РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (132)Автореферати дисертацій (8)
Пошуковий запит: (<.>U=ч481.252$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 162
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Lavrysh Yu. Peer and self-assessment at ESP classes: case study // Advanced education : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 6.
2.

Kyrychok A. Special aspects of using a mentoring approach to training public relations specialists // Advanced education : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 6.
3.

Shmatkov D. The use of causal maps as interdisciplinary didactic reduction // Advanced education : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 6.
4.

Воронка Г. С. Імітаційні ігри - активізуючий метод у підготовці кваліфікованих спеціалістів у системі післядипломної освіти у Великобританії та США // Гуманіт. науки. - 2006. - № 1.
5.

Боровець М. Індивідуальне спілкування як один із методів організації навчального процесу у вищій школі за кредитно-модульної системи // Нова пед. думка. - 2008. - № 2.
6.

Назаревич В. Інноваційні підходи до теоретичного знання // Нова пед. думка. - 2009. - № 1.
7.

Брюховецька В. Інноваційний формат університетської лекції в сучасному освітньому процесі // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 2.
8.

Петрук В. А. Інтелектуальні ігри як засіб формування здатності до активної діяльності у студентів ВНЗ. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
9.

Галиця І. Інтелектуально-конкурентні ігри як креативний механізм активізації педагогічного, наукового та інноваційного процесів // Вища шк.. - 2011. - № 1.
10.

Козак Т. М. Інтенсифікація лекції у вищій школі засобами мультимедійних презентацій // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2.
11.

Сидоренко В. К. Інтерактивні методики підготовки магістерських робіт // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61.
12.

Андрущенко Н. О. Інтерактивні технології навчання як активний засіб формування комунікативної компетентності. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
13.
Інфомедійна грамотність - невід'ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти : зб. ст. — Київ: Академія української преси: Центр вільної преси: IREX, 2021
14.

Нестерова М. Інформаційно-когнітивні технології в системі вищої освіти суспільства знань // Вища освіта України. - 2015. - № 1.
15.

Садова В. В. Історико-педагогічна інформація: особливості сприйняття та осмислення. — 2012 // Освіта Донбасу.
16.

Казміренко В. П. Активізація когнітивних процесів у спілкуванні : метод. посіб. — К.: Міленіум, 2011
17.

Гордієнко М. Г. Аналіз досліджень щодо використання інформаційних технологій в організації лабораторного практикуму як педагогічна проблема навчального процесу у ВНЗ. — 2010 // Електромех. і енергозберігаючі системи.
18.

Шлапак О. М. Взаємодія викладача та студентів у процесі застосування дидактичних ігор // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33.
19.

Авершин А. О. Вибір технологій навчання технічної творчості студентів інженерно-педагогічних спеціальностей // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21.
20.

Зарічанська Н. Використання активних методів навчання у професійній підготовці студентів-філологів // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського