РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (53)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У544.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Берри Л. Л. В поисках души сервиса: Девять факторов стабильного успеха в бизнесе: Пер. с англ.. — К.: Companion Group, 2007. — XIV, 287
2.

Польова І. М. Система залучення іноземних інвестицій в Україну в процесі глобальної сервісизації : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.02. — Т., 2008
3.

Борунов В. Б. Формування міжнародної конкурентоспроможності сфери послуг України : автореф. дис... канд. екон. наук. — Донецьк, 2008
4.

Куйбіда М. С. Управління якістю на підприємстві : [монографія]. — Рівне: ПП ДМ, 2011
5.

Николайчук В. Е. Международный маркетинг деловых услуг : монография. — Донецк: Юнипресс, 2007
6.

Малюк Л. П. Сервісологія : підручник. — Х.: ХДУХТ, 2011
7.

Гриценко В. І. Інформаційні технології і модель послуг. — 2012 // НТІ.
8.

Єгоров І. Ю. Інновації у сфері послуг: світовий досвід і українська практика. — 2013 // Пробл. науки.
9.

Кузьмин П. П. Формирование и развитие интеллектуальных систем самообслуживания: базовые определения // Бізнес Інформ. - 2013. - № 7.
10.

Лабжанія Р. Г. Місце і роль аутсорсингу в сфері послуг і виробництві // Бізнес Інформ. - 2013. - № 7.
11.

Князева Н. А. Теоретические и прикладные вопросы маркетинговой деятельности в сфере услуг : [монография]. — Одесса: ВМВ, 2014
12.

Fang-Pei Nieh The effect of service quality on customer satisfaction in catering industry // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 2.
13.

Мангушев Д. В. Услуги как индикатор роста макроэкономических показателей стран // Бізнес Інформ. - 2014. - № 2.
14.

Prushkivska E. V. Service sector in the national economy structure: theoretical and methodological aspect // Економіка і регіон. - 2012. - № 5.
15.

Айнабек К. Критериальный подход к оценке эффективности менеджмента сферы услуг // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 6.
16.

Тягунова З. А. Развитие SPA-индустрии: управленческий аспект // Бізнес Інформ. - 2015. - № 9.
17.

Петренко А. А. Цели и объекты науки о сервисах // Систем. дослідж. та інформ. технології. - 2015. - № 2.
18.

Andreeva E. V. Service industries development as a priority for national post-industrial modernization // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 1.
19.

Проценко І. В. Структурні зрушення у міжнародній торгівлі послугами за умов глобалізації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02. — Київ, 2016
20.

Короленко Н. Перспективи розвитку світового ринку послуг // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2016. - № 7.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського