РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (86)Журнали та продовжувані видання (81)Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.290$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 262
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Шуміліна І. П. Застосування технологій відкритої освіти і дистанційного навчання у зарубіжних країнах та їх роль у процесах модернізації освіти // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33.
2.

Смирнова М. Дистанційна форма навчання як складова андрагогічної моделі підвищеня кваліфікації керівників шкіл // Нова пед. думка. - 2012. - № 4.
3.

Петрик С. М. Дистанційне навчання у мережі WEB 3.0 // Мед. інф-ка та інженерія. - 2014. - № 1.
4.

Мазур М. П. Особливості розробки віртуальних практичних інтерактивних засобів навчальних дисциплін для дистанційного навчання // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 7.
5.

Бичков О. С. Використання GSM авторизації у системі дистанційного навчання // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 7.
6.

Федорук П. І. Експорт/імпорт навчального матеріалу в адаптивну систему дистанційного навчання // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 7.
7.

Морзе Н. В. Атестація електронних навчальних курсів у системі дистанційного навчання // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 7.
8.

Дутчак М. С. Представлення знань в адаптивних системах дистанційного навчання // Мед. інф-ка та інженерія. - 2014. - № 1.
9.

Шапо В. Ф. Влияние дистанционного обучения на загруженность информационной системы // Электротехн. и компьютер. системы. - 2013. - № 10.
10.

Цідило І. E-learning: понятійно-категорійний аналіз // Молодь і ринок. - 2011. - № 12.
11.

Кузіков Б. О. Інформаційні технології аналізу та синтезу адаптивної системи дистанційного навчання : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06. — Харків, 2014
12.

Басараба Н. Платформа дистанційного навчання Moodle та її використання в організації навчального процесу // Нова пед. думка. - 2013. - № 2.
13.

Кут В. І. Модель консолідованих даних дистанційного навчально-консультаційного центру осіб із особливими потребами // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 783.
14.

Кузіков Б. О. Підходи до оцінки ефективності адаптивної системи дистанційного навчання // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2013. - № 3.
15.

Саган О. В. Використання нових інформаційних технологій у системі післядипломної освіти (на прикладі дистанційного курсу «Громадянське виховання молодших школярів» // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58.
16.

Кравцов Г. М. Якісні характеристики технологічних платформ дистанційного навчання // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 8.
17.

Іванцова О. П. Модульна система навчання та її різновиди // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31.
18.

Статкевич А. Г. Інформаційно-комп'ютерні технології в системі дистанційного навчання Великої Британії // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 30.
19.

Семенюк Т. В. Проектування освітнього простору за модульно-розвивального навчання // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2001. - Вип. 8.
20.

Бойчук І. Д. Організаційно-педагогічні умови впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу бакалаврів у коледжі // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 26.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського