Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=СТАРШ$<.>+<.>K=ДОШКІЛЬНИК$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 54
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Добра (10.02.2011) Тема запиту: Формування трудових навичок дітей старшого дошкільного віку |
Ключові слова: трудове виховання -- старший дошкільний вік -- праця дітей Видання є в НБУВ: ДС45547 Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Виховання елементів культури праці у дітей старшого дошкільного віку [Текст] : дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Бєлєнька Ганна Володимирівна ; Український педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1994. - 171 с., РА289350 Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Виховання елементів культури праці у дітей старшого дошкільного віку [Текст] : автореф. дис.канд. пед. наук : 13.00.01 / Бєлєнька Ганна Володимирівна ; Український педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1994. - 24 с., ВА565199 Тарловская, Наталья Федоровна. Обучение детей дошкольного возраста конструированию и ручному труду [Текст] : книга для воспитателей детского сада и родителей / Н. Ф. Тарловская, Л. А. Топоркова. - 2. изд. - М. : Просвещение : Владос, Б. г... - 216 с, ВА581580 Виховання дошкільника в праці [Текст] / З. Н. Борисова [и др.]. - К. : [б.в.], 1997. - 112 с., ВА600979 Гульянц, Эвелина Карповна. Учите детей мастерить [Текст] : пособие для воспитателя детского сада / Э. К. Гульянц. - 2.изд., доп. - М. : Просвещение, 1984. - 159 с., Р91232 Актуальные проблемы физического и трудового воспитания дошкольника [Текст] : учеб. пособие для воспитателей дет. садов, учащихся и студ. пед. и физкультурных учеб. заведений / А. И. Семейкин [и др.] ; Сибирская гос. академия физической культуры, Омский гос. технический ун-т. - Омск : Издательство ОмГТУ, 2000. - 38 с., ВА632197 Виховання дошкільника в праці [Текст] / З. Н. Борисова [та ін.] ; заг. ред. З. Н. Борисова. - 2.вид., стер. - К. : [б.в.], 2002. - 112 с. ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ в УКРАЇНІ, ПРОБЛЕМА ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ В ІСТОРІЇ ЗАРУБІЖНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ, Дошкільнята і природа, Види праці дітей
|
| 2. |
Запитує: Андрій (15.04.2011) Тема запиту: Допоможіть написати Дипломну роботу на тему: Соціально-психологічні чинники ізоляції дошкільників у групі дитячого садка. Дякую за допомогу. |
Примітка: Для написання Диплому Ключові слова: взаємини дошкільнят -- ізоляція дошкільника
Шановний Андрію! Маємо надію, що джерела, підібрані нами стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА710878 Гурковська, Тетяна. Новачок у дитячому садку [Текст] / Т. Гурковська. - К. : Шкільний світ, 2008. - 112 с., РА342211 Лапченко, Інна Олександрівна. Емоційне ставлення до себе та ровесників як чинник особистісного розвитку дитини дошкільного віку [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лапченко Інна Олександрівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 с., ВА601795 Кононко, Олена Леонітіївна. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (Системний підхід) [Текст] / О. Л. Кононко ; Інститут проблем виховання АПН України, Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Стилос, 2000. - 336 с., ВА726608 Стреж, Людмила Василівна. Сходинки адаптації дітей раннього віку [Текст] / Людмила Стреж. - К. : Шкільний світ, 2009. - 126 с. - (Бібліотека "Шкільного світу". Психологія) (Психолог. Бібліотека). - Бібліогр.: с. 126 ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДЕЗАДАПТАЦІЇ ТА ЇЇ КОРЕКЦІЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ТЕРАПІЇ , Т.В. Дуткевич ДОШКІЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ, Людмила Якименко РОЗВИТОК ВЗАЄМОДІЇ МОЛОДШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ОДНОЛІТКАМИ В УМОВАХ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ , Любашина В. В.Особливості спілкування дошкільників з однолітками у групі дитячого садка
|
| 3. |
Запитує: Івнова Світлана (27.04.2011) Тема запиту: Організаційно-педагогічні умови формування емоційно-вольової готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. |
Примітка: навчальна Ключові слова: емоційно-вольова сфера -- дитина дошкільного віку
Добрий день! Рекомендуємо переглянути наступні джерела. Бажаємо успіхів! Видання є в НБУВ: РА376109 Замрозевич, Світлана Романівна. Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі у процесі фізичного виховання [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Замрозевич Світлана Романівна ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - О., 2010. - 21 с, ВА692332 Сисоєнко, Надія Василівна. Методика визначення функціональної готовності дітей до навчання в школі [Текст] : навч.-метод. посібник для мед.-пед. персоналу шкіл та студентів / Н. В. Сисоєнко, Л. В. Сєрих ; Черкаський національний ун-т ім. Б.Хмельницького. Кафедра вікової фізіології та валеології, Лабораторія гігієни навчальної діяльності дітей Інституту гігієни та медичної екології ім. О.М.Марзеєва. - Черкаси ; К. : [б.в.], 2007. - 52 с., РА300295 Ле Тхань Ван Педагогічні умови формування функціональної готовності дітей старшого шкільного віку до початку систематичного навчання у школі [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ле Тхань Ван ; Інститут педагогіки АПН України. - К., 1998. - 16 с., РА320616 Прокопенко, Валентина Іванівна. Підготовка дітей шостого року життя до навчально-пізнавальної діяльності у школі (на матеріалі роботи навчально-виховного комплексу дошкільний заклад - загальноосвітня школа І ступеня - гімназія) [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Прокопенко Валентина Іванівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 с., Ж70586 . Розвиток емоційної сфери та вольових якостей дитини, як умова готовності до школи / Н. С. Славіна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти. — 2008. — Вип. 41. — С. 170-172.( - Зазначено, що в дошкільному віці починає реально формуватись особистість дитини, даний процес тісно пов'язаний з розвитком емоційно-вольової сфери. Наголошено, що у дитини в процесі виховання і навчання, під впливом вимог дорослих і дітей формується можливість підкоряти свої дії тій чи іншій задачі, досягати цілі. Доведено, що оволодіння дитиною умінням довільно керувати своїми рухами та діями є найбільш суттєвим показником її загального розвитку і свідчить про готовність дитини до навчання у школі.), ВА653567 Вікова психологія: Курс лекцій / Е.У. Гуцало; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. Каф. психології. — Кіровоград, 2004. — 187 с. , Ж14642 Розвиток емоційно-вольової регуляції в дошкільників / Н.В. Сидячева // Педагогіка і психологія. — 2007. — N 4. — С. 100-105. (Наведено результати апробації розробленої психокорекційної програми розвитку вольової та емоційної сфер дошкільнят. Розкрито мету та завдання експерименту. Розглянуто ігри, завдання та вправи, використані під час виконання програми.), ВА688360 Основи психології та педагогіки: конспект лекцій та навч.-метод. забезп. / С.М. Білоус; Федер. профспілок України, Ін-т туризму. — К., 2007. — 240 с. (Викладено питання розвитку психіки та свідомості, психології пізнавальних процесів особистості, емоційно-вольової сфери особистості, психології спілкування) Психологічні особливості мотиваційної готовності до школи дитини старшого дошкільного віку, Психомоторний стан як фактор адаптації учнів початкових класів до умов навчання в школі, Психолого-педагогічна корекція низького рівня шкільної готовності старших дошкільників, ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНОСТІ І НАСТУПНОСТІ В НАВЧАННІ МАЛЮВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО І МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
|
| 4. |
Запитує: Валентин (08.05.2011) Тема запиту: Смалько О.А. Комп'ютеризована підтримка факультативних та позакласних занять з математики в старшій школі//Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання: Збірник наукових праць.-К.:НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003.-Вип. 6. |
Примітка: шифр
Шановний Валентин, цей збірник є у фонді НБУВ. Скористайтесь наступною інформацією. Видання є в НБУВ: ВА604744 Смалько О. А. Використання комп'ютера на уроках математики в школі : Метод. рек. / О. А. Смалько. - К. : НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2000. - 118 с., Ж70520/2003/6 Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання [Текст] : збірник наукових праць/ Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. - К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003, Вип. 6 Адреса збірника "Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання" в Електронному каталозі НБУВ
|
| 5. |
Запитує: Марина (05.07.2011) Тема запиту: Здравствуйте. Помогите, пожалуйста, найти литературу по теме: Особенности деструктивного поведения детей старшего дошкольного возраста. Спасибо! |
Ключові слова: деструктивное поведение -- деструктивная агрессия -- старший дошкольный возраст
Добрий день! Перегляньте наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА586728 Паренс, Генри. Агрессия наших детей [Текст] / Г. Паренс ; пер.с англ. Л. Г. Герцик, А. В. Решетникова. - М. : Форум, 1997. - 160 с - Основний фонд, Ж15712 Джерела психологічної дестабілізації та чинники формування схильності до соціально-негативної поведінки дітей / Л.А. Волянська, Е.І. Бурбела // Буков. мед. вісн. — 2006. — 10, N 1. — С. 93-97. - (Зазначено, що кризовий стан суспільства, деструктивна агресія засобів масової інформації, нестабільність внутрішньородинного середовища, руйнівні зміни мотиваційної сфери на тлі біологічно-конституційного статусу за відсутності всебічної активної планової профілактичної програми девіантної поведінки підлітків у системі охорони здоров'я та шкільного виховання є основними джерелами психологічної дестабілізації сучасних дітей.), ВА675076 Насильство в сім'ї щодо жінок та дітей: медико-психологічні, поведінкові та соціальні наслідки: Посіб. для соц. працівників / О.О. Кочемировська, А.А. Ходоренко; Харк. центр жін. дослідж. — Х.: Сх.-регіон. центр гуманіт.-освіт. ініціатив, 2006. — 84 с. - (Висвітлено питання запобігання насильства в сім'ї, наведено основні уявлення щодо форм, причин і наслідків даного негативного явища. Викладено відомості щодо психологічних особливостей осіб, схильних до скоєння сімейного насильства, та тих, що постраждали від даного явища. Розглянуто насильство в батьківських стосунках як фактор деструктивного впливу на становлення особистості дитини)., Ж14603 Фактори негативного впливу ЗМІ на формування особистості дітей та підлітків у контексті попередження дитячої бездоглядності / Л.М. Денисенко // Постметодика. — 2009. — N 2. — С. 53-56., Ж14603 Недоліки організації дозвілля як чинник поширення бездоглядності дітей / Н.М. Кононенко // Постметодика. — 2009. — N 2. — С. 60-61. - (Висвітлено проблеми організації дозвілля, що стимулюють деструктивну поведінку дітей та молоді. Зазначено про важливу роль клубів за місцем проживання у профілактиці дитячої бездоглядності.), ВА726290 Діти і медіа: соціалізація в агресивному медіасередовищі: монографія / О.В. Петрунько. — Полтава: Укрпромторсервіс, 2010. — 480 с. - (Розглянуто філо- та онтогентичні основи, моделі й адаптаційно-захисний потенціал соціалізації як складного багатофункціонального механізму самозбереження та самовідтворення суспільств і соціумів. Досліджено ймовірні ризики соціалізації за умов сучасного (агресивного) медіасередовища, створеного аудіовізуальними медіа. Проаналізовано феномен агресивного медіасередовища, зокрема, тексти, що його утворюють, системні ознаки потенційної деструктивності, ризики, пов'язані з тривалим перебуванням у сфері впливу даного явища. Процес соціалізації в агресивному медіасередовищі розглянуто як медіасоціалізацію, вимушену самосоціалізацію дітей у сфері медіавпливу без належної участі та підтримки дорослих, поза їх увагою та контролем. Розглянуто потенційно деструктивні наслідки медіасоціалізації, розкрито особливості їх прояву на індивідуальному та соціальному рівнях функціонування соціальної системи.), Ж16225 . Влияние бесконтрольного просмотра телевизора на формирование личности ребенка старшего дошкольного возраста / У.В. Варнава // Наука і освіта. — 2009. — N 6. — С. 104-107. - (С помощью данных исследований Национального института по вопросам СМИ и семьи раскрыты существенные аспекты формирования личности ребенка, который отдает преимущество телевизору. Выявлены особенности различных сфер личности ребенка старшего дошкольного возраста, возникшие под влиянием бесконтрольного просмотра телевизора. Исследованы особенности процесса общения ребенка, которые возникают в связи с бесконтрольным просмотром телевизора.), Ж16225 Представления о добре и зле в рисунках детей старшего дошкольного возраста / Е.Е. Белан // Наука і освіта. — 2007. — N 4-5. — С. 13-14. - (Наведено результати дослідження моральних уявлень, що формуються в сучасних дошкільників. Показано, що в дослідженні були використані образотворчий метод і метод бесіди. Виявлено здатність переважної кількості дітей 6 - 7 років чітко розрізняти категорії добра та зла. Констатовано, що подібні уявлення дітей є результатом впливу "інформаційно вражаючих факторів".), Ж69786 Роль психолого-педагогічної служби для профілактики та позбавлення агресивності у дітей старшого дошкільного віку / З.І. Ікуніна // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — Вип. 12. — С. 55-59. - ( Проаналізовано результати експериментальної роботи, спрямованої на профілактику агресивності у дітей старшого дошкільного віку. Визначено зміст роботи практичного психолога в системі дошкільних установ щодо профілактики агресивності старших дошкільників. Розроблено дидактичну модель впровадження психологічної служби у системі освіти.), Ж71961 Фактори, що впливають на появу агресивних реакцій у дітей старшого дошкільного віку та визначення шляхів профілактики агресивної поведінки / З. Ікуніна // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди": Наук.-теорет. зб. — 2008. — Вип. 14. — С. 282-285. - ( Подано результати дослідження факторів агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку. Надано психологічний портрет агресивної дитини. Окреслено шляхи профілактики та корекції агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку.), ВА657038 Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб. / О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук, І.С. Булах, Т.М. Зелінська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К.: Просвіта, 2004. — 413 с. - (На основі досягнень психологічної науки систематизовано та наведено відомості з вікової та педагогічної психології. Висвітлено проблеми психічного розвитку дитини. Розкрито суть понять про психологію виховання, учіння, навчання. Розглянуто питання психології дошкільного та молодшого шкільного віку, особистості підлітка, старшокласників. Визначено стилі педагогічної діяльності.), ВА732610 Психологія вікового розвитку особистості / Е. У. Гуцало; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград: Імекс ЛТД, 2010. — 216 с. , РА368538 Вплив розлучення батьків на життєдіяльність дитини молодшого шкільного віку: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.М. Руденко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. , Ж73685 Вісник Інституту розвитку дитини / Ред.: В.П. Андрущенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 158 с. - (Висвітлено екзистенційні передумови конструктивності та деструктивності в людському бутті у контексті європейської культури. Розкрито сутність формування творчих здібностей старших дошкільників (СД) у театралізованій діяльності. Визначено кореляційний зв'язок інтелекту та афекту у СД, самооцінку молодших школярів у навчальній діяльності. Розглянуто проблему виховання дітей на основі природознавства в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського та втілення його ідей на сучасному етапі.) ІГРОВА КОМП’ЮТЕРНА АДИКЦІЯ У СТАРШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ, ПРОФИЛАКТИКА АГРЕССИВНОГО ПОВЕДЕНИЯ ДОШКОЛЬНИКОВ СРЕДСТВАМИ ФК
|
| 6. |
Запитує: Галина (19.09.2011) Тема запиту: формування ґендерних відносин у дітей старшого дошкільного віку у творчих іграх |
Примітка: підручники періодика та дисертаційні або докторські роботи Ключові слова: ґендерне виховання -- дошкільне виховання -- статеве виховання
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА655477 Говорун, Тамара Василівна. Гендерна психологія та педагогіка [Текст] : навч. прогр. з інтегр. курсу для вчителів та студ. вищих навч. закл. зі спец. "Психологія", "Соціальна педагогіка", "Соціальна робота" / Т. В. Говорун [и др.] ; Тернопільський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. Центр гендерних студій. - Т. : Навчальна книга - Богдан, 2004. - 56 с., ВА684145 Гендерна педагогіка. Хрестоматія [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / пер. з англ. В. А. Гайденко, А. В. Предборська ; ред. В. А. Гайденко. - Суми : Університетська книга, 2006. - 313 с., Ж69446 Формування гендерних відносин в сфері освіти / В.А. Бабенко, Л.М. Топюк // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. — 2006. , ВА655478 Кравець, Володимир Петрович. Педагогіка та психологія: гендерний аспект [Текст] : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / В. П. Кравець, О. М. Кікінежді. - Т. : Навчальна книга - Богдан, 2004. - 122 с, Говорун Т.В. Батькам про статеве виховання дітей , Вихователю про психологія та педагогіку сексуального розвитку дитини: науково-методичний збірник / ред. Т.В.Говорун. - К., 1996. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ГЕНДЕРНОЇ СВІДОМОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ДНЗ, Гендерні відносини та гендерна політика у сфері освіти, зайнятості, сім’ї., Методичні рекомендації щодо впровадження принципів гендерної рівності в закладах освіти , ГЕНДЕРНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕРІОД ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА, Сайт "Ґендерні дослідження в Україні", СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ, Рекомендації щодо впровадження ґендерних підходів у систему дошкільної та початкової освіти України
|
| 7. |
Запитує: Надія (26.10.2012) Тема запиту: Роль профорієнтації у вірному виборі майбутньої професії старшокласниками |
Примітка: Потрібні економічні статті Ключові слова: профорієнтація -- вибір професії -- старшокласник
Доброго дня! Сподіваємося, що наступні матеріали стануть Вам у нагоді: Видання є в НБУВ: ВА575026 Романенко, Валентин Петрович. Зміст і форми орієнтації школярів на педогогічні професії [Текст] : навч. посібник / В. П. Романенко [та ін] ; Інститут змісту і методів навчання. - К. : [б.в.], 1997. - 62 с., ВА567214 На пути к выбору профессии [Текст] / ред. Н. И. Козлова [и др.]. - СПб. : Образование, 1995. - 67 с., ВА583572 Рибалка, Валентин Васильович. Особистісний підхід у профільному навчанні старшокласників [Текст] / В. В. Рибалка ; АПН України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - К. : Деміур, 1998. - 160 с., ВА609930 Киселев, С. Н. Диагностические методы в профессиональной ориентации [Текст] : учеб. пособие / С. Н. Киселев [и др] ; Славянский гос. педагогический ин-т. - 2. изд., перераб. и доп. - Славянск : Печатный двор, 2001. - 199 с., ВА650983 Массанов, Анатолий Викторович. Психологическая готовность школьников к профессиональному самоопределению [Текст] / А. В. Массанов ; Южный научный центр АПН Украины. - О. : [б.и.], 2004. - 100 с., ВА662460 Козак, Антон Рафаїлович. 25 років профорієнтаційного шляху [Текст] : сторінки історії Ярмолинецького міжшкільного навчально-виробничого комбінату трудового навчання і профорієнтації учнів та технологічного ліцею / А. Р. Козак. - Хмельницький : [б.в.], 2005. - 116 с., ВА738823 Некраш, Людмила Миколаївна. Вибір професії: як діяти, щоб не помилитися [Текст] / Людмила Некраш, Марія Стрільник. - К. : Шкільний світ, 2011. - 126 с., ВА666477 Коропецька, Олена Михайлівна. Профорієнтація та профпідбір [Текст] : навч. посібник для студ. вищих навч. закл. / О. М. Коропецька ; Прикарпатський національний ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ : [б.в.], 2005. - 236 с., ВА690705 Теоретичні і методичні основи профорієнтації учнів загальноосвітніх шкіл та психолого-педагогічний відбір абітурієнтів на педагогічні спеціальності вищих навчальних закладів [Текст] : метод. рекомендації для вчителів шкіл, працівників соціально-психологічних служб, викладачів пед. ін-тів і ун-тів / уклад. В. В. Вареник [та ін.] ; Черкаський національний ун-т ім. Богдана Хмельницького. - Черкаси : [б.в.], 2006. - 128 с., ВА692267 Кущ, О. С. Профорієнтація старшокласників: досвід застосування психодіагностичних методик [Текст] : метод. посібник / О. С. Кущ. - Кременчуг : ПП Щербатих О.В., 2007. - 52 c., ВА687866 Гуманістичні універсалії освітнього простору: можливості самореалізації особистості : матеріали Всеукр. конф., 28 - 29 верес., 2007 р., Київ / АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка, Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т" / Ред.: Г.О. Балл. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2007. — 246 c.( Висвітлено перспективи гуманізації освітнього простору України, проблеми самореалізації особистості та професійного самовизначення старшокласників.) , Р105780 Рибалка, В. В. Психологія професійного самовизначення для здорових старшокласників [Текст] : метод. рек. / В. В. Рибалка ; АПН України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - К. : ІПППО АПН України, 2004. - 24 с., Ж22868 Бордюк В. Внутрішньоінтенційна спрямованість у науково-дослідницькій роботі як фактор професійного самовизначення старшокласників / В. Бордюк, М. Бордюк // Нова пед. думка . — 2008. — N 2. — С. 74-78. , Ж70151 Калінська А. В. Готовність старшокласників до вибору професій сфери економіки та підприємництва / А. В. Калінська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка . — 2009. — N 49. — С. 100-105. Калінська А. В. ГОТОВНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЙ СФЕРИ ЕКОНОМІКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА / А. В. Калінська // Вісник Житомирського державного університету. Сер. Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 49. - С. 100-105., Калінська А. В. ЗМІСТОВА СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНОГО ВИБОРУ В СФЕРІ ЕКОНОМІКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА / А. В. Калінська // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2011. - Ч. 1. - С. 84-92., Гуцан Л. А. ПРОСТІР ПРОФІЛЬНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ДО СВІДОМОГО ВИБОРУ ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ / Л. А. Гуцан // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2010. - Вип. 14. - Кн. 1. - С. 58-66. -
|
| 8. |
Запитує: Олена (05.11.2012) Тема запиту: застосування категорії числа іменників на уроках іноземної мови в старших класах |
Ключові слова: числа іменників -- іноземна мова
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути перелік літератури. Також рекомендуємо самостійно ознайомитися з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА686184 Лисенко О. М. Посібник з граматики французької мови: Навч. посіб. / О.М. Лисенко. — К.: Вид. В.Карпенко, 2007. — 232 c., ВС45032 Шапран Л. Ю. Англійська мова: підруч. / Л.Ю. Шапран, Л.І. Куниця, Г.А. Чередніченко, О.П. Авраменко. — К.: ІНКОС, 2007. — 716 с., ВА595342 Психолого-педагогічні та лінгвістичні аспекти викладання мовознавчих дисциплін у вищій та середній школі: Матеріали наук. конф. / Миколаїв. держ. пед. ін-т. Ф-т інозем. філол. / Ред.: В.О. Горпинич; О.М. Пєхота. — Миколаїв: Вид. від. МФ НаУКМА, 1998. — 216 с. , ВА739067 Числівник англійської мови [Текст] : навч. посіб. / [С. О. Швачко та ін. ; за заг. ред. С. О. Швачко]. - Суми : Вид-во Сум. держ. ун-ту, 2010. - 171 с., В347839 Жилко Н. М. Практична граматика англійської мови : Навч. посіб. для 2-го курсу ф-ту інозем. мов. Ч. 1 / Н.М. Жилко, Л.С. Панова ; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. — Ніжин, 2004. — 171 с., С10978/3 Наука і вища освіта : тези доп. учасн. XVII Міжнар. наук. конф. студ. і молодих науковців: у 4 т., 9 - 10 квіт. 2009 р., Запоріжжя. Т. 3 / Класич. приват. ун-т / Ред.: В.М. Огаренко. — Запоріжжя, 2009. — 317 с. ( Висвітлено проблеми та перспективи філологічної освіти у ХХІ ст.: загального та германського мовознавства, історії та теорії літератури, міжкультурної комунікації та перекладу у добу глобалізації. Розкрито специфіку утворення власних назв в американському варіанті сучасної англійської мови, значення перекладацьких лексичних трансформацій в контексті теорії еквівалентності. Наведено порівняльну характеристику категорій роду та числа іменників у німецькій та українській мовах) , Ж70151 Чумак Л. М. Лексикалізація множини іменника сучасного англійського словотвору / Л. М. Чумак // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка . — 2010. — N 54. — С. 213-217., Ж28852/ін.м. Піскозуб З. Процеси категоріальних транспозицій абстрактних іменників французької мови періоду преціозності / З. Піскозуб // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Інозем. мови . — 2007. — Вип. 14. — С. 116-124. , Ж70151 Венгринович А. А. Семантико-стилістичні характеристики та число синонімів німецького іменника (на матеріалі "Duden. Sinn- und sachverwandte Worter. Synonymworterbuch der deutschen Sprache") / А. А. Венгринович // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка . — 2010. — N 54. — С. 187-190. ( Проведено комплексний аналіз семантичного та стилістичного статусу німецького іменника. За допомогою спеціальних статистичних методів доведено зв'язок кількості синонімів та семантико-стилістичних характеристик німецького іменника. Найбільш значущу величину мають стилістичні класи "емоційно-експресивна діяльність", "високий стиль", "розмовна мова" і "діалект"), Ж69212 Науковий вісник Волинського державного університету ім. Л. Українки. N 4 / Ред.: І.Д. Олексеюк. — Луцьк, 2005. — 124 с. , Ж28852/ін.м. Вісник Львівського університету / Ред.: Р.С. Помірко. — Л., 2007. — 317 с. — (Інозем. мови; Вип. 14). ( Розглянуто питання словотвору, семантики, синтаксису, контрастивної лінгвістики англійської, німецької, французької, іспанської та класичних мов. Проаналізовано семантико-словотвірні особливості відіменникових ергативних дієслів у німецькій та українській мовах. Описано процеси категоріальних транспозицій абстрактних іменників французької мови періоду преціозності. Визначено генезу та функціональні особливості компаративних зоофразеологізмів антропоморфного характеру в українській та французькій мовах. Висвітлено проблеми філософії мови, мовознавства, сучасні методики викладання іноземних мов.) Сторчова Т. В. ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ- ГЕРМАНІСТІВ У МЕЖАХ КУРСУ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ / Т. В. Сторчова // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. Педагогічні та психологічні науки. - 2011. - № 59. - С. 59 - 62., ОКОГРІБ І. ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СЛОВАЦЬКИХ ІМЕННИКІВ PLURALIA TANTUM: ЗІСТАВНИЙ АСПЕКТ / І. ОКОГРІБ // Вісник Ужгородського університету. - Сер. Філологія . - 2009. - Вип. 21. С. - 8 -10., Анатолій Загнітко — ФУНКЦІЙНА КАТЕГОРІЙНІСТЬ ІМЕННИКОВОГО ЧИСЛА: ТИПОЛОГІЯ І ПАРАМЕТРИ, Загородня Людмила Внутрішньокатегоріальні заміни словоформ в англо-українському перекладі / Людмила Загородня // Мандрівець. - 2006. - № 4. - С. 71-78.
|
| 9. |
Запитує: Світлана (08.11.2012) Тема запиту: Допоможіть знайти матеріал на тему: Застосування категорії числа при вивченні іменників на уроках англійської мови в старших класах. Я бачила на сайті схожу інформацію, але там йшлось про іноземні мови(різні), а мені необхідна англійська. Тієї інформації замало. Дякую. |
| 10. |
Запитує: Марина (13.12.2012) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, у підборі літератури, дисертацій, авторефератів з проблеми формування готовності до професійного самовизначення обдарованих старшокласників. Дякую за допомогу! |
Ключові слова: професійне самовизначення -- старшокласники
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА725129 Массанов А.В. Психологічні бар'єри в професійному самовизначенні особистості: монографія / А.В. Массанов ; АПН України. — О.: Вид. М.П.Черкасов, 2010. — 371 с., ВС40022 Кравченко, Ірина Ф. Професійне самовизначення старших підлітків у сфері обслуговування засобами професіографії [Текст] / І. Ф. Кравченко. - Херсон : ХДПУ, 2002. - 76 с. , ВА279093 Дьяченко М. И., Кандыбович Л. А. Психологические проблемы готовности к деятельности. – Мн., 1976. – , ДС76721 Середюк, Лариса Анатоліївна. Педагогічні умови оптимізації процесу особистісного самовираження старшокласників [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Середюк Лариса Анатоліївна ; Рівненський держ. гуманітарний ун-т. - Рівне, 2002. - 246 арк., РА324257 Ткачук Л.В. Професійне самовизначення та його емпатійні детермінанти у сучасного юнацтва: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Ткачук ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 20 с., Ж22868 Папуша В. Психологічні особливості старшокласників і вибір професії / В. Папуша // Нова пед. думка . — 2007. — Спец. вип. — С. 46-48. , Ж25188 Якимова Н.С. Професійне самовизначення і професійна орієнтація молоді: сучасні тенденції та проблеми / Н.С. Якимова // Демографія та соц. економіка . — 2011. — N 1. — С. 142-149. Мельник М. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ / М. Мельник // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика : збірник наукових праць. Київ. - 2010. - № 4. - C. 32 - 38., Рощіна С. М. МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШЛЯХОМ УВЕДЕННЯ СПЕЦКУРСІВ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС / С. М. Рощіна // Педагогічний альманах : збірник наукових праць. Херсон. - 2011. - Вип. 12, ч. 3. - С. 169 - 174., Безкоровайна О. В. Проблеми професійного самовизначення обдарованих старшокласників у навчально-виховному процесі ЗНЗ / О. В. Безкоровайна // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика : збірник наукових праць. Київ. - 2009. - Вип. 2. - С. 97 - 107., Ващук О. В. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ АКАДЕМІЧНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ / О. В. Ващук // Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогічні науки. - 2012. - № 221. - С. 13 - 17., Єрьоменко О.А. ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОБДАРОВАНОЇ МОЛОДІ / Єрьоменко О.А. // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наукових праць. Харків. - 2011. - № 30 - 31. - С. 236 - 241. С. , Костенко Н.І. Профільна освіта як засіб формування професіцних домагань старшокласників ( зарубіжний досвід) / Н.І. Костенко // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". Хмельницький. - 2011. - № 3. - С. 84 - 87. , Калініченко О. В. ЗНАЧЕННЯ ДОПРОФЕСІЙНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ У САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ, ХУДОЖНЬО ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ / О. В. Калініченко // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету Сер. Педагогічні науки . - 2010. - № 4. С. 89 - 96.С. , Калінська А. В. ГОТОВНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЙ СФЕРИ ЕКОНОМІКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА / А. В. Калінська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. - 2010. - № 49. - С. 100 - 105. , РА312266 Пащенко О.Ю. Підготовка старшокласників до вибору майбутньої професії працівника міліції: Автореф. дис... канд. пед. наук / О.Ю. Пащенко ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Т., 2000. — 18 с. — укp., РА310400 Кавецький В.Є. Підготовка учнів загальноосвітніх шкіл до професійного самовизначення в сучасних умовах: Автореф. дис... канд. пед. наук / В.Є. Кавецький ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2000. — 20 с., РА326976 Ковальська Н.М. Формування готовності старшокласників до вибору професії у сфері менеджменту: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.М. Ковальська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 19 с., РА382508 Вінтюк Ю. В. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров'я як умова адекватного професійного самовизначення: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ю. В. Вінтюк ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с., РА374718 Шабдінов М. Л. Формування професійного самовизначення старшокласників у процесі технологічної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. Л. Шабдінов ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.
|
| 11. |
Запитує: Ганна (17.12.2012) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть підібрати літературу для контрольної роботи на тему "Профорієнтація старшокласників на вибір інформаційно-бібліотечної професії". Дякую |
Примітка: список необхідних джерел Ключові слова: СТАРШОКЛАСНИК -- ПРОФОРІЄНТАЦІЯ -- інформаційно-бібліотечна професія
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом виконаних довідок, за ключовим словом " старшокласник ". Рекомендуємо звернутися до читального залу бібліотекознавчої літератури (див. посилання) Видання є в НБУВ: ВА709694 Піддячий М.І. Підготовка старшокласників до професійної діяльності в умовах профільного навчання: монографія / М.І. Піддячий ; Ін-т педагогіки АПН України. — К.: Пед. думка, 2008. — 288 с., РА384417 Бабко Т. М. Формування готовності учнів основної школи до вибору гуманітарного профілю навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. М. Бабко ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp., Ж70936 Алєксєєнко С. Д. Взаємозалежність акцентуації характеру та професійних уподобань підлітків / С. Д. Алєксєєнко // Педагогіка вищ. та серед. шк.: зб. наук. пр . — 2010. — Вип. 29. — С. 225-230. , Ж24479 Носков В. Вплив сімейного виховання на профорієнтацію підлітків / В. Носков, О. Сухова // Соц. психологія . — 2007. — N 2. — С. 113-126. , Ж14642 Добровольська Л.П. Здібності як один з головних критеріїв професійного відбору / Л.П. Добровольська, С.В. Яремчук // Педагогіка і психологія . — 2001. — N 2. — С. 73-78., Ж14642 Осипов О.В. Конкретна трудова діяльність як основа формування професійного інтересу / О.В. Осипов // Педагогіка і психологія . — 1998. — N 4. — С. 68-73. , Ж70113 Москаленко О. Підготовка спеціалістів інформаційно-бібліотечної сфери в умовах інформаційних змін / О. Москаленко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І.Вернадського . — 2004. — Вип. 12. — С. 262-273. Ануркіна О. ВПЛИВ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ НА ВИБІР ПРОФЕСІЇ СТАРШОКЛАСНИКАМИ / О. Ануркіна // Гуманізація навчально-виховного процессу : збірник наукових праць. - Слов’янськ, - 2009. - № 46. - С. 194 - 196., Ж70151 Піддячий М.І. Орієнтація старшокласників на професійну діяльність / М.І. Піддячий // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка . — 2006. — N 30. — С. 37-40. , Осаула В. Образ бібліотечно-інформаційної професії в умовах інформатизації суспільства / В. Осаула // Вісник Книжкової палати. - 2011. - № 9. - С. 1 - 3., Читальний зал бібліотекознавчої літератури
|
| 12. |
Запитує: Яна (19.12.2012) Тема запиту: Педагогічні умови формування мовленнєвої підготовки дитини старшого дошкільного віку до школи...... |
Примітка: чи є у даній бібліотеці матеріал.. Ключові слова: мовленнєва підготовка -- дошкільний вік -- дошкільна педагогіка
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА634731 Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика: Моногр. / А.М. Богуш. — Запоріжжя: Просвіта, 2002. — 216 с., ВА696870 Трифонова О.С. Виховання звукової культури мовлення дітей середнього дошкільного віку: монографія / О.С. Трифонова ; Півд. наук. центр АПН України. — О.: СВД Черкасов М.П., 2008. — 207 с., ВС50042 Бенера В.Є. Теорія та методика розвитку рідної мови дітей: навч.-метод. посіб. / В.Є. Бенера, Н.В. Маліновська. — К.: Слово, 2010. — 374 с. , ВА727770 Луцан Н.І. Розвиток мовлення дітей засобами народних ігор: монографія / Н.І. Луцан ; АПН України. — О., 2007. — 255 с. , ВА614740 Гавриш Н.В. Розвиток мовленнєвої творчості в дошкільному віці / Н.В. Гавриш. — Донецьк: ТОВ "Лебідь", 2001. — 218 с., ВА696869 Богуш А.М. Творче самовираження дошкільників у художньо-мовленнєвій діяльності: монографія / А.М. Богуш, Л.І. Березовська ; Півд. наук. центр АПН України. — О.: М.П.Черкасов, 2008. — 203 с. , ВА629576 Пироженко Т.А. Коммуникативно-речевое развитие ребенка / Т.А. Пироженко ; Ин-т психологии им. Г.С.Костюка АПН Украины. — К.: Нора-принт, 2002. — 310 с., РА326342 Шиліна Н.Є. Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Є. Шиліна ; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. — О., 2003. — 20 с., ВА620241 Захарченко В.Г. Мовленнєвий розвиток дошкільників в сюжетно-рольовій грі: Навч.-метод. посіб. / В.Г. Захарченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 59 с. , Ж100396 Борова В. Є. Використання художніх мініатюр В. О. Сухомлинського у корегуванні звукової культури мовлення дітей / В. Є. Борова // Пед. вісн . — 2010. — № 3 (спец. вип.). — С. 41-43. , Ж69786 Руденко Ю.А. Словникова робота з дітьми старшого дошкільного віку як лінгводидактична проблема / Ю.А. Руденко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського . — О., 2000. — Вип. 12. — С. 73-79., Ж23366 Горбунова Н.В. Збережені словом... (Формування лексичного ладу дошкільників у онтогенезі мовленнєвої діяльності) / Н.В. Горбунова // Гуманіт. науки . — 2010. — N 1. — С. 7-14., Ж22868 Михайлова Л. Принципи розвитку рідної мови дітей дошкільного віку в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Михайлова // Нова пед. думка . — 2009. — N 2. — С. 48-50., Ж70586 Свірщ К.О. Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників до школи у контексті сучасного педагогічного мислення / К.О. Свірщ // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. — 2008. — N 40. — С. 105-107. Іщенко Л.В. ХУДОЖНЄ СЛОВО ЯК ЗАСІБ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКОЛИ / Л.В. Іщенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Умань. - 2011. - № 4. - С. 95 - 100., БОЙКО О.В. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ / О.В. БОЙКО // Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне. – 2011. - Вип. 44. – С. 27 - 31., РА323320 Руденко Ю.А. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку експресивною лексикою засобами української народної казки: Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.А. Руденко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О., 2003. — 21 с. , РА339838 Савінова Н.В. Коригування мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.В. Савінова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2005. — 21 с. , РА302031 Трифонова О.С. Методика виховання звукової культури мовлення дітей середнього дошкільного віку засобами фольклору: Автореф. дис... канд. пед. наук / О.С. Трифонова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 1998. — 16 с.
|
| 13. |
Запитує: Яна (19.12.2012) Тема запиту: Педагогічні умови формування мовленнєвої підготовки дитини старшого дошкільного віку до школи...... |
Примітка: чи є у даній бібліотеці матеріал.. Ключові слова: мовленнєва підготовка -- дошкільний вік -- дошкільна педагогіка
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА634731 Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика: Моногр. / А.М. Богуш. — Запоріжжя: Просвіта, 2002. — 216 с., ВА696870 Трифонова О.С. Виховання звукової культури мовлення дітей середнього дошкільного віку: монографія / О.С. Трифонова ; Півд. наук. центр АПН України. — О.: СВД Черкасов М.П., 2008. — 207 с., ВС50042 Бенера В.Є. Теорія та методика розвитку рідної мови дітей: навч.-метод. посіб. / В.Є. Бенера, Н.В. Маліновська. — К.: Слово, 2010. — 374 с. , ВА727770 Луцан Н.І. Розвиток мовлення дітей засобами народних ігор: монографія / Н.І. Луцан ; АПН України. — О., 2007. — 255 с. , ВА614740 Гавриш Н.В. Розвиток мовленнєвої творчості в дошкільному віці / Н.В. Гавриш. — Донецьк: ТОВ "Лебідь", 2001. — 218 с., ВА696869 Богуш А.М. Творче самовираження дошкільників у художньо-мовленнєвій діяльності: монографія / А.М. Богуш, Л.І. Березовська ; Півд. наук. центр АПН України. — О.: М.П.Черкасов, 2008. — 203 с. , ВА629576 Пироженко Т.А. Коммуникативно-речевое развитие ребенка / Т.А. Пироженко ; Ин-т психологии им. Г.С.Костюка АПН Украины. — К.: Нора-принт, 2002. — 310 с., РА326342 Шиліна Н.Є. Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Є. Шиліна ; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. — О., 2003. — 20 с., ВА620241 Захарченко В.Г. Мовленнєвий розвиток дошкільників в сюжетно-рольовій грі: Навч.-метод. посіб. / В.Г. Захарченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 59 с. , Ж100396 Борова В. Є. Використання художніх мініатюр В. О. Сухомлинського у корегуванні звукової культури мовлення дітей / В. Є. Борова // Пед. вісн . — 2010. — № 3 (спец. вип.). — С. 41-43. , Ж69786 Руденко Ю.А. Словникова робота з дітьми старшого дошкільного віку як лінгводидактична проблема / Ю.А. Руденко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського . — О., 2000. — Вип. 12. — С. 73-79., Ж23366 Горбунова Н.В. Збережені словом... (Формування лексичного ладу дошкільників у онтогенезі мовленнєвої діяльності) / Н.В. Горбунова // Гуманіт. науки . — 2010. — N 1. — С. 7-14., Ж22868 Михайлова Л. Принципи розвитку рідної мови дітей дошкільного віку в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Михайлова // Нова пед. думка . — 2009. — N 2. — С. 48-50., Ж70586 Свірщ К.О. Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників до школи у контексті сучасного педагогічного мислення / К.О. Свірщ // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. — 2008. — N 40. — С. 105-107. Іщенко Л.В. ХУДОЖНЄ СЛОВО ЯК ЗАСІБ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКОЛИ / Л.В. Іщенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Умань. - 2011. - № 4. - С. 95 - 100., БОЙКО О.В. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ / О.В. БОЙКО // Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне. – 2011. - Вип. 44. – С. 27 - 31., РА323320 Руденко Ю.А. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку експресивною лексикою засобами української народної казки: Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.А. Руденко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О., 2003. — 21 с. , РА339838 Савінова Н.В. Коригування мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.В. Савінова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2005. — 21 с. , РА302031 Трифонова О.С. Методика виховання звукової культури мовлення дітей середнього дошкільного віку засобами фольклору: Автореф. дис... канд. пед. наук / О.С. Трифонова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 1998. — 16 с.
|
| 14. |
Запитує: Яна (19.12.2012) Тема запиту: Педагогічні умови формування мовленнєвої підготовки дитини старшого дошкільного віку до школи...... |
Примітка: чи є у даній бібліотеці матеріал.. Ключові слова: мовленнєва підготовка -- дошкільний вік -- дошкільна педагогіка
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА634731 Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика: Моногр. / А.М. Богуш. — Запоріжжя: Просвіта, 2002. — 216 с., ВА696870 Трифонова О.С. Виховання звукової культури мовлення дітей середнього дошкільного віку: монографія / О.С. Трифонова ; Півд. наук. центр АПН України. — О.: СВД Черкасов М.П., 2008. — 207 с., ВС50042 Бенера В.Є. Теорія та методика розвитку рідної мови дітей: навч.-метод. посіб. / В.Є. Бенера, Н.В. Маліновська. — К.: Слово, 2010. — 374 с. , ВА727770 Луцан Н.І. Розвиток мовлення дітей засобами народних ігор: монографія / Н.І. Луцан ; АПН України. — О., 2007. — 255 с. , ВА614740 Гавриш Н.В. Розвиток мовленнєвої творчості в дошкільному віці / Н.В. Гавриш. — Донецьк: ТОВ "Лебідь", 2001. — 218 с., ВА696869 Богуш А.М. Творче самовираження дошкільників у художньо-мовленнєвій діяльності: монографія / А.М. Богуш, Л.І. Березовська ; Півд. наук. центр АПН України. — О.: М.П.Черкасов, 2008. — 203 с. , ВА629576 Пироженко Т.А. Коммуникативно-речевое развитие ребенка / Т.А. Пироженко ; Ин-т психологии им. Г.С.Костюка АПН Украины. — К.: Нора-принт, 2002. — 310 с., РА326342 Шиліна Н.Є. Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Є. Шиліна ; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. — О., 2003. — 20 с., ВА620241 Захарченко В.Г. Мовленнєвий розвиток дошкільників в сюжетно-рольовій грі: Навч.-метод. посіб. / В.Г. Захарченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 59 с. , Ж100396 Борова В. Є. Використання художніх мініатюр В. О. Сухомлинського у корегуванні звукової культури мовлення дітей / В. Є. Борова // Пед. вісн . — 2010. — № 3 (спец. вип.). — С. 41-43. , Ж69786 Руденко Ю.А. Словникова робота з дітьми старшого дошкільного віку як лінгводидактична проблема / Ю.А. Руденко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського . — О., 2000. — Вип. 12. — С. 73-79., Ж23366 Горбунова Н.В. Збережені словом... (Формування лексичного ладу дошкільників у онтогенезі мовленнєвої діяльності) / Н.В. Горбунова // Гуманіт. науки . — 2010. — N 1. — С. 7-14., Ж22868 Михайлова Л. Принципи розвитку рідної мови дітей дошкільного віку в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Михайлова // Нова пед. думка . — 2009. — N 2. — С. 48-50., Ж70586 Свірщ К.О. Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників до школи у контексті сучасного педагогічного мислення / К.О. Свірщ // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. — 2008. — N 40. — С. 105-107. Іщенко Л.В. ХУДОЖНЄ СЛОВО ЯК ЗАСІБ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКОЛИ / Л.В. Іщенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Умань. - 2011. - № 4. - С. 95 - 100., БОЙКО О.В. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ / О.В. БОЙКО // Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне. – 2011. - Вип. 44. – С. 27 - 31., РА323320 Руденко Ю.А. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку експресивною лексикою засобами української народної казки: Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.А. Руденко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О., 2003. — 21 с. , РА339838 Савінова Н.В. Коригування мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.В. Савінова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2005. — 21 с. , РА302031 Трифонова О.С. Методика виховання звукової культури мовлення дітей середнього дошкільного віку засобами фольклору: Автореф. дис... канд. пед. наук / О.С. Трифонова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 1998. — 16 с.
|
| 15. |
Запитує: Наталія (17.10.2013) Тема запиту: Чи є в наявності у бібліотеці дисертація чи автореферат Постоян Т.Г. "Розвиток зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в процесі продуктивно-творчої діяльності"? |
Ключові слова: Постоян Т.Г. -- "Розвиток зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в процесі продуктивно-творчої діяльності"
Доброго дня! Джерела, які Вас цікавлять, зберігаються в фондах НБУВ. Для ознайомлення з ними радимо відвідати бібліотеку за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ДС62547 Постоян Т. Г. Розвиток зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в процесі продуктивно- творчої діяльності [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Постоян Тетяна Григорівна ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 1998. - 195 л., РА300634 Постоян Т. Г. Розвиток зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в процесі продуктивно- творчої діяльності [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Постоян Тетяна Григорівна ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 1998. - 16 с.
|
| 16. |
Запитує: Лілія (27.11.2014) Тема запиту: Формування демократичних цінностей у старшокласників під час вивчення української романістики |
Ключові слова: демократичні цінності -- демократичне виховання
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВС41506 Караманов О. В. Ідея мультикультуралізму у процесі демократизації освіти в Україні / О. В. Караманов // Американська філософія освіти очима українських дослідників. - Полтава, 2005. - С. 61-66.- укp., Ж100396 Чорна К. І. Патріотичне виховання старшокласників у позаурочній діяльності / К. І. Чорна // Пед. вісн. - 2010. - № 1. - С. 15-20., Ж69028 Ураєва І. Г. Роль учителя французької мови у формуванні демократичних цінностей старшокласників / І. Г. Ураєва // Пед. пошук. - 2011. - № 3. - С. 34-44. Рожанська Н. В.Громадянська освіта як засіб формування демократичного досвіду випускників середньої школи / Н. В. Рожанська, І. С. Пастушкова // Наук. пр. Чорноморського держ. ун-ту ім. Петра Могили. Сер. : Соціологія . - 2012. - Т. 184, Вип. 172. - С. 76-80., Ружевич Я. І. Механізм та послідовні етапи формування ціннісних орієнтацій старшокласників на уроках літератури / Я. І. Ружевич // Пробл. сучасної пед. освіти. Педагогіка і психологія . - 2013. - Вип. 39. - С. 153-158., Наукова періодика України, Реферативна база даних, Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 17. |
Запитує: Брушневська Ірина Миколаївна (11.06.2015) Тема запиту: Доброго дня! Чи можна у Вас отримати перелік публікацій з теми: Ймовірне прогнозування(антиципація) у роботі з дошкільниками із загальним недорозвитком мовлення? Дякую! |
Ключові слова: дошкільна освіта -- загальний недорозвиток мовлення -- корекція мовлення
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА762052 Рібцун Ю. В. Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п'ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення : прогр.-метод. комплекс / Ю. В. Рібцун; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т спец. педагогіки. - Київ : Кафедра, 2013. - 283 c., РА333330 Трофименко Л. І. Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей п'ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Л. І. Трофименко; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - Київ, 2004. - 20 c., Ж15708 Рібцун Ю. В. Вивчення моторної функції молодших дошкільників із ЗНМ / Ю. В. Рібцун // Дефектологія. - 2006. - № 1. - С. 44-48., Ж15708 Трофименко Л. І. Новий зміст корекційного навчання з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із ЗНМ ІІ - ІІІ рівнів / Л. І. Трофименко // Дефектологія. - 2007. - № 3. - С. 34-38., Ж15708 Мозгова Т. Планування роботи з учнями з загальним недорозвитком мовлення / Т. Мозгова // Дефектологія. - 2008. - № 1. - С. 41-44. , Ж15708 Рібцун Ю. В. Організація роботи логопеда в молодшій групі для дітей із загальним недорозвитком мовлення / Ю. В. Рібцун // Дефектологія. - 2009. - № 2. - С. 17-21., Ж15708 Артемчук І. В. Проблеми психологічної підготовки дітей-сиріт із ЗНМ до шкільного навчання / І. В. Артемчук // Дефектологія. - 2006. - № 3. - С. 21-23., Ж15708 Трофименко Л. І. Механізми засвоєння лексико-граматичних одиниць мови учнями молодшого шкільного віку із нерізко вираженим загальним недорозвитком мовленням / Л. І. Трофименко // Дефектологія. - 2013. - № 1. - С. 9-13., Ж15708 Трофименко Л. Формування орієнтування на слово як одиницю мови у дошкільників із ЗНМ / Л. Трофименко // Дефектологія. - 2011. - № 4. - С. 35-38. , Ж73585 Проблеми сучасної психології : зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: С. Д. Максименко, Л. А. Онуфрієва; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2008. - 328 с. [...Описано процес психолого-педагогічної корекції загального недорозвитку мовлення у дітей-сиріт дошкільного віку...], Ж72891 Теорія і практика сучасної логопедії : зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: В. І. Бондар; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - Київ : Актуал. освіта, 2006. - 147 с. […Визначено шляхи формування зв'язного монологічного мовлення у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення….] РА373081 Рібцун Ю. В. Формування усного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку із загальним мовленнєвим недорозвитком : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Ю. В. Рібцун; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - Київ, 2010. - 21 c., Лактюшина Л. Т. Формування уявлень про слово у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення / Л. Т. Лактюшина, Л. Л. Логвинова // Актуальні питання корекційної освіти : зб. наук. праць. - Кам'янець-Подільський, 2010. - Вип. 1. - С. 187-193. , Касілова Л. С. Корекційно-розвивальна робота з дітьми із загальним недорозвитком мовлення / Л. С. Касілова // Таврійськ. вісн. освіти. - 2013. - № 3. - С. 56-60., Мілевська О. П. Корекційні можливості образотворчої роботи з другокласниками із загальним недорозвитком мовлення / О. П. Мілевська // Актуальні питання корекційної освіти : зб. наук. праць. - Кам'янець-Подільський, 2011. - Вип. 2. - С. 165-174., Реферативна база даних, Наукова періодика України, Запитайте у бібліографа
|
| 18. |
Запитує: Брушневська Ірина (01.07.2015) Тема запиту: Мене цікавить наявність у Ваших фондах реферативного матеріалу, дисертаційних досліджень з теми "Имоверное прогнозирование в работе с дошкольниками". Буду щиро вдячна за допомогу! |
Ключові слова: Имоверное прогнозирование в работе с дошкольниками -- ймовірне прогнозування -- робота з дошкільнятами -- дошкільники
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Для пошуку додаткової літератури Ви можете скористуватись Книжковим каталогом та каталогом авторефератів (див. посилання). За допомогою Ви можете звернутись до фахівців Залу каталогів (див. посилання), який розташований у Головному корпусі НБУВ за адресою: м.Київ, проспект 40-річчя Жовтня,3. Видання є в НБУВ: ВА761913 Рібцун Ю. В. Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ : прогр.-метод. комплекс / Ю. В. Рібцун ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т спец. педагогіки. - Київ : Освіта України, 2011. - 292 с., ВА762025 Рібцун Ю. В. Мовленнєві намистинки для маленької дитинки : навч.-метод. посібник / Юлія Рібцун. - Київ : Літера, 2010. - 159, [1] с. , ДС90136 Скрипник Т. В. Раннє прогнозування труднощів у навчанні дошкільників з церебральним паралічем : дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Скрипник Тетяна Вікторівна ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - Київ, 2005. - 250 арк., РА373081 Рібцун Ю. В. Формування усного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку із загальними мовленнєвим недорозвитком : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Рібцун Юлія Валентинівна ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - Київ, 2010. - 21 с., РА377894 Соколова Г. Б. Розвиток лексико-семантичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Соколова Ганна Борисівна ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2011. - 21 с. Рібцун Ю. В. Науково-теоретичні передумови створення спеціальної комплексної програми для роботи з дітьми з ОМЗ, які мають мовленневі порушення [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун. - Режим доступу : URL : http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp7/konf3/Ribcun.pdf. - Назва з екрана., Новик І. М. Орієнтовні методики діагностування пізнавальних інтересів шестиричніх учнів [Електронний ресурс] / І. М. Новік. - Режим доступу : http://elibrary.kubg.edu.ua/6619/1/I_Novuk_OMDZD6V_PSPO_2014.pdf. - Назва з екрана., Зданевич Л. Сутність і структура професійної підготовки майбутнього вихователя до роботи з дезадаптованими дітьми дошкільного віку / Л. Зданевич // Гір. шк. Укр. Карпат. - 2013. - № 8-9. - С. 59-63., Томіч Л. М. Комплексна система корекційно-реабілітаційної роботи в дошкільному закладі для дітей з порушеннями мовлення / Л. М. Томіч // Зб. наук. пр. Хмельн. ін-ту соц. техн. Ун-ту "Україна". - Хмельницький, 2009. - № 1. - С. 143-146., Марченко І. С. Особливості логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / І. С. Марченко // Логопедія. - 2013. - № 3. - С. 52-56. , Автореферати дисертацій, Книжкові видання, Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова" , Зал каталогів
|
| 19. |
Запитує: Ірина (16.11.2015) Тема запиту: Доброго дня! Підкажіть літературу до теми: Теоретико-методичні засади формування творчо спрямованої особистості старшого дошкільника у позашкільному навчальному закладі". Дякую. |
Ключові слова: старший дошкільник -- дошкільний вік -- дошкільник -- ДНЗ -- творча спрямованість -- творчі здібності
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА764902 Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13 груд. 2012 р., Київ / ред.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько. - Київ, 2012. - 446 с., ВС57106 Розвиток особистості в сучасному освітньому просторі / О. В. Завгородня, В. В. Назаревич, О. В. Гордова [та. ін.]. - Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2013. - 329 c., ВА758116 Кузікова С. Б. Основи психокорекції : навч. посіб. / С. Б. Кузікова. - Київ : Академвидав, 2012. - 319 c., ВА762054 Аматьєва О. Психологія виховної діяльності : практикум : навч. посібник / О. Аматьєва, С. Саяпіна, М. Савченко. - Слов'янськ : ДВНЗ "Донбас. держ. пед. університет", 2012. - 162 c. Гаврилюк С. Педагогічна творчість вихователя дошкільного навчального закладу як чинник творчого розвитку дітей дошкільного віку в спадщині В. О. Сухомлинського / С. Гаврилюк // Псих.-пед. проблеми сіл. школи. - 2012. - № 41. - С. 127-132., Семенов О. Психофізіологічні основи формування творчо спрямованої особистості старшого дошкільника / О. Семенов // Гуманітар. вісн. Держ. вищ. навч. закладу "Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди". Сер. Педагогіка. Психологія. Філософія. - Переяслав-Хмельницький, 2014. - Вип. 35. - С. 109-118., Куліш Р. Чинники розвитку творчої особистості старшого дошкільника в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського в умовах сучасного дошкільного навчального закладу / Р. Куліш // Наук. зап. Кіровоград. держ. пед. ун-ту ім. В. Винниченка. Сер. Пед. науки. - Кіровоград, 2013. - Вип. 123(1). - С. 190-194., Іщенко Л. Розвиток мовленнєвої творчості дітей дошкільного віку / Л. Іщенко // Псих.-пед. проблеми сіл. школи. - 2012. - № 41. - С. 139-144., Кардаш І. М. Театралізовані ігри як засіб формування творчої особистості дитини дошкільного віку / І. М. Кардаш // Наука і освіта. - 2014. - № 10. - С. 77-81., Семенов О. С. Творчо спрямована особистість старшого дошкільника: сутність та характерні особливості / О. С. Семенов // Наука і освіта. - 2014. - № 10. - С. 190-194., Олійник О. М. Педагогічні можливост театралізованих ігор у формуванні творчої активності дітей старшого дошкільного віку / О. М. Олійник // Пед. освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. - Кам'янець-Подільськ, 2011. - Вип. 7. - С. 324-327., Андреєвець Н. О. Використання методів ТРВЗ у роботі з дошкільниками – шлях до творчості / Н. О. Андреєвець // Тавр. вісн. освіти. - 2013. - № 3. - С. 26-32., Листопад О. А. Педагогічний супровід розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами педагогіки творчості / О. А. Листопад // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер.16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - Київ, 2012. - Вип. 15. - С. 203-207., Лисенкова І. П. Формування творчої особистості дитини старшого дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності / І. П. Лисенкова // Наук. зап. Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя. Сер. Псих.-пед. науки. - Ніжин, 2014. - № 4. - С. 91-94., Архипова С. Методика розвитку творчих здібностей у дітей дошкільного віку / С. Архипова, Н. Кушнірик // Пед. науки : зб. наук. праць. - Полтава, 2009. - Вип. 2. - С. 41-48. , Кривошея Н. Б. Педагогічні умови розвитку творчих музичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку / Н. Б. Кривошея // Пед. освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. - Кам'янець-Подільськ, 2015. - Вип. 18. - С. 425-429. , Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 20. |
Запитує: Лариса (18.11.2015) Тема запиту: Потрібен перелік газет України (обласних та загальноукраїнських), які старші за 90 років і досі виходять (хоча і змінювали назву). Дякую. |
| | |
|
|