Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-21$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Білик В. М. Автоматизоване робоче місце менеджера торговельного підприємства : Навч. посіб. для студ. кооп. вищ. навч. закл. — К., 1999
|
2. |
Балабанова Л. Використання комплексної інформаційної системи підтримки прийняття управлінських рішень в умовах сталого розвитку. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
3. |
Гасило О. Діагностика економічної ефективності управління підприємством. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
4. |
Смерічевська С. Комерційна таємниця і маркетингові дослідження. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
5. |
Радкевич Л. Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
6. |
Акиф Аль Зиадат Маркетинговий підхід до управління торговельних підприємств. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
7. |
Деркульська А. Проблеми державного регулювання економіки і торгівлі в умовах багатоутворення форм власності в Україні. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
8. |
Сенішина Л. Сегментування ринку: принципи та технологія впровадження. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
9. |
Воробйов В. Управлінське імітаційне моделювання у маркетингу організацій. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
10. |
Свічкарь В. А. Управлінський економічний аналіз. — Донецьк, 1999
|
11. |
Бевзенко В. Ф. Маркетинг торговли : Учеб. пособие. — Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2004
|
12. |
Бевзенко В. Ф. Маркетинг и логистика в коммерческо-торговой сфере : Моногр. — Донецк, 2006
|
13. |
Марцин В. С. Методологічні засади оцінювання ефективності системи управління розвитком економіки торгівлі. — 2005 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
|
14. |
Грищенко І. М. Формування механізму управління комерційним посередництвом : моногр. — К.: Грамота, 2007
|
15. |
Кузьо Н. Є. Маркетингові дослідження формування споживчих переваг. — 2006 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
16. |
Борячок В. М. Об одном подходе к автоматизированному управлению процессами электронной коммерции . — 2006 // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил.
|
17. |
Пенчук Б. В. Державне регулювання регіональними організаційно-комерційними системами : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02. — Донецьк, 2004
|
18. |
Литвиненко С. В. Моделювання гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02. — Донецьк, 2001
|
19. |
Грищенко І. М. Науково-методологічні засади комплексного управління комерційним посередництвом : автореф. дис... д-ра екон. наук. — К., 2007
|
20. |
Павлова В. А. Підвищення ефективності управління торгівлею у регіоні : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.07.05. — Донецьк, 2000
|
| |