Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (198)Книжкові видання та компакт-диски (95)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=О580.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія: Транспорт   
1.

Альгабрі Табіт Махді Ях'я 
Автоматизована система управління виробництвом в збійних ситуаціях в аеропорті Сана: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Альгабрі Табіт Махді Ях'я ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Визначено, що для розробки ефективної автоматизованої системи управління (АСУ) необхідне формування оптимізаційної моделі, яка має враховувати фактори, що впливають на прийняття рішення за умов аеропорту Сана. Обгрунтовано методику процесу управління виробництвом у аеропорту Сана у випадку критичних ситуацій, подано їх класифікацію, сформульовано задачі АСУ. Висвітлено фактори, що впливають на процес оптимізації. Розроблено оптимізаційну модель АСУ. Особливістю моделі є облік динаміки факторів, які впливають на оптимізацію та застосування принципу Белмана. Запропоновано АСУ виробництвом в аеропорту Сана за умов критичних ситуацій, яка враховує специфіку даного аеропорту та дозволяє працювати в реальному масштабі часу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.3
Шифр НБУВ: РА315372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Остроумов І.В. 
Багатоальтернативна класифікація польотних ситуацій при управлінні повітряним рухом в умовах ризику: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / І.В. Остроумов ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено новий математичний метод багатоальтернативної класифікації ситуацій, в якому враховано неточно відомі щільності ймовірності з метою забезпечення оптимального рівня розпізнавання. Вперше одержано математичну залежність для оцінювання максимальної величини похибки розрахунку ймовірності правильного розпізнавання класів ситуації, що є наслідком використання умовних щільностей ймовірностей, оцінених за навчальною вибіркою. Запропоновано багатоальтернативну модель побудови класів повітряних ситуацій, яка дає можливість використовувати як щільність ймовірності відхилення повітряного корабля (ПК) від заданої висоти польоту закони зі зміщеним середнім значенням, що дозволяють розпізнавати наявний клас ситуацій з більшою вірогідністю. Розроблено нову методику розрахунку невідомих параметрів щільності ймовірності відхилення ПК від заданої траєкторії руху на основі записів попередніх польотів, виконаних бортовою апаратурою реєстрації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.3 +
Шифр НБУВ: РА363433

Рубрики:

      
3.

Коба О.В. 
Дослідження систем обслуговування з поверненням заявок при неекспоненціальному розподілі часу перебування на орбіті: Автореф. дис... д-ра фіз.-мат. наук: 01.05.02 / О.В. Коба ; НАН України. Ін-т кібернетики ім. В.М.Глушкова. — К., 2005. — 32 с. — укp.

Розроблено теорію аналізу ергодичності систем обслуговування з поверненням заявок за умов дії неекспоненціального закону повернення (часу перебування на орбіті). Вперше систематизовано широкий клас типових систем з поверненням заявок за умов наявності загального рекурентного потоку заявок, розподілу часу обслуговування та дії неекспоненціального закону повернення з орбіти. Узагальнено відому модель Лакатоша й остаточно досліджено умову її ергодичності, виведено формули для її характеристик у стаціонарному випадку. Вперше у науковий обіг введено поняття системи з пріоритетом затриманих заявок та удосконалено умову її ергодичності. Одержано формули та оцінки основних характеристик деяких систем з поверненням заявок та складним характером обслуговування (обмежені час очікування та число повернень заявки). Вперше здійснено аналітичне порівняння однієї з характеристик ефективності для двох різновидів систем за швидкого повернення заявок з орбіти. Розроблено новий підхід щодо статистичного моделювання системи з поверненням заявок, проведено статистичний експеримент і здійснено порівняння її різновидів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.911-01 + О580.3 +
Шифр НБУВ: РА339399

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Неділько В.М. 
Забезпечення ефективності інформаційної підтримки прийняття рішень в автоматизованих системах обслуговування повітряного руху з елементами штучного інтелекту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / В.М. Неділько ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Розроблено науково-методологічні основи подання інформації, що формується в критичних і аварійних ситуаціях підтримки прийняття рішень в атоматизованих системах обслуговування повітряного руху нового покоління. Запропоновано практичний метод випереджувальної оцінки ефективності інформації, що подається людині-оператору. Опрацьовано алгоритм роботи автоматизованої системи обслуговування повітряного руху, в якій забезпечується ефективна інформаційна підтримка прийняття рішень у проблених ситуаціях, визначено її структуру та принципи роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.3с11
Шифр НБУВ: РА319588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
5.

Ільїна І.В. 
Метод забезпечення своєчасності передачі інформації в комп'ютерних мережах систем критичного застосування: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 / І.В. Ільїна ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2010. — 20 с. — укp.

З'ясовано, що основними шляхами забезпечення своєчасності передачі інформації у комп'ютерних мережах (КМ) систем критичного застосування (СКЗ) за заданого жорстко регламентованого циклу безпосереднього управління повітряним рухом є застосування "швидкісних" каналів зв'язку та високопродуктивних обчислювальних засобів, методів адаптивного стиснення та кодування інформації, а також динамічного розподілу мережевого ресурсу. На підставі комбінування графової та потокової моделей КМ розроблено метод забезпечення своєчасності передачі інформації у КМ СКЗ. Запропоновано методи визначння множини шляхів передачі інформації у КМ СКЗ, знаходження оптимальної множини маршрутів у КМ СКЗ. Розроблено процедури розподілу інформаційних пакетів за знайденою множиною маршрутів КМ СКЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.3
Шифр НБУВ: РА371741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Бородін В.А. 
Методи і засоби представлення та аналізу динамічної обстановки для геоінформаційних комплексів реального часу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.А. Бородін ; НАН України. Ін-т кібернетики ім. В.М.Глушкова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розвинуто методи та засоби організації процесів представлення й аналізу швидкоплинної обстановки в геоінформаційних комплексах реального часу, призначених для розв'язання задач оперативного пошуку, відображення й аналізу об'єктів, які рухаються у навколоземному просторі. Розглянуто існуючі прототипи зазначених комплексів і шляхи розв'язання даних задач. Запропоновано економічні методи зберігання картографічних даних і методи афінних перетворень статичних і динамічних об'єктів, що дозволяють заощаджувати машинні ресурси. Проаналізовано існуючі сучасні методи пошуку в геометричній області, а також їх взаємозв'язок з задачами аналізу динамічної обстановки. Наведено методи швидкого динамічного пошуку в геоінформаційних комплексах реального часу. Здійснено порівняння швидкостей виконання кожного з розглянутих і запропонованих методів за різних значень кількості об'єктів пошуку, змін положень об'єктів та частоти запитів про пошук. Виведено критерій, який дозволяє визначити найбільш швидкий за цих параметрів метод пошуку. На базі запропонованих методів побудовано структуру програмного забезпечення геоінформаційних комплексів реального часу, що містить об'єктно-орієнтовний підхід та забезпечення відображення й аналіз динамічної обстановки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.3 +
Шифр НБУВ: РА338820

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Дрововозов В.І. 
Методи та засоби побудови високопродуктивних обчислювальних систем для задач управління повітряним рухом та навігації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.13 / В.І. Дрововозов ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2005. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено математичні моделі процесів, що відбуваються в автоматичних системах управління повітряним рухом (АС УПР) за штатних режимів і у разі виникнення екстремальних ситуацій, зокрема конфліктів повітряних суден. Проаналізовано відповідні вимоги до швидкодії спеціалізованих та універсальних обчислювачів, пропускної спроможності комп'ютерних мереж. Досліджено вплив комутаційного обладнання на корисну пропускну спроможність і затримки передавання мережного трафіку. Розроблено нові паралельні та паралельно-конвеєрні обчислювальні структури для виконання обчислень у реальному часі за умов великих перепадів обчислювального навантаження. Наведено дані порівняльної оцінки ефективності раніше розроблених і запропонованих обчислювальних структур. Досліджено залежності корисної пропускної спроможності магістральних і локальних мереж від об'ємів навантаження та статистичних характеристк мережного трафіку. Розроблено метод й алгоритм адаптивної логічної структуризації мереж для перерозподілу обчислювального наванаження та співвідношення внутрішньосегментного й міжсегментного трафіків. Обгрунтовано рекомендації щодо вибору структури інформаційно-обчислювальної системи АС УПР. Запропоновано багатошарову ієрархічну структуру типу "магістральна мережа - мережі доступу - автономні локальні мережі - автоматизовані робочі місця - універсальні ЕОМ - спеціалізовані обчислювачі".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.3 с116 +
Шифр НБУВ: РА338216

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Чмут О.В. 
Методика діагностування автоматизованої системи управління повітряним рухом на основі взаємної інформаційної узгодженості: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / О.В. Чмут ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Розглянуто існуючі методи забезпечення відмовостійкості розподілених обчислювальних систем і визначено нобхідність розробки методики й алгоритмів діагностування розподілених обчислювальних систем на основі відмовостійкості взаємної інформаційної узгодженості. Запропоновано методику діагностування "ворожих" відмов в розподілених автоматизованих системах управління повітряним рухом (АСУПР) на основі застосування дворівневої системи забезпечення відмовостійкості. Вдосконалено математичну модель діагностування АСУПР шляхом введення "блукаючого" діагностичного ядра. Вдосконалено методику оцінки параметрів діагностування АСУПР на основі статистичного моделювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.3
Шифр НБУВ: РА372667 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Сікірда Ю.В. 
Моделювання системи підтримки прийняття рішень авіадиспетчера в позаштатних польотних ситуаціях: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Ю.В. Сікірда ; Наук.-вироб. корпор. "Київ. ін-т автоматики". — К., 2004. — 19 с. — укp.

Запропоновано систему підтримки прийняття рішень (СППР) авіадиспетчера щодо оптимізації вибору альтернативного варіанта завершення польоту в позаштатних ситуаціях, що потребують вимушеної посадки повітряного судна (ПС). В якості критерію ефективності потенційних альтернатив завершення польоту визначено потенційний збиток у випадку вибору певної альтернативи за умови обмеженого часу польоту ПС до місця посадки, що не перевищує критичний час. Формалізовано якісні характеристики потенційного збитку. Розроблено структуру СППР авіадиспетчера, визначено достатній мінімум інформації для її ефективного функціонування. Запропоновано моделі та алгоритми, що забезпечують ефективне та надійне функціонування кожної з підсистем СППР. Розроблено інформаційну модель та програмне забезпечення СППР з використанням сучасних технологічних методів та засобів. Надано інформацію про одержані нові наукові результати, практичну реалізацію та ефективність розробленої СППР авіадиспетчера в позаштатних польотних ситуаціях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.31 +
Шифр НБУВ: РА330593

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Нестерова Л.М. 
Прогнозування ризику зіткнення повітряних кораблів в інтегрованих аеронавігаційних системах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / Л.М. Нестерова ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано процедури багатоальтернативного послідовного правила для класифікації та прогнозування ситуацій повітряної обстановки. Розроблено процедуру спільної обробки навігаційної інформації та інформації стосовно керування повітряним рухом , що забезпечують класифікацію ситуацій у повітрі з заданою імовірністю правильної класифікації. Проаналізовано оптимальну комбінацію інформаційних систем за умов об'єднання координатної інформації у зоні дії систем аеронавігаційного спостереження. Запропоновано алгоритм роботи інформаційного контуру для розв'язання динамічних конфліктних ситуацій системи аеронавігаційного обслуговування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.31-55 +
Шифр НБУВ: РА323375

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Масловський Б.Г. 
Прогнозування точнісних характеристик систем управління посадкою літаків: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / Б.Г. Масловський ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 17 с.: рис. — укp.

Розроблено та досліджено методики та алгоритми моніторингу та прогнозування кількісних показників точнісних характеристик систем керування посадкою (СУП) літаків. Запропоновано інтегровану систему обробки поточних даних, що грунтується на використанні єдиної бази даних для зберігання визначальних параметрів (ВП), застосуванні статистичних методів обробки інформації про ВП та прогнозуванні їх значень, а також оцінки відповідності стану СУП заданим нормам. Розроблено вимірювальні моделі розрахунків ВП непрямого вимірювання, проведено оцінку їх похибок на базі заданих критеріїв оцінки точності. Побудовано алгоритми оцінки статистичних характеристик і визначення щільності розподілу ВП за статистичною інформацією. Запропоновано алгоритми точкового та інтервального прогнозування статистичних характеристик визначальних параметрів СУП, а також алгоритм оцінки результатів прогнозування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.5-55 + О580.3 +
Шифр НБУВ: РА330335

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Закора С.А. 
Розв'язання групових конфліктних ситуацій на довільних маршрутах в умовах гарантованого рівня безпеки польотів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / С.А. Закора ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Проаналізовано існуючі методи розв'язання конфліктних ситуацій та особливості їх виникнення за умов польотів за довільними маршрутами. Запропоновано новий метод розв'язання групових конфліктних ситуацій на базі оптимального каскадного планування безконфліктних траєкторій повітряних кораблів (ПК), який дозволяє для умов польоту за довільними маршрутами мінімізувати сумарні відхилення сукупності ПК від початкових планів польоту з урахуванням невизначеності прогнозованого положення ПК. Розроблено алгоритмічне та програмне забезпечення для розв'язання групових конфліктних ситуацій між ПК. Достовірність нового методу й алгоритмів підтверджено шляхом їх верифікації в розробленому програмному комплексі на типових сценаріях групових і парних конфліктних ситуацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.3 +
Шифр НБУВ: РА348271

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського