Пошуковий запит: (<.>U=Щ127.45$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Сергеєва Н. В. Інформаційні об'єкти в середовищі міста: дослідження аспектів розгляду проблеми. — 2007 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
2. |
Рач В. А. Візуалізація інформації: психологічні та організаційні аспекти. — Луганськ, 2000
|
3. |
Иванова Л. А. Дизайн в рекламе : [монография]. — Одесса: Астропринт, 2016
|
4. |
Соломіцька О. М. Дизайн реклами як фактор впливу на ефективність діяльності підприємств торгівлі. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
5. |
Авраменко Д. К. Дизайн сучасної зовнішньої реклами в Україні: принципи формоутворення : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.07. — Х., 2012
|
6. |
Прищенко С. В. Естетичні параметри колористичного формотворення в рекламній графіці України : автореф. дис... канд. техн. наук. — К., 2008
|
7. |
Оленина Е. Ю. Игровая заданность рекламы. — 2003 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
8. |
Фурсова Т. Н. Коннотация акцидентного шрифта в современной рекламе. — 2004 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
9. |
Шнайдер А. Конструктивні особливості об'єктів об'ємно-просторового текстилю // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавcтво. - 2017. - № 1.
|
10. |
Сергеєва Н. В. Межі реклами: рекламна інформація чи інформаційна реклама. — 2006 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
11. |
Михайлова А. С. Оценка прочности и устойчивости придорожных рекламных носителей. — 2006 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
12. |
Жовтянська В. В. Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05. — К., 2005
|
13. |
Оленіна О. Ю. Реклама як явище художньої культури : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01. — Х., 1998
|
14. |
Оленіна О. Ю. Реклама як явище художньої культури : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01. — К., 1999
|
15. |
Наден Н. А. Рекламный постер как "зеркало времени". — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
16. |
Чучук С. М. Соціокультурна основа комерційної знакової системи сучасних міст Китаю (на матеріалах М. Сюйчжоу) // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2020. - Вип. 34.
|
17. |
Томашевський В. В. Спеціалізація "Дизайн реклами" у системі вищого педагогічного навчального закладу // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26.
|
18. |
Прищенко С. В. Художньо-образна система рекламної графіки : монографія. — Київ: НАКККіМ, 2018
|
19. |
Куприянова Т. А. Этнодизайн в создании украинского стиля национальной рекламы. — 2004 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|