РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)Автореферати дисертацій (5)
Пошуковий запит: (<.>U=В1 р21-32<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Гнезділова К. М. Вчитель - школа - вищий навчальний заклад: проблема наступності навчання : Метод. рек. для студ. вищ. нав. закл. учителів математики. — Черкаси, 2005
2.
Вісник Черкаського університету. — Черкаси, 2009. — 176 с. - (Пед. науки; Вип. 155).
3.

Вагіна Н. С. Навчальна практика як засіб реалізації прикладної спрямованості навчання математики в основній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
4.

Кугай Н. В. Розвиток умінь старшокласників доводити твердження у процесі вивчення алгебри і початків аналізу : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
5.

Іщенко Г. В. Система роботи з слабковстигаючими учнями основної школи з математики : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2006
6.

Реутова І. М. Наступність у навчанні геометрії в системі неперервної освіти "технічний ліцей - вищий технічний навчальний заклад" : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — Черкаси, 2010
7.

Чашечникова О. С. Теоретико-методичні основи формування і розвитку творчого мислення учнів в умовах диференційованого навчання математики : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02. — Черкаси, 2011
8.

Сердюк З. О. Формування прийомів розумової діяльності учнів у процесі вивчення математики в школах і класах суспільно-гуманітарного напряму : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — Черкаси, 2011
9.

Березюк Т. П. Дидактичні умови здійснення наступності в математичній освіті учнів школи і студентів ВНЗ економічного профілю. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
10.

Моторіна В. Г. Основні напрями забезпечення наступності навчання математики у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
11.

Зелепугіна І. М. Про шляхи удосконалення системи наступності математичної освіти. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
12.

Милушев В. Б. Рефлексия и рефлексивный подход в обучении математике. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
13.

Чашечникова О. С. Спрямованість навчання математики на активізацію пізнавальної діяльності учнів-гуманітаріїв. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
14.

Дворянин Т. Концептуальні засади наступності математичної підготовки в економічних ліцеях та вищих навчальних закладах // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 6.
15.

Житарюк І. В. Розвиток логічної культури учнів при формуванні математичних понять // Наука і освіта. - 2010. - № 8.
16.

Папач О. І. Особливості домінуючої модальності учнів та їх врахування вчителем при викладанні математики // Наша шк.. - 2009. - № 4.
17.

Мартынова А. Формирование у школьников логических умений в процессе обучения вычислительным приемам // Наша шк.. - 2009. - № 1.
18.

Таточенко В. І. Актуальні проблеми невстигання учнів в процесі навчання математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25.
19.

Реутова И. Н. Анализ проблемы преемственности в системе непрерывного образования // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 29.
20.

Чашечникова О. С. Вияв когнітивного стилю учня в процесі навчання математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 29.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського