Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.354.4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Лахно О. Г. Інноваційні технології розвитку психомоторних здібностей у фізичному вихованні дітей 2-го - 5-го років життя : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02. — К., 2013
|
2. |
Балацька Л. В. Експериментальне обгрунтування ефективності організаційно-методичних основ покращання моторної функції дошкільників у процесі фізичного виховання. — 2012 // Слобожан. наук.-спорт. вісн.
|
3. |
Галаманжук Л. Л. Превентивний розвиток рухової активності дітей дошкільного віку : [монографія]. — Кам'янець-Подільський: Медобори-2006, 2015
|
4. |
Косівська С. В. Методичні основи розвитку рухового інтелекту в дітей-сиріт 3 - 6 років у процесі підготовки до шкільного навчання засобами фізичного виховання : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02. — Х., 2013
|
5. |
Круцевич Т. Ю. Зміст і засоби програми інтегрованого розвитку рухових та моральних якостей дітей старшого дошкільного віку в процесі фізичного виховання. — 2012 // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві.
|
6. |
Багінська О. В. Особистісно орієнтоване навчання руховим діям дітей 5 - 6 років в умовах дошкільного навчального закладу : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2008
|
7. |
Петренко С. А. Підготовка майбутніх вихователів до формування у дітей дошкільного віку основних рухових умінь і навичок : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
|
8. |
Подоляка А. Є. Диференціація рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5-6 років засобами інформаційних технологій : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02. — Х., 2011
|
9. |
Пристинська Т. Н. Статико-динамічна коригуюча гімнастика як ефективний засіб виховання культури рухів у дітей старшого дошкільного віку. — 2008 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
10. |
Мельникова М. С. Становление дошкольника как субъекта двигательной деятельности // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47).
|
11. |
Бєсєда В. В. Диференційований підхід до корекції порушень опорно-рухового апарату у дітей 3 - 6 років : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — Одеса, 2015
|
12. |
Пангелова Н. Організована рухова активність як чинник своєчасного морального розвитку особистості дошкільників 5 - 6 років // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 27.
|
13. |
Смаль Я. А. Формування рухового режиму дітей старшого дошкільного віку з використанням засобів народної фізичної культури : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — Луцьк, 2017
|
14. |
Юрчук О. І. Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до здійснення рухового режиму в дошкільних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Рівне, 2019
|
15. |
Галаманжук Л. Л. Теоретико-методичні засади превентивного розвитку рухової активності дітей дошкільного віку у процесі занять фізичною культурою : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02. — Чернігів, 2016
|
16. |
Юрчук О. І. Оптимізація рухового режиму дітей дошкільного віку, як необхідна умова здоров’язберігаючих технологій // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5 (48).
|
17. |
Рябченко О. В. Формирование основ культуры движения у детей 3 - 6 лет средствами художественной гимнастики // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2015. - № 3.
|
18. |
Литвин Л. В. Підготовка вихователя до ритмічної організації навчально-виховного процесу // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 1/2.
|
19. |
Логвина Т. Ю. Оптимизация физических нагрузок и режимов двигательной активности дошкольников на основе комплексной оценки физического состояния // Наука і освіта. - 2012. - № 4.
|
20. |
Галаманжук Л. Л. Характеристика передумов виникнення в дошкільників мануальної рухової асиметрії // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 2.
|
| |