РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Андрусишина Л. До питання про диференційну діагностику в логопсихології // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 4.
2.

Скрипник Т. Система психолого-педагогічного супровіду дітей з аутизмом в освітньому просторі // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 4.
3.

Сак Т. Організація співпраці в інклюзивному класі // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 4.
4.

Вавіна Л. Концептуальні підходи до реалізації змісту дошкільної освіти дітей із порушеннями зору // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 4.
5.

Яковлеві С. Нейрофізіологічні основи діяльності дітей із дитячим церебральним паралічем // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 4.
6.

Глоба О. Теорія і практика соціалізації осіб із порушеннями опорно-рухового апарату // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 4.
7.

Ільяна В. Специфіка організації занять із корекції порушень писемного мовлення у молодших школярів із ФФНМ // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 4.
8.

Берзінь В. Формування здорового способу життя дітей і підлітків // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 4.
9.

Макарчук Н. Специфіка впливу психічних процесів на особистісну саморегуляцію підлітків із порушеннями розумового розвитку // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 4.
10.

Квітка Н. До проблеми виявлення якості знань та розуміння учнями молодших класів із ЗПР музичного образу народної пісні // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 4.
11.

Ільяна В. Виявлення своєрідності формування компонентів психолінгвістичної структури читання у старших дошкільників із порушеннями мовленнєвого розвитку // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3.
12.

Компанець Н. Організація роботи асистента педагога в інклюзивному середовищі за допомогою програмово-методичного комплексу // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3.
13.

Бабяк О.  Особливості когнітивного компонента міжособистісних стосунків у шкільній групі // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3.
14.

Чеботарьова О. Особливості корекційно-реабілітаційної роботи з учнями із порушеннями опорно-рухового апарату // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3.
15.

Вавіна Л. Концептуальні підходи до реалізації змісту дошкільної освіти дітей із порушеннями зору // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3.
16.

Кульбіда Т. Орієнтована модель опанування української дактилології // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3.
17.

Омельченко І. Особливості психологічних меж хронотопу комунікативної діяльності у взаємодії з однолітками у дошкільників із затримкою психічного розвитку // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3.
18.

Бічікова О. Застосування проектної системи навчання з метою розвитку компетентностей учнів із порушеннями слуху // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3.
19.

Таранченко О. Пріорітетні напрями розвитку національної освіти осіб із порушеннями слуху // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3.
20.

Ляшко В. Індивідуальний стиль діяльноті: особливості прояву та передумови становлення у школярів із інтелектуальним порушеннями // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського