РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (47)Автореферати дисертацій (7)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-861$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Корінєв В. Л. Цінова політика підприємства. — К., 2001
2.

Музика І. С. Доходний підхід в оцінці вартості підприємств. — 2007 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
3.

Мельник Л. Г. Маркетингова цінова політика : Навч. посіб. — Суми: Унів. кн., 2007
4.

Романенко Л. Ф. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. — К., 2006
5.

Лошенюк І. Р. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. — К.: Дакор: КНТ, 2008
6.

Люткевич О. М. Особливості оцінки вартості підприємств як діючих на основі показника капіталізації (методичні аспекти). — 2007 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
7.

Горбачова О. М. Ціноутворення : конспект лекцій. — К., 2007
8.

Хамініч С. Ю. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. — Д.: Наука і освіта, 2008
9.

Литвиненко Я. В. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. — К.: Персонал, 2008
10.

Марченко С. М. Формування цінової політики підприємства. — 2006 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
11.

Талах Т. А. Використання прийомів перспективного аналізу при оцінці рівня ефективності використання ресурсного потенціалу в умовах зміни кон'юнктури ринку. — 2009 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
12.

Лыкин А. А. Рыночный подход к ценообразованию с ориентацией на спрос. — 2008 // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту.
13.

Стойчев О. О. Специфіка формування підприємствами цін на інформаційні товари. — 2008 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
14.

Ємцева Г. Ф. Фактори, що впливають на процес прийняття рішень про встановлення ціни. — 2008 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
15.

Васіна К. С. Вдосконалення трансфертного ціноутворення в системі внутрішнього економічного механізму підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2006
16.

Корінєв В. Л. Маркетингове ціноутворення на підприємстві : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01. — К., 2003
17.

Яценко Р. М. Моделювання цінової політики підприємства в умовах нестаціонарного середовища : автореф. дис... канд. екон. наук. — Х., 2007
18.

Несторенко О. В. Моделі формування ціни в кластерних утвореннях (на прикладі підприємств санаторно-курортної сфери) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02. — Х., 2003
19.

Скачков О. М. Удосконалення методів ціноутворення в умовах невизначеності ринкової кон'юнктури : автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2007
20.

Безкоровайна С. В. Управління ціновою політикою підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — К., 2005
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського