Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=ARMSTRONG$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

   Тип видання:   наукове видання   
Категорія:    
1.

Armstrong, J.
Ukrainian nationalism [Electronic resource] / J. Armstrong. - Littleton : Ukrainian Academic Press, 1980. - 361 p.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Джон Армстронг досліджує розвиток українського націоналізму в роки Другої Світової війни та післявоєнні роки.



Кл.слова:
націоналізм -- друга світова війна

   Тип видання:   наукове видання   
Категорія:    
2.

Armstrong, J.
Ukrainian nationalism (1939-1945) [Electronic resource] / J. Armstrong. - New York : Publishing Columbia University Press, 1955. - 322 p.
Переклад назви: Український націоналізм

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Джон Армстронг досліджує розвиток українського націоналізму в роки Другої Світової війни та післявоєнні роки.



Кл.слова:
Україна -- друга світова війна

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.


The J2EE tutorial [Electronic resource] / S. Bodoff [et al.]. - 2th. ed.. - Boston : Addison Wesley, 2004. - 1568 p.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The J2EE(TM) Tutorial, Second Edition , is the complete guide to all major components of the Java 2 Platform, Enterprise Edition (J2EE) version 1.4. Written by members of the J2EE platform team at Sun Microsystems, this is the task-oriented and example-driven book that will have new and intermediate Java programmers building J2EE applications right away.



Кл.слова:
програмування

   Тип видання:   науково-популярне видання   
4.
 


Armstrong, J. Scott.
Persuasive advertising [Electronic resource] : evidence-based principles / J. Scott Armstrong. - New York : Palgrave Macmillan, 2010. - 350 p
Переклад назви: Переконлива реклама: на основі фактичних даних

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


This book translates knowledge about persuasion into evidence-based principles. Useful knowledge about persuasion has been obtained over the last 100 years from the experience of advertising experts and from empirical studies in advertising and other fields including psychology, consumer behavior, law, mass communication, politics, and propaganda. The principles in Persuasive Advertising provide understandable and easy-to-access guidance for all types of advertising. Including still media such as print and Internet, and motion media such as TV, streaming video, Internet, and radio. They also apply to other types of persuasive communications such as management reports, speeches, and press releases. Wharton School Professor J. Scott Armstrong spent over 16 years on this book. In recent years, he was assisted by Gerry Lukeman, Chairman Emeritus of Ipsos-ASI and Sandeep Patnaik, Research Director at Gallup and Robinson. Altogether, more than 80 people contributed to Persuasive Advertising by obtaining relevant studies, analyzing data, editing and reviewing, and surveying researchers to ensure that the book correctly summarizes their findings. Persuasive Advertising summarizes findings from about 3,000 empirical studies and 50 books. It also presents new findings from previously unpublished studies. Along with the AdPrin Audit software on AdPrin.com, Persuasive Advertising enables advertisers as well as agencies to quickly and inexpensively identify ways to improve ads – or to determine which of a set of ads will be most effective. For example, it typically requires about an hour for an experienced user to obtain a persuasiveness index for a print ad along with a list of ways to improve the ad., By using these principles, advertisers can improve their creativity and effectiveness.



Кл.слова:
маркетинг -- реклама -- психологія споживача
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського