РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (75)
Журнали та продовжувані видання (20)
Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит:
(<.>U=Ч311.220$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
105
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Садова М. А.
Ідентифікація обдарованості залежно від віку: підлітки, старшокласники, студенти
//
Освіта та розвиток обдар. особистості
. - 2021. - № 1.
2.
Авєршин А. О.
Історико-теоретичний аналіз проблеми розвитку креативності
//
Проблеми інж.-пед. освіти
. - 2010. - № 28/29.
3.
Бондар Л. О.
Актуальні проблеми роботи з обдарованою молоддю
. — 2006 //
Освіта на Луганщині
.
4.
Листопад О. А.
Бар'єри творчої діяльності у сфері освіти
//
Наша шк.
. - 2011. - № 6.
5.
Гарбич-Мошора О.
Використання інформаційних технологій для розвитку творчої особистості
//
Молодь і ринок
. - 2012. - № 3.
6.
Рудницька Н. Ю.
Використання історико-педагогічного досвіду в організації системи позаурочного виховання школярів
//
Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка
. - 2005. - Вип. 24.
7.
Листопад О. А.
Використання в педагогіці синтетичного підходу для дослідження творчої діяльності
//
Наша шк.
. - 2013. - № 6.
8.
Яценко С. Є.
Виникнення та становлення поняття пізнавальної самостійності як психолого-педагогічної проблеми
//
Дидактика математики: пробл. і дослідж.
: зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 34.
9.
Ялліна В. Л.
Витоки розвитку ідей розумового виховання у вітчизняній педагогічній думці (ІХ - ХІХ ст.)
. — 2010 //
Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка
.
10.
Поляков В. Є.
Вплив сполучуваності інтелекту й емоцій на продуктивність освітнього процесу в навчальних закладах
//
Педагогіка вищ. та серед. шк.
: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31.
11.
Садова М.
Вплив ціннісних орієнтацій на професійне самовизначення обдарованої молоді в країнах Європи
//
Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи
: зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 1.
12.
Романова І. А.
Генеза сутності поняття «інтелект»
//
Проблеми інж.-пед. освіти
. - 2012. - № 36.
13.
Швай Р. І.
Гуманістичні теорії творчості
//
Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту
. - 2008. - № 4.
14.
Листопад О. А.
Діагностування творчого потенціалу особистості дитини
//
Наука і освіта
. - 2013. - № 3.
15.
Кадиевская И. А.
Девиантность творчества в образовании
: монография. — О.: ВМВ, 2013
16.
Корсак К.
До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності
//
Вища освіта України
. - 2011. - № 1.
17.
Чашечникова О. С.
До проблеми розвитку творчих здібностей
//
Дидактика математики: пробл. і дослідж.
: зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 17.
18.
Виноградська М. І.
До проблеми сутності творчої пізнавальної діяльності і її взаємозв'язку з репродуктивною
. — 2009 //
Теорет. и приклад. пробл. рус. филологии: научн.- метод. сб.
.
19.
Богданова Н. Г.
До проблеми формування творчої особистості
//
Пед. процес: теорія і практика
: зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 3.
20.
Кузнєцов М. А.
Завзятість навчальних дій у школярів та студентів
: монографія. — Харків: Діса Плюс, 2021
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського