РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Студенікін А. А. Вплив когнітивного стилю особистості на процес спілкування : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.01. — К., 1999
2.

Ашеров А. Т. Методи і моделі оцінки педагогічного впливу на розвиток пізнавальної самостійності студентів : Моногр. — Х.: УІПА, 2005 - (Інж. педагогіка).
3.

Кулик Л. Ю. Гетерономная и автономная мораль: критерии дифференцирования // Наука і освіта. - 2007. - № 8/9.
4.

Мещеряков В. Н. Вузовский формат речевых умений. Дидактический потенциал рефлексии : монография. — Сумы: Унив. кн., 2008
5.

Головін М. Б. Психолого-педагогічна модель процесу пізнавальної діяльності суб'єкта навчання з практичного освоєння та створення об'єктів високої складності // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
6.

Хоменко Т. В. Психолого-педагогічні проблеми розвитку пізнавальної активності // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 41.
7.

Буржумова М. Ф. Аналіз відмінностей та єдності емоцій і пізнавальних процесів // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2.
8.

Ширяєва Т. М. Психолінгвістичні засоби розвитку пізнавальної сфери студентів в умовах оволодіння іноземною мовою : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. — Хмельниц., 2009
9.

Ших Н. Врахування впливу інформаційно-комунікаційних технологій на пізнавальні процеси особистості при формуванні інформаційно-комунікаційної культури майбутнього вчителя // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 2.
10.

Кропотов Ю. Д. Количественная ЭЭГ, когнитивные вызванные потенциалы мозга человека и нейротерапия. — Донецк: Заславский А.Ю., 2010
11.

Майбородюк Н. Д. Психологічний тренінг як умова формування пізнавальної мотивації // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33.
12.

Прохоров А. О. Психические состояния и когнитивные процессы: взаимодействие в ходе учебной деятельности студентов. — 2011 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
13.

Коваленко О. Г. Самотність та потреба у спілкуванні в осіб похилого віку // Наука і освіта. - 2012. - № 6.
14.

Свістула О. М. Креативність як індивідуально-психологічна проблема особистості, що приймає рішення // Наука і освіта. - 2012. - № 6.
15.

Бєлоусова Р. В. Комунікативні якості осіб з різним типом локусу контролю // Наука і освіта. - 2012. - № 6.
16.

Головін М. Б. Психолого-педагогічні аспекти вивчення інформатики в процесі конструювання понятійних ієрархічних структур. — 2012 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
17.

Кириченко Р. В. Комунікативний потенціал особистості студентів вищих технічних навчальних закладів // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
18.

Заікіна Г. Л. Факторний аналіз складових психофізіологічної "ціни" пізнавальної діяльності учнів різної статі з різною успішністю навчання // Наука і освіта. - 2012. - № 4.
19.

Грицук О. В. Проблема зв'язку когнітивних процесів та емоційних станів студентів // Наука і освіта. - 2013. - № 7.
20.

Черножук Ю. Г. Креативна особистість: індивідуальне й типове // Наука і освіта. - 2013. - № 7.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського