Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.266<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Хохліна О. П. Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку. — К.: Пед. думка, 2000
|
2. |
Хохліна О. П. Формування усвідомленості діяльності в процесі трудового навчання учнів допоміжної школи : Навч.-метод. посіб. — К.: Альма-матер, 2002
|
3. |
Проскурняк О. І. Творчий розвиток у процесі трудового навчання учнів допоміжної школи. — 2007 // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр.
|
4. |
Рейда К. В. Виховання готовності учнів допоміжної школи до праці в системі професійно-трудового навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2003
|
5. |
Товстоган В. С. Методичне забезпечення професійного відбору у системі трудової підготовки учнів допоміжної школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2002
|
6. |
Хохліна О. П. Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з обмеженими розумовими можливостями : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.08. — К., 2000
|
7. |
Кущенко І. В. Психологічні особливості засвоєння техніко-технологічних знань учнями початкових класів допоміжної школи : автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2007
|
8. |
Мамічева О. В. Психологічні особливості формування навичок самообслуговування в учнів молодших класів допоміжної школи : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2000
|
9. |
Ібрагімова А. Р. Формування у розумово відсталих школярів умінь користуватися наочними засобами в практичній діяльності (на матеріалі трудового навчання) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2010
|
10. |
Чернявська О. Особливості фізичного розвитку і рухових здібностей дітей із розумовими вадами. — 2008 // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві.
|
11. |
Бистрова Ю. О. Забезпечення наступності в процесі професійно-трудової соціалізації осіб з вадами інтелектуального розвитку : монографія. — Луганськ, 2012
|
12. |
Кравець Н. П. Психолого-педагогічні умови професійної освіти дорослих із порушеннями інтелекту // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5.
|
13. |
Дремова І. Б. Особливості уроків трудового навчання для дітей з обмеженими розумовими можливостями // Наша шк.. - 2007. - № 2.
|
14. |
Товстоган В. С. Визначення професійно важливих якостей в учнів допоміжної школи // Дефектологія. - 2007. - № 1.
|
15. |
Золотоверх В. Еволюція поглядів дефектологів на трудову діяльність та її роль у розвитку розумово відсталої дитини // Дефектологія. - 2008. - № 1.
|
16. |
Мерсіянова Г. М. Індивідуальний підхід у процесі трудового навчання розумово відсталих учнів // Дефектологія. - 2007. - № 2.
|
17. |
Чеботарьова О. В. Особливості навчального курсу "Технологія" в основній школі інтенсивної педагогічної корекції // Дефектологія. - 2007. - № 4.
|
18. |
Яковлева С. Психологічні механізми підвищення працездатності розумово відсталих школярів // Дефектологія. - 2006. - № 4.
|
19. |
Мерсіянова Г. М. Рекомендації до впровадження основних вимог програми з трудового навчання для розумово відсталих учнів (початкова ланка) у практику роботи вчителя // Дефектологія. - 2006. - № 1.
|
20. |
Золотоверх В. В. Удосконалення структури професійно-трудової підготовки учнів допоміжної школи // Дефектологія. - 2006. - № 2.
|
| |