РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (41)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Васюткіна Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Луцій О. П. Маркетингові дослідження ринку продуктів харчування: організаційно-методичний аспект діяльності суб'єктів господарювання : Моногр. — К., 2006
2.

Васюткіна Н. В. Маркетинг : навч. посіб. — К., 2007
3.

Васюткіна Н. В. Організація маркетингових досліджень підприємствами на ринку продуктів харчування : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — К., 2005
4.

Васюткіна Н. В. Маркетинг : навч. посіб. для студ. ВНЗ. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2011
5.

Васюткіна Н. В. Маркетинг промислового підприємства : навч. посіб. для студ. ВНЗ. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2011
6.

Ареф'єва О. В. Корпоративне управління: еволюція, становлення, розвиток : монографія. — К.: Ліра-К, 2013
7.

Васюткіна Н. В. Управління сталим розвитком підприємств: теоретико-методологічний аспект : монографія. — Київ: Ліра-К, 2014
8.

Васюткіна Н. В. Вплив зовнішнього середовища на складові системи управління розвитком підприємств авіаційної галузі // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5.
9.

Васюткіна Н. В. Методологічні засади управління сталим розвитком авіапідприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2015
10.

Васюткіна Н. В. Сталий розвиток як основа зростання національної економіки: проблеми, шляхи вирішення // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2017. - Вип. 34/1.
11.

Васюткіна Н. В. Зміцнення позицій українських виробників молочної продукції на зарубіжних ринках у контексті адаптивності підприємств галузі // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6.
12.
Адаптивне управління підприємствами в умовах неотехнологічного відтворення : [колект.] монографія. — Київ: ФОП Маслаков, 2020
13.

Чеморда П. О. Сучасні підходи до формування стратегії маркетингу соціальних медіа // Бізнес Інформ. - 2021. - № 2.
14.

Смірнова А. С. Формування стратегічних орієнтирів забезпечення економічної безпеки підприємства як засобу підвищення конкурентоспроможності // Бізнес Інформ. - 2022. - № 9.
15.

Васюткіна Н. В. Формування моделі побудови системи стратегічного управління на підприємстві // Бізнес Інформ. - 2023. - № 11.
16.

Пілецька С. Т. Теоретичні аспекти управління фінансовим потенціалом підприємства в умовах економіки знань // Бізнес Інформ. - 2024. - № 1.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського