РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (34)Автореферати дисертацій (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.2-7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Шулдик В. І. Розвиток навчальних можливостей школярів в умовах гуманно-особистісного навчання біології. — Умань: Алмі, 2003
2.

Доротюк В. І. Діагностика індивідуальних відмінностей учнів загальноосвітньої школи при комплектуванні профільних класів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2001
3.

Бастун М. В. Особистісний підхід у допрофесійній підготовці учнів гімназій з вивченням східних мов : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2005
4.

Погрібна О. Д. Психолого-педагогічні засади об'єктивності оцінювання вчителем успішності навчальної діяльності школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — О., 2002
5.

Харченко А. С. Психолого-педагогічні критерії диференціації навчання молодших школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2000
6.

Волошина В. В. Психологічні детермінанти навчальної успішності молодших школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 1999
7.

Ваврик А. Й. Психологічні засади індивідуалізації учбового процесу шестиліток : автореф. дис... канд. психол. наук. — Івано-Франківськ, 2008
8.

Чеканська Л. М. Психологічні особливості та адаптаційні можливості ліворуких дітей в учбовій діяльності : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2009
9.

Береснєв А. А. Підготовка майбутніх вчителів іноземних мов до застосування особистісно орієнтованих технологій навчання : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. — Ялта, 2009
10.

Шуляченко А. А. Формування готовності учнів початкової школи до навчання в школі II ступеня. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
11.

Порох Л. "Міленіум" - десятирічний шлях інновацій: підсумки і перспективи // Рідна шк.. - 2009. - № 2/3.
12.

Садова І. І. Соціально-психологічні проблеми сімей, пов’язані з вихованням дітей з особливими потребами у контексті загальної ситуації в Україні // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 43.
13.

Колос А. А. Сутність особистісно-орієнтованого навчання - перехід від масово-репродуктивної до індивідуально-творчої освіти // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5.
14.

Максименко С. Диференційоване навчання. До проблеми психологічного супроводу // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 5.
15.

Левченко О. О. Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4.
16.

Грабовська С. Л. Психологічні особливості ставлення учнів загальноосвітньої школи до інклюзивного навчання // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 5.
17.

Зарицька В. В. Психологія комунікативної толерантності в умовах інклюзивного навчання : монографія. — Херсон: Гельветика, 2019
18.
Сучасні проблеми спеціальної та інклюзивної освіти: теорія, досвід, інновації. — Слов'янськ: Вид-во Б. І. Маторіна, 2021
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського