Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (15)Реферативна база даних (149)Книжкові видання та компакт-диски (34)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>K=ДЕБАТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Литвяк О.М. 
Вплив протестантизму на становлення державності в Німеччині (ХVІІІ - ХХ ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / О.М. Литвяк ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему впливу протестантизму на становлення державності у Німеччині (XVIII - XX ст.). Висвітлено історію зародження антикатолицької ідеології - протестантизму, виникнення нових капіталістичних відносин у надрах феодального суспільства та перетворення його на ідеологію нового класу - буржуазії. Проведено комплексний аналіз протестантизму як релігійного, а також соціально-політичного явища у Німеччині. Зроблено спробу розв'язати проблему впливу економічного, політичного та культурного фактора протестантизму на німецьке суспільство у різні періоди німецької історії. Базуючись на працях ідеологів обох конфесій, досліджено концесійні дебати між протестантами і католиками. Визначено, що національний німецький характер протестантизму є головною причиною його історично-прогресивної ролі. Показано, що послаблення впливу протестантизму на суспільство було спричинено антинародною політикою нацистів. Виявлено провідну роль протестантського фактора у політичному й ідеологічному житті післявоєнної Німеччини (ФРН).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4ГЕР)5/6-55 + Э376.09(4НІМ)-3 +
Шифр НБУВ: РА340841

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Українець Н. П. 
Державна реституційна політика України у сфері культурних цінностей (1991 - 2009 рр.): автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Н. П. Українець ; НАН України, Ін-т політ. і етнонац. дослідж. ім. І.Ф. Кураса. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Проаналізовано розвиток політичного процесу та політичної діяльності (дебати в парламенті, переговори, двосторонні протокольні домовленості) органів державної влади у сфері реституційної політики, в контексті реституційних проблем вивчено діяльність ВРУ, КМУ, Міністерства культури і туризму (Мінкультури України), Державної служби контролю за переміщенням культурних цінностей через державний кордон України (ДСК). Досліджено процес становлення спеціальних владних інститутів у сфері реституції культурних цінностей і їх діяльність. Обгрунтовано межі компетенції державних органів влади у реституційних процесах і зроблено висновок щодо доцільності використання у політичній практиці поняття "державна реституційна політика". Визначено пріоритети та запропоновано нові підходи до вирішення основних проблем реституційної політики в Україні. Вказано на ряд недоліків у законодавчій і виконавчій діяльності й в організації системи державної влади в цілому у даній сфер. Розкрито суперечності проведення державної політики щодо повернення в Україну культурних цінностей. Удосконалено існуючі підходи до дослідження державної політики у культурно-духовній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4УКР)12 + Ч111.154
Шифр НБУВ: РА376725 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Рябоконь Г.Л. 
Дискурсивні особливості інтернет-публікацій дебатів британського парламенту: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Г.Л. Рябоконь ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2005. — 22 с. — укp.

Висвітлено питання щодо неориторичного підходу до аналізу дискурсу. Цей підхід, на відміну від адресат-орієнтованого, герменевтичного підходу, розвиває адресант-орієнтовані традиції, базуючись на яких є можливим моделювання стратегій/тактик побудови автором/-ами британського парламентського дискурсу, його плану змісту (семантики) та плану повідомлення (прагматики). Зауважено, що такий підхід дає змогу визначити, завдяки яким мовленнєво-мисленнєвим діям, а саме семантичним і прагмалінгвістичним стратегіям/тактикам побудови смислів дискурсу, використовуються закріплені за цими стратегіями/тактиками певні лексичні, лексико-синтаксичні й синтаксичні засоби конкретної мови. Водночас у відкритому політичному мас-медійному дискурсі, яким є інтернет-опублікований британський парламентський дискурс, семантичні та прагмалінгвістичні стратегії/тактики, вживані учасниками парламентських слухань для побудови їх повідомлень, є засобами безпосереднього комунікативного впливу на користувчів Інтернету. На підставі здійсненого аналізу встановлено закономірності вживання міжпропозиційних семантичних відношень, що утворюють реляційний каркас відповідних стратегій/тактик учасників британських парламентських дебатів. За результатами багатоаспектного комунікативного дослідження мовленнєвої діяльності учасників британського парламентського дискурсу одержано наукові дані про найсуттєвіші особливості реалізації комунікативної та когнітивної функції мови у британському парламентському дискурсі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-710.3 + Ч62 с 51 +
Шифр НБУВ: РА337566

Рубрики:

      
4.

Мудрак І. В. 
Комунікативний процес у судових дебатах у кримінальному судочинстві Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.09 / І. В. Мудрак ; Нац. ун-т "Одес. юрид. акад.". — О., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено питання методологічного, теоретико-правового та прикладного характеру проблематики комунікативного процесу національного кримінального судочинства. Сформульовано бачення концепції комплексного пізнання сутності та значення кримінально-процесуальної комунікації в кримінальному судочинстві. Визначено комунікативні елементи судового виступу як предмету кримінально-процесуального регулювання, а також в межах судових дебатів, комунікативні гарантії, проблематика правової активності суб'єктів кримінального процесу. Надано пропозиції щодо вдосконалення кримінально-процесуального законодавства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.9(4УКР)740.73
Шифр НБУВ: РА384070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Жуковець Г.Л. 
Лінгвориторичні особливості сучасного лейбористського дискурсу Великої Британії: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Г.Л. Жуковець ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Запропоновано лінгвориторичний аналіз сучасного лейбористського дискурсу на підставі промов прем'єр-міністра Т.Блера, членів лейбористського уряду та документів лейбористської партії другої половини ХХ ст. На підставі результатів дослідження, проведеного з урахуванням антропологічного, когнітивного та соціологічного підходів до аналізу мовних явищ у сучасній лінгвістиці, виокремлено писемні й усні різновиди лейбористського дискурсу: промови, інтерв'ю, дебати в парламенті, маніфести, слогани, плакати та дискурс у мережі Інтернет. Проаналізовано лексичні, граматичні, стилістичні та риторичні засоби впливу на масову свідомість. Визначено, що лексичними засобами впливу є лексичні одиниці слоганів та аксіологеми, серед стилістичних засобів найуживанішим є метафора, а риторичні - протиставлення та повтор як головні засоби переконання та аргументації у сучасному політичному дискурсі лейбористів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-713
Шифр НБУВ: РА317719 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Калитюк Л.П. 
Питальне речення в історії англійської мови: структурний та прагматичний аспекти: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Л.П. Калитюк ; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено структурні та прагматичні особливості питального речення в англійській мові XII - XVII ст., яке представлено простим, складним (складнопідрядним і складносурядним), еліптичним реченнями. Виявлено, що порядок слів у питальному реченні може бути інверсованим [VP] [NP]; з неповною інверсією [AUX] [NP] [VP]; прямим [NP] [VP]. З'ясовано, що прагматика питального речення відзначається прямою залежністю від жанру твору. Встановлено, що кількість реалізацій непрямих мовленнєвих актів (МА) у порівнянні з прямими перебуває у співвідношенні 2 : 3. У текстах теологічного спрямування, лементаційних віршах і дебатах виявлено тенденцію до вживання непрямих МА, реалізованих питальним реченням, тоді як у фабліо, лицарських романах, у драматургічних творах більш поширеним було використання квеситивів. Доведено, що метакомунікативні фрази How are you та Farewell історично мали у своєму складі спільнокореневе слово "fare" ("подорожувати, їхати, харчуватися").

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-022.2 +
Шифр НБУВ: РА360304

Рубрики:

      
7.

Крикливий Р. М. 
Підтримання державного обвинувачення у справах про шахрайство: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.10 / Р. М. Крикливий ; Одес. юрид. акад. — О., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено сутність підтримання державного обвинувачення за умов змагальності сторін у кримінальному процесі, правовий статус прокурора як суб'єкта державного обвинувачення. Висвітлено методичні та тактичні проблеми підготовки прокурора до підтримання державного обвинувачення у справах даної категорії. Розкрито характер проблем, що виникають перед прокурором як державним обвинувачем на різних етапах судового розгляду: у попередньому розгляді, підготовчій частині судового розгляду, судовому слідстві, дебатах сторін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)116.4 + Х893.9(4УКР)740.12
Шифр НБУВ: РА378988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Трач О.М. 
Порядок розгляду справ судом апеляційної інстанції в цивільному процесі України: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / О.М. Трач ; НАН України, Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Розкрито правову природу апеляційного провадження, визначено його характерні ознаки. Описано процесуальну форму розгляду справ судом апеляційної інстанції. Сформульовано визначення частини судового засідання. Досліджено процесуальні дії, які відбуваються під час засідання суду апеляційної інстанції, зокрема, на таких його етапах: підготовчому, розгляду апеляційної скарги, судових дебатах, ухваленні та проголошенні судового рішення. Проаналізовано правові наслідки розгляду справ апеляційним судом. Досліджено проблеми, що виникають у правозастосовній практиці у процесі розгляду у судовому засіданні цивільних справ судом апеляційної інстанції, наведено рекомендації щодо удосконалення цивільного процесуального законодавства України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х892.19(4УКР)176.1 +
Шифр НБУВ: РА368984

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Києнко-Романюк Л.А. 
Розвиток критичного мислення студентської молоді як загальнопедагогічна проблема: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.А. Києнко-Романюк ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено розвиток критичного мислення студентської молоді як загальнопедагогічну проблему. Проаналізовано основні теоретичні положення про його розвиток, а також педагогічні засоби, які сприяють прояву його різноманітних форм. Уточнено дефініцію "критичне мислення". Розкрито суть поняття "моральне критичне мислення". Узагальнено педагогічний досвід його розвитку у студентської молоді. На підставі результатів порівняльного аналізу показано, що відмінності полягають у рівневі розвитку суб'єкт-суб'єктних виховувальних відносин "викладач (тренер) - студент", формі та методах організації діяльності. Виявлено педагогічні умови ефективного розвитку критичного мислення студентської молоді в результаті узагальнення педагогічного досвіду впровадження дебатної методики. З'ясовано вплив морально-ціннісних установок особистості на процес розвитку даного мислення для прийняття рішення шляхом порівняння досвіду цього розвитку з використанням різних методик. Здійснено конструювання педагогічного досвіду та розроблено технологію (за попереднім, безпосереднім, рефлексивно-підсумковим етапами) розвитку морального критичного мислення у студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ю935.131-4 +
Шифр НБУВ: РА355050

Рубрики:

      
10.

Гайдай О.М. 
Рух української громадськості за національну початкову освіту кінець XIX ст. - початок 1917 р.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / О.М. Гайдай ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2005. — 17 с. — укp.

Проаналізовано історичний період кінця XIX ст. - початку 1917 р., відзначено зростання культуро-освітньої діяльності громадських організацій на околицях імперії, основною метою яких було становлення національної самосвідомості пригноблених народів. Показано, що після революції 1905 - 1907 рр. у Російській імперії почався недовгий період парламентаризму. Фронт громадських організацій України, що не переслідував ціль відмови від культурно-національної автономії, оформився в політичні організації та партії, що ставили перед собою вже більш радикальні цільові настанови. За результатами дослідження визначено реальні позиції політичних партій зазначеного періоду щодо формування початкової національної школи. До наукового обігу введено статистичні дані та таблиці, укладені шляхом обробки періодичних друкованих видань: журналів, газет, альманахів, бюлетенів з'їздів народної освіти. Показано зміну репрезентативності проблем правового забезпечення функціонування народної освіти в парламентських дебатах Державної Думи I, II, III і IV скликань. Висвітлено головні історичні дані, що висвітлюють реальне становище початкової школи в Російській імперії на прикінці XIX - на початку XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)52-7 + Ч33(4УКР)52 +
Шифр НБУВ: РА339273

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Ущина В.А. 
Соціолінгвістична категорія домінантності та її реалізація в англомовному політичному дискурсі: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / В.А. Ущина ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Висвітлено комунікативно-інтеракціональну організацію та семантико-прагматичні особливості вербалізації соціолінгвістичної категорії домінантності за інституційно-конвенційних умов політичних дебатів. Домінантність розглянуто як динамічну інтерактивну сутність дискурсивного плану, природним середовищем якої є діалогічне мовлення як компонент людської взаємодії. Здійснено її аналіз відповідно до екстралінгвістичних факторів контексту політичних дебатів: ситуації спілкування, комунікативної мети та фактора адресата. Визначено особливості вербалізації домінантності на інтеракціонально-конверсаційному та прагма-семантичному рівнях політичного дискурсу. Виділено та проаналізовано два типи домінантності - інтеракціональну та риторичну. Досліджено та систематизовано її сукупні інтеракціональні кроки, які названо ініціативними. Запропоновано стратегії інтеракціональної та риторичної домінантності, а саме - мовленнєві стратегії контролю над чергуванням реплік як дискурсивне виявлення інтеракціональної домінантності та стратегії позитивної самопрезентації та негативної подачі опонента як стратегії риторичної домінантності. З'ясовано, що мовленнєва реалізація комунікативних стратегій риторичної домінантності відбувається відповідно до виявлених семантико-стратегічних кроків. Простежено структурно-семантичні особливості їх мовної організації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-7 +
Шифр НБУВ: РА324637

Рубрики:

      
12.

Ткачук О.С. 
Судовий розгляд кримінальних справ про порушення статутних правил взаємовідносин між військовослужбовцями Збройних Сил України: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.09 / О.С. Ткачук ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Автор проаналізував найбільш характерні ознаки діяльності військових судів України по здійсненню правосуддя та предмет доказування в кримінальних справах, пов'язаних із злочинами проти порядку підлеглості та військової ввічливості. При цьому конкретизовано перелік обставин, які підлягають доказуванню в кримінальних справах цієї категорії і, виходячи з даного переліку, прослідковано порядок та особливості дослідження доказів під час судового слідства, шляхи усунення суперечностей та неповноти попереднього слідства. На підставі вивчення 1280 кримінальних справ, пов'язаних з порушенням статутних правил взаємовідносин між військовослужбовцями, проаналізовано діяльність військових прокурорів та захисників адвокатів як під час судового слідства військових судів, так і в ході судових дебатів. Визначено, які проблеми виникають в процесі обгрунтування та мотивування обвинувачувальних вироків військових судів і запропоновано рекомендації по їх вирішенню. Містяться пропозиції по вдосконаленню чинного кримінально-процесуального, кримінального та військового законодавства України щодо правового становища військовослужбовців, розширення прав підсудних, потерпілих, цивільних позивачів та цивільних відповідачів, захисту потерпілих і свідків від неправомірного впливу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.74

      
13.

Мінець Ю. О. 
Творчість Палладія Еленопольського в контексті формування ідеалів християнського життя: історико-соціальний аспект: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.02 / Ю. О. Мінець ; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.". — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто біографію й інтелектуальне середовище Палладія Еленопольського в контексті церковно-політичних подій та теологічних дебатів межі ІV - V ст. Досліджено історію тексту та проведено джерелознавчий аналіз творів Палладія. Простежено особливості біблійних текстів, залучених Палладієм у свої твори. Проаналізовано наративні конструкції, в яких використані біблійні цитати, посилання та алюзії, а також контекстуальні зміни, спричинені цим. Встановлено як використання та модифікація біблійних текстів корелюється з цільовою аудиторією творів Палладія, метою й історичною ситуацією їх написання. Співвіднесено стратегії використання Біблії в Лавсаїку та Діалозі з тими, що наявні в творах авторів, які близькі Палладію та вплинули на його інтелектуально, і таким чином окреслено місце творів в ширшому контексті християнського дискурсу Пізньої Античності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(0)324-7 + Э371,123
Шифр НБУВ: РА377469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Білокінь О.І. 
Українське питання в Державній Думі Російської імперії (1906 - 1917 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / О.І. Білокінь ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2001. — 20 с. — укp.

Доведено, що обговорення українських проблем мало місце у дебатах Державної Думи усіх чотирьох скликань. Розкрито суть національних вимог українців. Розглянуто зв'язок між змінами у виборчому законодавстві та складом представників у Думі від України, визначено основні політичні сили, що висували українські проблеми в Думі. Розкрито роль кожної думської фракції в обговоренні та вирішенні національних вимог українців і простежено еволюцію ставлення загальноросійських політичних партій та їх фракцій в Державній Думі до українського питання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(2)52-532.2 + Т3(4УКР)52-5
Шифр НБУВ: РА313882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Дорогих Р. В. 
Формування професійних якостей майбутніх учителів у процесі педагогічної взаємодії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Р. В. Дорогих ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено умови формування в майбутніх учителів професійних якостей у процесі педагогічної взаємодії: розвиток у студентів потреби та зацікавленості у формуванні професійних якостей та їх самовдосконаленні, моделювання ситуацій, яке передбачало використання рольових і ділових ігор, дебатів, комунікативних тренінгів, що сприятиме активній взаємодії викладача та студента та їх дружній співпраці. Уточнено суть понять "педагогічна взаємодія", "міжособистісна взаємодія", "професійні якості майбутнього вчителя", "мобільність", "комунікабельність", "діловитість" та визначено їх значущість у майбутній професійній діяльності. Визначено критерії та показники рівнів сформованості професійних якостей майбутніх вчителів у процесі педагогічної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.430
Шифр НБУВ: РА381513 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Середа Л. В. 
Розвиток самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки / Л. В. Середа. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт: процес професійної підготовки майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії. Метою є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка моделі розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки. Наукова новизна і теоретичне значення полягає у тому, що: вперше теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено модель розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки, яка ґрунтується на системному, компетентнісному, праксеологічному, діяльнісному, проєктному, синергетичному та особистісно-орієнтованому підходах та загальнодидактичних і специфічних принципах навчання, описує методи (веб-квести, проектні, навчальна екскурсія, складання інтелектуальних карт), форми (проблемна лекція, лабораторні заняття, диспути, дебати, конференції, круглий стіл, семінари, ділова гра, тренінги, виробнича практика) і засоби (відкриті освітні ресурси, спеціалізоване програмне забезпечення) навчання; визначено діагностичний інструментарій: мотиваційно-вольовий критерій (показники: ціннісні установки та мотивація до самоосвіти), пізнавально-діяльнісний критерій (показники: відтворення і використання знань з фізичної терапії, ерготерапії та уміння здійснювати самоосвітню діяльність) та поведінковий критерій (показник: вольові якості) та рівні розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки (інтуїтивний, усвідомлений, системний); визначено педагогічні умови розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки (опанування майбутніми фізичними терапевтами, ерготерапевтами технік тайм-менеджменту, рефлексивних прийомів та методів роботи з інформацією; поширення спеціалізованих відкритих освітніх ресурсів; керування самостійною роботою майбутніх фізичних терапевтів, ерготерапевтів у процесі професійної підготовки; розробка індивідуальних програм професійної підготовки); уточнено сутність понять «самоосвітня компетентність майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії» та «розвиток самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії».^UObject: the process of professional preparation of future bachelors in physical therapy, ergo therapy. The aim is to theoretically substantiate and experimentally test the model of development of self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy in the professional preparation. Scientific novelty and theoretical significance is in the fact that: for the first time the model of development of self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy in the process of professional preparation is theoretically substantiated and experimentally tested. This model is based on systemic, competence, praxeological, activity, project, synergetic and personality-oriented approaches and general didactic and specific principles of teaching, describes methods (web-quests, project, study tour, drawing up intellectual maps), forms (lecture, laboratory, debates, conferences, round tables, seminars, business games, trainings, internships) and means (open educational resources, specialized software); diagnostic tools are defined: motivational-volitional criterion (indicators: value orientations and readiness for self-development), cognitive-activity criterion (indicators: reproduction and use of knowledge on physical therapy, ergo therapy and ability to perform self-educational activity) and behavioral criterion (quality) and levels of development of self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy in the process of professional preparation (spontaneous, conscious, systemic); pedagogical conditions for the development of self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy in the process of professional preparation (mastering by future physical therapists, ergotherapists time management techniques, reflective techniques and techniques of working with information; dissemination of specialized educational resources; occupational therapists in the process of training; development of individual training programs); the essence of the concepts "self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy" and "development of self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy" are specified.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Немчинов Є. С. 
Участь прокурора у кримінальному процесуальному доказуванні під час судового провадження / Є. С. Немчинов. — Б.м., 2021 — укp.

Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 081 – «Право». – Національний університет «Одеська юридична академія», Одеса, 2021.Дисертація є самостійною завершеною науковою працею, у якій вперше визначені особливості участі прокурора у кримінальному процесуальному доказуванні під час судового провадження.Розглянуто прокурора як учасника судового провадження. Проаналізовано питання функціональної спрямованості прокурора у судових стадіях кримінального провадження з урахуванням реалізації під час судового розгляду позовного способу захисту прав, свобод та законних інтересів. Визначено поняття та форми кримінального позову.Досліджено форми участі прокурора у доказуванні під час судового провадження, якими є: опосередкована, що полягає в аналізі доказів під час формування правових позицій, та безпосередня, яка реалізується у дослідженні доказів під час судового засідання та доведенні перед судом своєї правової позиції.Указується, що опосередкована участь прокурора у доказуванні під час судового провадження розпочинається з його підготовки до підтримки державного обвинувачення, а саме з встановлення підстав для вчинення дій, що передбачені ч. 2 ст. 283 КПК України. Обґрунтовано, що для забезпечення можливості прокурора реагувати на недоліки досудового розслідування, які було виявлено під час затвердження або складання обвинувального акта, клопотання про застосування примусових заходів медичного та виховного характеру, клопотання про звільнення особи від кримінальної відповідальності, у КПК України слід передбачити норму, яка надавала б прокурору право доручати слідчому, дізнавачу проведення необхідних процесуальних дій для усунення неповноти та однобічності розслідування.Встановлено різновиди безпосередньої участі прокурора у доказуванні під час судового розгляду: участь в дослідженні доказів, в тому числі наданих суду іншими учасниками судового провадження або отриманих судом за власної ініціативою; заявлення прокурором клопотань, спрямованих на встановлення обставин кримінального провадження або на перевірку належності, допустимості та достовірності наданих доказів; участь у слідчих (розшукових) діях під час судового провадження; виконання тягаря доказування шляхом обґрунтування правової позиції під час вступної промови та у судових дебатах, заявлення клопотань, висловлення доводів.Визначено, що одним із різновидів безпосередньої участі прокурора у доказуванні під час судового розгляду є участь у слідчих (розшукових) діях, що здійснюються в порядку ст. 333 КПК України. Указується доцільність встановлення обов'язку прокурора забезпечувати виконання органом досудового розслідування таких судових доручень одночасно із положенням про його право у випадку, якщо прокурор вважатиме це за необхідне, виконувати такі доручення самостійно.^UQualifying scientific work on the rights of the manuscript. Dissertation for the degree of Doctor of Philosophy in specialty 081 - "Law". - National University "Odesa Law Academy", Odesa, 2021.The dissertation is an independent completed scientific work, which for the first time identifies the features of the prosecutor's participation in criminal procedural proving during court proceedings.The prosecutor is a participant of the judicial proceedings. The issue of the functional orientation of the prosecutor in the judicial stages of criminal proceedingswas analysed, taking into account the implementation during the trial of the claim method of protection of rights, freedoms and legitimate interests. The concepts and forms of criminal claim were defined.The forms of participation of prosecutor in proving during court proceedings were studied, which include indirect (consists of the analysis of evidence during the formation of legal positions) and direct (realized in the examination of evidence during a court session and prior to the court announcement of its legal position).It was indicated that indirect participation of prosecutor in proving during trial begins with his preparation for the support of the public prosecution, namely with the establishment of grounds for the actions provided in Part 2 of Art. 283 of the Criminal Procedure Code of Ukraine. It was substantiated that in order to enable prosecutor to respond to the shortcomings of the pre-trial investigation, which were identified during the approval or drafting of indictment, a motion for the use of compulsory medical and educational measures, a request for release from criminal liability CPC of Ukraine should provide a norm that gives prosecutor the right to instruct investigator, detective to carry out the necessary procedural actions to eliminate the incompleteness and one-sidedness of the investigation.The types of direct participation of prosecutor in proving during the trial were established: participation in the examination of evidence, including the ones rendered to the court by other participants in the proceedings or obtained by the court on its own initiative; prosecutor's declaring of motions aimed at establishing circumstances of criminal proceedings or verification of affiliation, admissibility and reliability of evidence; participation in investigative (search) actions during court proceedings; implementation of the burden of proof through the substantiation of legal position during the introductory speech and during judicial debate, announcement of motions, presenting arguments.It was determined that one of the types of direct participation of prosecutor in the proving during the trial is participation in investigative (search) actions carried out in accordance with Art. 333 of the CPC of Ukraine. It was indicated the expediency of establishing the duty of prosecutor to ensure the execution by the body of pre-trial investigation of such judicial orders simultaneously with the provisions on its right, in the event that prosecutor shall consider it necessary to perform such orders independently.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Левитська Т. В. 
Професійна підготовка фахівців з фізичної терапії в університетах Данії / Т. В. Левитська. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації здійснено теоретичне узагальнення й практичне розв'язання проблеми професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в університетах Данії. Вивчено стан законодавчого і нормативно-правового забезпечення професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в Данії та Україні. Охарактеризовано особливості професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в університетах Данії. У роботі описано типову структурну модель професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, яка складається з цільового, теоретико-методологічного (системний, компетентнісний, аксіологічний, акмеологічний, міждисциплінарний та особистісний методологічні підходи та дидактичні принципи доступності, відкритості, гуманізації, демократизації, науковості, ступеневості, неперервності, гнучкості, мобільності, інтеграції з наукою і виробництвом, зв'язку теорії з практикою, індивідуалізації, активності), технологічного (схарактеризовано зміст і обсяги освітніх компонентів та часовий опис їх опанування; форми (навчальні заняття, самостійну роботу, практичну підготовку і контрольні заходи) та активні методи навчання (симуляція, рольова гра, дебати, методи проблемного навчання і кейс-метод)) і контрольно-регулювального (схарактеризовано загальні принципи оцінювання навчальних досягнень та описано систему контрольних заходів, акцент на написанні письмових робіт) блоків. Характерним для професійної підготовки фізичних терапевтів в університетах Данії є: стандартизація професійної підготовки; поетапність розробки і впровадження освітніх програм; додаткові вимоги вступу на спеціальність; доклінічний та клінічний етапи підготовки; професіоналізація змісту підготовки та рання спеціалізація; трансформація навчальної діяльності в професійну; диверсифікація моделей практичної підготовки, запровадження клінічних ротацій; використання інноваційних педагогічних та клінічних методів і технологій навчання (пацієнт-орієнтоване навчання, навчання на основі клінічного досвіду, технологія міжпрофесійної взаємодії в навчанні, симуляційне навчання, клінічне моделювання), акцентування ваги і важливості самостійної роботи в навчанні. Розкрито особливості професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в Україні. Встановлено, що модель професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в університетах України більшою мірою орієнтована на теоретичне навчання, недостатньо орієнтована на практичну підготовку майбутніх фахівців і при цьому використовує усталені методи, форми й засоби навчання. Здійснено порівняльно-педагогічний аналіз особливостей професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в університетах Данії та України. Обґрунтовано можливості творчого використання конструктивних ідей данського досвіду підготовки фахівців з фізичної терапії у системі університетської освіти України. Рекомендовано управлінцям у галузі освіти: уточнити зміст професійних стандартів і паспортів професій у галузі фізичної терапії; задекларувати необхідність складання міжнародного іспиту з англійської мови (рівень В1) вже на рівні ЗЗСО; розробляти рейтинги університетів за конкретними спеціальностями для кращого розуміння стейкґолдерами якості підготовки фахівців. Рекомендовано науковцям у галузі педагогічних наук: здійснювати компаративно-педагогічні дослідження досвіду професійної підготовки фахівців з фізичної терапії у країнах, які мають ефективні системи охорони здоров'я (країни ЄС, Китай тощо); для забезпечення конкурентоспроможності випускників на ринку праці зосередити увагу на адміністративно-організаційних і науково-методичних засадах розроблення й реалізації міждисциплінарних програм.^UThe dissertation provides a theoretical generalization and a practical solution to the problem of professional training in physical therapy at Danish universities. The state of legislative and regulatory support of professional training of specialists in physical therapy in Denmark and Ukraine has been studied. The peculiarities of professional training of specialists in physical therapy in Danish universities are described. The paper describes a typical structural model of professional training of future specialists in physical therapy, which consists of targeted, theoretical - methodological (systemic, competency, axiological, acmeological, interdisciplinary and personal methodological approaches and didactic principles of accessibility, openness, humanization, democratization, scientific, gradual, continuity, flexibility, mobility, integration with science and industry, the connection of theory with practice, individualization, activity), technological (characterized the content and scope of educational components and time description of their mastery; forms (training, independent work, practical training and control measures) and active learning methods (simulation, role play, debate, problem-based learning methods and case-method)) and control-regulatory (characterized by the general principles of assessment of academic achievement and described the system of control measures, emphasis on writing) units. Peculiarities of professional training of specialists in physical therapy in Ukraine are revealed. It is established that the model of professional training of specialists in physical therapy in the universities of Ukraine is more focused on theoretical training, insufficiently focused on practical training of future specialists and uses established methods, forms and means of training. A comparative and pedagogical analysis of the features of professional training of specialists in physical therapy at the universities of Denmark and Ukraine. Possibilities of creative use of constructive ideas of the Danish experience of preparation of experts in physical therapy in the system of university education of Ukraine are substantiated. It is recommended to managers in the field of education: to clarify the content of professional standards and passports of professions in the field of physical therapy; to declare the need to pass the international English language exam (level B1) already at the level of ZSSO; develop university rankings for specific specialties to better understand stakeholders' quality of training. It is recommended to scientists in the field of pedagogical sciences: to carry out comparative pedagogical research of the experience of professional training of specialists in physical therapy in countries that have effective health care systems (EU countries, China, etc.); to ensure the competitiveness of graduates in the labor market to focus on administrative-organizational and scientific-methodological principles of development and implementation of interdisciplinary programs.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Ябуров М. В. 
Формування іншомовної компетентності майбутніх економістів в умовах неформальної освіти / М. В. Ябуров. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації наведено теоретичне узагальнення й нове розв'язанняактуальної на сьогодні проблеми формування іншомовної компетентностімайбутніх економістів в умовах неформальної освіти, що виявляється втеоретичному обґрунтуванні та практичному впровадженні педагогічноїтехнології формування аналізованого педагогічного явища,експериментальному доведенні результативності. Результати проведеноготеоретичного та експериментального дослідження продемонструвалиоб'єктивність вихідних положень і засвідчили вирішення поставлених удисертаційній роботі завдань.Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше розробленопедагогічну технологію формування іншомовної компетентності майбутніхекономістів як сукупність дій і чітко визначену послідовність реалізації формі методів навчання іноземної мови (mobile learning, TED-talks, дебатів,тренінгів) в умовах неформальної освіти; уточнено та розширено уявленняпро зміст поняття «іншомовна компетентність майбутніх економістів», якетлумачиться як систематизована та впорядкована сукупність знань, умінь,навичок, практичного досвіду, що сприяють успішному використаннюіноземної мови майбутнім економістом і в процесі розв'язання складнихспеціалізованих завдань та практичних проблем під час професійної діяльностіу сфері обліку, аудиту та оподаткування або в процесі професійного навчання,і з метою подальшої неперервної самоосвіти, професійного та особистісногосаморозвитку та різнобічного самовдосконалення тощо; структуру іншомовної компетентності майбутніх економістів у єдності когнітивноінформаційного, мотиваційно-ціннісного, рефлексивно-регулятивного тадіяльнісно-поведінкового компонентів; особливості застосування засобівнеформальної освіти в закладах вищої освіти з метою формування іншомовноїкомпетентності майбутніх економістів; дістала подальшого розвитку системазнань про засоби формування іншомовної компетентності майбутніхекономістів.Практичне значення отриманих результатів визначено вдосконаленнямзмісту професійної підготовки майбутніх економістів, зокрема розробленнямнавчально-методичного забезпечення, до якого ввійшли: матеріали дляпроведення дебатів «Brainstorming Ideas with Debates»; рекомендації та вправидля формування навичок презентації з допомогою TED-talks; дидактичнийнавчальний ресурс з вивчення англійської мови для студентів-економістів зрівнем мови A2-B1на основі конструктора SkillzRun; матеріали дляпроведення тренінгів під час організації літніх шкіл для майбутніхекономістів; навчально-методичний посібник «Педагогічна технологіяформування іншомовної компетентності майбутніх економістів засобаминеформальної освіти». Основні положення, результати й висновки дисертаційної роботиможуть бути використані для оптимізації професійної підготовки майбутніхекономістів, під час викладання дисциплін «Основи міжкультурноїкомунікації», «Іноземна мова за професійним спрямуванням», «Діловаіноземна мова», розробки інноваційних навчальних курсів у ЗВО, збагаченнята урізноманітнення змісту наявних освітніх компонентів, у роботілінгвістичних центрів різних форм власності тощо.^UThe thesis looks into theoretical generalization and scientific solution of theissue of forming foreign language competence of future economists in non-formaleducation, which is manifested in theoretical justification and practicalimplementation of pedagogical technology of forming pedagogical phenomenonunder consideration, experimental proof of its effectiveness. The results of thetheoretical and experimental research demonstrate the objectivity of the initialprovisions and show the solution of the tasks assigned in the thesis.The scientific novelty of the study is in the fact that for the first timepedagogical technology for the formation of foreign language competence of futureeconomists as a set of actions and a clearly defined sequence of forms and methodsof foreign language learning (mobile learning, TED-talks, debates, trainings) in nonformal education is established; the meaning of the term ‟foreign language competence of future economists” is clarified and expanded to be interpreted as asystematic and structured set of knowledge, skills, practical experience thatcontribute to the successful use of a foreign language by future economists both insolving complex specialized problems and practical tasks during professionalactivity in the field of accounting, auditing and taxation and in the process ofprofessional training, and for the purpose of further continuous self-education,professional and personal self-development and versatile self-improvement; thestructure of foreign language competence of future economists in the unity ofcognitive-informational, motivational-valueable, reflexive-regulatory and activitybehavioral components, features of using non-formal education in highereducational institutions in order to form foreign language competence of futureeconomists and the system of knowledge about the means of forming foreignlanguage competence of future economists are further developed.The practical significance of the obtained results is determined by theimprovement of the content of professional training of future economists, inparticular, the development of educational and methodological support, whichincludes: materials for debates ‟Brainstorming Ideas for Debates”;recommendations and exercises for developing presentation skills with the help ofTED-talks; didactic educational resource for learning English based on the designerplatform for learning foreign languages SkillzRun for students of economics withthe language level A2-B1; materials for training during the organization of summerschools for future economists; educational and methodical manual ‟Pedagogicaltechnology of formation of foreign language competence of future economists usingnon-formal education”.The main provisions, results and conclusions of the thesis can be used tooptimize the training of future economists in teaching the disciplines ‟Fundamentalsof Intercultural Communication”, ‟Foreign Language for Professional Purposes”,‟Business Foreign Language”, development of innovative training courses in highereducational establishments, enrichment and diversification of the content of existing educational components, in the work of linguistic centres of different forms ofownership, etc.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Кахновець С. О. 
Угляд прокурора у кримінальному провадженні / С. О. Кахновець. — Б.м., 2021 — укp.

Актуальність тематики визначається тим, що на противагу іншим видам правозастосовного угляду, дослідженню угляду прокурора у кримінальному провадженні приділено невиправдано мало уваги. З огляду на це, досі відсутнє єдине розуміння угляду прокурора у кримінальному провадженні та не з'ясовано особливостей реалізації угляду прокурора у різних стадіях кримінального провадження. Системний аналіз вітчизняного кримінального процесуального законодавства свідчить про чималу кількість оцінних понять, колізійних норм, прогалин у кримінально-процесуальному регулюванні та інших його дефектів, що є підставою для угляду прокурора.З'ясовано, що У КПК України відсутнє визначення поняття «угляд прокурора», проте саме поняття вжито. Згідно з ч. 2 ст. 364 КПК України якщо в судовому розгляді брали участь декілька прокурорів, у судових дебатах на їхній розсудмає право виступити один прокурор або кожен із них обґрунтовує у промові свою позицію у певній частині обвинувачення. Констатовано, що угляд прокурора у кримінальному провадженні – це аспект правозастосовної діяльності прокурора у кримінальному провадженні, що полягає у виборі, передбаченому кримінальним процесуальним законом, або такому, що випливає з нього, чи зумовленого недоліками кримінального процесуального регулювання, прокурором процесуальної дії чи процесуального рішення з двох чи більше законних, обґрунтованих та справедливих альтернатив, які відповідають вимогам, що ставляться до правозастосовного акту, у межах повноважень прокурора та з урахуванням обставин кримінального провадження, на підставі його внутрішнього переконання і правосвідомості.З'ясовано, що підставами для угляду прокурора у кримінальному провадженні є недоліки кримінального процесуального законодавства, надмірне вживання у нормативно-правових актах оцінних понять, а також волевиявлення законодавця, коли він прямо передбачив можливість вибору прокурором певного процесуального рішення або процесуальної дії. Стосовно ж причин угляду прокурора у кримінальному провадженні, то ними є динамізм державного і суспільного життя; здатність законодавця урегулювати лише типові ситуації під час кримінального провадження; техніко-юридичні недоліки кримінального процесуальногого законодавства, положення якого неможливо застосувати, не вдаючись до угляду прокурора.Стверджується, що використовуючи угляд, прокурор у стадії судового розгляду: вирішує питання про необхідність проголошення вступної промови; висловлює позицію щодо порядку дослідження доказів; приймає рішення про доповнення, зміну або відмову від підтримання публічного обвинувачення; вирішує питання про усунення публічного обвинувача або про самостійну участь у судовому розгляді у разі відмови у погодженні доповнення, зміни чи відмови від підтримання публічного обвинувачення; викладає свою думку щодо суті обвинувачення, а також з інших питань, що виникають під час судового розгляду; висловлює міркування щодо кримінально-правової кваліфікації, призначення заходів кримінально-правового характеру та інших питань, що вирішує суд за наслідками судового розгляду.Доповнити ст. 470 КПК України ще однією обставиною, яку необхідно враховувати прокурору при вирішенні питання про укладення угоди про визнання винуватості – добровільність підозрюваного чи обвинуваченого при укладенні угоди про визнання винуватості.З'ясовано, що прокурор реалізує угляд й у контрольних судових провадженнях, що проявляється у: поданні апеляційної чи касаційної скарги, заяви про перегляд судових рішень за нововиявленими або виключними обставинами; зміні апеляційної чи касаційної скарги; поданні клопотання про передачу кримінального провадження на розгляд палати, об'єднаної палати Касаційного кримінального суду або Великої Палати Верховного Суду; визначенні ознак підстав для зміни або скасування судових рішень у кримінальному провадженні.Сформульовані у межах дослідження висновки, теоретичні положення та науково обґрунтовані пропозиції можуть бути використані: а) у правотворчій діяльності – для удосконалення регламентації норм кримінально-процесуального права, що є підставами для угляду прокурора у кримінальному провадженні; б) у правозастосовній діяльності – під час вирішення питань щодо реалізації угляду прокурора у кримінальному провадженні, у процесі підвищення кваліфікації прокурорів; в) у науково-дослідній роботі – як основа для подальшого розвитку вчення про угляд прокурора у кримінальному провадженні; г) у навчальному процесі – при викладанні та вивченні курсу «Кримінально-процесуальне право України», при підготовці методичних матеріалів, курсів лекцій, спеціальних курсів, посібників, підручників, науково-практичних коментарів до КПК України.^UThe relevance of topic is determined by unjustifiably less attention to the issue of discretion of the prosecutor in criminal proceedings, especially in contrast to other types juridical discretion. In view of this, there is still no common understanding of the discretion of the prosecutor in criminal proceedings and the peculiarities of the implementation of the discretion of the prosecutor at different stages of criminal proceedings have not been clarified. Systematic analysis of domestic criminal procedural regulation/legislation shows a significant number of judgment concept, juridical conflicts, gaps in criminal procedure legislation and other defects, which is the basis for the discretion of the prosecutor.It is found that the Criminal Procedure Code of Ukraine does not provide the definition of “prosecutor's discretion”, but the definition itself is used. According to paragraph 2 of Article 364, if several public prosecutors participated in trial, in pleadings, by their own discretion, one public prosecutor may speak, or each of them may substantiate his position in a certain part of charges. It is stated that the prosecutor's discretion in criminal proceedings – is an aspect of the law activity of the prosecutor in criminal proceedings, which consists in free choice provided by the criminal procedure law, or caused by deficiencies in criminal procedure regulation/legislation, the prosecutor of a procedural action or procedural decision of two or more lawful, reasonable and fair alternatives on the basis of his inner opinion, legal awareness and the circumstances of criminal proceedings.It was found that the basis for the prosecutor's discretion in criminal proceedings are the deficiencies in criminal procedure regulation/legislation, excessive use of judgment concept in regulations, as well as the expression of the will of the legislator, when he directly provided the possibility for the prosecutor to choose a certain procedural decision or procedural action. As for the reasons for the prosecutor's discretion in criminal proceedings – they are the dynamic of state and public life; ability of legislators to regulate only typical situations during criminal proceedings; technical and l deficiencies in criminal procedure regulation/legislation, the provisions of which cannot be applied without the discretion of the prosecutor. Arguments are provided with regard to the statement, that the discretion of the prosecutor in criminal proceedings is an objective legal phenomenon that allows flexibility in law enforcement. This legal phenomenon is a means of overcoming gaps in criminal procedure in the absence of the necessary legal framework or in a situation of impossibility to complete legal regulation, allows to respond quickly to the transformation of public relations when the legislator cannot catchupwiththe time to respond properly to changes in social life.The classification of the prosecutor's discretion in criminal proceedings has been carried out. By subject on: normative and individual. By degree of discreteness: continuous and discrete. By field of law: in field of criminal law and in field of criminal procedural law. Depending on the status of the prosecutor: discretion that can be reviewed and final discretion.It is stated that the realisation of the prosecutor's discretion at the stage of pre-trial investigation are: the decision to fix the procedural action with the help of technical means; the right to set procedural deadlines, in particular the extension of the term of investigative actions; extension of the term of performance of the specific task; extension of the pre-trial investigation; determination of jurisdiction; decision on permission to disclose information of the pre-trial investigation;conducting a survey of a person in the mode of video or telephone conference; notification of persons on conducting investigative actions against them; drafting key procedural documents - written notice of suspicion, indictment; decision on consideration of the indictment in simplified proceedings, delivery of a written notice of suspicion; suspension of the pre-trial investigation.Add to Article 470 of the Criminal Procedure Code of Ukraine circumstance that must be taken into account by the prosecutor when deciding on the conclusion of a plea agreement - the voluntariness of suspected/criminal defendant in concluding a plea agreement.It is founded that the prosecutor exercises discretion in court proceedings by: filing of an appeal or cassation appeal, request for review of court decisions in newly discovered or exceptional circumstances;changing appeal or cassation complaint; filing an objection to an appeal or cassation appeal; the right of higher prosecutors to file appeals, cassation appeals, requests for review of court decisions on newly discovered or exceptional circumstances, regardless their participation in court proceedings.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського