Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (58)Книжкові видання та компакт-диски (66)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)306.751.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
1.

Водотика О.М. 
Акціонування підприємства кондитерської промисловості із залученням закордонного інвестора і забезпечення його конкурентоздатності в умовах трансформації економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / О.М. Водотика ; Харківський держ. ун-т. — Х., 1998. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.7

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Сілакова Г.В. 
Джерела інвестиційної діяльності та формування їх структури на підприємствах кондитерської промисловості: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.В. Сілакова ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Систематизовано й удосконалено теоретичні підходи, методичні та прикладні прийоми пошуку, вибору й оптимізації структури джерел інвестиційної діяльності підприємств кондитерської промисловості. Розкрито економічну сутність категорій "інвестиції" та "інвестиційна діяльність підприємства". Проаналізовано взаємозв'язок методів і форм фінансування інвестиційної діяльності підприємств. Проведено теоретичне узагальнення поглядів учених-економістів на проблему вибору джерел інвестиційної діяльності в контексті моделювання їх структури. Досліджено стан інвестиційної діяльності підприємств кондитерської промисловості України. Проаналізовано структуру джерел інвестиційної діяльності підприємств кондитерської промисловості. Удосконалено підходи щодо вибору й економічного обгрунтування джерел інвестиційної діяльності за умов економічного розвитку підприємств. Обгрунтовано теоретичні положення щодо формування оптимальної структури джерел інвестиційної діяльності підприємств кондитерської промисловості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71-56 +
Шифр НБУВ: РА369293

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Якимишин Л.Я. 
Ідентифікація та оцінка ланцюга пропозиції промислового підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.Я. Якимишин ; Ужгород. нац. ун-т. — Ужгород, 2006. — 24 с. — укp.

Розроблено теоретичні положення й обгрунтовано методичні рекомендації щодо впровадження стратегії ланцюга пропозиції промисловими підприємствами кондитерської галузі. Здійснено узагальнення концептуальних підходів щодо логістичної інтеграції підприємств у ланцюгу пропозиції, окреслено його базову структуру з виокремленням провідної організації та досліджено мотиви аутсорсингу. Обгрунтовано стратегії закупівель у логістичному ланцюгу пропозиції. Розроблено положення щодо розрахунку його синергічного ефекту на прикладі кондитерської галузі. Наведено оцінку актуальних чинників формування системи постачання. Обгрунтовано необхідність формування інтегрованого зв'язку учасників-кооперантів як базової складової реалізації стратегії ланцюга пропозиції. Визначено напрями формування її організаційного забезпечення. Розроблено методичні засади стратегічної оцінки ланцюга пропозиції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71 +
Шифр НБУВ: РА347856

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Кужилєва О.В. 
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Кужилєва ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2007. — 18 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичні засади формування інноваційного потенціалу торгових марок підприємств ринку кондитерських виробів. Розкрито зміст понять "інновації", "інноваційний процес", "інноваційний потенціал торгової марки". Удосконалено методи сегментації, теорію архетипів та сформовано системний підхід щодо формування інноваційного потенціалу торгової марки підприємства на основі врахування тенденцій розвитку ринку, утворення його структури та ємності, визначення сприйняття та очікувань споживачів продукції. Розроблено методичний підхід щодо побудови консенсусних карт як теоретичної бази формування інноваційного потенціалу торгової марки. Удосконалено методи сегментації ринку інноваційних товарів. Запропоновано технологію побудови інноваційного потенціалу та методичний підхід щодо формування системи його інформаційного забезпечення. Розроблено механізм та показники комплексної оцінки інноваційного потенціалу торгової марки підприємств кондитерської галузі на підставі застосування психологічних прийомів та розрахункового індексного методу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)306.751.71-55 +
Шифр НБУВ: РА353968

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ткаченко О.М. 
Організаційно-економічні основи підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.М. Ткаченко ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Вирішено наукові та прикладі завдання визначення організаційно-економічних засад підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості. Сформульовано й обгрунтовано теоретико-методичні засади їх конкурентоспроможності, шляхи її підвищення, а також здійснено оцінювання для даних підприємств України. Визначено найвдаліші бренди кондитерської промисловості як один з факторів конкурентоспроможності підприємств. Запропоновано конкурентні стратегії розвитку підприємств на підставі оцінки їх внутрішнього та зовнішнього середовищ. Визначено основні напрями державної політики щодо підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств за умов глобалізації економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71-13 +
Шифр НБУВ: РА354133

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Чернишова О.Б. 
Оцінка конкурентоспроможності промислових підприємств (на прикладі підприємств кондитерської галузі харчової промисловості України): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Б. Чернишова ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2009. — 21 с. — укp.

Наведено результати теоретичного дослідження змісту, суті й особливостей понять "конкурентоспроможність", "конкурентоздатність", "конкурентність". Визначено показники та фактори конкурентоспроможності суб'єктів господарювння. Доведено латентний характер показника, що вивчається. Проаналізовано існуючі методи оцінювання рівня конкурентоздатності підприємств промисловості. Розроблено процедуру кількісного оцінювання конкурентоздатності промислових підприємств. Обгрунтовано та досліджено використання канонічного аналізу ознак та чинників-симптомів конкурентоспроможності. Розглянуто можливість застосування інших багатовимірних підходів до розв'язання певних завдань. Вивчено стан сучасної конкурентної боротьби у кондитерській галузі країни. Проведено кількісне варіантне оцінювання конкурентоспроможності кондитерських підприємств з використанням багатовимірних статистичних методів. Обгрунтовано вибір оптимального варіанта оцінювання конкурентоздатності кондитерських підприємств та її практичне використання у процесі аналізу, прогнозування та діагностування конкурентоспроможності об'єктів господарювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71-13 +
Шифр НБУВ: РА363163

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Закревська Л.М. 
Оцінка та підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.М. Закревська ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2005. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Розроблено методичні рекомендації стосовно визначення рівня безпеки підприємств на ринку шляхом впровадження індексу ступеня безпечності, який дає змогу максимальною мірою врахувати об'єктивні характеристики кондитерських підприємств та спрогнозувати вплив різних чинників на підвищення рівня їх конкурентоспроможності. Запропоновано використання методики аналітичного групування з рівновеликими інтервалами підприємств кондитерської промисловості для визначення ролі розміру підприємства щодо рівня його конкурентоспроможності. Удосконалено модель її оцінки, уточнено структуру факторів, що мають бути оцінені: конкурентоспроможності продукції, фінансової та збутової діяльності, ефективності управління виробництвом і ділової співпраці з постачальниками сировини з використанням комплексного показника. Запропоновано методичні підходи до рейтингової оцінки конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості шляхом обгрунтування доцільності застосування індексу Харфіндела - Хіршмана, який обчислюється з використанням показника частки реалізованої продукції, що дає змогу реально оцінити ступінь домінування підприємств на ринку. Розвинуто методи оцінки конкурентоспроможності підприємств та запропоновано методику групування за ознаками, що базуються на теорії рівноваги підприємства та галузі й теорії факторів виробництва. Визначено шляхи та напрями підвищення рівня конкурентоспроможності кондитерських підприємств, що передбачають удосконалення системи комунікацій маркетингової діяльності. Наведено теорію конкурентоспроможності з використанням методу "аналізу ієрархій" для досліджених підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.7 +
Шифр НБУВ: РА335028

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Мількевич В.М. 
Підвищення ефективності цукрового виробництва шляхом прогнозування технологічних показників переробки буряків та вдосконалення технології їх зберігання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.18.05 / В.М. Мількевич ; Укр. держ. ун-т харч. технологій. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості технологічної якості сировини центральної зони бурякосіяння України. Визначено критерії оцінки якості сировини, розроблено математичну модель та комп'ютерну програму, на підставі яких здійснено прогнозування основних технологічних показників цукрових буряків за даними їх хімічного складу. Досліджено та розроблено технологію зберігання цукрових буряків з використанням біологічно-активного препарату нового покоління для зменшення втрат цукрози та покращання фітопатологічного стану сировини. Вдосконалено технологічний процес екстракції цукрози та кристалізації. Наведено дані про ефективність впровадження розробок у виробництві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л84-6 + У9(4Укр)306.751.7
Шифр НБУВ: РА309906 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Маркелов С. П. 
Стратегія диверсифікації підприємств кондитерської промисловості: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. П. Маркелов ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2010. — 21 с.: рис., табл. — укp.

Висвітлено теоретико-методичні засади формування та реалізації стратегії диверсифікації на вітчизняних підприємствах кондитерської промисловості. Розкрито сутність диверсифікації та запропоновано її визначення. Визначено типологію й особливості диверсифікованості. Вивчено зарубіжний досвід диверсифікації діяльності підприємств кондитерської галузі. За результатами моніторингу ринку кондитерських виробів визначено основні передумови диверсифікації діяльності вітчизняних кондитерських підприємств. Досліджено виробничі можливості даних підприємств, розкрито основні напрями диверсифікації кондитерського виробництва в країні. Запропоновано процесну модель інформаційного забезпечення розробки та впровадження стратегії диверсифікації для вітчизняних кондитерських підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71-43
Шифр НБУВ: РА382190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Распопов Р.С. 
Управління виробничими потужностями на підприємствах кондитерської галузі: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Р.С. Распопов ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2008. — 17 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення актуальної проблеми управління процесами формування якісно нових виробничих потужностей, які відрізняються від існуючих гнучкістю та здатністю оперативно реагувати на зміну споживчого попиту на прикладі підприємств кондитерської галузі. Уточнено сутність категорії "економічна виробнича потужність підприємства", виявлено основні чинники, що впливають на прийняття рішень про створення нових, розширення і диверсифікацію наявних виробничих потужностей. Запропоновано науково-методичний підхід до обгрунтування умов економічної ефективності розширення й освоєння нових виробничих потужностей. Виявлено властивості взаємозамінності та багатофункціональності виробничої потужності, систематизовано види гнучкості. Охарактеризовано гнучкість організації праці та виробництва, а також технологічну та виробничу потужності. Виявлено нову властивість виробничої потужності - гнучкість, сутність якої полягає у здатності швидко реагувати на зміни умов зовнішнього та внутрішнього середовища, зокрема, попиту на продукцію, що забезпечує гнучкість функціонування виробництва та його мобільність відносно попиту та здатність до скорочення або збільшення виробництва. Удосконалено класифікацію резервів виробничої потужності. Запропоновано методичний підхід до оцінювання економічної виробничої потужності методом зіставлення її технологічної та продуктивної структури. Розроблено метод оцінювання фінансової складової гнучкості виробничої потужності. Удосконалено методичний підхід до оцінювання інвестиційних витрат, пов'язаних з розширенням виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71-571.3-21 +
Шифр НБУВ: РА359892

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Кривещенко В.В. 
Управління комерційною діяльністю підприємств по збуту продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.В. Кривещенко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 17 с.: рис. — укp.

Систематизовано чинники, які впливають на розвиток комерційної діяльності стосовно збуту продукції. Обгрунтовано та досліджено територіальну диференціацію попиту. Розроблено механізм інтеграційної моделі сегментування ринку кондитерських виробів. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення керування комерційною діяльністю підприємств зі збуту продукції. Обгрунтовано критерії вибору стратегічної зони господарювання та збутових стратегій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592 + У9(4УКР)306.751.7-592 +
Шифр НБУВ: РА326424

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Галушко О. С. 
Управління потоком створення цінності в межах операційної системи компанії (за метеріалами кондитерських підприємств): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. С. Галушко ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розроблено теоретичні, методичні та прикладні аспекти управління потоком створення цінності в межах ціннісно-орієнтованої операційної системи компанії. Виявлено сутність, історичні передумови та генезис категорії "цінність" в контексті суспільно-філософського, особистісного й економічного підходів до її трактування. Визначено структуру, складові моделі управління потоком створення цінності, її ключові характеристики та підтримувальний інструментарій. Проведено діагностику стану та перспектив розвитку кондитерської промисловості в розрізі ланок її ланцюга створення цінності. Запропоновано методичний підхід до здійснення ціннісного позиціонування операційних систем кондитерських компаній. Обгрунтовано ключові аспекти діагностування потоку створення цінності з використанням карти потоку. Розроблено методичний підхід до комплексного оцінювання ефективності функціонування ціннісно-орієнтованої операційної системи із застосуванням апарату економіко-математичного моделювання, фінансово-економічного аналізу та соціальної ідентифікації. Сформовано напрями організаційної підтримки впровадження системно-структурних елементів моделі управління потоком створення цінності в межах операційної системи компанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71
Шифр НБУВ: РА376808 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Карпенко Ю.М. 
Формування і реалізація маркетингових стратегій в кондитерській промисловості України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Ю.М. Карпенко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Проаналізовано сучасні концепції маркетингового стратегічного управління на підприємствах кондитерської галузі. Узагальнено й уточнено результати наукових досліджень в даній сфері. Досліджено ринок кондитерських виробів України, окреслено особливості маркетингового стратегічного набору та специфіку маркетингових стратегій виробників даної продукції. Запропоновано методи та прийоми вдосконалення формування та реалізації маркетингових стратегій на виробничих підприємствах галузі. Розроблено структуру та визначено зміст модулів стратегічного планування маркетингу для промислового підприємства. Визначено напрями реалізації маркетингової стратегії та наведено блок-схему показників оцінки її ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.751.7-211.1
Шифр НБУВ: РА318523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Лагода Т.В. 
Формування ринку продовольчих товарів України (на прикладі кондитерської промисловості): Автореф. дис...канд. екон. наук: 08.07.01 / Т.В. Лагода ; НАН України. Ін-т економіки. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Проаналізовано особливості інфраструктури ринку України перехідного періоду, рівень споживання населенням харчових продуктів, тенденції розвитку внутрішнього ринку продовольства, а також обгрунтовано необхідність формування продовольчої політики нового типу. Висвітлено особливості формування ринку кондитерських виробів України у перехідний період та наведено результати маркетингового дослідження. Встановлено вплив окремих чинників на обсяги продажу продукції та закономірності зміни обсягів споживання окремих видів продукції відповідно до рівня доходів та місця проживання населення. Розроблено економіко-математичну модель прогнозування обсягів їх продажу. Досліджено фінансовий стан підприємств галузі. Обгрунтовано та розроблено пропозиції щодо удосконалення систем державного регулювання ринку кондитерських виробів та управління галуззю за умов ринкової економіки, а також створення галузевої служби маркетингу. Визначено пріоритетні напрямки розвитку галузі, шляхи удосконалення інноваційної діяльності та покращання фінансового стану підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.7 + У9(4Укр)306.751.7
Шифр НБУВ: РА309590 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Левицький В.В. 
Формування стратегій розвитку підприємств на засадах прогнозування кон'юнктури ринку: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.В. Левицький ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2008. — 22 с. — укp.

Досліджено науково-методологічні засади оцінювання та розробки стратегій розвитку підприємств за допомогою прогнозування стану кон'юнктури ринку. Здійснено узагальнення літературних джерел і вивчено результати господарської діяльності підприємств. Запропоновано визначення понять "стратегія розвитку" та "кон'юнктура". Розглянуто фактори впливу на кон'юнктуру. Досліджено взаємозв'язок між складовими та факторами кон'юнктури. Розроблено метод оцінювання та прогнозування кон'юнктури кондитерської продукції на підставі аналізу основних стратегій розвитку кондитерських підприємств. Запропоновано метод формування стратегій з урахуванням впливу зовнішнього середовища на підприємстві, впливу підприємства на дане середовище, а також рівня визначення цілей. Визначено основні показники пропорційності, циклічності та конкуренції на ринку, на підставі яких розроблено класифікацію ринку за ознаками. Побудовано конкурентну карту та баланс попиту та пропозиції. Здійснено їх прогнозування. Створено стратегії розвитку кондитерських підприємств та наведено рекомендації виробникам зазначеної продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321.1 + У9(4УКР)306.751.71-96 +
Шифр НБУВ: РА356710

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського