РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (65)Журнали та продовжувані видання (27)Автореферати дисертацій (5)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ127$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Рач В. А. Візуалізація інформації: психологічні та організаційні аспекти. — Луганськ, 2000
2.

Соломіцька О. М. Дизайн реклами як фактор впливу на ефективність діяльності підприємств торгівлі. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
3.

Оленина Е. Ю. Игровая заданность рекламы. — 2003 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
4.

Наден Н. А. Рекламный постер как "зеркало времени". — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
5.

Фурсова Т. Н. Коннотация акцидентного шрифта в современной рекламе. — 2004 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
6.

Куприянова Т. А. Этнодизайн в создании украинского стиля национальной рекламы. — 2004 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
7.

Сергеєва Н. В. Інформаційні об'єкти в середовищі міста: дослідження аспектів розгляду проблеми. — 2007 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
8.

Сергеєва Н. В. Межі реклами: рекламна інформація чи інформаційна реклама. — 2006 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
9.

Михайлова А. С. Оценка прочности и устойчивости придорожных рекламных носителей. — 2006 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
10.

Прищенко С. В. Естетичні параметри колористичного формотворення в рекламній графіці України : автореф. дис... канд. техн. наук. — К., 2008
11.

Сергеєва Н. В. Об'єкти медіа-дизайну в контексті формування громадського середовища міста : автореф. дис... канд. мистецтвознав. — Х., 2008
12.

Жовтянська В. В. Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05. — К., 2005
13.

Оленіна О. Ю. Реклама як явище художньої культури : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01. — К., 1999
14.

Оленіна О. Ю. Реклама як явище художньої культури : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01. — Х., 1998
15.

Крижановська Н. Я. Світло-кольоровий дизайн сучасного міста : навч. посіб. для студ. архіт. спец. — Х.: ХНАМГ, 2013
16.

Фурса О. О. Тенденції розвитку дизайн-освіти в Україні (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) : монографія. — Луганськ: Ноулідж, 2012
17.

Томашевський В. В. Спеціалізація "Дизайн реклами" у системі вищого педагогічного навчального закладу // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26.
18.

Фурса О. В. Тенденції розвитку дизайн-освіти в Україні (друга половина XX - початок XXI ст.) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01. — Житомир, 2014
19.

Авраменко Д. К. Дизайн сучасної зовнішньої реклами в Україні: принципи формоутворення : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.07. — Х., 2012
20.

Коваль Л. М. Принципи формування дизайну предметно-просторового середовища засобами LED-технологій : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.07. — Х., 2012
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського