Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=Педагогіка і психологія проф. освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1082
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Максимчук Н. П. 
Використання активних методів навчання у профорієнтаційній роботі ВНЗ / Н. П. Максимчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5. - С. 132-141. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність формування системи завдань і вправ щодо переструктурування та розширення педагогічних ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя. Розроблено спецкурс "Ціннісні орієнтації майбутнього вчителя", апробований у Кам'янець-Подільському державному університеті. Наведено результати контрольної й експериментальної груп, які свідчать про усвідомленість учасниками спецсемінару своєї системи особистісних ціннісних орієнтацій і співвідношення їх із ціннісними орієнтаціями майбутньої професії вчителя.

Обоснована необходимость формирования системы задач и упражнений, направленных на переструктурирование и расширение педагогических ценностных ориентаций будущего учителя. Разработан спецкурс "Ценностные ориентации будущего учителя", который апробирован в Каменец-Подольском государственном университете. Представлены результаты контрольной и экспериментальной групп, свидетельствующие об осознанности участниками спецсеминара своей системы личных ценностных ориентаций и соотношение их с ценностными ориентациями будущей профессии учителя.

The actuality of development of the system of tasks and exercises directed on a new structuring and expansion of the future teacher's pedagogical values orientations is grounded. The special course "Future teacher's values orientations" was developed by the atuthor and approved in Kamenets-Podol'sk state university. The results of control and experimental groups are presented. They testify that participants of the special seminar understand consciously the system of their personal values orientation and their correlation with the future teacher's values orientation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю937.231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Андрущенко Т. В. 
Вимоги до конкурентоспроможного спеціаліста / Т. В. Андрущенко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5. - С. 43-47. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто якості спеціаліста, фахівця, який спроможний конкурувати на сучасному ринку праці. Сформульовано вимоги до спеціаліста за умов змін у суспільстві, що розвивається. Структуровано риси професійної компетентності та складові конкурентоспроможності.

Рассмотрены качества специалиста, профессионала, способного конкурировать на современном рынке труда. Сформулированы требования к специалисту в условиях изменений в развивающемся обществе. Структурированы черты профессиональной компетентности и составляющие конкурентоспособности.

Qualities of a specialist, a professional able to compete at the modern market of labor are considered. An attempt to formulate requirements to the specialist under the conditions of changes in the developing society is made. Professional competence features and compeitiveness components are structured.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Прокоп І. 
Виховна мета навчання як історико-педагогічна проблема / І. Прокоп // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 169-178. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

На основі історикографічного аналізу педагогічної літератури простежено генезу виховної мети навчання як дидактичної категорії, розкрито наукові підходи тлумачення її змісту в різні історичні періоди в іноземній та вітчизняній педагогічній думці.

На основе историографического анализа педагогической литературы прослежен генезис воспитательной цели обучения как дидактической категории, раскрыты научные подходы к толкованию ее содержания в разные исторические периоды в зарубежной и отечественной педагогической мысли.

On the basis of historiographical analysis of pedagogical literature the author traces the educational aim genesis as a didactics category. Scientific approaches to its contents interpretation in different historical periods in a foreign and domestic pedagogical science are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0) + Ч311.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лоїк Г. 
Виховний і соціальний потенціал змісту університетської освіти в умовах інформаційної свободи / Г. Лоїк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 4. - С. 149-155. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено роль освіти як стратегічного фактора формування інформаційного суспільства у контексті змін його парадигм в історії цивілізації. Проаналізовано актуальні проблеми впровадження етнокультурологічного підходу в освітню сферу.

Раскрыта роль образования как стратегического фактора формирования информационного общества в контексе изменений его парадигм в истории цивилизации. Проанализированы актуальные проблемы внедрения этнокультурологического подхода в сфере образования.

The role of education as a strategic factor of building the information society in the context of its paradigms changes in the civilizations history and problems connected with ethnic cultural approach is considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рябченко Л. 
Вплив творчої пізнавальної діяльності на рівень сформованості професійної готовності майбутнього фахівця / Л. Рябченко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 31-40. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено проблему впливу творчої пізнавальної діяльності на формування професійної готовності майбутнього фахівця. Визначено можливості та умови формування творчої пізнавальної діяльності, що дає можливість студентам самостійно описувати та пояснювати розглянуті у процесі вивчення учбових дисциплін явища. Наголошено, що розвиток пізнавальної діяльності базується на поступовому нарощуванні елементів творчості.

Исследована проблема влияния творческой познавательной деятельности на формирование профессиональной готовности будущего специалиста. Определены возможности и условия формирования творческой познавательной деятельности, которая дает возможность студентам самостоятельно описывать и объяснять явления, рассматриваемые в процессе изучения разных учебных предметов. Отмечено, что развитие познавательной деятельности базируется на постепенном наращивании элементов творчества.

The problem of the creative cognitive activity influence on the level of the future specialist's professional readiness formation is researched. The possibilities and preconditions of creative cognitive activity formation are determined. The latters give students an opportunity to describe and explain phenomena that are considered in the process of different educational subject's study. The development of cognitive activity is based on the creating work element's gradual growth.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вовчаста Н. Я. 
Впровадження у навчальний процес новітніх досягнень дидактики / Н. Я. Вовчаста // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 9-15. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто зміни й удосконалення змісту освіти на прикладі сучасної наукової організації навчального процесу у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності. Зазначено, що структурні зміни, введення новітніх напрямків подальшого розвитку системи освіти здатні забезпечити якісну підготовку фахівців і сприяють формуванню високого рівня їх загальної культури.

Рассмотрены изменения и усовершенствование содержания образования, в частности, современная научная организация учебного процесса во Львовском государственном университете безопасности жизнедеятельности. Отмечено, что структурные преобразования, введение новых направлений дальнейшего развития системы образования обеспечивают качественную подготовку специалистов и способствуют формированию высокого уровня их общей культуры.

The changes and educational content improvement, namely the modern scientific organization of training process at Lviv state university of vital reorganization and the introduction of educational system further development new trends will provide qualitative training of specialists and will form the high level of their general culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пазюра Н. 
Гендерні особливості підготовки фахівців у Китаї / Н. Пазюра // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 197-204. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено соціальний статус і роль жінок Китаю в розбудові економіки країни, пріоритетні сфери виробництва, де спостережено активну роль жінок у здобутті професійно-технічної підготовки, вплив одержаної кваліфікації на підвищення матеріального добробуту жінок.

Определены социальный статус и роль женщин Китая в развитии экономики страны, приоритетные сферы производства, в которых наблюдается активная роль женщин в получении профессионально-технической подготовки, влияние полученной квалификации на повышение материального благосостояния женщин.

The social status and role of Chinese women in state economics development are determined. The main spheres of the industry in which Chinese women take active part, the state policy in providing equal access to technical and vocational education and influence of the qualification on women's well-being are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(5КИТ)42 + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вітер О. 
Генералізація навчального матеріалу - провідний принцип формування системи економічних знань / О. Вітер // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 4. - С. 80-88. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання дидактичної генералізації навчального матеріалу, формування упорядкованої системи знань на прикладі макро- та мікроекономіки.

Рассмотрены вопросы дидактической генерализации учебного материала, а также формирования упорядоченной системы знаний на примере макро- и микроэкономики.

The questions of generalization of educational material and the formation of a well-organized system of knowledge on an example of macro- and microeconomics are examined.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бутенко Т. 
Готовність студентів-електриків до професійного спілкування українською мовою / Т. Бутенко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 79-85. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто готовність до формування знань та навичок професійного спілкування студентів-електриків ВНЗ за допомогою психолого-педагогічного методу анкетування. Проаналізовано результати опитування та потреби студентів стосовно оволодіння галузевою термінологією, необхідності формування навичок професійного спілкування, досліджено важливість мовної підготовки студентів технічних спеціальностей.

Рассмотрена готовность к формированию знаний, учений и навков профессионального общения студентов-электриков ВУЗ с помощью психолого-педагогического метода анкетирования. Проанализированы результаты опроса и потребность студентов владеть отраслевой терминологией, необходимость формирования навыков профессионального общения, исследована важность языковой подготовки студентов технических специальностей.

The readiness to formprofessional communication knowledges, abilities and skills by students-electricians of higher educational institutions with the help of the questionnaire psychological and pedagogical method is considered. The results of questioning andstudents' need in having a good command of a branch terminology, the necessity of professional communication skills formation are analysed. The importance of technical specialties students' linguistic training is explored.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913-2 + З2р(4УКР)3-2

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тимчук Л. 
Діяльність курсів професійної освіти на Буковині (кінець ХІХ - перша третина ХХ ст.) / Л. Тимчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 188-196. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз діяльності курсів професійної освіти, що функціонували в системі організаційних форм освіти дорослих на Буковині у кінці ХІХ - першій третині ХХ ст. Розкрито соціальну значимість курсів професійної освіти як фактора своєчасного забезпечення освітніх та професійних потреб кожної особистості.

Осуществлен ретроспективный анализ деятельности курсов профессионального образования, которые функционировали в системе организационных форм образования взрослых на Буковине в конце ХІХ - первой трети ХХ в. Раскрыта социальная значимость курсов профессионального образования как факторов своевременного обеспечения образовательных и профессиональных потребностей каждого человека.

The retrospective analysis of professional education courses activity that functioned in the system of organizational forms of adults' education in Bukovyna at the end of the XIXth century and the first third of the XXth centurt is made. The social meaning of professional education courses as a factor of meeting educational and professional needs of a person is considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР337)5/6 + Ч454(4УКР)775

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Слободяник В. 
До питання здорового способу життя курсантів вищих навчальних закладів МНС України / В. Слободяник // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 1. - С. 133-138. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано професійно-прикладні засади формування здорового способу життя у навчально-виховному процесі як основних дидактичних факторів, котрі впливають на якість фундаментальної та професійної підготовки майбутніх спеціалістів пожежно-рятувальної служби. Узагальнено погляди різних дослідників щодо змісту поняття "здоровий спосіб життя". Виявлено чинники, які визначають спосіб життя, та критерії, що впливають на формування здорового способу життя. Акцентовано увагу на інтегративному підході до вирішення проблеми виховання у студентів і курсантів ВНЗ основних засад здорового способу життя.

Рассмотрены проблемы подготовки будущих специалистов пожарно-спасательной службы в аспекте воспитания в них основных норм сохранения здоровья и формирования здорового образа жизни.

The problems of future fire-rescue service specialist's training in the aspect of keeping by them basic health norm and forming their healthy way of life are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5 + Ц9-528р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Моськін С. І. 
До проблеми вивчення професійного становлення особистості учнів ПТНЗ: теоретичний аспект / С. І. Моськін // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5. - С. 79-85. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні підходи щодо вивчення проблеми професійного становлення особистості учнів ПТНЗ. Визначено психологічні критерії та кризи даного процесу. Особливу увагу приділено питанням професійного самовизначення молоді, яка навчається.

Проанализированы теоретические подходы к рассмотрению проблемы профессионального становления личности учеников ПТУ. Установлены психологичекие критерии и кризисы данного процесса. Особое внимание уделено вопросам профессионального самоопределения учащейся молодежи.

Theoretical approaches to the problem of vocational schools students' personality professional becoming are considered. Psychological criteria and crises of the personality's professional becoming are determined. Special attention is devoted to the process of students' professional self-determination.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.351.6 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Соловйов В. 
Допрофесійна підготовка старшокласників у сільській загальноосвітній школі: можливості ПТНЗ / В. Соловйов // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 1. - С. 124-132. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблеми розвитку сільської освіти та труднощі організації профільного навчання в старшій школі сільських ЗНЗ. Висвітлено практику інтеграції освітнього ресурсу кількох ЗНЗ І - ІІІ ступенів та інші форми організації допрофесійного навчання старшокласників у межах профільного навчання: опорна профільна школа, міжшкільні навчально-виробничі комбінати, територіальний освітній округ, навчально-виховні комплекси з профільним навчанням тощо. З урахуванням недоліків у змісті освіти та з метою ефективної підготовки майбутніх фахівців - аграріїв - запропоновано вивчення можливостей, теоретичне обгрунтування й розроблення організаційно-педагогічних засад співпраці сільських шкіл з ПТНЗ сільськогосподарського профілю.

Рассмотрены психолого-педагогические проблемы и возможности сотрудничества сельских общеобразовательных школ и профессионально-технических учебных заведений сельскохозяйственного профиля относительно допрофессионального агротехнического обучения старшеклассников.

The psychological and pedagogical problems and possibilities of cooperation between secondary country-side schools and agricultural vocational schools pupils' pre-vocational agrotechnological training are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Варнавських К. М. 
Дослідження індивідуально-психологічних рис особистості у практикуючих лікарів терапевтичного профілю / К. М. Варнавських // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5. - С. 111-118. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено особистісні риси у практикуючих лікарів терапевтичного профілю. Розглянуто їх усереднений особистісний профіль і встановлено деякі особливості прояву даних рис у різних вікових групах.

Проведен анализ ряда ярко выраженных личностных черт у практикующих врачей терапевтического профиля. Построен их усредненный личностный профиль и установлены некоторые особенности проявления этих черт у разновозрастных группах обследуемых.

The analysis of a range of brightly expressed features of consulting physicians' personalities is made; their personality average type is built; some peculiarities of these features demonstration in groups of different age are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.2-70 + Р11(4УКР)п91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Помиткін Е. 
Духовна самореалізація учнівської молоді в умовах профільного навчання / Е. Помиткін // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 1. - С. 171-177. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено специфіку духовної самореалізації учнівської молоді за умов профільного навчання. Охарактеризовано трирівневу модель забезпечення цього процесу: система знань, особистісні якості, духовна самореалізація. Зосереджено увагу на використанні методу проектів в організації психолого-педагогічних заходів на III рівні, зокрема, запровадження спеціальних творчих особистісних проектів духовного спрямування. наведено типовий приклад організації та здійснення проекту духовної самореалізації "Психологічна просвіта" у профільних гуманітарних класах київської гімназії № 135 ім. О. С. Пушкіна.

Описана трехуровневая модель процесса обеспечения духовного развития молодежи в условиях профильного образования. Акцентировано внимание на реализации модели на практике, которая обеспечивает учащимся возможность обогащать собственный духовный потенциал в процессе активного участия в творческих проектах духовной направленности. Для примера представлены основные этапы организации и реализации проекта духовной самореализации молодежи "Психологическое просвещение", в котором принимали участие учащиеся гуманитарных классов киевской гимназии № 153 им. А.С. Пушкина.

The spiritual self-realization of secondary school youth as an absolute must of a pupil's personal becoming in conditions of profile education is considered. In this connection the three level model of school youth's spiritual development process support in conditions of profile training is presented. The model realization grants pupils with an opportunity to enrich and realize their spiritual potential while participating actively in spiritual self-realization project "Psychological education" organization and realization are described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ю9р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Помиткін Е. 
Духовне зростання та самореалізація особистості в сучасних соціокультурних умовах / Е. Помиткін // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 155-163. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На основі результатів теоретичного й експериментального досліджень розкрито специфіку духовного розвитку та самореалізації особистості, висвітлено особливості її духовного становлення на сучасному історичному етапі.

На основании результатов теоретического и экспериментального исследований раскрыта специфика духовного развития и самореализации личности, освещены особенности ее духовного восхождения на современном историческом этапе.

The specifics of the spiritual development and self-realization of a personality is exposed on the basis of theoretical and experimental researches results. The peculiarities of its spiritual ascent are considered on the modern historical stage.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Хілько І. 
Еволюція змісту художньої освіти на Буковині (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / І. Хілько // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 179-187. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто еволюцію змісту художньої освіти на Буковині у другій половині ХІХ - початку ХХ ст. Представлено цілісну картину процесу еволюції та розвитку художньої освіти, проаналізовано учбові плани, програми, інструкції та розпорядження, що визначали зміст художньої освіти у навчальних закладах Буковини.

Рассмотрена эволюция содержания художественного образования на Буковине (вторая половина ХІХ - начала ХХ в.). Представлена целостная картина процесса эволюции и развития художественного образования, проанализированы учебные планы, программы, инструкции и распоряжения, определяющие содержание художественного образования в учебных заведениях Буковины.

The evolution of the arts education contents in Bukovyna (second half of XIXth - the beginning of XXth century) is considered. The complete picture of the evolution process and the development of arts education is given; curricula, programs, instructions and orders that defined the arts education contents in educational institutions of Bukovyna are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10р(4УКР-9БУК) + Щ103(4УКР-9БУК)53р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Вовк А. 
Екзистенційна фрустрація в понятійному полі сучасної психології / А. Вовк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 93-104. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Зроблено теоретичний аналіз понять життєвого сенсу, екзистенційної фрустрації та неврозу, екзистенційної тривоги та провини, екзистенційного вакууму, екзистенційної слабкості й мужності та інших. Встановлено зв'язок та співвідношення між цими поняттями у понятійному полі сучасної психології. Уточнено поняття екзистенційної фрустрації, виокремлено її основні характеристики як психологічного стану.

Произведен теоретический анализ понятий жизненного смысла, экзистенциальной фрустрации и невроза, экзистенциальной тревоги и вины, экзистенциального вакуума, экзистенциальной слабости и мужества, и других. Установлены связи и соотношения между этими понятиями в понятийном поле современной психологии. Уточнено понятие экзистенциальной фрустрации, выделены основные характеристики экзистенциальной фрустрации как психологического состояния.

The notions of life sense, existential frustration and neurosis, existential anxiety and fault, existential vacuum, existential weakness and existential courage etc. were theoretically analysed in this article. The connections and interrelations between these notions in modern psychology notion field are determined. The notion of existential frustration was refined, the main characteristics of existential frustration as a psychological state were distinguished.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Палка О. В. 
Елементи професійної адаптації учнів ПТНЗ у процесі вивчення іноземних мов / О. В. Палка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 140-146. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Доведено позитивний вплив високого рівня фахової підготовки викладача на процес професійної адаптації учнів ПТУЗ під час вивчення іноземних мов.

Доказано позитивное влияние высокого уровня профессиональной подготовки преподавателя на процесс профессиональной адаптации учащихся ПТУ на уроках изучения иностранного языка.

The elements of vocational school students' professional adaptation in the process of learning foreign languages with the help of professionally directed teaching course are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.431 + Ю952.14 + Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Вовчаста Н. 
Етапи розвитку системи підготовки фахівців пожежно-рятувальної служби у Польщі / Н. Вовчаста // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 4. - С. 206-216. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-528р(4ПОЛ) + Х819(4ПОЛ)112.035р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського