РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (109)Автореферати дисертацій (6)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Білик В. М. Автоматизоване робоче місце менеджера торговельного підприємства : Навч. посіб. для студ. кооп. вищ. навч. закл. — К., 1999
2.

Балабанова Л.  Використання комплексної інформаційної системи підтримки прийняття управлінських рішень в умовах сталого розвитку. — 1999 // Торгівля і ринок України.
3.

Гасило О.  Діагностика економічної ефективності управління підприємством. — 1999 // Торгівля і ринок України.
4.

Смерічевська С.  Комерційна таємниця і маркетингові дослідження. — 1999 // Торгівля і ринок України.
5.

Радкевич Л.  Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки. — 1999 // Торгівля і ринок України.
6.

Акиф Аль Зиадат Маркетинговий підхід до управління торговельних підприємств. — 1999 // Торгівля і ринок України.
7.

Деркульська А.  Проблеми державного регулювання економіки і торгівлі в умовах багатоутворення форм власності в Україні. — 1999 // Торгівля і ринок України.
8.

Сенішина Л.  Сегментування ринку: принципи та технологія впровадження. — 1999 // Торгівля і ринок України.
9.

Воробйов В.  Управлінське імітаційне моделювання у маркетингу організацій. — 1999 // Торгівля і ринок України.
10.

Свічкарь В. А. Управлінський економічний аналіз. — Донецьк, 1999
11.

Бевзенко В. Ф. Маркетинг торговли : Учеб. пособие. — Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2004
12.

Бевзенко В. Ф. Маркетинг и логистика в коммерческо-торговой сфере : Моногр. — Донецк, 2006
13.

Марцин В. С. Методологічні засади оцінювання ефективності системи управління розвитком економіки торгівлі. — 2005 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
14.

Грищенко І. М. Формування механізму управління комерційним посередництвом : моногр. — К.: Грамота, 2007
15.

Кузьо Н. Є. Маркетингові дослідження формування споживчих переваг. — 2006 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
16.

Борячок В. М. Об одном подходе к автоматизированному управлению процессами электронной коммерции . — 2006 // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил.
17.

Пенчук Б. В. Державне регулювання регіональними організаційно-комерційними системами : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02. — Донецьк, 2004
18.

Литвиненко С. В. Моделювання гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02. — Донецьк, 2001
19.

Грищенко І. М. Науково-методологічні засади комплексного управління комерційним посередництвом : автореф. дис... д-ра екон. наук. — К., 2007
20.

Павлова В. А. Підвищення ефективності управління торгівлею у регіоні : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.07.05. — Донецьк, 2000
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського