Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Березан В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Березан В. І. 
Підготовка майбутнього педагога до естетичного виховання школярів засобами сучасної музики масових жанрів : Автореф. дис... канд. пед.наук: 13.00.04 / В. І. Березан; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Розглянуто методологічні, історико-теоретичні та методичні аспекти підготовки майбутніх педагогів до естетичного виховання школярів засобами сучасної музики масових жанрів. Розкрито зміст поняття "сучасна музика масових жанрів", її функціонування і педагогічний потенціал. Обгрунтовано необхідність включення до професійної педагогічної підготовки майбутніх спеціалістів спецкурсу естетичного виховання школярів засобами сучасної музики масових жанрів, розглянуто її критерії та показники. Запропоновано методику, яку покладено до основи спецкурсу "Сучасна музика масових жанрів". Створено комплексну систему діагностики рівнів готовності майбутніх педагогів до естетичного виховання школярів засобами сучасної музики масових жанрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.355.23 + Щ313(0)6 + Щ310.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Березан В. М. 
Адміністративно-правове забезпечення охорони громадського порядку та громадської безпеки під час проведення масових заходів : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / В. М. Березан; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - Київ, 2014. - 21 c. - укp.

Досліджено адміністративно-правове забезпечення охорони громадського порядку та громадської безпеки під час проведення масових заходів. Досліджено генезис забезпечення права громадян на проведення масових заходів та їх гарантії. З'ясовано зміст основних адміністративно-правових категорій забезпечення охорони громадського порядку та громадської безпеки під час проведення масових заходів. Здійснено аналіз законодавчих та інших нормативно-правових актів, норми яких регулюють забезпечення охорони громадського порядку та громадської безпеки під час проведення масових заходів. Проаналізовано систему суб'єктів забезпечення охорони громадського порядку та громадської безпеки під час проведення масових заходів, висвітлено їх повноваження. Розглянуто організаційно-правові засади й організаційно-тактичні заходи діяльності ОВС щодо забезпечення охорони громадського порядку та громадської безпеки під час таких заходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.034.1 + Х809(4УКР)325

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Березан В. І. 
Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх соціальних педагогів засобами віртуального простору / В. І. Березан // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2015. - № 2. - С. 151-156. - укp.

Сьогодні неможливо уявити освітній простір соціального педагога без сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та засобів телекомунікації, що відкривають принципово інші можливості освіти, спілкування і володіють серйозним педагогічним потенціалом. Мета роботи - розкриття поняття інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх соціальних педагогів, її складових та особливостей їх формування засобами віртуального простору. Розкрито причини особливої уваги до розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього фахівця, вказані її відмінні особливості у підготовці майбутнього соціального педагога. Розглянуто інформаційно-комунікаційну компетентність як одну з компетентностей, що характеризує професійні якості сучасного соціального педагога, і розглядає у трьох аспектах: як властива кожній освіченій людині універсальна особистісна компетентність, яка формується впродовж усього життя і вимагає дотримання наступності її формування під час вступу студента до вищого навчального закладу; як загальнопрофесійна педагогічна компетентність, що властива кожному педагогу і вимагає міжпредметного формування через вивчення фундаментальних навчальних дисциплін в університеті на всіх освітньо-кваліфікаційних рівнях; як специфічна методична компетентність соціального педагога, яка формується через інтеграцію спеціальних інформаційних знань з предметами соціально-педагогічної підготовки. Наголошено на зміні ролі і функцій викладача в системі сучасної (відкритої) освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30-290 + С5*148:Ч30 + С5*676

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Березан В. І. 
Психолого-педагогічний факультет Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка: історична, організаційно-педагогічна і науково-методична ретроспектива : [монографія] / В. І. Березан, Т. О. Благова, Н. В. Гібалова, Н. Д. Карапузова, П. С. Горголь; ред.: Н. Д. Карапузова; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка . - Полтава : Дивосвіт, 2014. - 449, [1] c. - Бібліогр.: с. 375-[450] - укp.

Виявлено історичну, організаційно-педагогічну і науково-методичну ретроспективу психолого-педагогічного факультету Полтавського національного педагогічного університету ім. В. Г. Короленка. Обгрунтовано етапи становлення й розвитку факультету. Розглянуто кафедри психолого-педагогічного факультету як осередки навчально-методичної та науково-дослідницької роботи. Висвітлено наукову роботу студентів і магістрантів як базову складову професійної підготовки фахівців на факультеті. Розкрито специфіку виховного середовища факультету як цілісної системи взаємопов'язаних компонентів впливу на особистість та репрезентовано мистецьку діяльність студентів і викладачів психолого-педагогічного факультету. Запропоновано методичні рекомендації щодо моделювання багатопрофільного факультету як змістової, організаційної та методичної ланки педагогічного університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р31(4УКР)13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА804731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Березан В. І. 
Взаємозв'язок професійної та інформаційно-комунікаційної компетентностей майбутнього соціального педагога / В. І. Березан // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 30. - С. 40-47. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

The article reveals the demands of society to the modern teacher, different points of view on the definition of "professional competence" as an integral feature of professional training, the characteristic features of professional competence. The publication highlighted the ambiguity and diversity of the concept of "information and communication competence", submitted their own understanding of information and communication competence of social pedagogue in three aspects: as inherent to every educated person universal personal competence, which is formed over the entire life and requires compliance with the continuity of its formation during the student's admission to higher education; as a general professional pedagogical competence, that belongs to every teacher and requires intersubject formation through the study of all disciplines at the university at all levels of education and qualification; as a specific methodical competence social pedagogue, which is formed through the integration of special information knowledge and skills in the disciplines of socio-pedagogical training. Submitted description its components (cognitive, value-motivational, communicative, reflective, ethical, technological), types (general, diagnostic, professionally-oriented) and levels (high or creative, average or normative, level that needs to be improved, or intuitive), shows the importance of information and communication competence in the formation of professional competence of future social pedagogues, their relationship.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Березан В. І. 
Інформаційно-комунікаційна компетентність фахівців соціономічних спеціальностей : монографія / В. І. Березан; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2020. - 357 c. - Бібліогр.: с. 325-357 - укp.

Здійснено історико-ретроспективний аналіз реалізації дидактичних підходів у навчанні майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей у міжнародному освітньому просторі та в Україні, проаналізовано стан проблеми дослідження формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери. Обгрунтовано концептуальні засади та здійснено характеристику моделі дидактичної системи формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів соціономічних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.1 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., 22-23 квіт. 2021 р. / ред.: М. К. Шеремет, Н. Г. Пахомова, Н. В. Савінова, О. В. Боряк, В. І. Березан, Л. В. Лебедин, О. І. Березан, А. В. Петрушов, О. І. Олефір, Н. Г. Пахомова, В. І. Березан; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, "Громадське здоров'я", Полтавський обласний благодійний фонд, "Обласний молодіжний центр" Полтавської обласної ради, КУ, Полтавський навчально-реабілітаційний центр Полтавської обласної ради, "Зернятко", громадське об'єднання, "Рівновага", громадське об'єднання. - Полтава : АСМІ, 2021. - 395 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Представлено збірник матеріалв всеукраїнської науково-практичної конференції, до якого увійшли наукові праці фахівців зі спеціальної освіти, соціальної сфери і медицини конференції з проблем розвитку та становлення особистості дитини в різних регіонах України. Висвітлено вплив біосоціальних факторів, комплексного психолого-медико-педагогічного підходу, сучасних технологій корекційної роботи, навчання і виховання, професійної підготовки майбутніх фахівців до роботи з дітьми та педагогічної компетентності батьків на формування особистості дітей із порушеннями психофізичного розвитку та без порушень.


Індекс рубрикатора НБУВ: С491 я43 + Ю952.2-734.1 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА863147 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського