РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (82)Журнали та продовжувані видання (7)Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.21<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 326
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сопілко І. М. Інновації в юридичній освіті // Юрид. вісн. Повітр. і косм. право : Наук. пр. Нац. авіац. ун-ту. - 2015. - № 2.
2.

Базиляк Н. Моніторинг як педагогічна технологія покращення освіти у вищій школі // Молодь і ринок. - 2015. - № 2.
3.

Головко С. Г. Імплементація Закону України "Про вищу освіту": завдання та механізми реалізації // Юрид. вісн. Повітр. і косм. право : Наук. пр. Нац. авіац. ун-ту. - 2015. - № 1.
4.

Давидова Н. О. Здійснення інституцією вищої освіти підприємницької діяльності: запозичення американського досвіду // Юрид. вісн. Повітр. і косм. право : Наук. пр. Нац. авіац. ун-ту. - 2015. - № 2.
5.

Рябченко В. Проблема якості вітчизняної вищої освіти в контексті освітянських реформ: ретроспектива й сучасність з позицій світоглядно-компетентнісного підходу // Вища освіта України. - 2015. - № 1.
6.

Гаращук О. Парадигмальний підхід до формування управлінської стратегії розвитку вищої освіти // Вища шк.. - 2014. - № 9.
7.

Сухарніков Ю. Нормативно-правові підстави для модернізації вищої освіти в Україні // Вища шк.. - 2014. - № 10.
8.

Davidovitch N. Academe and the field: a two-edged sword // Наука і освіта. - 2015. - № 1.
9.

Загірняк Д. Координати вищої школи України відносно моделей вищої освіти // Наук. вісн.. - 2016. - № 1.
10.

Скорик Т. В. Гуманізація вищої освіти як показник якісного рівня підготовки фахівців // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2012. - № 1.
11.

Добряк В. С. Інформаційна технологія формування даних і оцінювання якості навчального процесу в технічному вищому навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06. — Харків, 2015. — 20, [1]: a-рис.
12.

Чернуха Н. М. Реалізація поліпарадигмальної методології у сучасній вищій освіті // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2014. - № 3/4.
13.

Huliaevа N. Competence-based measurement of higher education quality // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2014. - № 6.
14.

Бурнасов П. В. Критерії оптимальності задачі складання розкладу занять в системі управління ресурсами як підсистеми АСУ ВИШУ // Гірн. вісн.. - 2014. - Вип. 98.
15.

Михайлова А. Г. Акмеологія: нова якість вищої технічної освіти // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 44.
16.

Сулима Т. С. Галузеві стандарти вищої освіти нового покоління – запорука підготовки професійно-компетентного фахівця // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 35.
17.

Фадєєв В. Особливості управління освітніми ресурсами вищого навчального закладу // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2011. - Ч. 2.
18.

Моторна С. Є. Сучасна вища освіта: становлення духовно-морального потенціалу студента // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 44.
19.

Чорна О. В. Якість менеджменту і менеджмент якості в освіті // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34.
20.

Головенкін В. Університетська система забезпечення якості // Вища шк.. - 2014. - № 11/12.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського