Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Єрьоміна Л.О. Управління закупівельною діяльністю на основі маркетингу в умовах формування ринкової економіки України : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02. — Донецьк, 1998. — 16 с. — Бібліогр.: ^a5 назв. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
2. |
Халіабех Мохд Салім Маркетингові стратегії післяпродажного обслуговування : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02. — К., 2000. — 16 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
3. |
Діброва Т.Г. Формування рекламного звернення у маркетинговій діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — К., 2003. — 16 с.: рис. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
4. |
Добрянська О.А. Управління рекламною діяльністю як фактор підвищення ефективності господарювання : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — Л., 2004. — 19 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
5. |
Полякова Я.О. Соціально-економічні аспекти управління рекламною діяльністю підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01. — Х., 2004. — 19 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
6. |
Динчев С.В. Моделювання ефективної рекламної політики підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02. — Донецьк, 2004. — 16 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
7. |
Ромат Є.В. Державне управління рекламною діяльністю в Україні (теоретико-методологічний аспект) : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02. — К., 2004. — 36 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
8. |
Тонєва К.В. Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02. — Х., 2004. — 20 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
9. |
Балеха Т.В. Управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — К., 2005. — 20 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
10. |
Вітренко А.О. Ринок рекламних послуг у трансформаційній економіці : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01. — К., 2005. — 23 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
11. |
Бук Л.М. Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — Л., 2006. — 21 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
12. |
Штовба О.В. Товарний брендинг підприємств та шляхи забезпечення його ефективності : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — Хмельниц., 2006. — 20 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
13. |
Віннікова І.І. Рекламна діяльність фармацевтичних підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — К., 2006. — 17 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
14. |
Романишин С.Б. Формування рекламної стратегії підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — Л., 2006. — 22 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
15. |
Борячок В.М. Адаптивні моделі та методи організації поставок в системах електронної комерції : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06. — Х., 2007. — 19 с.: рис. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
16. |
Решетнікова Г.С. Товарна стратегія підприємства на прикладі стратегії марки : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — К., 2007. — 19 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
17. |
Кужилєва О.В. Інноваційний потенціал торгової марки підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — Донецьк, 2007. — 18 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
18. |
Мельник Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08. — К., 2007. — 20 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
19. |
Махнуша С.М. Управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — Суми, 2008. — 21 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
20. |
Велещук С.С. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — К., 2008. — 21 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| |