Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (86)Книжкові видання та компакт-диски (137)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ315.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
1.

Купріяненко Е. Б. 
Альт у політембровому камерно-інструментальному ансамблі австро-німецької традиції (пізнє бароко - Й. Брамс): автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Е. Б. Купріяненко ; Харк. держ. ун-т мистецтв ім. І.П. Котляревського. — Х., 2010. — 18 с. — укp.

Запропоновано розгляд альтового стилю у аспекті взаємодії трьох складових камерно-інструментального жанру. Змістовні характеристики інструментально-видового стилю визначено на підставі оригінального поняття "жанрові константи", що унаочнюється у визначенні ключової позиції інструментально-ансамблевого музикування - камерності з її атрибуціями у вигляді суб'єктивно-особистісного начала, поданого через форму гри у широкому та вузькому її тлумаченнях. Запропоновано оригінальну дефініцію поняття "альтовий стиль" в камерно-інструментальному музикуванні. Підкреслено, що формування даного різновиду видового інструментального стилю йшло саме у камерному ансамблі політембрового типу, де ролеві функції інструментів взаємозбагачувалися у напрямку від монофункціональної сталості до універсальної поліфункції широкого образно-виразового діапазону. Зазначено, що еволюція камерно-ансамблевого стилю відображувала процес змін ідейно-художніх спрямувань епох та індивідуальних стилів, що унаочнюється "віховими" з даної точки зору творами Г.Ф. Телемана, Й.С. Баха, В.А. Моцарта, Р. Шумана, Й. Брамса. Еволюційна "спіраль" у використанні альта демонструє у кінцевому підсумку синтетичне бачення інструмента, що послідовно втілювалось у альтово-стильових концепціях майстрів австро-німецької школи (класичний етап).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.55-73 + Щ315.23-0-73(4НІМ)
Шифр НБУВ: РА376878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Калмиков С.Т. 
Баянний ансамблево-оркестровий інструменталізм в історичній стильовій проекції: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / С.Т. Калмиков ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2005. — 16 с. — укp.

Уперше на базі художніх принципів музичної форми (у її широкому естетичному та вузькому музикознавчому смислі) досліджено історичну діалектику стильовоепохальних змін музики, визначених Б.Асаф'євим як співвідношення класичних і акласичних епох. Уперше явища вітчизняного інструменталізму, у даному випадку баянного ансамблю й оркестру, розглянуто у контексті музичних культур ментально близьких слов'янських націй, але у співвідношенні всесвітніх епохальних взаємодій, що охоплюють ментально вилучені культурні регіони та території єдністю "ідей часу". Виведено позицію інструментальної "капельності" звучання баянно-акордеонного оркестру, що вказує на вокальний генезис європейської музики. Проаналізовано оригінальні твори, а також авторські перекладення для баянного оркестру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.2 + Щ315.46 +
Шифр НБУВ: РА340061

Рубрики:

      
3.

Савчук І.Б. 
Екзистенційні мотиви світобачення модерністського майстра (на матеріалі камерної музики 20-х років ХХ століття в Україні): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / І.Б. Савчук ; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Уперше у музикознавстві здійснено аналіз екзистенційного підгрунтя музичного мистецтва доби модернізму, а саме - 1920-х рр. Розглянуто феномен "екзистенційного" у єдності проявів його іманентних властивостей у філософії, естетиці та музиці, що дозволило систематизувати напрямки у трактуванні його суті, що склалися у різних сферах знань. Висвітлено питання екзистенційності у музичному просторі. Визначено суть поняття модерністського Майстра з його екзистенційною смисловою сферою. Здійснено смисловий аналіз вибраних творів камерного жанру 1920-х рр. українських митців Б.Лятошинського, І.Белзи, Ю.Кофлєра, З.Кассерна у екзистенційному аспекті. До наукового музикознавчого вивчення уперше введено твори камерно-вокального жанру Б.Лятошинського, "Політональна прелюдія" З.Кассерна, Сонатина op. 9 і "Варіації на тему віденського вальсу Й.Штрауса" op. 23 Ю.Кофлєра. Здійснено доповнення до систематичного показника камерно-вокальної творчості Б.Лятошинського даного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)61-239 + Щ315.23-0 +
Шифр НБУВ: РА341098

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Поляковська С.П. 
Жанрова модель камерного безсюжетного балету в контексті теорії гри (на матеріалі музики Д.Поліщука): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / С.П. Поляковська ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2006. — 16 с. — укp.

Уперше розроблено жанрову теорію камерного безсюжетного балету. Висвітлено взаємозв'язок генезису даного жанру з ігровими інтенціями музичного стилю XX ст. На підставі історичного огляду еволюції жанрово-стильових ознак балетного жанру встановлено історичні передумови виникнення камерного безсюжетного балету та визначено його провідні жанрові складові й ознаки. Доведено, що у даному жанрі, починаючи з перших його зразків, на музично-мовному рівні нормативним є принцип стильової гри. У межах балетного жанру розглянуто проблему реалізації ігрових факторів композиторської поетики. На підставі аналізу балетної музики сучасного композитора українського походження Д.Поліщука зроблено висновки, що ігровий підхід на різних рівнях обумовлює своєрідну стилістику музичної мови камерних безсюжетних балетів кінця XX - початку XXI ст. Провідна роль ігрового фактора композиторської поетики на музично-мовому рівні зумовлює відповідність стилістичного змісту музичної мови камерного безсюжетного балету загальній ігровій спрямованості культури XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ317.423(4УКР)6 + Щ315.23-0 + Щ313(4УКР)6-81 Поліщук Д. +
Шифр НБУВ: РА348310

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Довгань П. В. 
Жанрово-стильова динаміка української камерно-інструментальної сюїти XX ст.: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / П. В. Довгань ; Львів. нац. муз. акад. ім. М.В. Лисенка. — Л., 2010. — 16 с. — укp.

Досліджено проблему жанрово-стильової динаміки української камерно-інструментальної сюїти XX ст. Атуалізовано систему світоглядних принципів, які стоять біля витоків формування жанру в добу Відродження й його розвою у межах епох бароко, класицизму, романтизму. Визначено культуротворчий потенціал європейського музичного мистецтва XX ст. в аспекті його впливу на концептуальний стрій та композиційно-драматургічні принципи даного жанру. Розглянуто специфічні риси становлення та розвитку української камерно-інструментальної сюїти, запропоновано його періодизацію. Висвітлено новітні взірці жанру у межах кожної з даних типологічних груп. Констатовано свідоме подолання іманентних ознак композиційно-семантичного інваріанта інструментальної сюїти за рахунок синтезу з елементами інших жанрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.23-0-73(4УКР)6 + Щ315.043
Шифр НБУВ: РА376448 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Польська І.І. 
Камерний ансамль: теоретико-культурологічні аспекти: Автореф. дис... д-ра мистецтвознавства: 17.00.03 / І.І. Польська ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2003. — 35 с. — укp.

Розглянуто проблеми музичного ансамблю, насамперед камерного. Висвітлено питання історії та теорії ансамблю й ансамблевої культури. Вперше у вітчизняному і зарубіжному мистецтвознавстві створено цілісну теоретико-культурологічну концепцію ансамблю й ансамблевості, яка грунтується на засадах антропоцентризму і має загальну теоретичну концепцію камерного ансамблю як культурного феномену та послідовну історичну концепцію розвитку асамблевої культури і камерного ансамблю. Визначено основні напрями еволюції ансамблевих жанрів, проведено історичну періодизацію даного процесу та виявлено соціально-історичну семантику ансамблевих жанрів у системі мистецтва різних епох.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.23 +
Шифр НБУВ: РА327121

Рубрики:

      
7.

Середенко А.М. 
Камерно-інструментальна творчість К.Шимановського (до проблеми індивідуального стилю композитора): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / А.М. Середенко ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2001. — 16 с. — укp.

Проаналізовано провідні художньо-естетичні тенденціїпершої третини XX ст, що стали важливим стилеутворювальними фактором творчих пошуків Шимановського, виявлено особливе місце камерно-інструментальних жанрів у його творчому доробку. Стиль композитора "акумулював" різні традиції, пошуки та варіанти стилістики. Хоча кожен з періодів творчості Шимановського має власну специфіку, завжди зберігаються стабільні риси стилю творів автора. Досліджено твори для скрипки і фортепіано, а також два квартети, які відображають головні етапи творчої еволюції композитора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4ПОЛ)6-81Шимановський К. + Щ315.23-0
Шифр НБУВ: РА314408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Дика Н.О. 
Камерно-інструментальний ансамбль в Україні. Творчість і виконавство (1960 - 1980 рр.): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Н.О. Дика ; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Здійснено комплексний аналіз камерно-інструментального ансамблю України 1960 - 80-х рр., індивідуальних композиторських стилів, камерно-інструментального виконавства в його регіональних проявах. Досліджено особливості взаємодії композиторської та виконавської творчості як важливого фактора розвитку жанру, основні тенденції українських квартетів, тріо ансамблів нетрадиційних складів. Діяльність Камерно-інструментального ансамблю України відзначена вагомими досягненнями в сфері виконавства та композиторської творчості, втілено найбільш суперечливі та багатовимірні проблеми духовного буття суспільства. На підставі великого фактологічного матеріалу доведено правомірність розгляду української камерно-інструментальної творчості зазначеного періоду в світовому контексті, зокрема тріо, квартетів, камерно-інструментальних ансамблів В.Сильвестрова, Є.Станковича, Ю.Іщенка, Л.Грабовського, М.Скорика та інших композиторів. Значну увагу приділено висвітленню здобутків камерно-інструментального виконавства. Проаналізовано співпрацю колективів з українськими композиторами над першопрочитанням творів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.23-73(4Укр)6
Шифр НБУВ: РА312197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Андрієвська В. В. 
Камерно-інструментальний ансамбль у творчості львівських композиторів XX ст.: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / В. В. Андрієвська ; Львів. нац. муз. акад. ім. М.В. Лисенка. — Л., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено здобутки львівських композиторів у жанрі камерно-інструментального ансамблю в контексті тенденцій сучасної світової й української музики XX ст. Вперше здійснено спробу комплексного дослідження жанру камерного ансамблю, репрезентованого розмаїттям інструментальних складів за винятком сонати. Розглянуто камерно-інструментальний ансамбль у творчості львівських композиторів у контексті розвитку національних та європейських традицій з опорою на деякі стилістичні елементи неоромантизму, імпресіонізму, неокласицизму, неофолькльоризму й авангардних технік письма.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.23 + Щ313(4УКР-2ЛЬВ)6-81
Шифр НБУВ: РА375692 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Слюсар Т.М. 
Львівська камерно-інструментальна соната в історико-стильовій парадигмі розвитку жанру: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Т.М. Слюсар ; Львів. нац. муз. акад. ім. М.В.Лисенка. — Л., 2010. — 17 с. — укp.

Розглянуто львівську камерно-інструментальну сонату (твори В. Барвінського, С. Людкевича, А. Солтиса, Т. Маєрського, С. Туркевича, М. Скорика, В. Камінського, О. Козаренка, Ю. Ланюка, Б. Фроляк) в історико-стильовій парадигмі розвитку жанру в загальноукраїнському та європейському контекстах. Показано, що перебуваючи у руслі історично сформованих жанрових типологій, львівська камерно-інструментальна соната вирізняється яскравістю і послідовністю втілення обраних композиторами стратегій. "Згортання" циклічної сонатної форми до одночастинності супроводжується авторизованістю розуміння сонатності: від іронічної реставрації традиційної циклічності через карнавальну стилізацію - до унікальних проектів узагальненої програмності, в основі якої лежить нове розуміння сакральності, авангардної сонорності, інструментальної театральності, вишуканої етнічності. Експериментування львівських композиторів у творенні авторських версій жанрів йде шляхом перегляду структури сонати, виконавського складу, задіяння підкресленої "фабульності", що лежать в основі більшості творів. Зазначено, що це виділило львівську камерно-інструментальну сонату як домінантний чинник розвитку жанру (особливо його постмодерної версії) в західно-українському контексті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР-2ЛЬВ)-29 + Щ315.041-4 + Щ315.23-0
Шифр НБУВ: РА372226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Грищенко В.І. 
Методика організації та роботи підліткового класичного ансамблю гітаристів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.І. Грищенко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2003. — 23 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено методику організації та роботи класичного ансамблю гітаристів під час навчання підлітків з застосуванням інформаційних технологій. Розкрито суть та особливості створення нової форми ансамблевого гітарного музикування. Створено методику раціональної організації музично-ігрових рухів учня-гітариста. Упроваджено нове поняття "синхронної" роботи пальців. Сконструйовано та апробовано нові технічні засоби для самонавчання учнів-гітаристів: розвитку опорно-рухового апарату, динаміки звуку, слуху, тактильної чутливості пальців і прискорення формування музично-ігрових навичок. Розроблено способи та засоби для розширення меж виразного інтонування (звуковисотного та тембрового) ансамблю гітаристів та перевірено їх ефективність з використанням комп'ютерних технологій. Запропоновано новий спосіб роботи ансамблю на базі комп'ютерної "мідіграми". Створено механізм концертних виступів без диригента та партитур, запропоновано оптимальну сценічну модель розташування ансамблю гітаристів на сцені. Доведено, що ефективність організації та роботи класичного підліткового ансамблю гітаристів забезпечується попередньо спеціально організованою системою навчальних та репетиційних завдань; поетапністю та системністю у здобутті знань, формуванню у гітаристів-підлітків раціональної організації музично-ігрових рухів, застосуванням форм і методів, спрямованих на формування навичок професійної майстерності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.64-7 + Щ315.2-7р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА324434

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Жигінас Т.В. 
Методичні засади підготовки майбутніх учителів музики до концертно-освітньої діяльності серед дітей та юнацтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Жигінас ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Висвітлено сутність, мету, функції та різноманітні форми підготовки майбутніх учителів музики загальноосвітньої школи до концертно-освітньої діяльності серед дітей і юнацтва. Вперше сформульовано критерії підготовки студентів до цієї діяльності та запропоновано її змістово-структурну модель. Виявлено можливості впливу концертно-освітньої діяльності на удосконалення й інтенсифікацію музично-фахового навчання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)32-3 + Щ315.2р(4УКР)32-3 +
Шифр НБУВ: РА352594

Географічні рубрики:

      
13.

Повзун Л.І. 
Наукові і художні аспекти мистецької діяльності піаніста-концертмейстера: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Л.І. Повзун ; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАН України. — К., 2005. — 16 с. — укp.

Досліджено концертмейстерську діяльність піаніста як феномен ансамблевої творчості, яку розглянуто в аспекті науково-класифікаційних настанов та художньо-творчої орієнтації на виконавську цілісність унікальності інтерпретації авторського задуму. Ансамблеву творчість концертмейстера представлено як узагальнення досвіду піаніста та виконавців на струнно-щипкових народно-академічних інструментах. Обгрунтовано концепцію концертмейстерської майстерності як носія режисерських функцій у виконавському процесі. На базі поєднання музикознавчих і культурологічно-етимологічних підходів наведено нову методику (тонус-ідея). Усвідомлення художнього цілеспрямування діяльності піаніста-концертмейстера запропоновано визначати як ансамблеву гру на основі тонус-ідеї виконавського рішення. Наведене поняття сприяє розвитку ідеї асаф'євського поштовху, початку розгортання живого процесу музикування. Введено класифікацію тембрально-фактурних якостей клавірного звучання в їх історично-генетичній обумовленості. Проаналізовано твори В.Івка, Б.Міхеєва, А.Білошицького. В.Підгорного, В.Власова. О.Циганкова для народних інструментів і фортепіано, які були виконані на Міжнародних і Національних конкурсах, фестивалях, концертах, хоча специфіка їх ансамблевого співвідношення з клавіром у музикознавстві не вивчалась.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-7 + Щ315.2 +
Шифр НБУВ: РА341191

Рубрики:

      
14.

Данченко Н. Г. 
Специфіка комунікації у квартетній творчості французьких композиторів кінця XIX - першої половини XX століття: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Н. Г. Данченко ; Харк. нац. ун-т мистец. ім. І.П. Котляревського. — Х., 2011. — 17 с. — укp.

Введено до наукового обігу маловивчені квартетні твори французьких композиторів кінця XIX - першої половини XX ст. Обгрунтовано музичну проксеміку та комунікативну організацію струнного квартету. Виявлено комунікативні структури квартету як виконавського колективу. Зазначено, що квартетна творчість французьких композиторів - це унікальний звуковий світ, породжений вишуканими відбиттями жанрової моделі у "дзеркалі" смаку й елегантності, властивих представникам французької культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4ФРА)6 + Щ315.2
Шифр НБУВ: РА382408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Сидоренко Л.В. 
Тенденції розвитку камерних вокально-інструментальних жанрів у творчості композиторів України та Польщі останньої третини ХХ - початку ХХІ століття (на матеріалі Львівської та Катовицької шкіл): автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / Л.В. Сидоренко ; Львів. Нац. музична акад.ім. М.В.Лисенка. — Л., 2009. — 16 с. — укp.

Висвітлено провідні тенденції розвитку камерних вокально-інструментальних жанрів у творчій практиці представників Львівської та Катовіцької композиторських шкіл останьої третини XX - початку XXI ст. Зазначено, що на зламі століть було осягнуто вершини духовної, професійної та особистісної зрілості, серед джерел творчої інтенції - пієтет перед добою романтизму, її поетикою, образно-емоційною сферою, багатством етнофольклорних витоків. Звернено увагу на індивідуальній специфіці інтерпретації спільного образно-семантичного поля, зумовленої самобутністю сучасного композиторського мислення, абсолютною концептуальною свободою та мовностилістичною незаангажованістю. Підкреслено естетичну відкритість західноукраїнської та польської національно-ментальних традицій, глибинність та системність культурних взаємин, інтенсивність асимілятивних процесів, що охоплюють широкий спектр європейських сфер впливу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)64-2 + Щ313(4ПОЛ)64-2 + Щ314.043 + Щ315.23-0 +
Шифр НБУВ: РА364269

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
16.

Грабовська О.С. 
Тенденції сучасного музично-виконавського мистецтва Львова в аспекті академічного камерно-ансамблевого музикування: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 26.00.01 / О.С. Грабовська ; Львів. нац. муз. акад. ім. М.В.Лисенка. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Виявлено основні тенденції сучасного музично-виконавського мистецтва. Охарактеризовано осередки, етапи становлення та розвитку професійної музично-виконавської діяльності Львова. Проаналізовано творчість колективів та окремих виконавців і визначено домінуючі процеси сучасного камерно-ансамблевого музикування. Обгрунтовано науково-теоретичний підхід щодо осмислення актуальних тенденцій розвитку музично-виконавського мистецтва окремо взятого культурного центру України - Львова у контексті жанрової специфічності - камерності як традиційно домінуючої, історично-тривалої сфери реалізації професійно-виконавського потенціалу. Висвітлено роль сучасних досягнень львівського камерного виконавства у подальшому розвитку українського музичного мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.23-0-73(4УКР-2ЛВО)6 +
Шифр НБУВ: РА357019

Рубрики:

      
17.

Омельченко Т.А. 
Українські сонати для скрипки та фортепіано 70 - 90-х рр. XX ст. (виконавські проблеми осмислення фактурно-жанрової організації тематизму): автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Т.А. Омельченко ; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено специфічні особливості музичної фактури та засобів виразності творів сучасних українських композиторів, створених у жанрі української сонати для скрипки та фортепіано, який у другій половині XX ст. досяг періоду розквіту. Проаналізовано найбільш показові для еволюції жанру сонати для цих інструментів, написаних у 1970 - 1990-х рр. В.Бібиком, Ю.Іщенком, В.Птушкіним, В.Сильвестровим, М.Сильванським, М.Скориком, Є.Станковичем, О.Щетинським. Проведено аналіз фактурно-жанрових особливостей тематизму. Запропоновано хронологічний і алфавітний переліки сонат для скрипки та фортепіано, створених за весь історичний період існування цього жанру в Україні, починаючи з Сонати для скрипки і чембало Д.Бортнянського до творів початку 2000-х рр., а також 99-ти фрагментів сонат, проаналізованих у процесі дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.23-0-73(4УКР)6 + Щ315.041 +
Шифр НБУВ: РА357398

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського