РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.211$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Gritsuk V. Integration of the tools which increase efficiency of learning into the educational process on the example of the curriculum // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 8.
2.

Khimicheva H. Mathematical model of an educational program quality assessment // Proc. of the Nat. Aviation Univ. - 2020. - № 3.
3.

Дарюга О. А. Інтеграційний компонент здоров'язбережувальних освітніх технологій // Постметодика. - 2011. - № 2.
4.

Лавров А. І. Інтеграція знань як наукова категорія // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
5.

Порєв В. М. Алгоритмічні аспекти автоматизованого проектування навчальних планів // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Інформатика, упр. та обчислюв. техніка. - 2016. - Вип. 64.
6.

Дуденко С. В. Аналіз та дослідження інструментів автоматизації тестування при розробці комплексу програм автоматизованої системи конструювання розкладу занять // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2015. - Вип. 4.
7.

Гризун Л. Е. Взаємодія наук і інтеграція систем знань як основа побудови змісту освіти. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
8.

Бугеря Т. М. Використання міжпредметних зв'язків в удосконалюванні навчальної діяльності майбутніх фахівців із фізичної реабілітації. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
9.

Мазурок Т. Д. Интеллектуальное управление процессом усвоения межпредметных знаний. — 2010 // Управляющие системы и машины.
10.

Попова М. А. Когнітивна ергономіка онтології навчального призначення // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2020. - № 2.
11.

Задворна С. Г. Концептуальне моделювання навчальної інформації : навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ. — Черкаси, 2013
12.

Саєнко Н. Культурологічна спрямованість розвитку освіти в сучасних соціокультурних умовах // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 23.
13.

Онкович Г. Міждисциплінарна інтеграція в гуманітарних дослідженнях // Вища освіта України. - 2009. - № 1.
14.

Шандиба О. В. Методичні вимоги до складових інтегральних навчально-інноваційних систем // Пед. науки. - 2015. - Вип. 67.
15.

Мусаєв К. Ф. Методологічні підходи до побудови логічної структури навчального матеріалу : монографія. — Сімф.: Кримнавчпеддержвидав, 2012
16.

Галямина И. О проблемах разработки основных образовательных программ третьего поколения // Нова пед. думка. - 2013. - № 1.
17.

Овчарук О. В. Особливості запровадження компетентнісного підходу: досвід України та країн Європи // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 4.
18.

Скрыпник Е. А. Отражение проблем ресурсосбережения в учебном процессе в условиях плановой и рыночной экономики // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21.
19.

Гіптерс З. Педагогічні видання, підручники та посібники для економічної освіти дітей і дорослих (Західноукраїнські землі XIX – початку XX ст.) // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 2.
20.

Ломонова М. Ф. Принцип інтерпретації у змісті навчального предмета // Наука і освіта. - 2012. - № 8.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського