Пошуковий запит: (<.>U=ч435.266$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гіренко Н. А. Шляхи підвищення працездатності у розумово відсталих старшокласників в процесі професійно-трудового навчання // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 4.
|
2. |
Хохліна О. П. Формування усвідомленості діяльності в процесі трудового навчання учнів допоміжної школи : Навч.-метод. посіб. — К.: Альма-матер, 2002
|
3. |
Ібрагімова А. Р. Формування у розумово відсталих школярів умінь користуватися наочними засобами в практичній діяльності (на матеріалі трудового навчання) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2010
|
4. |
Гіренко Н. А. Формування сенсомоторної сфери в учнів допоміжної школи у процесі трудового навчання // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6.
|
5. |
Лапін А. В. Формування загальнотрудових умінь у молодших школярів зі складними порушеннями психофізичного розвитку (у процесі трудового навчання) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2013
|
6. |
Золотоверх В. В. Удосконалення структури професійно-трудової підготовки учнів допоміжної школи // Дефектологія. - 2006. - № 2.
|
7. |
Золотоверх В. Удосконалення змісту професійно-трудового навчання // Дефектологія. - 2008. - № 4.
|
8. |
Проскурняк О. І. Творчий розвиток у процесі трудового навчання учнів допоміжної школи. — 2007 // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр.
|
9. |
Ляшко В. В. Сприяння становленню індивідуального стилю діяльності у розумово відсталих молодших школярів засобами трудового навчання // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65.
|
10. |
Сімко А. В. Розвиток психомоторних якостей дітей дошкільного віку з вадами інтелекту у повсякденній трудовій діяльності // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3.
|
11. |
Мерсіянова Г. М. Рекомендації до впровадження основних вимог програми з трудового навчання для розумово відсталих учнів (початкова ланка) у практику роботи вчителя // Дефектологія. - 2006. - № 1.
|
12. |
Бондарь В. И. Развитие теории и практики профессионально-трудового обучения учащихся вспомогательных школ Украины (1917-1990 гг.) : Дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 ; 13.00.03. — К., 1992
|
13. |
Бондарь В. И. Развитие теории и практики профессионально-трудового обучения учащихся вспомогательных школ Украины (1917-1990 гг.) : Дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 ; 13.00.03. — К., 1992
|
14. |
Бондарь В. И. Развитие теории и практики профессионально-трудового обучения учащихся вспомогательных школ Украины (1917-1990 гг.) : Дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 ; 13.00.03. — К., 1992
|
15. |
Бондарь В. И. Развитие теории и практики профессионально-трудового обучения учащихся вспомогательных школ Украины (1917-1990 гг.) : Дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 ; 13.00.03. — К., 1992
|
16. |
Кравець Н. П. Психолого-педагогічні умови професійної освіти дорослих із порушеннями інтелекту // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5.
|
17. |
Хохліна О. П. Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з обмеженими розумовими можливостями : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.08. — К., 2000
|
18. |
Хохліна О. П. Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку. — К.: Пед. думка, 2000
|
19. |
Мамічева О. В. Психологічні особливості формування навичок самообслуговування в учнів молодших класів допоміжної школи : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2000
|
20. |
Кущенко І. В. Психологічні особливості засвоєння техніко-технологічних знань учнями початкових класів допоміжної школи : автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2007
|
| |