РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (186)Автореферати дисертацій (29)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 230
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Тарасун В. В. Науково-методичні основи формування знань, умінь та навичок у дітей з труднощами у навчанні : Наук.-метод. посіб. — К., 1998
2.

Хохліна О. П. Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку. — К.: Пед. думка, 2000
3.
. — К., 1998
4.

Поташнюк І. М. Фізична підготовленість учнів спецшколи для дітей із затримкою психічного розвитку. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
5.

Шептицький Д. В. Діагностичне дослідження готовності розумово відсталих дітей до участі у рухливих іграх. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
6.

Чудна Р.  Метод анатомо-функціонального аналізу в фізичному вихованні і спорті дітей з вадами розвитку. — 2005 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
7.

Шептицький Д. В. Педагогічні можливості спортивних і рухливих ігор у реабілітації дітей з вадами розвитку. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
8.

Шептицький Д. В. Пропедевтична підготовка розумово відсталих дітей до оволодіння спортивними іграми як засобу їх фізичної реабілітації. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
9.

Сак Т. В. Психолого-педагогічні основи управління учбовою діяльністю учнів із затримкою психічного розвитку у школі інтенсивної педагогічної корекції. — К.: Актуальна освіта, 2005
10.

Jasinski T.  Participation of special schools students in Kujawsko-Pomorskie Voivodeship in the competition of the Polish Social-Sports Society "Sprawni - Razem". — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
11.

Таран Л. А. Из опыта по развитию координации движений у детей-олигофренов на уроках физкультуры в 5 - 8 классах вспомогательной школы-интерната. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
12.

Таран Л. А. К вопросу об умении учащихся вспомогательной школы ориентироваться в пространстве на уроках физкультуры. (Сообщ. I). — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
13.

Вавіна Л. С. Компенсаторно-розвивальні функції змісту освіти з рідної мови учнів зі складним дефектом. — К.: ВО Укрфітосоціоцентр: БФ"Візаві", 2001
14.

Капустин А. И. Системный подход к формированию понятий и умственных действий у учащихся коррекционной школы на основе оптимизации чувственного и рационального познания : Науч.-метод. пособие для науч. работников, аспирантов, студ. пед. вузов. — 2-е изд. — Славянск: Печат. двор, 2001
15.

Грицюк В. І. Вплив ігрової діяльності на розвиток емоційно-вольової сфери розумово відсталих молодших школярів. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
16.

Грицюк В. І. Корекційні можливості рухливих ігор на уроці фізичної культури в допоміжній школі. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
17.

Харченко Л.  Обгрунтування вибору тестових випробувань для визначення рівня розвитку психомоторики у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
18.

Шевченко О. В. Особливості фізичного розвитку учнів молодших класів допоміжної школи. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
19.

Коган О. В. Профілактика адитивної поведінки та правопорушень у дітей та підлітків з вадами інтелекту засобами фізичної культури. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
20.

Грицюк В.  Психолого-педагогічне забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського