Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.221$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Харченко Л. Характеристика психомоторики молодших школярів з легкою формою розумової відсталості. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
2. |
Бугера Ю. Ю. Формування уваги у молодших школярів із порушеннями розумового розвитку в процесі навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — Київ, 2017
|
3. |
Квітка Н. О. Формування сприймання музики у молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами фольклору : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — Київ, 2016
|
4. |
Геращенко С. І. Формування комунікативних умінь у розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматики (на матеріалі вивчення прикметника) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2010
|
5. |
Шапочка К. А. Формування комунікативних умінь і навичок у молодших школярів із затримкою психічного розвитку у процесі вивчення іноземної мови : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2012
|
6. |
Сьомко Л. В. Формування інтересу до математики розумово відсталих учнів у позаурочний час // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
|
7. |
Яровая Л. П. Формирование самоконтроля в учебной деятельности умственно отсталых младших школьников : Дис...канд.пед.наук:13.00.03. — К., 1992
|
8. |
Яровая Л. П. Формирование самоконтроля в учебной деятельности умственно отсталых младших школьников : Дис...канд.пед.наук:13.00.03. — К., 1992
|
9. |
Яровая Л. П. Формирование самоконтроля в учебной деятельности умственно отсталых младших школьников : Дис...канд.пед.наук:13.00.03. — К., 1992
|
10. |
Яровая Л. П. Формирование самоконтроля в учебной деятельности умственно отсталых младших школьников : Дис...канд.пед.наук:13.00.03. — К., 1992
|
11. |
Марчук Т. Ф. Уроки читання у 1 класі шкіл інтенсивної педагогічної корекції за новою програмою // Дефектологія. - 2006. - № 3.
|
12. |
Золотоверх В. В. Удосконалення змісту освіти розумово відсталих дітей на основі аналізу попереднього досвіду навчання // Дефектологія. - 2007. - № 3.
|
13. |
Проскурняк О. І. Соціально-психологічна адаптація учнів молодших класів допоміжної школи-інтернату : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2004
|
14. |
Бобренко І. Рухливі ігри як засіб інтерсифікації розвитку просторового орієнтування старших дошкільників із порушенням розумового розвитку // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3.
|
15. |
Кашуба Л. В. Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами образотворчого мистецтва : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2009
|
16. |
Пионтковская Г. С. Пути повышения эффективности обучения правописанию учащихся младших классов вспомогательной школы : Дис... канд. пед. наук: 13.00.03. — К., 1991
|
17. |
Пионтковская Г. С. Пути повышения эффективности обучения правописанию учащихся младших классов вспомогательной школы : Дис... канд. пед. наук: 13.00.03. — К., 1991
|
18. |
Пионтковская Г. С. Пути повышения эффективности обучения правописанию учащихся младших классов вспомогательной школы : Дис... канд. пед. наук: 13.00.03. — К., 1991
|
19. |
Пионтковская Г. С. Пути повышения эффективности обучения правописанию учащихся младших классов вспомогательной школы : Дис... канд. пед. наук: 13.00.03. — К., 1991
|
20. |
Лазоренко Т. М. Психологічна адаптація до процесу навчання дітей 6 - 8 років із затримкою психічного розвитку : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2002
|
| |