Пошуковий запит: (<.>U=ч435.266$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мерсіянова Г. М. Індивідуальний підхід у процесі трудового навчання розумово відсталих учнів // Дефектологія. - 2007. - № 2.
|
2. |
Товстоган В. С. Визначення професійно важливих якостей в учнів допоміжної школи // Дефектологія. - 2007. - № 1.
|
3. |
Рейда К. В. Виховання готовності учнів допоміжної школи до праці в системі професійно-трудового навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2003
|
4. |
Золотоверх В. Еволюція поглядів дефектологів на трудову діяльність та її роль у розвитку розумово відсталої дитини // Дефектологія. - 2008. - № 1.
|
5. |
Бистрова Ю. О. Забезпечення наступності в процесі професійно-трудової соціалізації осіб з вадами інтелектуального розвитку : монографія. — Луганськ, 2012
|
6. |
Макарчук Н. Методичні основи професійно-трудової реабілітації дітей із порушеннями розумового розвитку // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1.
|
7. |
Товстоган В. С. Методичне забезпечення професійного відбору у системі трудової підготовки учнів допоміжної школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2002
|
8. |
Дегтяренко Т. Нова освітня парадигма та роль масових шкіл у професійно-трудовій підготовці учнів з вадами психофізичного розвитку // Молодь і ринок. - 2015. - № 4.
|
9. |
Константинів О. В. Організація трудового виховання розумово відсталих дітей // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3.
|
10. |
Чеботарьова О. В. Особливості навчального курсу "Технологія" в основній школі інтенсивної педагогічної корекції // Дефектологія. - 2007. - № 4.
|
11. |
Дремова І. Б. Особливості уроків трудового навчання для дітей з обмеженими розумовими можливостями // Наша шк.. - 2007. - № 2.
|
12. |
Чернявська О. Особливості фізичного розвитку і рухових здібностей дітей із розумовими вадами. — 2008 // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві.
|
13. |
Висоцька А. М. Підвищення ефективності виробничої адаптації випускників допоміжної школи в процесі професійно-трудового навчання : Дис...канд.пед.наук:13.00.03. — К, 1994
|
14. |
Висоцька А. М. Підвищення ефективності виробничої адаптації випускників допоміжної школи в процесі професійно-трудового навчання : Дис...канд.пед.наук:13.00.03. — К, 1994
|
15. |
Висоцька А. М. Підвищення ефективності виробничої адаптації випускників допоміжної школи в процесі професійно-трудового навчання : Дис...канд.пед.наук:13.00.03. — К, 1994
|
16. |
Висоцька А. М. Підвищення ефективності виробничої адаптації випускників допоміжної школи в процесі професійно-трудового навчання : Дис...канд.пед.наук:13.00.03. — К, 1994
|
17. |
Константинів О. В. Професійно-трудове навчання учнів з порушенням інтелекту : монографія. — Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2019
|
18. |
Яковлева С. Психологічні механізми підвищення працездатності розумово відсталих школярів // Дефектологія. - 2006. - № 4.
|
19. |
Кущенко І. В. Психологічні особливості засвоєння техніко-технологічних знань учнями початкових класів допоміжної школи : автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2007
|
20. |
Мамічева О. В. Психологічні особливості формування навичок самообслуговування в учнів молодших класів допоміжної школи : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2000
|
| |