РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (360)Журнали та продовжувані видання (5034)Автореферати дисертацій (36)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 444
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Скурідіна К. В. Brand book для private label (правила створення). — 2011 // Упаковка.
2.

Hryshova I. Yu. Brand capitalization as a tool to maximize business value // Наук. вісн. Полісся. - 2016. - Вип. 3.
3.

Zatwarnicka-Madura B. Brand image vs. consumer trust // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 8.
4.

Ivanytska S. Brand promotion peculiarities // Економіка і регіон. - 2021. - № 1.
5.

Lipowski M. Consequences multi-channel sales - customers and retailers perspective // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 811.
6.

Chernukha T. S. Development prospects and benefits of production of goods with the geographical indication "Melitopol Cherry" // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11.
7.

Yevseitseva O. Digital-marketing as a modern tool for promotion of goods and services in social networks // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 1.
8.

Piddubna V. Distinctions of structure expenses on advertising in the internet // Наук. вісн.. - 2015. - № 1.
9.

Богатир О. І. "EE-commerce" - інструмент оптимізації систем "виробник - посередник - споживач" // Адапт. системи автомат. упр. : міжвід. наук.-техн. зб. - 2007. - Вип. 11.
10.

Fiialka S. B. Greenwashing in communication with consumers on the Ukrainian market // Поліграфія і вид. справа. - 2017. - № 1.
11.

Imran Sana Impact of celebrity endorsement towards the brand's image // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 1/2.
12.

Vdovichena O. Implementation of brand management in enterprise management: Ukrainian realities // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 5.
13.

Mazaraki A. Import and prospects of import substitution in Ukraine // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2012. - № 6.
14.

Shvets O. O. Improving methods of brand positioning // Фін.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 2.
15.

Dobrianska D. Investigation of "Cool" brands influence on the domestic customer market // Економіка і регіон. - 2017. - № 1.
16.

Trofimov B. F. Model to represent large graphs of user profiles in HBASE on DSP side // Адапт. системи автомат. упр.. - 2015. - № 2.
17.

Chernousova Zh. T. Modeling an effective strategy of advertising investments of firm in the competitive market // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15.
18.

Tymoshenko O. Peculiarities of using marketing tools in fashion industry enterprises in the digital economy // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 2.
19.

Lytvynenko T. I. Sales forecasting using data mining methods // Вісн. Київ. нац. ун-ту. Сер. Фіз.-мат. науки. - 2015. - Вип. 4.
20.

Kharsun L. Supply chain risks of trade companies during a large-scale crisis // Scientia Fructuosa. - 2022. - № 6.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського