РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (23)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Зубіашвілі І.  Соціально-психологічна сутність грошей. — 2008 // Соц. психологія.
2.

Горбанюк О.  Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами. — 2009 // Соц. психологія.
3.

Міщенко О. О. Соціально-психологічні детермінанти економічної культури студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05. — К., 2011
4.

Мажорова О.  Психологічні фактори ефективної комунікації суб'єктів у ситуації продажу. — 2011 // Соц. психологія.
5.

Жовтянська В. В. Трансформації смислу в соціокультурному просторі : [монографія]. — К.: Імекс, 2012
6.

Калаур С. М. Доцільність формування конфліктологічної компетентності у майбутніх фахівців сфери послуг // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 4.
7.

Щерба О. І. Прив'язаність споживачів до товарної марки та пошук ними різноманітності // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2012. - № 1.
8.

Щерба О. І. Торговельна марка та її значення у виборі товару споживачами // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2012. - № 2.
9.

Гаркуша М. І. Наукове обґрунтування системи соціально-психологічних характеристик фахівців фармації в умовах пацієнтоорієнтованого простору : автореф. дис. ... канд. фармацевт. наук : 15.00.01. — Харків, 2019. — 24, [1]: a-рис.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського