РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
. — Д., 2004
2.

Козачок Л. Г. Наукове обгрунтування змісту і методики викладання курсу "Соціально-психологічні аспекти підприємницької діяльності" (для спеціальності "Трудове навчання") : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2002
3.

Аносов І. П. Антропологічний вимір якості сучасної вищої освіти: проблеми методології, досвід, рецепції : монографія. — Мелітополь, 2010
4.

Касьянов В. О. Використання ентропійного принципу оптимальності в оцінці теорії навчального процесу. — 2009 // Пробл. інформатизації та упр..
5.

Солдатенко М. М. Розвиток педагогічної майстерності викладача в умовах інформаційного суспільства: когнітивний аспект : монографія. — К.: Педагогічна думка, 2012
6.

Жорнова О. Формування суб'єкта соціокультурної діяльності як педагогічна проблема // Вісн. Кн. палати. - 2005. - № 7.
7.

Коваленко В. Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів // Вища освіта України. - 2015. - № 2.
8.

Кайдалова А. В. Аналіз сучасних систем рейтингування вищих навчальних закладів на національному рівні: вітчизняний та зарубіжний досвід // Зб. наук. пр. співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2016. - Вип. 26.
9.

Левченко Т. І. Концептуальна парадигма розвитку вищої освіти : [монографія]. — Вінниця: Нова Кн., 2017
10.

Єрмаченко В. Є. Формування методичного підходу до оцінювання науково-дослідної, науково-технічної та інноваційної діяльності закладів вищої освіти // Бізнес Інформ. - 2017. - № 12.
11.

Сотула О. В. Сучасні тренди у сфері вищої освіти: глобальний рівень // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2017. - № 2.
12.

Білецький В. С. Нове в медіаосвіті: науково-педагогічна блогодидактика // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Слово. - 2018. - № 4.
13.

Гайдук Г. Модель структурної організації професійної толерантності педагога // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 32.
14.

Подшивайлов Ф. Типологічні особливості студентів за показником мотивації досягнення // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
15.

Борисенко Л. Діагностування мотиваційно-особистісного складника самоосвітньої комптентності майбутніх викладачів економіки // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2018. - № 17.
16.

Якібчук М. І. Формування толерантності у студентів вищих педагогічних навчальних закладів : монографія. — Київ: Компринт, 2018
17.

Skrobach N. V. Learning and teaching support for modular-rating educational system // Архів клініч. медицини. - 2020. - № 1.
18.

Мокін В. Б. До питання оптимізації топологічно спостережуваних когнітивних карт зі збереженням їх стійкості // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2020. - № 6.
19.

Гуржій А. М. Хмарні ресурси та сервіси для підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій: критерії добору, приклади використання // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3.
20.

Sherman M. I. Designing a web resource for studying the Arduino platform as a means of generating the professional competence of future engineers-programmers with a higher education level "Master" // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського