Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (147)Тематичний інтернет-навігатор (4)Автореферати дисертацій (1920)Реферативна база даних (16502)Книжкові видання та компакт-диски (3372)Журнали та продовжувані видання (111)
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОФЕСІЙНА$<.>+<.>K=ПОСЛУГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 142
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Гонтаржевська, Лариса Іванівна.
Ринок туристичних послуг в Україні [Електронний ресурс] / Л. І. Гонтаржевська ; Донецький інститут туристичного бізнесу. - Донецьк : Східний видавничий дім, 2008. - 180 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику розкрито теоретичні основи дослідження ринку туристичних послуг. Висвітлено історію формування та сучасні тенденції ринку туристичних послуг, розкрито методику оцінки чинників та економічного потенціалу туристичного бізнесу в Україні. Викладено базові положення маркетингової та інноваційної стратегій менеджменту туристичних підприємств, їх зовнішньоекономічної діяльності. Обґрунтовано стратегію виходу України на світовий ринок туристичних послуг. Охарактеризовано сучасні аспекти філософії туризму. Навчальний посібник рекомендовано студентам, науковцям ВНЗ з туристичних спеціальностей, фахівцям з туристичного профілю.



Кл.слова:
туризм -- рекреаційна зона -- візовий режим

   Тип видання:   словник   
2.

Караванський, С.
Практичний словник синонімів української мови [Електронний ресурс] / С. Караванський. - 2-е вид. доп. і опр.. - К. : Українська книга, 2000. - 480 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Практичний словник синонімів української мови - це лексикографічний довідник для підшукування синонімів, тобто слів з однаковим чи приблизно однаковим значенням. Лексика словника охоплює всі сфери людської діяльности, надаючи користувачам широкий вибір можливих синонімів та варіянтних форм. Крім твердо запроваджених у практику лексичних одиниць, словник фіксує також рідковживані та безпідставно занедбані терміни й вирази української мови. Подекуди цитовано й оказіоналізми: новотво ри та слова-пропозиції. Словник послуговується правописом 1928 р., але наводить і форми усталені колоніяльним правописом. Словник адресовано широкому колові читачів: від учнів до державних діячів.



Кл.слова:
українська мова -- синонім

   Тип видання:   довідник   
3.


Потребитель [Електронний ресурс] : справочник / сост. С. Семенов. - [Б. м. : б. в.], 2011

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
захист прав -- товар -- послуга -- закон

   Тип видання:   наукове видання   
4.

Майстер, Д.
Советник, которому доверяют [Електронний ресурс] : неоценимый источник для всех, кто хочет построить со своими клиентами действительно доверительные отношения : пер. с англ. / Д. Майстер, Ч. Грин, Р. Галфорд. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 264 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книга - труд трех ведущих мировых экспертов в области консультирование профессиональных компаний. Она посвящена самому ценному ресурсу в отношениях между клиентом и консультантом, а именно - Доверию. В книге приведено множество примеров из жизни самих авторов, а также их клиентов - ведущих мировых консалтинговых компаний, иллюстрирующих процесс построения доверия. Книга рекомендуется как обязательная для чтения всеми, кто работает в сфере оказания профессиональных услуг.



Кл.слова:
консалтингова компанія -- професійна послуга

   Тип видання:   підручник   
5.

Уорнер, М.
Виртуальные организации. Новые формы ведения бизнеса в XXI веке [Електронний ресурс] : пер. с англ. / М. Уорнер, М. Витцель. - М. : Добрая книга, 2005. - 296 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Мира, в котором пользователи глобальной сети могли только читать информацию, больше нет. С каждым днем Интернет все больше становится сферой ведения бизнеса. Интернет-услуги, интернет-магазины, интернет-банкинг - и этот список пополняется. Потребитель стал более доступным, темп работы более ускоренным, товары и услуги продаются без торговых фирм, продавцы не видят покупателя и не тратят времени на операции погрузки-разгрузки товара. Виртуальные организации входят в нашу жизнь независимо от нашей воли и сознания. Все это рождает множество возможностей, но и множество проблем, начиная от дополнительных затрат на технологии и заканчивая совершенно новыми методами управления.. По мнению авторов, эта книга - попытка отыскать "золотую середину". Виртуальные организации вполне реальны и действительно предоставляют массу преимуществ, особенно если относиться к этой идее прагматично и рассматривать их в качестве дополнения к существующим организациям, они скорее добавляют ценность, а не снижают ее.



Кл.слова:
користувач -- інтернет-послуга

   Тип видання:   словник   
6.

Вакуленко, М. О.
Фізичний тлумачний словник [Електронний ресурс] / М. О. Вакуленко, О. В. Вакуленко. - К. : Київський університет, 2008. - 767 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 6.69 Мб


Нинішній бурхливий розвиток науки і техніки у світовому масштабі зумовив глобальне розширення наукових контактів і колосальне зростання наукової літератури, що в незалежній Україні виразилося ще й в нагальній потребі творення українськомовних різногалузевих словників – перекладних та тлумачних. Зокрема, в галузі фізики тлумачний словник такого типу вийшов у світ 30 років тому (Біленко І. І. Фізичний словник. – К.: Вища школа, 1979. – 336 с. ). Якщо зважити на те, що в Україні не видавався жоден енциклопедичний словник чи довідник із фізики, то фахівці мали послуговуватися лише російськими виданнями, самотужки перекладаючи, в разі потреби, професійні наукові терміни й поняття рідною мовою. Але ж створення термінологічних словників – як перекладних, багатомовних, так і тлумачних – є, з одного боку, необхідним узагальненням і потужним джерелом збагачення наукової лексики у певній галузі людської діяльності, а з другого – ще й одним із дієвих засобів підвищення рівня знань та ефективності роботи викладачів та науковців. Запропонований читачам "Тлумачний словник із фізики" значною мірою переймає на себе функції українського фізичного енциклопедичного словника, розширюючи вміст уведенням термінів російською та англійською мовами, а в окремих випадках здійснюючи етимологічні дослідження понять із посиланнями на грецькі та латинські першоджерела, що поглиблює їх тлумачення. Для виконання даної роботи автори попередньо попрацювали над складанням ґрунтовної словникової бази, над осмисленням питомого українського перекладу, над поясненням фізичних явищ і понять, підготувавши і оприлюднивши свого часу ряд українських комп'ютерних словників та видавши "Російсько-український словник фізичної термінології" (Київ, 1996). Основна термінологічна база тлумачного словника була створена під час виконання теми "Тлумачний російсько-український комп'ютерний словник з фізики" в рамках держбюджетної науково-дослідної роботи співробітниками КНУ імені Тараса Шевченка (2001–2005) під керівництвом д-ра фіз. -мат. наук, проф. О. В. Вакуленка. До цієї роботи залучалися кандидати фіз. -мат. наук М. О. Вакуленко, О. І. Даценко, С. В. Кондратенко, В. М. Кравченко, В. А. Одарич, а також В. В. Стукаленко, Л. С. Головинська та О. М. Шелест. Даний словник містить понад 6600 тлумачень, що значно перевищує обсяг згаданого вище словника І. І. Біленка. Тут подано роз'яснення основних термінів фізики та суміжних галузей – астрофізики, космології, біофізики, медичної фізики, фізичної хімії, математичної фізики, геофізики, мовознавчої фізики, музики. Це знадобиться читачеві, якому або необхідно пригадати зміст того чи іншого фізичного терміна, або ознайомитися з ним попередньо перед поглибленим вивченням матеріалу. До кожного українського терміна подано російські та англійські відповідники. Обсяг статей нерівномірний, в кожному разі автори керувалися факторами новизни та рівнем складності матеріалу. Терміни подано трьома мовами: українською, російською та англійською, а їх тлумачення викладено українською.



Кл.слова:
фізика

   Тип видання:   методичний посібник   
7.

Аткинсон, Д.
Всё о продажах [Електронний ресурс] / Д. Аткинсон ; пер. с англ. С. Орленко. - М. : ФAИР-ПРЕСС, 2001. - 272 с.. - (Настольная книга бизнесмена)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Продажи — это искусство понять, в чем нуждается покупатель и показать, как предлагаемые вами товары или услуги могут удовлетворить его потребности. Эта книга содержит практические советы, как правильно общаться с покупателями, как добиться согласия клиента, как укреплять деловые связи и расширять сотрудничество, как применить эти навыки при продажах дилерам и дистрибьюторам, а также на выставках, в рекламном пространстве, по телефону. Вы научитесь грамотно взаимодействовать с клиентом, вести переговоры, обсуждать условия, узнаете, как справиться со стрессом, раскрыть свой потенциал и добиться успеха. Зарабатываете ли вы себе на жизнь продажами долгие годы или только готовитесь встретиться со своим первым покупателем, пусть эта книга вам поможет.



Кл.слова:
товар -- послуга

   Тип видання:   методичний посібник   
8.

Гагин, Т. В.
Купить каждый может, или продажное везение [Електронний ресурс] / Т. В. Гагин. - СПб. : Лев и Сова, 2008. - 217 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книга - живой тренинг по продажам. Она создана на основе успешного опыта одних людей для обогащения опыта других. Ее содержание - в большей степени практика, чем теория. Технологии удачи школы достигаторов - в фундаменте глобального торгового процесса. Постулаты этой книги принесут одинаковую пользу психологу-профессионалу, продавцу-практику, а также всем покупателям, заинтересованным в качественном обслуживании.



Кл.слова:
торгівля -- послуги

   Тип видання:   науково-популярне видання   
9.

Берестнев, П.
Автореспондеры для вашего бизнеса: специальный доклад [Електронний ресурс] / П. Берестнев. - М. : Виртуальный колледж электронной комерции, 2004. - 49 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Извечная проблема любого предпринимателя - превращение потенциальных клиентов в реальных. В INTERNET эта проблема достаточно легко решается путем применения автоматизированной и легкой в использовании системы доставки информации, т.е. автореспондера.



Кл.слова:
сервіси -- онлайн послуги -- інтернет -- підприємництво

   Тип видання:   навчальний посібник   
10.
 


Хоменко, Ірина Вікторівна.
Еристика: мистецтво полеміки [Електронний ресурс] : навч. посіб. / І. В. Хоменко. - К. : Юрінком Інтер, 2001. - 192 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


До посібника включено теоретичні матеріали з основ мистецтва полеміки, практикуми та тексти для самостійного аналізу, що допоможуть студентам, особливо юристам, сформувати практичні навички та вміння успішної комунікації. Курс еристики апробований у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка, Інституті післядипломної освіти, Інституті адвокатури та інших вищих навчальних закладах. Розрахований на студентів юридичних і гуманітарних факультетів, а також на широке коло спеціалістів, професійна діяльність яких пов'язана з впливом на людей завдяки спілкуванню, зокрема, полеміці: політиків, педагогів, журналістів, менеджерів тощо.



Кл.слова:
риторика -- ораторська майстерність -- софізм -- критика -- аргументація -- маніпулювання

   Тип видання:   підручник   
11.

Шпак, В. І.
Розвиток малого підприємництва в Україні (на прикладі Української видавничо-поліграфічної компанії Експрес-Об’ява) [Електронний ресурс] / В. І. Шпак. - 3-е вид. стереотип.. - К. : МАУП, 2004. - 128 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Пропонований доробок висвітлює економічні процеси, пов’язані зі становленням та функціонуванням малого бізнесу в Україні на прикладі Української видавничо-поліграфічної компанії, показує розвиток підприємництва у видавничо-поліграфічній та рекламній сферах в умовах перехідної економіки. Тема охоплює економічні процеси в Україні на макро- і мікрорівнях, документи й матеріали, що відображають становлення й розвиток малого та середнього бізнесу на перехідному етапі економіки, кон’юнктуру й розвиток вітчизняного ринку видавничо-поліграфічних та рекламних товарів і послуг, досвід вітчизняних і зарубіжних підприємств у цій сфері. Для студентів вищих і середніх спеціальних навчальних закладів, майбутніх підприємців, тих, хто тільки розпочинає власну справу, бізнесменів, а також для всіх, хто цікавиться проблемами розвитку підприємництва.



Кл.слова:
економіка -- бізнес -- видавництво -- поліграфія

   Тип видання:   підручник   
12.

Філіпенко, А. С.
Світова економіка [Електронний ресурс] / А. С. Філіпенко. - К. : Либідь, 2002. - 582 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Матеріал підручника охоплює найважливіші проблеми сучасної світової економіки як цілісної системи, що розвивається під знаком інтернаціоналізації та глобалізації. Детально розкрито функціонування міжнародних ринків, галузеву структуру світової економіки, економічну політику основних груп країн тощо. Висвітлюється взаємодія сукупності міжнародних ринків: товарів і послуг, капіталів, технологій, робочої сили. Чільне місце відведено галузевим аспектам розвитку світової економіки. Розкриваються особливості діяльності міжнародних економічних організацій. Належне місце відведене проблемі інтеграції України у світову економічну систему. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.



Кл.слова:
економічна система -- галузь

   Тип видання:   підручник   
13.


Маркетингова цінова політика [Електронний ресурс] / уклад. О. А. Корчинська. - К. : АПСВ, 2008. - 40 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Засвоєння студентами знань щодо розроблення та реалізації маркетингової цінової політики, ціноутворення на нові та традиційні товари та послуги



Кл.слова:
маркетинг -- ціна -- ціноутворення

   Тип видання:   монографія   
14.


Управління інтелектуальною власністю [Електронний ресурс] / П. М. Цибульов [и др.]. - К. : К.І.С., 2005. - 448 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книжка присвячена питанням управління інтелектуальною власністю на всіх етапах її життєвого циклу: від ідеї до конкретного результату - отримання прибутку. Ці питання виникають у кожній компанії, що прагне створити конкурентноздатні товари та послуги й одержати максимальний прибуток. Тут детально розглянено практичні питання створення, набуття прав, комерціалізації та захисту прав на об'єкти права інтелектуальної власності. Книжка розрахована на держслужбовців, менеджерів промислових підприємств і наукових центрів, винахідників та студентів вищих навчальних закладів, які цікавляться питаннями комерціалізації результатів досліджень і розробок, стратегічного розвитку компанії й управління інноваціями.



Кл.слова:
прибуток -- фінанси -- менеджмент

   Тип видання:   наукове видання   
15.

Єфремов, С.
Історія українського письменства [Електронний ресурс] / С. Єфремов. - К. : Феміна, 1995. - 688 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Сергій Єфремов — одна з найколоритніших постатей в українському літературознавстві. Автор понад 3000 публікацій, найбільш відомий своєю «Історією українського письменства», яка в Україні, на жаль, видана не була. А це єдина авторська робота, яка охоплює український літературний процес від давнини до 20-х років нинішнього століття. Науковий метод у ній позначений виразною індивідуальністю і точністю фахових характеристик. Застосувавши соціологічний принцип у прочитанні літературних явищ, С. Єфремов створив наукову номенклатуру українського письменства, якою з певними заувагами й донині послуговуються представники всіх літературознавчих шкіл. Книга має неабияку цінність для науковців, учителів, студентів, учнів, усіх, хто не байдужий до українського слова.



Кл.слова:
письменник -- література -- національне відродження

   Тип видання:   навчальний посібник   
16.

Ступницький, О. І.
Сучасний факторинг: ефективність торговельних операцій та управління корпоративними фінансами [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. І. Ступницький, В. М. Коверда. - К. : Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2010. - 255 с.. - (Міжнародний бізнес)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Охарактеризовано сучасний ринок факторингу, розкрито основні поняття, категорії і форми факторингової бізнес-діяльності, досліджено практику управління факторинговими операціями, корпоративними фінансами, показано особливості комерційної ефективності реалізації факторингових послуг та проаналізовано економіко-правове забезпечення договорів факторингу в Україні. Для студентів і викладачів економічних факультетів.



Кл.слова:
торгівля -- фінанси -- бізнес

   Тип видання:   навчальний посібник   
17.

Иващенко, Татьяна Владимировна.
Английский язык для радиоинженеров морского флота [Електронний ресурс] : учебное пособие / Т. В. Иващенко, О. В. Ермоленко, Т. М. Париева. - М. : В/О "Мортехинформреклама", 1989. - 224 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В пособии даны тексты, упражнения, задания и деловые игры для обучения профессиональному английскому языку курсантов радиотехнических факультетов и отделений, а также специалистов-радиотехников. В пособие включены образцы радиотелефонных переговоров и упражнения к ним. Утверждено в качестве учебного пособия на заседании кафедры английского языка НВИМУ (протокол № 12 от 29.07.87).



Кл.слова:
професійна мова -- переклад -- англійська мова

   Тип видання:   методичний посібник   
18.

Саак, А. Э.
Маркетинг в социально-культурном сервисе и туризме [Електронний ресурс] / А. Э. Саак, Ю. А. Пшеничных. - СПб. : Питер, 2007. - 480 с.. - (Учебное пособие)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В данном пособии рассмотрены теоретические основы маркетинга в социально-культурном сервисе и туризме, специфика маркетинга в этой сфере, система маркетинга туристического предприятия и её особенности. Подробно разобраны маркетинговые исследования рынка туристских услуг, организация и деятельность службы маркетинга туристского предприятия, маркетинговый контроль деятельности туристского предприятия, международный маркетинг и его специфика в России. Особое внимание уделено вопросам разработки комплекса маркетинга, политике ценообразования предприятий социально-культурного сервиса и туризма, особенностям продвижения туристских услуг, маркетинговым коммуникациям туристских предприятий. Работа предназначена для студентов, преподавателей и специалистов, чья деятельность связана с социально-культурным сервисом и туризмом.



Кл.слова:
система -- підприємство -- ринок послуг

   Тип видання:   наукове видання   
19.


Економіка знань та її перспективи для України [Електронний ресурс]. - К. : Інститут економічного прогнозування, 2004. - 81 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Розглянуто сутність та характерні особливості економіки знань та обгрунтовано причини і фактори, що створюють можливість її реалізації в Україні. З позицій вивчення досліду зарубіжних європейських країн, що обрали такий шлях розвитку, висвітлено індикатори та показники оцінки результативності такої економіки. Значну увагу приділено розгляду сфери інформаційно- комунікаційних технологій та високоінтелектуальних послуг освіти і науки. Розглянуто трансфер технологій та інтеграційні процеси у науковій та освітній діяльності. Виходячи із наявного освітнього та науково-технічного потенціалу, запропоновано заходи державної політики, що сприятимуть ефективності економічних перетворень та забезпечать становлення національної інноваційної системи України



Кл.слова:
знання -- наукометрія

   Тип видання:   навчальний посібник   
20.
 



Основи музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності музеїв [Електронний ресурс] / П. Горішевський [та ін.]. - Івано-Франківськ : Плай, 2005. - 64 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику розкриваються роль і значення музеїв у розвитку туристичної індустрії, їх класифікація, комплектування, особливості експозиційної діяльності, використання основних принципів і методів маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності, екскурсійного обслуговування в їх роботі. Посібник надає практичні рекомендації щодо запровадження нових видів послуг та збільшення кількості відвідувачів установ культури. Для студентів гуманітарних спеціальностей, працівників музеїв, закладів культури.



Кл.слова:
туризм -- музей -- туристична індустрія
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського