Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-861$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Корінєв В. Л. Цінова політика підприємства. — К., 2001
|
2. |
Музика І. С. Доходний підхід в оцінці вартості підприємств. — 2007 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
|
3. |
Мельник Л. Г. Маркетингова цінова політика : Навч. посіб. — Суми: Унів. кн., 2007
|
4. |
Романенко Л. Ф. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. — К., 2006
|
5. |
Лошенюк І. Р. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. — К.: Дакор: КНТ, 2008
|
6. |
Люткевич О. М. Особливості оцінки вартості підприємств як діючих на основі показника капіталізації (методичні аспекти). — 2007 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
|
7. |
Горбачова О. М. Ціноутворення : конспект лекцій. — К., 2007
|
8. |
Хамініч С. Ю. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. — Д.: Наука і освіта, 2008
|
9. |
Литвиненко Я. В. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. — К.: Персонал, 2008
|
10. |
Марченко С. М. Формування цінової політики підприємства. — 2006 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
|
11. |
Талах Т. А. Використання прийомів перспективного аналізу при оцінці рівня ефективності використання ресурсного потенціалу в умовах зміни кон'юнктури ринку. — 2009 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
12. |
Лыкин А. А. Рыночный подход к ценообразованию с ориентацией на спрос. — 2008 // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту.
|
13. |
Стойчев О. О. Специфіка формування підприємствами цін на інформаційні товари. — 2008 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
|
14. |
Ємцева Г. Ф. Фактори, що впливають на процес прийняття рішень про встановлення ціни. — 2008 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
|
15. |
Васіна К. С. Вдосконалення трансфертного ціноутворення в системі внутрішнього економічного механізму підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2006
|
16. |
Корінєв В. Л. Маркетингове ціноутворення на підприємстві : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01. — К., 2003
|
17. |
Яценко Р. М. Моделювання цінової політики підприємства в умовах нестаціонарного середовища : автореф. дис... канд. екон. наук. — Х., 2007
|
18. |
Несторенко О. В. Моделі формування ціни в кластерних утвореннях (на прикладі підприємств санаторно-курортної сфери) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02. — Х., 2003
|
19. |
Скачков О. М. Удосконалення методів ціноутворення в умовах невизначеності ринкової кон'юнктури : автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2007
|
20. |
Безкоровайна С. В. Управління ціновою політикою підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — К., 2005
|
| |