Пошуковий запит: (<.>TJ=Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Глазунова І. К. Принципи організації модульного навчання в процесі інструментальної підготовки студентів педагогічних університетів. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
2. |
Горбуліч Г. В. Формування катарсичного сприйняття музичного образу в майбутніх учителів музики. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
3. |
Дейнегіна Т. О. Специфіка професійної освіти телеведучого. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
4. |
Коночкіна О. І. Технологічний підхід у системі компетентнісної підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
5. |
Лісневська А. Л. До питання професійної підготовки телевізійних журналістів. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
6. |
Мерем'яніна Л. М. Деякі аспекти проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів музики. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
7. |
Негребецька О. М. Особливості музичної освіти в контексті особистісної орієнтації. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
8. |
Петченко А. Ф. Психологічні аспекти ансамблевого виконання. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
9. |
Холодков С. М. Музична символіка в розвитку художньо-образного мислення студентів з Китаю. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
10. |
Ван Цзянь Шу . Взаємодія психологічних механізмів регулювання вокально-виконавської діяльності співака. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
11. |
Ильина Н. В. Формирование ассоциативного мышления студентов в процессе освоения художественных техник. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
12. |
Ковтун В. Ю. Умови підвищення ефективності естетичного виховання дітей та юнацтва в школах мистецтв. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
13. |
Проценко В. О. До проблеми викладання гуманітарних дисциплін у технічному ВНЗ. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
14. |
Сєрік М. В. Твори українських композиторів як педагогічний репертуар майбутніх учителів музичного мистецтва. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
15. |
Таранов Р. А. Деякі аспекти звуковидобування способом tirando на академічній шестиструнній гітарі. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
16. |
Сташевська І. О. Нові орієнтири в організації процесу музичної освіти дітей і молоді у ФРН на межі XX - XXI століть. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
17. |
Устименко-Косоріч О. А. Баян-акордеон у контексті популярної культури Сербії середини XX століття. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
18. |
Хама Саид Кардохи Дара . Профессиональная подготовка будущих преподавателей изобразительного искусства в высших учебных заведениях Ирака. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
19. |
Альохина Г. В. Культура як царство загальнозначущих моральних цінностей. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
20. |
Анікіна Т. О. Трансцендентно-символічне начало в структурі сенсу музики. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика.
|
| |