Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (56)Тематичний інтернет-навігатор (2)Наукова електронна бібліотека (170)Реферативна база даних (12009)Книжкові видання та компакт-диски (5516)Журнали та продовжувані видання (88)
Пошуковий запит: (<.>K=КОМУНІКАТИВНА$<.>+<.>K=КОМПЕТЕНЦІЯ$<.>+<.>K=УЧНІВ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1815
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Іванюра І.О. 
Адаптаційні можливості функціональних систем організму учнів середнього шкільного віку при тривалих фізичних навантаженнях: Автореф. дис... д-ра біол. наук: 03.00.13 / І.О. Іванюра ; Київ. нац ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 36 с. — укp.

Досліджено фізіологічні механізми адаптації організму до тривалих фізичних навантажень в онтогенезі. Одержано показники кількісних динамічних характеристик рівня економічності зовнішнього дихання і серцево-судинної системи учнів середнього шкільного віку за різної тривалості фізичних навантажень. Показано, що у процесі фізичних навантажень підвищуються адаптаційні можливості кардіореспіраторної системи, але до певної фізіологічної межі, вище якої можуть виникнути патологічні зміни. Виділено нормативні зони показників, які відображають динаміку адаптації для різних вікових груп. Розроблено кількісні критерії для прогнозування функціонального стану серцево-судинної та дихальної систем за умов тривалих фізичних навантажень. На підставі аналізу вікової динаміки властивостей основних нервових процесів і деяких психофізіологічних функцій встановлено, що адаптація до тривалих фізичних навантажень супроводжується у дітей і підлітків удосконаленням функціонального стану нервової системи. Доведено, що в обстежених дітей з різним рівнем властивостей функціональної рухливості та сили основних нервових процесів за умов тривалих фізичних навантажень характер і спрямованість онтогенетичних змін вегетативних і психофізіологічних функцій однакові, але ступінь їх різний. Визначено динаміку зв'язків властивостей основних нервових процесів з вегетативними, сенсомоторними та психічними функціями. Адаптація до м'язових навантажень за умов тривалих тренувань забезпечує розвиток властивостей ВНД, які визначають успішність спортивної діяльності учнів середнього шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-34 + Ч510.41 + Ч511.52-1
Шифр НБУВ: РА313309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Раздайбедін В.М. 
Адаптація серцево-судинної системи і стан вищої нервової діяльності організму в учнів старшого шкільного віку під впливом тривалих фізичних навантажень: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / В.М. Раздайбедін ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Проведено дослідження процесу адаптації людського організму до тривалих фізичних навантажень в онтогенезі. Одержано кількісні динамічні характеристики рівня економічності серцево-судинної системи учнів старшого шкільного віку за тривалих фізичних навантажень. Показано позитивний вплив тривалих фізичних тренувань на підвищення адаптаційних можливостей серцево-судинної системи у разі використання м'язових навантажень, адекватних функціональним можливостям підлітка та юнака. На підставі аналізу вікової динаміки властивостей основних нервових процесів встановлено, що процес адаптації до тривалих фізичних навантажень супроводжується в учнів старшого шкільного віку удосконаленням функціонального стану нервової системи. Доведено, що в обстежуваних з різним рівнем розвитку основних нервових процесів за тривалих фізичних навантажень характер та спрямованість онтогенетичних змін вегетативних і психофізіологічних функцій однакові, але ступінь їх різний. Досліджено зв'язок основних нервових процесів з вегетативними та психічними функціями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.43 +
Шифр НБУВ: РА345428

Рубрики:

      
3.

Шапошнікова Н.П. 
Адаптація учнів професійно-технічного училища до умов ринкової економіки засобами педагогічного менеджменту: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.П. Шапошнікова ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність і специфіку реалізації засобів педагогічного менеджменту професійно-технічного училища щодо організації процесу навчальної, соціальної та професійної адаптації учнів. Визначено зміст та особливості основних етапів професійної підготовки національних робітничих кадрів. Уточнено сутність і цільові установки їх професійно-технічної освіти за сучасних умов розвитку суспільства. Конкретизовано специфіку та визначено співвідношення понять "управління", "керівництво" та "менеджмент" в освіті. Теоретично обгрунтовано сутність професійно-технічного училища як соціально-педагогічної системи з виробничими ознаками суб'єкта ринкових відносин та об'єкта педагогічного менеджменту. Експериментально доведено доцільність та ефективність впровадження в практику навчально-виховного процесу сучасного професійно-технічного училища засобів педагогічного менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к + Ч461.431
Шифр НБУВ: РА314612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Стець О. М. 
Адміністративно-правовий статус Головного управління державної служби України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. М. Стець ; Нац. ун-т "Одес. юрид. акад.". — О., 2011. — 19 с. — укp.

Визначено структуру правового статусу Головдержслужби, яку становлять: завдання, принципи, функції, компетенція, взаємодія, структура, організація діяльності. Проаналізовано чинне законодавство та визначено прогалини та колізії щодо правового статусу Головдержслужби. Охарактеризовано основні завдання, принципи та функції Головдержслужби. Визначено структуру такого елементу правового статусу, як "взаємодія", яку становлять координація, спрямування, підзвітність, підконтрольність, погодження. Увагу приділено характеристиці повноважень Головдержслужби, його нормотворчості і структурі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.01
Шифр НБУВ: РА384691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Пілявська І. В. 
Адміністративно-правові засади взаємодії державної служби карантину рослин з правоохоронними органами: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / І. В. Пілявська ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 22 с. — укp.

Вперше запропоновано розглядати взаємодію Державної служби з карантину рослин (ДСКР) з правоохоронними органами з позиції циклічності її розвитку, де поступове накопичення та врахування кількісних змін у самій системі взаємодії сприяє якісній зміні цієї системи діяльності. Визначено можливість виділення типового правового статуту ДСКР, який має типовий структурний склад і зміст його елементів, що забезпечує єдність та однаковість як теоретичного вирішення, так і правового регулювання питання існування та реалізації правового статуту цього державного органу та його структурних підрозділів. Розкрито зміст, структуру принципів взаємодії ДСКР з правоохоронними органами в частині виділення їх системи (загально-правові, спеціальні організаційні та спеціальні функціональні принципи). Висвітлено зміст поняття "взаємодія" та "компетенція" за рахунок обмеження його об'єктивно притаманними елементами: владними повноваженнями (правами та обов'язками державного органу) та предметом відання (обсяг діяльності), який визначає межі реалізації повноважень у сфері державного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)124.01:П + П415.1
Шифр НБУВ: РА382036 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Бездольний М.Ю. 
Адміністративно-правові засади діяльності органів внутрішніх справ щодо протидії корупції: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / М.Ю. Бездольний ; Харк. нац. ун-т внутріш. справ. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено адміністративно-правові засади діяльності органів внутрішніх справ щодо протидії корупції, наведено науково-обгрунтовані пропозиції та рекомендації щодо їх усунення. З'ясовано сутність корупції як соціального явища, запропоновано уточнення законодавчого визначення поняття корупуції та корупційних діянь, охарактеризовано державно-правовий механізм протидії корупції. Наведено аналіз системи адміністративно-правового регулювання діяльності органів внутрішніх справ щодо протидії корупції, уточнено їх завдання, функції та компетенція щодо протидії корупції. Подано характеристику системи адміністративно-правоивх заходів цих органів щодо протидії корупції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)072.8 + Х883.9(4УКР)73 + Х883.9(4УКР)711.27 +
Шифр НБУВ: РА367915

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Білозерська Т.О. 
Адміністративно-правові засади співробітництва України та Європейського Союзу у сучасних умовах: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Т.О. Білозерська ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 24 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні, адміністративно-правові й організаційні засади та напрямки співробітництва України та ЄС. Визначено шляхи виведення зазначеного співробітництва на якісно новий рівень. Досліджено проблематику сучасного розширення ЄС у зв'язку з поглибленням його інтеграційних процесів. Визначено категоріальний апарат європейської інтеграції. Запропоновано підхід до формування зваженої системи органів державної влади України (до складу якої входить публічна адміністрація), компетенція яких пов'язана з налагодженням співробітництва України та ЄС, а також спільних органів Україна - ЄС. Досліджено сучасний стан і перспективи розвитку інституційного механізму адаптації адміністративного законодавства України до Європейського адміністративного простору. Проаналізовано специфіку формування та розвитку правової бази співробітництва України та ЄС за сучасних умов. Запропоновано адміністративно-правові й організаційні заходи щодо вдосконалення співробітництва України та ЄС у пріоритетних сферах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х915.232.5-96(4УКР) + Ф4(4УКР)64-(4) +
Шифр НБУВ: РА362994

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Корсун І.В. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності старшокласників у процесі вивчення властивостей твердих тіл у курсі фізики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.В. Корсун ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено методичний підхід до розв'язання проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності старшокласників на уроках фізики, який базується на такій гіпотезі: на всіх етапах внутрішнього процесу засвоєння знань (сприймання - осмислення і розуміння - узагальнення - закріплення - застосування на практиці) в учнів за допомогою активних засобів і методів навчання розвиваються відповідні пізнавальні процеси (сприймання, увага, мислення, уява, пам'ять) і формується пізнавальний інтерес. Обгрунтовано загальні засади методики вивчення властивостей твердих тіл, які грунтуються на атомістичному методі їх пояснення та застосуванні активних засобів навчання (історичних відомостей, життєвих прикладів, а також прикладів практичного використання та наукових досягнень). Удосконалено методику вивчення будови та властивостей твердих тіл у курсі фізики старшої школи шляхом висвітлення внеску українських учених у розвиток фізики твердого тіла.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-3,022 +
Шифр НБУВ: РА363109

Географічні рубрики:

      
9.

Архіпова Т.Л. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 7 - 9 класів у процесі вивчення геометрії з використанням комп'ютера: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.Л. Архіпова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення математики з використанням нових інформаційних технологій (НІТ). Визначено вплив засобів НІТ на підвищення активності навчально-пізнавальної діяльності учнів 7 - 9 класів у процесі навчання геометрії з використанням комп'ютера. Визначено дидактичні вимоги до комп'ютерно-орієнтованого методичного забезпечення навчального процесу, який сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Розроблено окремі компоненти комп'ютерно-орієнтованої методичної системи навчання геометрії, яка забезпечує активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів на всіх етапах процесу навчання, розвиток їх розумових здібностей, аналітичного та синтетичного мислення, дослідницьких навичок, самостійності, працездатності та працелюбності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В181р(4Укр)21-366
Шифр НБУВ: РА317549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
10.

Краснопольський В.Е. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комп`ютерної техніки (на матеріалі викладання англійської мови): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Е. Краснопольський ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комп'ютерної техніки на уроках англійської мови. Доведено, що рівень активізації навчально-пізнавальної діяльності значно підвищується за умов використання комп'ютера. Активізація навчально-пізнавальної діяльності засобами комп'ютерної техніки на уроках іноземної мови досягається за рахунок полісенсорного подання навчального матеріалу, динамічного унаочнення, підвищення мотивації, посилення пізнавального інтересу в навчальній діяльності, урахування індивідуальних психофізіологічних характеристик учня, різноманітності інформації та форм роботи, наявності зворотного зв'язку, адаптивності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ш143.21-912.2
Шифр НБУВ: РА310841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Іваськів І.С. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на основі систем штучного інтелекту при навчанні інформатики в старшій школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.С. Іваськів ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливість активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі систематичного та цілеспрямованого використання в навчальному процесі систем штучного інтелекту. Запропоновано науково обгрунтовану методику активізації навчально-пізнавальної діяльності на базі систем штучного інтелекту у процесі навчання інформатики, яка забезпечує ефективну навчально-пізнавальну діяльність учнів під час вивчення теоретичного матеріалу та розв'язування задач, сприяє розвитку творчого мислення, формуванню дослідницьких навичок. Встановлено, що активізація навчання учнів найбільш ефективна за умов належної організації самостійного вивчення матеріалу шляхом проведення бази знань за підручником, допоміжною літературою, інформаційними ресурсами мережі Internet. Розроблено методику вивчення в загальноосвітніх школах Internet-технологій на основі засобів експертних систем і систем розпізнавання мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА311827 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
12.

Олексюк О.Є. 
Активізація пізнавальної діяльності студентів у процесі загальнопедагогічної підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Є. Олексюк ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Уперше обгрунтовано та розроблено концептуальні засади інтеграції знань з матеріалознавства у професійній підготовці майбутніх фахівців швейного виробництва з урахуванням сучасних тенденцій у науці, освіті й виробництві, дидактичну модель навчального предмета "Матеріалознавство швейного виробництва", що визначає структуру та компонентний склад навчального матеріалу, модель інтеграції знань з матеріалознавства з урахуванням професійних вимог до фахівців сучасного швейного виробництва, структурно-навчального процесу. Уточнено рівні реалізації дидактичної інтеграції матеріалозавства та навчальних предметів природничо-наукового циклу, що характеризують ступінь змін інтеграційного змісту та обумовлюються інтеграцією змістового й процесуального компонентів навчання. Розвинуто методи та форми організації навчання учнів ПТНЗ швейного профілю на інтеграційній основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 р30 + Ч481.22 +
Шифр НБУВ: РА339924

Рубрики:

      
13.

Форостюк Т.В. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів 5 - 6 класів у процесі вивчення лексики й фразеології української мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Форостюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Висвітлено наукові основи активізації навчальної діяльності. Проаналізовано нагромаджений досвід вирішення проблеми . Теоретично обгрунтовано перспективні шляхи його використання на уроках мови. Визначено психолого-педагогічні умови, необхідні для розвитку пізнавальної активності учнів. Запропоновано систему роботи, яка сприяла формуванню інтересу до уроків мови. Ефективність її обгрунтовано теоретично та підтверджено практично.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.33
Шифр НБУВ: РА312831 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Ващук О.В. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання засобами нових інформаційних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Ващук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості активізації пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів загальноосвітньої школи на уроках трудового навчання за допомогою засобів нових інформаційних технологій (НІТ). Визначено й експериментально апробовано педагогічні умови розробки комп'ютерної навчальної програми, етапи її складання, шляхом організації діяльності учнів зазначеного віку у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання з використанням засобів НІТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 + Ч421.266.0 + Ч4521.267
Шифр НБУВ: РА319945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Сільвейстр А.М. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках вивчення нового навчального матеріалу з електродинаміки з застосуванням комп'ютера: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.М. Сільвейстр ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено методичну систему, яка активізує пізнавальну діяльність учнів на уроках вивчення нового навчального матеріалу з електродинаміки з застосуванням комп'ютера. Розглянуто технічний та методичний аспекти застосування ЕОМ для вивчення нового навчального матеріалу в загальноосвітній школі (ЗОШ). Апробовано методичну систему педагогічних програмних засобів і розробок, що реалізуються на базі ЕОМ під час вивчення нового матеріалу з фізики з розділу "Електродинаміка" в ЗОШ. Запропоновані методичні розробки стимулюють підвищення активізації пізнавальної діяльності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)21-36
Шифр НБУВ: РА311543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
16.

Межейнікова Л.С. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи в процесі розв'язування математичних задач фінансового змісту: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.С. Межейнікова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Запропоновано до курсу математики основої школи ввести математичні задачі фінансового змісту, зокрема, щодо банківських розрахунків, податкові, сімейного бюджету, цінних паперів і страхування. Виявлено прийоми, методи та форми навчання, що сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи під час роботи з математичними задачами фінансового змісту. Проведено дослідження запропонованої системи цих задач і методики її використання, що підтвердили значний вплив такої роботи на активність пізнавальної діяльності учнів. Експериментально доведено взаємозв'язок пізнавальної активності з рівнем успішності учнів. Наведено рекомендації стосовно вибору зазначених задач та відповідних методів роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-352 +
Шифр НБУВ: РА338831

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
17.

Грицай Н.Б. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи у позакласній роботі з біології: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Б. Грицай ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи з біології шляхом застосування ефективних форм і видів позакласної роботи з даного предмета, а також вдосконалення методичної підготовки вчителів до їх проведення. Визначено рівні сформованості пізнавальних дій і рівні розвитку пізнавальної активності учнів у позакласній роботі з біології. Науково обгрунтовано й експериментально доведено ефективність проведення тижнів і декад біології, екскурсій у природу, гурткових занять та індивідуальної роботи в експериментальній "Школі юного біолога" з використанням особистісно орієнтованого підходу до активізації пізнавальної діяльності школярів, впровадження курсу "Методика позакласної роботи з біології" для вдосконалення підготовки студентів-біологів до організації зазначеної діяльності. Основні результати дослідження впроваджено до навчального процесу загальноосвітніх шкіл. Розроблено методичні рекомендації для студентів і вчителів з метою організації позакласної роботи з даної дисципліни, спрямованої на активізацію пізнавальної діяльності учнів основної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21-215 +
Шифр НБУВ: РА356141

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Деркач О.О. 
Активізація пізнавальної діяльності школярів на початковому етапі навчання гри на струнно-смичкових інструментах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.О. Деркач ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2003. — 19 с.: табл. — укp.

Теоретично проаналізовано наукову літературу з проблеми активізації пізнавальної діяльності молодших школярів, досліджено процес функціонування початкової ланки музичної освіти, виявлено специфіку початкового навчання гри на струнно-смичкових інструментах дітей 4 - 5-ти та 6 - 7-річного віку, обгрунтовано методичні засади та експериментально підтверджено доцільність та ефективність використання робочих зошитів з друкованою основою на початковому етапі навчання гри на даних інструментах, які відповідають вимогам сучасної освіти та є найзручнішою формою роботи для учнів у класі та вдома. На підставі проведеної дослідно-експериментальної роботи доведено, що активізація пізнавальної діяльності школярів на початковому етапі навчання гри на струнно-смичкових інструментах можлива за умови врахування вікових особливостей перебігу основних пізнавальних процесів; створення навчальних ситуацій, здатних викликати пізнавальний інтерес та позитивний емоційний відгук учнів; активізації мисленнєвої діяльності учнів шляхом використання серії нестандартних завдань та організації навчального процесу на базі творчої самореалізації дитини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА327353

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Пірог І.І. 
Аргументація в сучасній німецькій публіцистиці: прагмалінгвістичний аспект (на матеріалі економічних текстів): автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / І.І. Пірог ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито прагмалінгвістичні особливості сучасного німецького публіцистичного аргументативного дискурсу. Проаналізовано вплив полінгвальних чинників на відбір мовних засобів аргументації та досліджено критерії її вірогідності й істинності. Німецький публіцистичний аргументативний дискурс - мисленнєво-комунікативна діяльність адресанта й адресата - призначений для розповсюдження суспільно значущої інформації з одночасним формуванням ставлення до неї. Він має відображення у вигляді розгалуженої системи тестів, об'єднаних спільністю виконуваного соціального завдання. Провідні аргументи апелюють до прикладу, авторитету та до статистичних даних. Основними аргументативними тактиками в німецькому публіцистичному дискурсі є тактика експліцитного й імпліцитного інформування, тактика формування ставлення до повідомлення шляхом оцінювання та тактика спонукання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-70 +
Шифр НБУВ: РА365625

Рубрики:

      
20.

Зязюн Л.І. 
Артистичне виховання особистості в системі освіти Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Зязюн ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розкрито проблему професійного удосконалення та самоудосконалення особистості засобами культури та мистецтв у системі освіти Франції. Зазначено, що даний процес визначає континіумне поняття "артистичне виховання". Доведено, що артистичне виховання засобами мистецтва, через позитивні естетичні почуття, розвиває здібності до творчої експресії та відчуття творчості, сприяє розквіту особистої незалежності та індивідуальності учня, урівноважує розумові та почуттєві можливості учнів, культивує способи мислення та дії, стає необхідним для уміння орієнтуватися та поводитися у сучасному суспільстві. Встановлено, що поступи у даному вихованні стають визначальними у міждисциплінарних зв'язках, акцентують увагу на численних формах і символах, що є ключем до багатьох знань і дій, одержаних у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ФРА) + Щ330.03 +
Шифр НБУВ: РА324322

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського