control more and more what we can and can't do with culture. As more and more culture becomes digitized, more and more becomes controllable, even as laws are being toughened at the behest of the big media groups. What's at stake is our freedom-freedom to create, freedom to build, and ultimately, freedom to imagine.



Кл.слова:
відкритий доступ -- копірайт -- піратство

   Тип видання:   монографія   
18.


Інформаційна політика України: європейський контекст [Електронний ресурс] : монографія / Л. В. Губерський, Є. Є. Камінський, Є. А. Макаренко та ін.. - К. : Либідь, 2007. - 360 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії розглядаються нові тенденції та перспективи інформаційної політики України в контексті процесів європейської інтеграції, висвітлюються її зовнішньополітичні, правові, безпекові, економічні та іміджеві чинники, аналізується інформаційно-комунікаційний ресурсний потенціал держави, характеризується увесь спектр мас-медійної сфери України. Для фахівців з міжнародних відносин, дослідників інформаційно-комунікаційних проблем, представників ЗМІК, викладачів, аспірантів та студентів.



Кл.слова:
європейська інтеграція -- мас-медіа -- міжнародні відносини

   Тип видання:   навчальний посібник   
19.

Приступенко, Т. О.
Теорія журналістики [Електронний ресурс] : етичні та правові засади діяльності засобів масової інформації : навч. посіб. / Т. О. Приступенко. - К. : Знання, 2011. - 351 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику розглядаються найважливіші питання теорії та практики журналістики, пов'язані із сучасним функціонуванням вітчизняного інформаційного простору. Значну увагу приділено основним принципам етичної діяльності журналістів України, проблемам свободи слова, правовій регламентації функціонування вітчизняних мас-медіа. У додатках наводяться документи (кодекси, рекомендації Ради Європи, редакційні принципи, витяти із законів про свободу преси та ін.), які регламентують діяльність журналістів різних країн. Мета видання — сприяти формуванню та вихованню журналістів нової генерації, які повинні працювати на засадах об'єктивності, правдивості, гуманізму, незаангажованості, сповідувати у своїй роботі загальнолюдські цінності, бути соціально відповідальними в демократичному суспільстві. Для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальностями "Журналістика" і "Видавнича справа та редагування", журналістів — практиків, усіх, хто цікавиться питаннями свободи слова, сучасними проблемами журналістської діяльності, взаємовідносинами ЗМІ та влади.



Кл.слова:
ЗМІ -- свобода слова -- журналістська діяльність

   Тип видання:   навчальний посібник   
20.
 


Burrell, M.
Lobbying and the Media [Electronic resource] : working with Politicians and Journalists / M. Burrell. - London : Thorogood, 2001. - 70 p.
Переклад назви: Лобіювання та ЗМІ: робота з політиками і журналістами

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Lobbying is an art form, rather than a science, so there is inevitably an element of judgement in what line to take. The best lobbying is always based on accurate, up-to-date information and on a well-argued case, founded on credible evidence, and delivered to the right audiences in the right tone of voice at the right time. Sounds simple, but it isn't. This new Special Report shows you how.



Кл.слова:
політика -- медіа
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського