Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (53)Наукова електронна бібліотека (119)Реферативна база даних (5640)Книжкові видання та компакт-диски (1302)Журнали та продовжувані видання (77)
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОФЕСІЙНА$<.>+<.>K=КОМУНІКАЦІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 503
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Бєляков О.О. 
Комунікація як інструмент екологічної політики (на прикладі порівняльного досвіду України та Німеччини): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / О.О. Бєляков ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 1999. — 20 с. — укp.

На прикладі складових комунікації - преси і паблік рілейшнз, залучення досвіду України та Німеччини проведено порівняльний контент-аналіз провідних газет цих країн. Розглянуто екологічну складову національної політики та безпеки. Вперше в українському журналістикознавстві розроблено новий напрямок - екологічну журналістику та простежено її взаємозв'язок з екологічною політикою. Досліджено вітчизняну екологічну пресу. Обгрунтовано необхідність розвитку паблік рілейшнз для довкілля. Визначено механізми впливу українських та німецьких засобів масової інформації на екологічну діяльність держави. Викладено пропозиції стосовно поліпшення екологічної комунікації, вільного доступу до екологічної інформації та підвищення ролі екологічної політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + Х859(4) + Б1 е(4) + А73

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Томащук О.П. 
Професійна спрямованість викладання математичного аналізу в умовах диференційованої підготовки вчителя математики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.П. Томащук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертаційне дослідження присвячене проблемі вдосконалення професійної підготовки майбутніх вчителів математики в процесі навчання їх математичного аналізу в педагогічному вузі. Визначені загальні цілі підготовки сучасного вчителя математики в педагогічному вузі; спираючись на теорію мотивації діяльності, обгрунтовано необхідність у професійно спрямованому навчанні математичного аналізу майбутніх учителів математики; розроблена методична система навчання математичного аналізу, яка спрямована на підвищення рівня професійної підготовленості майбутніх учителів до викладання математики у різних типах навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В161р(4УКР)21р3,022

Географічні рубрики:

      
3.

Повзун П.А. 
Медична та професійна реабілітація працівників морського транспорту, які страждають на хронічний панкреатит: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.34 / П.А. Повзун ; Державне підприємство "Український НДІ морської медицини". — О., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.601.1-54

Рубрики:

      
4.

Босий О.Г. 
Знакові функції виробів ткацтва у звичаєво-обрядовій культурі українців: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.05 / О.Г. Босий ; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено особливості міфо-ритуального контексту етнокультури українців, у якому вироби ткацтва наповнюються сакральним змістом. Виявлено специфіку магічних уявлень українців, пов'язаних із категорією "надприродне". Проаналізовано обрядові функції ряду виробів, продуктів домашнього ткацтва у контексті світоглядних уявлень українців та з'ясовано їх місце у міфо-поетичній моделі світу. Значну увагу приділено компонентам знаковості обрядових реалій та фізичним характеристикам предметів ткацтва, якими зумовлено їх обрядову символіку. З'ясовано механізм дії магічних обрядів, які грунтуються на традиційних уявленнях про "надприродне", комунікація з якими реалізується за допомогою виробів ткацтва. Детально розглянуто міфо-ритуальні функції та семантику обрядових предметних символів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(23=Укр)-7
Шифр НБУВ: РА309678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Малихін О.В. 
Формування у майбутніх учителів потреби в професійній самоосвіті: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Малихін ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 17 с. — укp.

Розкрито сутність понять "самоосвіта", "професійна самоосвіта" і "потреба у професійній самоосвіті". Визначено зміст, основні умови і засоби ефективного формування потреби майбутнього вчителя у професійній самоосвіті в процесі навчання. Експериментально доведено результативність використання теоретичних положень дослідження з метою аналізу процесу формування потреби майбутнього вчителя у професійній самоосвіті. Комплексний аналіз результатів експерименту підтвердив, що на вдосконалення процесу формування потреби студентів у професійній самоосвіті суттєво впливає цілісна система запропонованих заходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА309896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Бартєнєва І.О. 
Професійна діяльність учителя у вихованні емоційно-позитивного ставлення підлітків до навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.О. Бартєнєва ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання в підлітків емоційно-позитивного ставлення до навчання. Виявлено чинники та умови, що впливають на даний процес, серед яких: екологічно зорієнтована педагогіка, наявність сприятливого психологічного клімату в підлітковому колективі, особистісно зорієнтована педагогічна взаємодія, формування та розвиток інформаційної та пізнавальної потреб. Сформульовано критерії та ознаки емоційно-позитивного ставлення до навчання, визначено рівні їх сформованості, тип ставлення підлітків до навчання (емоційно-позитивний, емоційно-негативний, нейтральний). Теоретично обгрунтовано проективну модель професійної діяльності вчителя у вихованні в підлітків позитивного ставлення до навчання, висвітлено умови функціонування даної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА311468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Цимбал О.І. 
Незайняте населення України: оцінка та напрями забезпечення конкурентоспроможності на ринку праці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / О.І. Цимбал ; НАН України. Рада по вивченню продукт. сил України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему оцінювання масштабів і структури незайнятого населення України та визначення можливостей і умов забезпечення його конкурентоспроможності на ринку праці. Доведено, що основною характеристикою, яка визначає місце людини у відносинах на ринку праці, є її конкурентоспроможність. Обгрунтовано, що найбільш потужним заходом її забезпечення є професійна перепідготовка. На основі вивчення підходів до визначення незайнятого населення запропоновано методичний підхід, який дозволяє більш точно врахувати специфіку розвитку процесів на українському ринку праці. Розроблено методику оцінки чисельності та структури незайнятого населення на повному ринку праці, яка використовує існуючі статистичні джерела. Запропоновано шляхи удосконалення останньої, які дозволяють вивчати незайняте населення на основі побудови моделі руху його представників між окремими соціально-економічними станами. За допомогою вказаної моделі розроблено методику визначення й оцінки неконкурентоспроможних осіб у складі незайнятого населення. Розраховано кількість тих, чия конкурентоспроможність може бути підвищена за допомогою професійної перепідготовки. На основі аналізу сучасного стану системи професійної перепідготовки незайнятого населення обгрунтовано необхідність розширення її масштабів, запропоновано напрями організаційного, правового, наукового та фінансового удосконалення. Розроблено методичний підхід до прогнозування чисельності та структури незайнятого населення та побудовано прогноз його формування за інерційним і стабілізаційним варіантом перебігу подій. Запропоновано методичний підхід до розрахунку соціально-економічної ефективності запровадження заходів щодо забезпечення конкурентоспроможності незайнятого населення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.5
Шифр НБУВ: РА309790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
8.

Форкун І.В. 
Оперативне оптимальне управління інженерними комунікаціями в умовах їх стохастичної дестабілізації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / І.В. Форкун ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено вирішенню проблеми оперативного оптимального управління інженерними комунікаційними системами (ІКС) за умов їх стохастичної дестабілізації, пов'язаної з випадковими аварійними ситуаціями на трубопроводах ІКС і випадковими збуреннями навколишнього середовища. Запропоновано вирішити означену проблему шляхом системного підходу до оперативного управління: на основі оперативно-планованих (прогнозованих) витрат цільового продукту (ЦП) комунальними та промисловими споживачами цільового продукту (СЦП) розроблено на рівні задач оперативного оптимального управління такий моніторинг моделей планування (прогнозуванння), який може забезпечити надійну й ефективну роботу ІКС за умов стохастичної дестабілізації режимів її експлуатації під час виконання умов повної керованості ІКС за рахунок внутрішніх ресурсів (ресурсів магістральних джерел цільового продукту) та запасів цільового продукту (ЗЦП). Для розв'язання даної проблеми вперше побудовано стохастичну модель оперативного планування потокорозподілу ЦП в ІКС, орієнтовану на оптимальну реалізацію ресурсів ІКС за умов стабілізації режимів її експлуатації. Вперше вирішено задачу управління ЗЦП за оптимальними часом та обсягами їх включення в загальні ресурси ІКС. Досліджено стохастичні моделі та алгоритми задач оперативного оптимального управління режимами експлуатації ІКС за критеріями мінімумів енергетичних витрат активних регулюючих органів і заслонок, розбіжностей фазових координат збуреного стану та стану ІКС у процесі реалізації задачі управління, ентропії ІКС за умов невизначеності її стану та ризику під час організації управління у разі невизначеності збуреного стану ІКС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н76-082-6
Шифр НБУВ: РА312035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Пастушок Г.С. 
Методика вивчення математики на економічних факультетах вищих закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.С. Пастушок ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням методики вивчення математики на економічних факультетах вищих закладів освіти (на прикладі Університету "Острозька Академія"). Розроблено методичну систему вивчення математики на економічних факультетах. Встановлено, що одним з ефективних шляхів підвищення професійної підготовки економістів є прикладна та професійна спрямованість викладання курсу вищої математики. Запропоновано виклад матеріалу проводити методом проблемного навчання, шляхом постановки відповідних практичних задач економічного змісту, розв'язання яких вимагає застосування певних математичних знань, закономірностей, які виражаються формулами, проілюстровано схемами та графіками, з дотриманням логічної структури змісту. Розроблено методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів і однієї з новітніх форм - тижня самостійної роботи. Проаналізовано ефективність використання модульно-рейтингової системи навчання та оцінювання студентів. Проведено експериментальну перевірку ефективності розробленої методичної системи навчання математики на економічному факультеті Університету "Острозька Академія".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4УКР)3-3 + У9(4УКР)р3-3
Шифр НБУВ: РА310383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Колодійчук Л.С. 
Професійна підготовка молодших спеціалістів-електриків в агротехнічному коледжі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.С. Колодійчук ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2000. — 20 с. — укp.

Теоретично створено професійну модель молодшого спеціаліста-електрика. Наведено вимоги до рівня професійних знань, умінь та навичок, необхідних спеціалістам даної кваліфікації, вдосконалення змісту професійної підготовки молодших спеціалістів-електриків. Встановлено, що впровадження модульно-рейтингової технології та методів активізації навчання сприяє більш ефективній електро-технічній підготовці молодших спеціалістів-електриків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П076р(4УКР)23,022
Шифр НБУВ: РА310394 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
11.

Семенова А.В. 
Професійна діяльність учителя з розвитку творчих здібностей старшокласників на уроках природничо-математичного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.В. Семенова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2001. — 20 с. — укp.

Розроблено модель професійної діяльності вчителя, спрямованої на розвиток творчих здібностей учнів старших класів. Конкретизовано сутність і структуру понять, визначено критерії та рівневу характеристику готовності вчителя до даної діяльності. Запропоновано й апробовано методику діагностики рівнів готовності вчителя, модель на матеріалі уроків природничо-математичного циклу, науково-методичні матеріали щодо вдосконалення процесу навчання учнів, спецкурс "Організація та управління творчою діяльністю старшокласників на уроках природничо-математичного циклу".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21-3
Шифр НБУВ: РА316430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Балута Г.А. 
Онтологічні засади мови в комунікативному просторі суспільства: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / Г.А. Балута ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2001. — 18 с. — укp.

Структуру "мова-комунікація" розглянуто як взаємозалежний і взаємоутворювальний зв'язок субстанції мови і комунікативного простору, що вирізняється як просторово-часова організація феномена інтерсуб'єктивності. До основи запропонованої концепції покладено філософські ідеї феномена інтерсуб'єктивності, просторових форм комунікації, субстанційності мови, трансформацій онтологічної категорії мови. Висвітлено фундаментальні проблеми філософії мови і комунікації, розроблено характеристики комунікативного простору в мовнофункціональних вимірах, здійснено описовий аналіз субстанції мови. Розглянуто суттєві характеристики субстації мови і комунікативного простору крізь призму мовно-філософської концепції істини. Дійсність абсолютної істини, що утримується в мові, виступає як можливість соціальної істини (консенсусу).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю224.21 + Ю6*333.4 + Ш100.0
Шифр НБУВ: РА314381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Опачко М.В. 
Професійна орієнтація учнів в процесі розв'язування задач фізико-технічного змісту: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.В. Опачко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливості використання навчальних фізико-технічних задач з метою професійної орієнтації учнів. Запропоновано методику профорієнтації учнів в процесі розв'язування фізичних задач. Визначено умови ефективності реалізації методики у практиці навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення фізики, зокрема, в процесі розв'язування задач. Наведено критерії оцінки ефективності реалізації методики, що виступають критеріями оцінки сформованості складових професійного самовизначення (профспрямованості, профсвідомості, профосвідченості, профнамірів). За виділеними критеріями розглянуто чотири рівні сформованості професійного самовизначення (високий, достатній, середній, низький). За результатами формуючого експерименту підтверджено ефективність використання методики профорієнтації учнів за всіма критеріями, крім профнамірів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)21-3 + Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА315958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Левіна І.А. 
Професійна діяльність учителя з формування пізнавальної самостійності підлітків засобами моделювання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.А. Левіна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2001. — 20 с.: мал. — укp.

Досліджено професійну діяльність учителя у питаннях формування пізнавальної самостійності підлітків засобами моделювання. Визначено структуру такої діяльності на основі системного, управлінського та технологічного підходів. Уточнено сутність і структуру пізнавальної самостійності учнів, встановлено її критерії на рівні сформованості. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено можливість застосування моделювання як засобу формування пізнавальної самостійності учнів. З'ясовано умови, що забезпечують ефективність діяльності вчителя засобами моделювання. Визначено сутність і розроблено структурно-функціональну модель професійної діяльності вчителя з формування пізнавальної самостійності підлітків засобами моделювання. Розроблено методичне забезпечення процесу оволодіння моделюванням на уроках предметів природничо-математичного циклу з урахуванням виділеної сукупності умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч421.267
Шифр НБУВ: РА313452 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Макаренко П.В. 
Професійна "Я-концепція" майбутніх фахівців правоохоронної діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / П.В. Макаренко ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Висвітлено основні тенденції становлення професійної самосвідомості у майбутніх фахівців правоохоронної діяльності. Наведено різноманітні характеристики самоідентифікації особистості з профісією як сьогодні, так і в майбутньому для курсантів вищого навчального закладу системи Міністерства внутрішніх справ України. Досліджено мотивацію вибору професійної діяльності. Визначено взаємозв'язок мотивації вибору професійної діяльності з параметрами самоідентифікації особистості з професією. Встановлено, що в досліджуваних групах з адекватним типом мотивації фіксується високий рівень перспективної ідентифікації себе з професією. У групах з високим рівнем перспективної самоідентифікації переважає позитивне неусвідомлене емоційне ставлення до професійно-важливих понять. Перспективна самоідентифікація особистості з професією є смислоутворювальним фактором, який впливає на професійний розвиток особистості та може виступати як діагностичний показник у ході дослідження гармонійності формування професійної "Я-концепції" майбутніх фахівців правоохоронної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.29
Шифр НБУВ: РА315030 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Півень В.В. 
Професійна підготовка пілотів до ведення радіообміну на міжнародних повітряних трасах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Півень ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано ефективність організаційно-технологічних і дидактичних основ процесу навчання курсантів-пілотів проведенню радіообміну англійською мовою за умов моделювання польотів на комплексній електронній тренажерній системі літака Ан-24. За результатами експериментальних досліджень виявлено високу ефективність розробленої моделі організації та дидактики процесу навчання курсантів-пілотів проведенню радіообміну англійською мовою. Запроваджено нову технологію навчання, що сприяє покращанню якості пілотування за умов сумісної діяльності пілота під час проведення радіообміну англійською мовою. Завдяки практичному застосуванню досліджень підвищився рівень безпеки польотів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О5р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА313171 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
17.

Іванова С.А. 
Жанрова своєрідність і комунікативні властивості прози Наталі Саррот: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.04 / С.А. Іванова ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2001. — 18 с. — укp.

Проаналізовано жанрову своєрідність та комунікативні властивості прози письменниці. Зазначено, що Н.Саррот пропонує нову специфічну форму роману, за якої читач, звільняючись від традиційних оповідальних схем і читацьких стереотипів, повинен вступити в комунікацію з творцем-романістом за допомогою його твору, в протилежному випадку, твір не буде зрозумілим й осмисленим. Комунікація за Н.Саррот має складну, багаторівневу характеристику, письменниця запропонувала якісно новий підхід щодо використання лексики та мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ФРА)-4 Саррот Н.534
Шифр НБУВ: РА315889 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Пащенко Ю.В. 
Методи структуризації предметного середовища для комп'ютерної системи сертифікації плавскладу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Ю.В. Пащенко ; НАН України. Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Висвітлено шляхи підвищення ступеня автоматизації процесів підготовки, перепідготовки, атестації та сертифікації фахівців, що експлуатують судна цивільного флоту, професійна діяльність яких повинна забезпечувати безпеку життя на морі, збереження майна та захист моря від забруднень. Розроблено методику структуризації керівних і навчальних документів для визначення необхідного обсягу та рівня знань плавскладу. Визначено систему базових кваліфікаційних ознак для розробки структури бази даних інтегрованої комп'ютерної системи навчання та атестації. Запропоновано спосіб побудови багаторівневих меню бази даних системи навчання та контролю знань плавскладу. Обгрунтовано структуру даних для побудови сценаріїв комп'ютерного контролю знань, планів дій. Розроблено методику побудови математичних моделей для аналізу планів дій у вигляді інтерпретації мережі Петрі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О4р(4УКР)-366
Шифр НБУВ: РА313955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
19.

Добровольська Л.П. 
Фаховий відбір абітурієнтів педагогічного вузу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.П. Добровольська ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — Запоріжжя, 2001. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено можливість організації професійного відбору абітурієнтів до педагогічного вищого навчального закладу (ВНЗ) на філологічний факультет (українська мова та література). Проведено системно-рівневий та психолого-педагогічний аналіз діяльності вчителя. Виділено професійно важливі якості вчителя української мови та літератури. Визначено критерії професійного відбору, для чого було розроблено маршрутний листок абітурієнта та карту професійного відбору. Апробовано наявні та оригінальні методики дослідження спрямованості особистості абітурієнта, його загальнопедагогічних і спеціальних здібностей. Виявлено, що у студентів, рекомендованих для зарахування до ВНЗ, у порівнянні з нерекомендованими, значно вищою є самооцінка педагогічних і спеціальних здібностей, краще сформовані педагогічні вміння, вища академічна успішність; для них є характерним високий рівень ставлення до процесу навчання у ВНЗ, професійна спрямованість, емоційна стійкість. Доведено, що загальнопедагогічні та спеціальні здібності пов'язані між собою професійною спрямованістю та особистісними компонентами спеціальних здібностей, що забезпечує ефективність діяльності вчителя української мови та літератури на різних етапах його професійного становлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.351.64
Шифр НБУВ: РА313369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Костельна Л.І. 
Професійна підготовка студентів вищих професійних училищ в умовах модульної технології навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Костельна ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2002. — 19 с. — укp.

Вперше визначено педагогічні умови підвищення якості професійної підготовки студентів вищих професійних училищ за умов модульної технології навчання (різнорівневий підхід до організації та оцінки навчально-виробничої діяльності студентів, диференціація та інтеграція навчання, робота малими групами, тьюторське навчання, використання частково-пошукових і дослідницьких методів і прийомів; індивідуалізація, орієнтація навчального процесу на творчі рівні пізнавальної самостійної діяльності студентів). Розроблено та обгрунтовано критерії визначення якості професійної підготовки студентів: спрямованість особистості студента на майбутню професійну діяльність, рівень теоретичних знань, рівень практичної навчально-виробничої діяльності, темпи просування до максимально можливого результату. Розвинуто методику різнорівневого рейтингового контролю знань студентів вищих професійних училищ за умов модульної технології навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290
Шифр НБУВ: РА319027 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського