РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (37)Журнали та продовжувані видання (3)Наукова періодика України (99)
Пошуковий запит: (<.>A=ЧУДАКОВ$<.>+<.>A=МАРИЭТТ$<.>+<.>A=ОМАРОВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Даниленко Л. І. Оцінювання та відбір педагогічних інновацій: теоретико-прикладний аспект : Наук.-метод. посіб. — К.: Логос, 2001
2.

Юр'єва Л. М. Психіатрія. (Клініко-діагностичні алгоритми) : Навч.-метод. посіб. для лікарів-інтернів вищ. мед. закл. освіти. — Д.: АРТ-ПРЕС, 2002
3.

Сергеев Б. И. Маркетинг : учеб. пособие. — Симф.: Феникс, 2008
4.

Чудакова Л. Б. Лікувально-реабілітаційні заходи для дітей та підлітків з порушеними формами поведінки : Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.16. — К., 2000
5.

Ніконов Ю. М. Організаційно-педагогічні умови формування технологічної культури керівника школи : наук.-метод. посіб. — К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2010
6.

Гламаздин А. В. Меллеровский поляриметр зала А (Лаборатория Джефферсона) с электронной мишенью, поляризованной в плоскости фольги. — 2011 // Вісн. Харк. нац. ун-ту. Сер. фіз. "Ядра, частинки, поля".
7.

Чудакова О. В. Соціально-психологічні чинники поширення деструктивних ідеологій у молодіжному середовищі // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Думка. - 2012. - № 3.
8.

Зрячкин Н. И. Клинико-лабораторная характеристика ацетонемического синдрома у детей с тяжелой формой острой кишечной инфекции // Лікар. справа. - 2012. - № 8.
9.

Чудакова В. П. Формування психологічної готовності персоналу освітніх організацій до інноваційної діяльності : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.10. — Київ, 2016
10.

Чудакова В. Порівняльний аналіз результатів дослідження організаційно-інноваційного середовища - компонента сформованості інноваційності ключової компетентності конкурентоспроможності особистості // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
11.

Чудакова В. Актуалізація проблеми вибору професії, зміст, структура та методи психолого-діагностичного дослідження з метою професійного самовизначення оптантів в умовах допрофесійної підготовки - компетентності конкурентоздатної особистості // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
12.

Чудакова В. П. Методика допрофесійної підготовки оптантів - компонент технології формування компетентностей конкурентоздатної особистості (поч., ч. I) // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2018. - № 4.
13.

Чудакова В. П. Психодіагностика як ключовий інструментарій у реалізацї компетентнісно-орієнтованого навчання конкурентоздатної особистості в умовах інноваційної діяльності нової української школи // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 1.
14.

Чудакова В. Діагностика та корекція "компетентності інноваційності" - показника конкурентоздатності особистості в умовах інноваційної діяльності // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
15.

Чудакова В. П. Психологическое обеспечение образовательного процесса: психологическая служба в школе - создание, современное состояние и перспективы // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 2.
16.

Чудакова В. Терминологический аппарат и методы экспертизы психологической готовности к инновационной деятельности как основы развития инновационной компетентности: украинско-узбекский опыт // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 2.
17.

Чудакова В. П. Путівник дослідження складових мотиваційної компетентності: мотивів і мотивації з метою професійного самовизначення // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 3.
18.

Чудакова В. П. Інформаційно-смисловий блок дослідження професійних "інтересів" та "схильностей" оптантів - показників профорієнтаційної компетентності самовизначення та конкурентоздатності особистості // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 4.
19.

Чудакова В. П. Діагностичний інструментарій дослідження професійних "інтересів" і "сфери визначення вподобань" оптантів, показників профорієнтаційної компетентності самовизначення та конкурентоздатності особистості // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 1.
20.

Чудакова В. П. Дослідження професійних інтересів і вподобань оптантів, показників профорієнтаційної компетентності самовизначення та конкурентоздатності особистості // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського