РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (119)Журнали та продовжувані видання (13)Автореферати дисертацій (16)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-361$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 121
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Узбек О.  До питання про аналіз індивідуального ринку товарів. — 1999 // Торгівля і ринок України.
2.
Споживча оцінка асортименту та якості товарів : Зб. наук. пр. — К., 2000
3.

Кардаш В. Я. Товарна інноваційна політика : Навч. посіб. — К., 1999
4.

Зозулев А. В. Поведение потребителей : Учеб. пособие. — К.: Знання, 2004
5.

Иванова Р. Х. Поведение потребителей : Учеб. пособие. — Х.: ИД "ИНЖЭК", 2003 - (Учеб. изд.).
6.

Павлишин М. Л. . — Л., 2006
7.
Поведінка споживачів : Конспект лекцій . — Суми, 2007
8.

Скибінський С. В. Сегментування ринку в інвестиційних проектах. — Л.: Вид-во Львів. комерц. акад., 2007
9.

Щербань В. М. Товарна інноваційна політика : Навч. посіб. — К.: Кондор, 2006
10.

Ілляшенко С. М. Товарна інноваційна політика : Підруч. — Суми: Унів. кн., 2007
11.

Загородній А. Г. Управління взаємозв`язками підприємства зі споживачами продукції : монографія. — Л., 2008
12.

Літнарович Р. М. Побудова і дослідження математичної моделі успішного функціонування держави : порівняльний аналіз. — Рівне, 2009
13.

Скибінський С. В. Поведінка споживачів у маркетингу : навч. посіб. — Л.: ЛКА, 2009
14.

Тридід О. М. Система обслуговування споживача: теорія і практика : монографія. — К., 2008
15.

Дайновський Ю. А. Товарна інноваційна політика : навч. посіб. — Л., 2008
16.

Тєлєтов О. С. Сучасні споживацькі пріоритети в Україні. — 2003 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. економіка.
17.

Аранчій В. І. Оперативний аналіз та методика оцінки платоспроможності покупців. — 2004 // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.
18.

Алєксєєв Д. А. Грошова модель попиту та пропозиції. — 2004 // Мат. машини і системи.
19.

Кузьо Н. Є. Маркетингові дослідження формування споживчих переваг. — 2006 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
20.

Князик Ю. М. Формування лояльності споживачів як один з напрямків збільшення прибутковості підприємства. — 2006 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського