Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (36)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч491.354$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Боднар І. Р. 
Ставлення молодих батьків до фізичної культури / І. Р. Боднар // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 16. - С. 3-9. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено результати опитування батьків, діти яких навчаються у молодшій школі. Проаналізовано ставлення батьків до рівня власної фізичної підготовленості. Розглянуто причини, що заважають батькам займатися фізичними вправами та мотиви, що спонукають їх до регулярних занять, а також визначено місце фізичного виховання у дозвіллі представників молодих родин.


Ключ. слова: батьки, фізична культура, заняття, здоров'я.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч491.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гордій Н.  
Журналістика про форми підготовки батьків до фізичного виховання дітей / Н. Гордій // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 28. - С. 41-44. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Відзначено, що сьогодні існує необхідність застосування на практиці базового компонента дошкільної освіти в Україні з метою вивчення дітьми комплексу знань про сім'ю як осередок суспільства, особливості взаємин батьків, стосунки зі старшими, сімейне буття, історію свого роду та склад родин. Висвітлено обов'язковий мінімальний рівень освіченості дитини у певний період її життя.


Ключ. слова: батьки, фізичне виховання, дитина, журналістика, історія, педагогіка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354 + Ч491.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Яременко О. О. 
Роль сім'ї у формуванні здорового способу життя дітей та молоді : Моногр. / О. О. Яременко, О. М. Балакірєва, Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч, О. М. Денисюк; Держ. ін-т пробл. сім'ї та молоді, Укр. ін-т соц. дослідж., Укр.-канад. проект "Молодь за здоров'я - 2". - К., 2004. - 196 c. - (Формув. здор. способу життя молоді; Кн. 12). - Бібліогр.: с. 189-193. - укp.

Викладено соціально-економічну характеристику сучасної української сім'ї щодо можливостей формування здорового способу життя (ЗСЖ) дітей, визначено складові формування ЗСЖ дитини в сім'ї. Висвітлено особливості формування ЗСЖ у сім'ї залежно від віку дитини, розглянуто батьківський тренінг як ефективний дидактичний прийом.

Изложена социально-економическая характеристика современной украинской семьи относительно возможностей формирования здорового способа жизни (ЗСЖ) детей, определены составляющие процесса формирования ЗСЖ ребенка. Освещены особенности формирования ЗСЖ в семье в зависимости от возраста ребенка, рассмотрен родительский тренинг как эффективный дидактический прием.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.4 + С5*652*18:С5*35 + Ч491.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672224 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Юр'єва Л. О. 
Особливості фізичного розвитку дітей 6 - 8 років в умовах сімейно-суспільного виховання : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання : 24.00.02 / Л. О. Юр'єва; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2001. - 20 c. - укp.

Визначено середні показники фізичного розвитку, підготовки та стану здоров'я дітей 6 - 8 років, які виховувалися лише у сім'ї та дітей, які відвідували дитячий садок, зроблено їх порівняльну характеристику. Результати досліджень засвідчують значне відставання даних показників у дітей, які не відвідували садок. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано програму діяльності волонтерів з фізичного виховання дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, наведено методичні рекомендації для батьків щодо занять з фізичної культури з дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч421.221.354 + Ч491.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315851 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Корнієнко С. М. 
Педагогічні основи фізичного виховання молодших школярів у системі "родина - школа" : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. М. Корнієнко; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2001. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему взаємодії родини і школи у формуванні свідомого ставлення школярів молодшого віку до зміцнення власного здоров'я. Розкрито педагогічну сутність поняття "свідоме ставлення молодшого школяра до зміцнення свого здоров'я". Обгрунтовано критерії, визначено показники і рівні сформованості у школярів молодших класів ставлення до занять фізичною культурою. Розглянуто функціональну роль родини і школи як основних факторів у вихованні зацікавленого ставлення дітей до зміцнення свого здоров'я. Розроблено й експериментально апробовано особистісно орієнтовану технологію педагогічної взаємодії родини і школи, здатну забезпечити ефективне формування у молодших школярів свідомого ставлення до зміцнення свого здоров'я. Доведено, що розвиток потреби у фізичному вдосконаленні залежить від ефективності навчально-виховного процесу в школі, виховання у родині, дотримання дитиною гігієнічних норм і, насамперед, наявності позитивної мотивації діяльності, спрямованої на фізичне самовдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч491.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Bakowicz M.  
Organizacja czasu wolnego i formy rekreacji w zyciu wspolczesnej rodziny / M. Bakowicz, E. Kotnis // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2011. - № 3. - С. 44-48. - Библиогр.: 5 назв. - пол.

Проаналізовано використання вільного часу та рекреаційного відпочинку в сім'ї, а також звернено увагу на мотивацію до активного та рекреаційного використання вільного часу. Одержані дані дають підставу стверджувати, що, незважаючи на те, що в основному найбільш популярною формою використання вільного часу в родині був перегляд телебачення, значну увагу приділено й формам активного відпочинку, передусім пішим прогулянкам на свіжому повітрі та їзді на велосипеді. Характерною проблемою для більшості респондентів був доступ до спортивного обладнання та перевантаження батьків у праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Песоцька О. П. 
Робота з батьками наркозалежної дитини / О. П. Песоцька // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 16. - С. 91-97. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Вивчено феномен співзалежності членів сім'ї наркозалежної дитини та особливості роботи з її батьками. Розглянуто дефініції "співзалежність", "співзалежна людина", психологічні ознаки залежності; взаємозв'язок залежності та співзалежності. Доведено необхідність і доцільність комплексної реабілітаційної роботи з батьками наркозалежної дитини у вигляді програми яка має свої етапи, мету, завдання, зміст, форми та методи впливу на членів сім'ї дитини-наркомана, що дозволяє зменшити патогенний вплив сім'ї на дитину та сприяє формуванню ефективної стратегії поведінки по відношенню до неї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.354.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сутула А. В. 
Ставлення батьків щодо розвитку порушень постави у дітей / А. В. Сутула // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2012. - № 5, ч. 2. - С. 131-135. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Надано результати соціологічного дослідження, проведеного в середовищі батьків, діти яких навчаються в ряді шкіл Харкова, Миколаєва та Вінниці. Вони свідчать про те, що спеціалісти (лікарі та вчителі) інформують батьківську громадськість про особливості постави їх дітей, що більшість батьків слідкують за позою дитини, коли вона виконує домашнє завдання. На думку батьків, основним засобом профілактики порушень постави є заняття лікувальною фізичною культурою. Більшість батьків воліють, щоб у школі створювались спеціальні групи, в яких би проводились заняття з дітьми з явно вираженими ознаками порушень постави.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ковальчук Г. П. 
Проблема фізичного виховання учнів 7 - 9 класів у сім’ї / Г. П. Ковальчук // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 123-128. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему фізичного виховання підлітків у сучасній сім’ї. Розкрито потенційні можливості підвищення ефективності впливу родини на фізичний розвиток учнів VII - IX класів.

Рассмотрена проблема физического воспитания подростков в современной семье. Раскрыты потенциальные возможности повышения эффективности влияния семьи на физическое развитие учеников VII - IX классов.

The article examines the problem of physical education of teenagers in the modern family. The author reveals the potential possibilities of improving of the family impact onto the physical development of VII - IXth-form pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Монке О. С. 
Формування свідомого ставлення до занять фізичними вправами у дошкільників (у процесі родинного виховання) / О. С. Монке, Г. І. Молодецька // Наука і освіта. - 2009. - № 8. - С. 212-216. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано сутність і можливості формування свідомого ставлення дошкільників до занять фізичними вправами у процесі родинного виховання. Розкрито особливості методичної роботи, спрямованої на підготовку батьків до формування в дошкільників свідомого ставлення до занять фізичними вправами та наведено дидактичну інструментальну модель підготовки батьків. Відображено взаємодію ДНЗ і сім'ї в означеному напрямі з акцентуацією на провідній просвітницькій діяльності ДНЗ у роботі з родинами вихованців.

Проанализирована сущность и возможности формирования сознательного отношения дошкольников к занятиям физическими упражнениями в процессе семейного воспитания. Раскрыты особенности методической работы, направленной на подготовку родителей к формированию у дошкольников сознательного отношения к занятиям физическими упражнениями и приведена дидактическая инструментальная модель подготовки родителей. Отображено взаимодействие ДУЗ и семьи в указанном направлении с акцентуацией на ведущей просветительской деятельности ДУЗ в работе с семьями воспитанников.

The article investigates the problem of forming preschoolersТ conscious attitude towards doing physical exercises (in the process of family upbringing). The author demonstrates correlation of preschool educational institution and families in this direction, focusing on leading educative activity of such institution in terms of work with childrenТs families. Some ideas as for forming preschoolersТ conscious attitude towards doing physical exercises can be applied both in practice of modern pre-school educational institutions and in family upbringing of children of preschool age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51 + Ч491.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бєлєнька Г. В. 
Здоров'я дитини крізь призму родинного виховання / Г. В. Бєлєнька // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 22-26. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему необхідності фахового підходу до підготовки батьків до народження, виховання та розвитку дитини. Окреслено коло питань, відповіді на які мають надати науковці, забезпечивши батьків майбутніх і нинішніх дітей методичними рекомендаціями та практичними порадами стосовно виховання здорової і щасливої особистості. Визначено комплекс компонентів, що мають застосовуватися у фізичному вихованні дітей різних вікових категорій. Акцентовано увагу на особливостях вікового розвитку дітей. Підкреслено, що провідними засобами формування здорового способу життя дитини є не лише спеціальні заходи, а й повсякденне буття родини, основою якого виступає сповідування цінностей життя, серед яких провідною є здоров'я у всій його багатогранності.

Рассмотрена проблема необходимости профессионального подхода к подготовке родителей к рождению, воспитанию и развитию ребенка. Очерчен круг вопросов, ответы на которые должны предоставить ученые, обеспечив родителей будущих и нынешних детей методическими рекомендациями и практическими советами касательно воспитания здоровой и счастливой личности. Определен комплекс компонентов, которые должны применяться в физическом воспитании детей разных возрастных категорий. Акцентировано внимание на особенностях возрастного развития детей. Подчеркнуто, что ведущими средствами формирования здорового способа жизни ребенка являются не только специальные мероприятия, но и ежедневное бытование семьи, основой которого выступает исповедование ценностей жизни, среди которых ведущей является здоровье во всей его многогранности.

The problem of appropriate professional approach to preparing for the birth parents, education and child development. Outline a range of questions to which answers need to provide scientists, providing future and current parents of children guidance and practical advice on raising healthy and happy person. Articulate a set of components that must be applied in the physical education of children of different ages. Accentuated the features of the age of children. Stressed that the major means of healthy way of life are not only special events, and daily Existence of the family, which acts as the foundation of life manifestation of values, among which is the leading health in all its facets.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Беседа В. В. 
Формы физического воспитания детей раннего возраста / В. В. Беседа // Наша шк.. - 2008. - № 3. - С. 34-37. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Акцентировано внимание на формах физического воспитания и оздоровления детей раннего возраста - от рождения до 3-х лет. Охарактеризованы основные направления физических занятий с детьми, среди которых: гимнастика грудного ребенка, упражнения в воде, гимнастика пробуждения после дневного и ночного сна, индивидуальная коррекция, терапия положением (на мяче, валике, модуле и т. п.), парные боди-тренинги взрослого и младенца, ручное сенсорное обогащение, песочная терапия, физкультурные развлечения, танцевально-хореографические занятия, закаливающие процедуры, массаж и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.354 + Ч491.331 + Р128.91-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Васільєва С. 
Фізичне виховання в системі "Батьки - діти" / С. Васільєва // Пед. пошук. - 2008. - № 2. - С. 69-72. - укp.

Охарактеризовано стан фізичного виховання дітей дошкільного віку. Наведено методику та програму експериментального дослідження форми занять фізичними вправами батьків з дітьми. Доведено позитивний вплив співпраці батьків і дітей на ефективність виховання дошкільнят.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Семенова Н. І. 
Формування здорової особистості дитини 6-го року життя у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Н. І. Семенова; Ін-т пробл. виховання, НАПН України. - К., 2012. - 19 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано та розроблено педагогічну технологію формування здорової особистості дитини 6-го року життя у процесі взаємодії ДНЗ та сім'ї, що містить у своїй структурі сім взаємопов'язаних дидактичних модулів, які реалізуються у ході просвітницьких заходів для батьків, їх самостійної освітньої діяльності, взаємодії батьків і дітей та самостійної діяльності дітей; критерії та показники для діагностування рівнів сформованості здорової особистості дитини 6-го року життя; сучасний стан формування здорової особистості дитини 6-го року життя у процесі взаємодії ДНЗ та сім'ї. Уточнено змістові характеристики понятійно-категоріального апарату дослідження, зокрема: "здорова особистість", "здорова особистість дитини 6-го року життя", "формування здорової особистості дитини", "взаємодія дошкільного навчального закладу та сім'ї". Подальшого розвитку набули теоретичні та методичні основи особистісно орієнтованого підходу до збереження, зміцнення та формування здоров'я дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51 + Ч411.354.5 + Ч491.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Коваль В. Ю. 
Роль сім'ї у фізичному та психологічному розвитку дитини / В. Ю. Коваль, Я. А. Кушнір // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2014. - № 2. - С. 50-53. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні напрями роботи батьків та їх відповідальність за фізичний і психологічний розвиток дитини в повсякденному житті. Мета дослідження - розкриття інтересу та ставлення батьків до фізичного та психологічного розвитку своєї дитини. За даними проведеного анкетування визначено у відсотках ставлення 150 респондентів до їх ролі у фізичному та психологічному розвитку дитини. Для запобігання погіршенню здоров'я дитячого населення потрібно дотримуватися хоча б найбільш простих правил і виконувати вправи для покращання фізичного та психологічного розвитку майбутнього покоління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.354 + Ю983.21-213.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Смаль Я. А. 
Сім'я як чинник залучення до народної фізичної культури дітей 5 - 6 років / Я. А. Смаль // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 3. - С. 180-184. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Охарактеризовано сім'ю як чинник залучення до народної фізичної культури дітей 5 - 6 років; визначено особливості виховання дітей старшого дошкільного віку за умов сім'ї; охарактеризовано сучасний стан виховання дошкільнят батьками. Сім'я є першим і найважливішим інститутом соціалізації дитини. На жаль, більшість батьків змушені займатися "пошуком" засобів існування, тому діти проводять дуже багато часу (9 - 10 год на день) у дошкільних навчальних закладах і, отже, вплив сімейного виховання на формування особистості дитини відіграє значну роль. Повноцінне виховання дошкільника відбувається за умов тісної співпраці сім'ї та дошкільного закладу. Як відомо, сім'я є першим і найважливішим інститутом соціалізації дитини. Якщо вимоги, які пред'являються до дитини в дошкільному навчальному закладі та сім'ї, не узгоджені, то виховання корисних навичок і звичок буде дуже ускладненим. Загальновідомо, що закріплення будь-якого вміння відбувається за багаторазового повторення. Тому дослідження сьогодні є дуже актуальним. Дошкільні установи повинні перетворитись у відкритий соціально-педагогічний комплекс із широкою участю батьків, вихователів і дітей. Ця співпраця взаємопов'язана в інтересах сім'ї та дошкільного закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кулакова Е. В. 
Особенности физического развития детей школьного возраста, воспитывающихся в социально-реабилитационных учреждениях и семье / Е. В. Кулакова, Е. С. Богомолова, Н. И. Дернова // Довкілля та здоров'я. - 2013. - № 2. - С. 35-38. - рус.

Порівняльний аналіз центильних оцінок тотальних розмірів тіла детей, які виховуються у родині, показав істотні відмінності від дітей, які перебувають у соціально-реабілітаційних закладах. Оцінка фізичного розвитку за результатами скринінг-тесту свідчить, що лише 61,7 % дітей, позбавлених батьківського піклування, мають нормальний фізичний розвиток, у той час як цей показник для школярів сімейного виховання склав 72,9 %. Практично 40 % дітей, які виховуються у сиротинцях, мають відставання біологічного розвитку, що майже у чотири рази вище від аналогічного показника у школярів зі звичайних родин.

Сравнительный анализ центильних оценок тотальных размеров тела детей, которые воспитываются в семье, показал существенные отличия от детей, которые находятся в социально-реабилитационных заведениях. Оценка физического развития по результатам скринингового теста свидетельствует, что лишь 61,7 % детей, лишенных родительской заботы, имеют нормальное физическое развитие, в то время как этот показатель для школьников семейного воспитания составил 72,9 % .Практически 40 % детей, которые воспитываются в интернатах, имеют отставание биологического развития, что почти в четыре раза выше от аналогичного показателя у школьников из обычных семей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-31 + Ч491.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15205 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського