РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (50)Автореферати дисертацій (6)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)441.358.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 84
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Саух І. В. Формування проблемно-цільової структури організації туристичного підприємства при здійсненні стратегічного аналізу // Бізнес Інформ. - 2017. - № 2.
2.

Ткачук Т. Міжнародні туристичні підприємства на внутрішньому ринку франчайзингу // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2017. - Вип. 2.
3.

Онищук Н. В. Формування туристичних центрів у контексті просування внутрішнього турпродукту // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 811.
4.

Антоненко І. Я. Сучасні чинники формування продуктової стратегії туристичного підприємства // Бізнес Інформ. - 2016. - № 5.
5.

Корінєв В. Л. Особливості кластерного підходу в рекреаційно-туристичній індустрії // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2015. - Вип. 1.
6.

Zaika S. О. Analysis peculiarities of travel agencies activities // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2017. - № 3.
7.

Hlushko V. Theoretical basis of strategic analysis of travel services promotion // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - № 6.
8.

Тищенко О. П. Туристичні кластери: проблеми ідентифікації та вибору національної моделі розвитку // Бізнес Інформ. - 2017. - № 7.
9.

Данько Н. І. Застосування моделей корпоративних культур на туристичних підприємствах // Проблеми економіки. - 2017. - № 1.
10.

Шарко А. В. Организационные мероприятия повышения туристической привлекательности с использованием аппарата нечеткой логики // Економіка і регіон. - 2014. - № 5.
11.

Мельниченко С. Франчайзингові мережі туристичних підприємств // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2015. - № 4.
12.

Ястремська О. О. Кількісно-якісне оцінювання атрактивності туристичних компаній // Бізнес Інформ. - 2015. - № 8.
13.

Босовська М. В. Управління інтеграційними процесами туристичних підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2015
14.

Alieksieiev I. V. State and factors of development perspectives of tourist activity in Ukrainian Regions // Econ., Entrepreneurship, Management. - 2014. - 1, № 2.
15.

Анопрієнко В. О. Техніко-економічний стан та динаміка розвитку рекреаційної інфраструктури // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2014. - Вип. 1.
16.

Федонюк В. В. Економічне оцінювання рекреаційно-туристичного потенціалу регіональних ландшафтних парків України // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 1.
17.

Дяченко Л. А. До питання про проблеми у функціонуванні та розвитку підприємств туристичної сфери // Проблеми економіки трансп. : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 8.
18.

Соловйов Д. І. Оцінка ефективності програми створення закордонних туристичних представництв // Вісн. Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 2.
19.

Солов'янчик А. В. Розвиток франчайзингових відносин у туристичній індустрії // Бізнес Інформ. - 2015. - № 9.
20.

Копитко В. І. Діяльність підприємств туристичної галузі з урахуванням регіональних особливостей розвитку транспортного туризму // Проблеми економіки трансп. : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 10.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського