Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (79)Автореферати дисертацій (375)Книжкові видання та компакт-диски (2657)Журнали та продовжувані видання (52)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю952$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1968
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дюжева О. В. 
Взаємозв'язок та взаємообумовленість соціальних установок і особистісних рис людини / О. В. Дюжева // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 53-55. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Приведены результаты экспериментального исследования взаимосвязи между фиксированными социальными установками и личностными характеристиками человека (на примере представителей одной профессиональной группы - журналистов).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1с5 + Ю937.2с5

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чепига Л. П. 
Виды Я-концепции подростков, обучающихся по системе Д.Б.Эльконина - В.В.Давыдова / Л. П. Чепига // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 176-182. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Проаналізовано результати дослідження розвитку Я-концепції підлітків у процесі навчальної діяльності. Показано, що становлення підлітка як суб'єкта навчальної діяльності сприяє формуванню позитивної Я-концепції, яка будується на підставі когнітивного компонента самосвідомості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ч421.331.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Даніліч А. А. 
Динаміка індивідуально-типологічних рис та якостей студентів в процесі навчання в вищому навчальному закладі / А. А. Даніліч // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 39-41. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Рассмотрен один из аспектов общей социально-психологической адаптации личности, в частности, к обучению в высшем учебном заведении. Исходя из позиций выделения индивидуально-типологических черт личности и динамики их изменения в ходе обучения, проанализированы результаты исследования студентов с помощью теста Кеттелла. Осуществлен сравнительный анализ усреднённых профилей личности студентов различных факультетов вуза и курсов обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю940.3-213.1 + Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коляда О. І. 
Досягнення юнаком ідентичності як ознака його соціальної адаптованості / О. І. Коляда // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 82-85. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Раскрыты основные положения теории Э.Эриксона, которые касаются периода 11 - 20 лет. Отмечено, что кризис идентичности, решаемый в этом возрастном отрезке, определяет успешность прохождения процесса социальной адаптации. Результатом данного процесса являются элементы эго, соответствующие его адаптированности или неадаптированности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14-734 + С5*423.122.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мід Д. Г. 
Дух, самість і суспільство. З точки зору соціального біхевіориста = Mind, self, and society. From the standpoint of social behaviorist / Д. Г. Мід Т. Корпало. - К. : Укр. Центр духов. культури, 2000. - 374 c. - Бібліогр.: 68 назв. - укp.

Переосмислено старий метод інтроспекції в межах біхевіористського підходу, розширено класичне поняття емпіричного спостереження на внутрішні події. Розглянуто поняття жесту, природу розмірковуючого розуму, ставлення духу до реакції та середовища. Охарактеризовано соціальну творчість новопосталої самості, протилежність її індивідуалістичних і соціальних теорій, питання реалізації самості у соціальній ситуації, а також дух як імпорт індивідом соціального процесу. Проаналізовано соціальні підвалини і функції думки та спілкування, труднощі та перспективи розвитку ідеального суспільства, функції особистості та роль розуму в соціальній структурі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(7США)6-734 + Ю3(7США)6 + Ю952

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Життєві кризи особистості : У 2 ч.: Наук.-метод. посіб. Ч. 2. Діти і молодь у кризовому суспільстві: технології допомоги і підтримки / ред.: В. М. Доній, Л. В. Сохань, І. Г. Єрмаков; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 565 c. - укp.

Розглядаються стратегії і тактики подолання життєвих та духовних криз особистості, кризові явища у дитячому середовищі, методики роботи із школярами у фрустраційних ситуаціях, психологічні технології допомоги дітям у кризових ситуаціях, конфлікти і шляхи їх розв'язання. Висвітлюється бездоглядність дітей як причина виникнення життєвої кризи, модель рефлексивного прояснення життєвих конфліктів, гуманізація стосунків як чинник подолання життєвих конфліктів. Досліджуються соціально-психологічні і педагогічні аспекти допомоги дітям дошкільного і молодшого шкільного віку, шляхи оптимізації соціальної роботи із дітьми та молоддю, попередження дисгармонійних стосунків підлітків із учителями й однолітками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч30 в2|Ю9 + Ю952.2-734 + Ю983.52-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Почепцов Г. Г. 
Имиджелогия: теория и практика / Г. Г. Почепцов. - К. : АДЕФ-Украина, 1998. - 392 c. - Библиогр.: с. 384-390 - рус.

Среди других новых наук, которые начали активное движение по постсоветскому пространству, оказалась и "имиджелогия". Она вызвана к жизни не только новой ролью средств массовой коммуникации, когда общество становится информационным, и теперь появляется информационное оружие. Это также связано с тем, что современное общество становится все более плюралистическим, и каждая из социальных групп начинает защищать свои интересы в информационном пространстве. Они порождают свои имиджи и борются с имиджами своих врагов. Поэтому необходимо владеть методами этой борьбы, которые помогает познать "имиджелогия", а именно: имидж как составляющая современной цивилизации; инструментарий имиджелогии и его использование (эмоционализация, вербализация, дистанцирование и др.); имидж в разных контекстах (имиджи политиков, бизнеса, поп-звезд, организации); персональная имиджелогия; имиджи врагов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.111.322 + Ю952,0 + Ю951.082 + Ю954.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586016 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Балабанова Л. М. 
Категория нормы в психологии студенческого возраста (теоретико-методологический аспект) / Л. М. Балабанова; Ун-т внутр. дел МВД Украины. - Х. : Консум, 1999. - 239 c. - Библиогр.: 735 назв. - укp.

Рассматриваются актуальные вопросы определения нормы в психологии студенческого возраста. На примере психофизиологических исследований норма рассматривается как процесс, обеспечивающий оптимальное функционирование системы во взаимодействии со средой. Приводится методика и алгоритм оценки значений показателей, характеризующих психологическую структуру личности студентов и особенности их функционального состояния, в аспекте популяционной и индивидуальной нормы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.42 + Ю940.2-661 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590259 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гавалешко О. М. 
Компонент творчості в структурі самосвідомості старшокласника / О. М. Гавалешко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 23-27. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Рассмотрены структура, содержание и особенности проявления компонента творчества в структуре самосознания старшеклассника. Проанализирована взаимосвязь таких внутриличностных структур и процессов творческого "Я", как образ "Я", творческие способности, творческое мышление и общение. Раскрыты особенности проявления данной взаимосвязи в ранней юности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Березняков Д. А. 
Место метакогнитивных знаний в триаде "личность - образование - социум" / Д. А. Березняков // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 12-14. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Доведено необхідність зміни парадигми освіти у контексті взаємовідносин "особистість - освіта - соціум" на підставі метакогнітивних знань, зокрема, знань про себе, пізнання, предмет і знань предмета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952 + Ч311.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сергеева Т. В. 
Модель динамики саморазвития субъекта в рамках гуманистической технологии / Т. В. Сергеева // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 146-149. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Наведено модель динаміки саморозвитку суб'єкта, що відображає психологічну концепцію гуманістичної технології саморозвитку та взаємозв'язок, взаємозалежність і взаємовплив компонентів діяльності на рівнях зовнішньої предметної діяльності та рефлексії. Обгрунтовано необхідність розвитку студентів на рівні рефлексії. Простежено процес використання моделі в ситуації навчання з метою усвідомлення учнями психологічних закономірностей власного саморозвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч441

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лактионов А. Н. 
О межперсональном пространстве социального опыта / А. Н. Лактионов // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 181-191. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Наведено результати дослідження міжперсонального простору соціального досвіду, який забезпечує процес, характер, оцінку та регулювання спілкування з іншими, соціальний обмін та орієнтацію у соціумі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-222

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Полюга В. А. 
Особливості групової ідентифікації у військовослужбовців строкової служби / В. А. Полюга // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи. - 2000. - № 462. - С. 188-192. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено зміни, що відбуваються в свідомості юнаків, які проходять строкову військову службу. Доведено, що трансформація свідомості полягає, перш за все, в зруйнуванні індивідуального світосприйняття, системи цінностей, оціночних стереотипів. Зроблено порівняльний аналіз авто- та гетерестереотипів, які склалися у військовослужбовців строкової служби та курсантів. Описано чотири основні типи порушень їх системи ідентифікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-69 + Ю952.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Удовенко М. В. 
Проблема розвитку особистості у підлітковому та юнацькому віці при зміні учбового колективу / М. В. Удовенко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 317-320. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Рассмотрена проблема влияния перемены школьного коллектива в подростковом и юношеском возрасте на развитие их личности. Особенность данной проблемы состоит в том, что предмет ее исследования находится на стыке трех областей психологии: общей, возрастной и социальной. Исследованы основные понятия и подходы в их взаимосвязи, а именно: личность и ее развитие в группе, возрастные особенности развития личности, социально-психологическая концепция развития личности ребенка и подростка, стратометрическая концепция развития коллектива, организационно-управленческий подход, социометрическое направление.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030 + Ю952.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кривко Р. М. 
Проблематика модусів психічної адаптивності до середовища в сучасному вимірі на Україні / Р. М. Кривко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 172-177. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Рассматрены проблемы психической адаптивности в данных социальных условиях, а также освещены вопросы адаптивности как составной части понятия адаптизации. Указанная проблематика в значительной степени связана с аллопластическими способами адаптивного поведения, которые анализируются в работе. Значительное внимание уделено теории защитных механизмов в современном социопсихическом измерении в Украине, ее развитию и особенностям.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + С5*328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Проблеми загальної та педагогічної психології / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2001. - 304 с. - (Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Т. 3, ч. 1). - укp.

Висвітлено психофізіологічні проблеми забезпечення професійної працездатності за особливих та екстремальних умов. Проаналізовано психологічні детермінанти реалізації індивідуального підходу в навчанні. Описано можливості педагогічної корекції як фактора прискорення соціально-психологічної адаптації підлітків до нових умов навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Польшин А. К. 
Психологические особенности адаптации студентов к обучению в вузе / А. К. Польшин, Л. В. Жарова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 141-145. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

На підставі аналізу результатів експериментального дослідження виявлено ряд психологічних особливостей процесу адаптації студентів до навчання у вищих учбових закладах. З метою підвищення ефективності даного процесу адаптації розроблено практичні рекомендації для студентів та викладачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14с25 + Ч441

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Токарська Т.  
Психолого-педагогічні засади формування адекватної самооцінки молодших школярів / Т. Токарська // Людинозн. студії / Дрогобиц. держ. пед ун-т ім. І.Франка. - 2000. - Вип. 1(9). - С. 151-161. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Джерелом самооцінки особистості є її взаємодія з іншими людьми та виконання нею певної соціальної ролі. Самооцінка включає самопізнання, самовідношення, саморегуляцію, виражає певний рівень домагань, є засобом самоствердження, вона взаємопов'язана з індивідуальними властивостями особистості. Самооцінка молодших школярів має поетапний рівень розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Психологічна адаптація студентів першого курсу до умов навчання у вищому закладі освіти : Зб. наук. ст. / Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : РВВ "Вежа", 1999. - 92 c. - укp.

На підставі використання матеріалів прикладних досліджень, психологічних тренінгів і консультацій розглянуто теоретико-методологічні аспекти вивчення проблеми психологічної адаптації студентів до умов навчання у вузі, конкретні методики практичної психологічної роботи - діагностичні, консультативні, тренінгові. Проаналізовано механізми психологічної адаптації, явища успішної та неуспішної адаптації, визначено найбільш характерні адаптаційні типи. Подано характеристику деяких типових проблем, з якими першокурсники звертаються до практичного психолога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-7 я43 + Ю952.14 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595453 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Папуча М. В. 
Психологія ранньої юності : Навч.-метод. посіб. / М. В. Папуча; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2001. - 174 c. - Бібліогр.: 53 назв. - укp.

Висвітлено ключові проблеми становлення особистості у ранньому юнацькому віці. Проаналізовано особливості становлення особистості на основі культурно-історичної теорії психічного розвитку Л.С.Виготського. Особливу увагу приділено індивідуальним варіантам розвитку людини, зокрема, проблемам відхилень у поведінці. Наведено уривки з всесвітньо відомих літературних творів, присвячених розвитку особистості. Запропоновано дидактичний та дослідницький матеріал.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734я7 + Ю983.402.3я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606381 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського