Пошуковий запит: (<.>A=ЧУДАКОВ$<.>+<.>A=МАРИЭТТ$<.>+<.>A=ОМАРОВН$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Даниленко Л. І. Оцінювання та відбір педагогічних інновацій: теоретико-прикладний аспект : Наук.-метод. посіб. — К.: Логос, 2001
|
2. |
Юр'єва Л. М. Психіатрія. (Клініко-діагностичні алгоритми) : Навч.-метод. посіб. для лікарів-інтернів вищ. мед. закл. освіти. — Д.: АРТ-ПРЕС, 2002
|
3. |
Сергеев Б. И. Маркетинг : учеб. пособие. — Симф.: Феникс, 2008
|
4. |
Чудакова Л. Б. Лікувально-реабілітаційні заходи для дітей та підлітків з порушеними формами поведінки : Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.16. — К., 2000
|
5. |
Ніконов Ю. М. Організаційно-педагогічні умови формування технологічної культури керівника школи : наук.-метод. посіб. — К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2010
|
6. |
Гламаздин А. В. Меллеровский поляриметр зала А (Лаборатория Джефферсона) с электронной мишенью, поляризованной в плоскости фольги. — 2011 // Вісн. Харк. нац. ун-ту. Сер. фіз. "Ядра, частинки, поля".
|
7. |
Чудакова О. В. Соціально-психологічні чинники поширення деструктивних ідеологій у молодіжному середовищі // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Думка. - 2012. - № 3.
|
8. |
Зрячкин Н. И. Клинико-лабораторная характеристика ацетонемического синдрома у детей с тяжелой формой острой кишечной инфекции // Лікар. справа. - 2012. - № 8.
|
9. |
Чудакова В. П. Формування психологічної готовності персоналу освітніх організацій до інноваційної діяльності : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.10. — Київ, 2016
|
10. |
Чудакова В. Порівняльний аналіз результатів дослідження організаційно-інноваційного середовища - компонента сформованості інноваційності ключової компетентності конкурентоспроможності особистості // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
|
11. |
Чудакова В. Актуалізація проблеми вибору професії, зміст, структура та методи психолого-діагностичного дослідження з метою професійного самовизначення оптантів в умовах допрофесійної підготовки - компетентності конкурентоздатної особистості // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
|
12. |
Чудакова В. П. Методика допрофесійної підготовки оптантів - компонент технології формування компетентностей конкурентоздатної особистості (поч., ч. I) // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2018. - № 4.
|
13. |
Чудакова В. П. Психодіагностика як ключовий інструментарій у реалізацї компетентнісно-орієнтованого навчання конкурентоздатної особистості в умовах інноваційної діяльності нової української школи // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 1.
|
14. |
Чудакова В. Діагностика та корекція "компетентності інноваційності" - показника конкурентоздатності особистості в умовах інноваційної діяльності // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
|
15. |
Чудакова В. П. Психологическое обеспечение образовательного процесса: психологическая служба в школе - создание, современное состояние и перспективы // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 2.
|
16. |
Чудакова В. Терминологический аппарат и методы экспертизы психологической готовности к инновационной деятельности как основы развития инновационной компетентности: украинско-узбекский опыт // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 2.
|
17. |
Чудакова В. П. Путівник дослідження складових мотиваційної компетентності: мотивів і мотивації з метою професійного самовизначення // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 3.
|
18. |
Чудакова В. П. Інформаційно-смисловий блок дослідження професійних "інтересів" та "схильностей" оптантів - показників профорієнтаційної компетентності самовизначення та конкурентоздатності особистості // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 4.
|
19. |
Чудакова В. П. Діагностичний інструментарій дослідження професійних "інтересів" і "сфери визначення вподобань" оптантів, показників профорієнтаційної компетентності самовизначення та конкурентоздатності особистості // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 1.
|
20. |
Чудакова В. П. Дослідження професійних інтересів і вподобань оптантів, показників профорієнтаційної компетентності самовизначення та конкурентоздатності особистості // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 2.
|
| |