РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (75)Журнали та продовжувані видання (20)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.220$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 105
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Садова М. А. Ідентифікація обдарованості залежно від віку: підлітки, старшокласники, студенти // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2021. - № 1.
2.

Авєршин А. О. Історико-теоретичний аналіз проблеми розвитку креативності // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 28/29.
3.

Бондар Л. О. Актуальні проблеми роботи з обдарованою молоддю. — 2006 // Освіта на Луганщині.
4.

Листопад О. А. Бар'єри творчої діяльності у сфері освіти // Наша шк.. - 2011. - № 6.
5.

Гарбич-Мошора О. Використання інформаційних технологій для розвитку творчої особистості // Молодь і ринок. - 2012. - № 3.
6.

Рудницька Н. Ю. Використання історико-педагогічного досвіду в організації системи позаурочного виховання школярів // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24.
7.

Листопад О. А. Використання в педагогіці синтетичного підходу для дослідження творчої діяльності // Наша шк.. - 2013. - № 6.
8.

Яценко С. Є. Виникнення та становлення поняття пізнавальної самостійності як психолого-педагогічної проблеми // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 34.
9.

Ялліна В. Л. Витоки розвитку ідей розумового виховання у вітчизняній педагогічній думці (ІХ - ХІХ ст.). — 2010 // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка.
10.

Поляков В. Є. Вплив сполучуваності інтелекту й емоцій на продуктивність освітнього процесу в навчальних закладах // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31.
11.

Садова М. Вплив ціннісних орієнтацій на професійне самовизначення обдарованої молоді в країнах Європи // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 1.
12.

Романова І. А. Генеза сутності поняття «інтелект» // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 36.
13.

Швай Р. І. Гуманістичні теорії творчості // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2008. - № 4.
14.

Листопад О. А. Діагностування творчого потенціалу особистості дитини // Наука і освіта. - 2013. - № 3.
15.

Кадиевская И. А. Девиантность творчества в образовании : монография. — О.: ВМВ, 2013
16.

Корсак К. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності // Вища освіта України. - 2011. - № 1.
17.

Чашечникова О. С. До проблеми розвитку творчих здібностей // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 17.
18.

Виноградська М. І. До проблеми сутності творчої пізнавальної діяльності і її взаємозв'язку з репродуктивною. — 2009 // Теорет. и приклад. пробл. рус. филологии: научн.- метод. сб..
19.

Богданова Н. Г. До проблеми формування творчої особистості // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 3.
20.

Кузнєцов М. А. Завзятість навчальних дій у школярів та студентів : монографія. — Харків: Діса Плюс, 2021
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського