Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.382.5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шкваріна Т. М. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здійснення іншомовної освіти дошкільників : монографія. — Умань, 2008
|
2. |
Будак С. В. Формування готовності студентів до іншомовної діяльності з дошкільниками : моногр. зі спецпрактикумом у 2-х кн. — К.: Слово, 2008
|
3. |
Матюха Г. В. Методика формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — О., 2008
|
4. |
Соколовська С. В. Особистісно орієнтований підхід у навчанні іноземної мови дітей шостого року життя : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08. — К., 2005
|
5. |
Рейпольська О. Д. Педагогічні умови мовленнєвого розвитку дітей у різновіковій групі дитячого садка (на матеріалі англійської мови) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08. — К., 2004
|
6. |
Шаркова Н. Ф. Психологічні засади організації навчання іноземної мови у дошкільних навчальних закладах : Автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2007
|
7. |
Бойко О. В. Формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08. — О., 2009
|
8. |
Степанова Т. М. Підготовка студентів до навчання дітей дошкільного віку іноземної мови : монографія. — К.: Слово, 2010
|
9. |
Шкваріна Т. М. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників. — 2010 // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки.
|
10. |
Шкваріна Т. М. Професійна підготовка майбутніх учителів іноземної мови до навчання дошкільників засобами інтерактивних технологій. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
11. |
Шкваріна Т. М. Теоретичні основи програми педагогічної практики з курсу "Методика навчання іноземної мови дітей дошкільного віку". — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
12. |
Самойлюкевич І. В. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія. — Житомир, 2012
|
13. |
Воробйова Т. В. Особливості організації навчальної діяльності дітей дошкільного і молодшого шкільного віку в процесі вивчення іноземної мови (психологічний та методичний аспекти). — 2012 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
|
14. |
Бабік О. С. Професіоналізм вчителя як важливий фактор при навчанні іноземної мови у дошкільному навчальному закладі // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
15. |
Тадеєва М. І. Рання іншомовна освіта в європейських педагогічних традиціях // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
16. |
Бойко О. В. Педагогічні умови формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44).
|
17. |
Желтова С. С. Учреждение дополнительного образования как фактор интегрального развития дошкольников (на примере занятий английским языком) // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44).
|
18. |
Матюха Г. В. Психологічні передумови формування іншомовного динамічного стереотипу дітей дошкільного віку // Наука і освіта. - 2010. - № 7.
|
19. |
Черепанова С. Б. Навчання іншомовного спілкування дошкільників // Наука і освіта. - 2011. - № 4.
|
20. |
Свиридюк Т. Використання методу асоціативних символів у навчанні дітей англійської мови // Пед. пошук. - 2007. - № 1.
|
| |