Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (60)Книжкові видання та компакт-диски (51)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.431$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Василенко І.В. 
Виховання громадянськості студентів засобами самоврядування у вищих навчальних закладах Канади: автореф. дис ... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.В. Василенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено місце та роль студентського самоврядування у ВНЗ Канади. Відзначено, що основна мета виховання громадянських якостей засобами самоврядування полягає у формуванні та розвитку громадянськості як соціальної цінності, інтегративної якості особистості, переконаної у непорушності конституційних прав і свобод. Проведено ретроспективний аналіз генезису поняття "громадянськість", здійснено систематизацію теорій щодо виховної потенціальності студентського самоврядування як невід'ємної складової демократизації вищої школи Канади. Висвітлено історичний аспект феномену громадянськості у зарубіжних і вітчизняних дослідженнях. Досліджено генезу виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади. Виявлено особливості сучасного стану даного виховання засобами самоврядування за умов глобалізації та мультикультуралізму. Розкрито основні етапи становлення системи виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади зазначеними засобами. У порівняльному аспекті проаналізовано зміст, форми те методи виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади й України засобами самоврядування. Узагальнено позитивні здобутки канадського науково-практичного досвіду та можливості їх творчого застосування в системі ВНЗ України з виховання громадянськості студентів даними засобами. Доведено, що така система у ВНЗ Канади є оригінальним утворенням з притаманними їй змістом, формами та методами. Вона базується на певних цінностях, якими є права людини, власна гідність, базові людські свободи, демократична законність, мирне співіснування, ненасильницькі способи вирішення конфліктів, неупереджений, національний світогляд, рівність шансів, індивідуальна відповідальність, бережливе ставлення до природи. За результатами проведеного дослідження доведено доцільність впровадження канадського досвіду у виховну практику ВНЗ України з метою посилення ефективності громадянського виховання студентів засобами самоврядування з одночасним урахуванням національних і світових здобутків у цій галузі педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7КАН) + Ч481.352.13 + Ч481.431 +
Шифр НБУВ: РА366567

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Григор'єва М. В. 
Історія студентських організацій університетів Наддніпрянської України другої половини XIX - початку XX ст.: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / М. В. Григор'єва ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2010. — 18 с. — укp.

Вперше в українській історіографії здійснено спробу комплексного дослідження історії студентських організацій на теренах Наддніпрянської України у другій половині XIX - на початку XX ст. Запропоновано класифікацію студентських об'єднань даного періоду. Охарактеризовано різноманітні типи та визначено етапи інституалізації студентських організацій. Проаналізовано склад об'єднань університетської молоді, їх структуру та фактори еволюції. Вдосконалено низку історичних джерел, що стосуються історії студентських організацій: статути об'єднань, діловодна документація, матеріали особового характеру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)52-298 + Ч481.431
Шифр НБУВ: РА371031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Кравчук Х. А. 
Організації студентів в УСРР у 1920-і рр.: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Х. А. Кравчук ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено формування та діяльність організацій студентів за умов трансформації суспільно-політичних відносин з УСРР у 1920-ті рр. З'ясовано матеріальний стан і соціально-економічне становище студентства. Встановлено напрями, форми та засоби діяльності економічних студентських організацій та визначено причини їх появи та ліквідації. Вивчено соціальний склад студентства, причини та фактори, які спричиняли його зміни. Проаналізовано принципи та критерії комплектування колективів студентів і механізмів регулювання соціального, національного, політичного та тендерного складу студентства. Розглянуто процес самодіяльного відтворення організацій загально-студентського представництва, зроблено аналіз методів і напрямів їх діяльності, роботи студентських курій в органах управління ВНЗ. Досліджено фактори появи у студентському середовищі студентських профспілок, розкрито напрями їх діяльності та місце у системі організацій студентства. Простежено процес появи, становлення та діяльності політичних організацій студентства, встановлено їх місце та роль у формуванні класово-репресивної системи у вищій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.431 + Т3(4УКР)61-48
Шифр НБУВ: РА379768 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Потопа К.Л. 
Соціально-педагогічні умови організації студентського самоврядування у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / К.Л. Потопа ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми організації студентського самоврядування у вищих навчальних закладах. На підставі ретроспективного аналізу психолого-педагогічної літератури конкретизовано сутність основних дефініцій, зокрема розкрито зміст понять "управління", "студентське самоврядування", "саморегуляція". Запропоновано структурно-функціональну модель студентського самоврядування як чинника оптимізації соціальної активності та професійної підготовки. Встановлено критерії рівнів сформованості студентського самоврядування у вищих навчальних закладах. Обгрунтовано й експериментально апробовано комплекс соціально-педагогічних умов, які забезпечують особистості можливість вибору видів самостійної діяльності, які охоплюють усі сфери життєдіяльності колективу студентів, адекватні потребам професійного та особистісного самовдосконалення та грунтуються на оптимальному використанні можливостей різноманітних засобів управління та самоврядування для формування соціальної особистості майбутніх спеціалістів. Розроблено методику практичного впровадження у навчально-виховний процес чіткої організації структури студентського самоврядування з визначенням провідних органів координації інтеграції та упрвління на кожному з рівнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.431 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА344487

Рубрики:

      
5.

Шеїна Л. О. 
Студентське самоврядування як засіб соціалізації молоді: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Л. О. Шеїна ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто історичний аналіз проблем самоврядування та соціалізації студентської молоді. Здійснено теоретичні узагальнення щодо стану розробки проблематики. Визначено й обгрунтовано сутність понять "студентське самоврядування" та "соціалізація студентської молоді у ВНЗ". Виділено напрями діяльності органів студентського самоврядування, відповідні форми та методи. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови діяльності студентського самоврядування як засобу соціалізації молоді у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.431 + Ч312
Шифр НБУВ: РА373463 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Невмержицька О.О. 
Студентське самоуправління у контексті демократизації вищої освіти України: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / О.О. Невмержицька ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Системно проаналізовано процес демократизації вищої освіти за умов розбудови системи студентського самоврядування. Визначено його місце та роль у процесі-посереднику або управлінському циклі. Розглянуто самоорганізаційний потенціал студентства як підставу та делегування частини владних повноважень органом адміністративного управління / ректоратом ВНЗ на рівень органів студентського самоврядування як умови з використанням алгоритму: суть - зміст - форма - критерій якості процесу демократизації на кожному з зазначених етапах. Увагу приділено системному ефекту, що виникає під час інтеграції самоорганізації та самоменеджменту студентства та децентралізації влади ректоратом ВНЗ, за якої формується саморегуляція навчальної форми на підставі ціннісно-смислової детермінації поведінки членів трудового колективу, а також гомеостат як орган саморегуляції соціального організму ВНЗ. Як критерій цього процесу визначено організаційну свободу особистості, що грунтується на її організаційній свідомості. Висвітлено продукти та ефекти цього явища, зокрема, смислова детермінація забезпечує гомеорез, ціннісна - гомеостаз. За їх поєднання породжується аутопоезис / самовідтворення соціального організму ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.431 + Ч484(4УКР)01 +
Шифр НБУВ: РА363650

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського