Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (81)Тематичний інтернет-навігатор (8)Наукова електронна бібліотека (394)Реферативна база даних (17625)Книжкові видання та компакт-диски (10955)Журнали та продовжувані видання (164)
Пошуковий запит: (<.>K=УЧНІ$<.>+<.>K=ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ$<.>+<.>K=ШКІЛ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2605
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Гончарова Н.М. 
Автоматизовані системи контролю фізичного стану дітей молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Н.М. Гончарова ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано інформативні показники фізичного стану, використані під час розробки комп'ютерної програми контролю фізичного стану дітей. Розроблено комп'ютерну програму "Monitoring", складовими якої є блоки "Діагностика", "Підручник здоров'я", "Спортивний майданчик", "Щоденник самоконтролю". Відзначено, що блочний принцип побудови програми дозволяє здійснювати автоматизований контроль фізичного стану дітей молодшого шкільного віку, містить теоретичні відомості про здоровий спосіб життя та комплекси фізичних вправ, спрямованих на підвищення рівня фізичного стану.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.41 +
Шифр НБУВ: РА363975

Рубрики:

      
2.

Бовть О.Б. 
Агресивні реакції та шляхи їх корекції в молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Б. Бовть ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 18 с.: рис. — укp.

Досліджено психологічні особливості агресивних дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано підходи різних психологічних шкіл до трактування природи та детермінації агресії. Розкрито зміст поняття "агресивні реакції". Розглянуто основні фактори, які обумовлюють дані реакції молодших школярів. За результатами кореляційного, кластерного та факторного аналізів виділено психологічний симптомокомплекс особливостей молодших школярів, схильних до агресивних реакцій, описано його зміст. Надано методичні рекомендації щодо профілактики агресивної поведінки школярів і розроблено психологічний тренінг корекції даної поведінки, оцінено його ефективність. Виявлено статистично вірогідну позитивну динаміку в експериментальній групі після тренінгу за більшістю показників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.311.1 + Ю983.402.1-81
Шифр НБУВ: РА313448 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Вакуленко Л.І. 
Адаптаційні можливості серцево-судинної системи у дітей шкільного віку в періоді ремісії рецидивуючого бронхіту та бронхіальної астми: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.10 / Л.І. Вакуленко ; Ін-т педіатрії, акушерства та гінекології АМН України. — К., 1999. — 20 с. — укp.

У дітей з рецидивуючим бронхітом та бронхіальною астмою в періоді ремісії захворювання виявлена висока частота порушень серцево-судинної системи. Дана характеристика клініко-функціонального стану серцево-судинної системи в спокої та при навантажувальних пробах. Розроблено клініко-інструментальні критерії та диференційно-діагностичні таблиці для визначення рівнів адаптаційних можливостей серцево-судинної системи в дітей з рецидивуючим бронхітом та бронхіальною астмою. Запропонований вдосконалений комплекс лікувально-профілактичних заходів, спрямованих на профілактику формування серцево-судинних порушень та вивчена їх ефективність на тлі базисної терапії основного захворювання у даного контингенту хворих.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.412.201.1-3

Рубрики:

      
4.

Іванюра І.О. 
Адаптаційні можливості функціональних систем організму учнів середнього шкільного віку при тривалих фізичних навантаженнях: Автореф. дис... д-ра біол. наук: 03.00.13 / І.О. Іванюра ; Київ. нац ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 36 с. — укp.

Досліджено фізіологічні механізми адаптації організму до тривалих фізичних навантажень в онтогенезі. Одержано показники кількісних динамічних характеристик рівня економічності зовнішнього дихання і серцево-судинної системи учнів середнього шкільного віку за різної тривалості фізичних навантажень. Показано, що у процесі фізичних навантажень підвищуються адаптаційні можливості кардіореспіраторної системи, але до певної фізіологічної межі, вище якої можуть виникнути патологічні зміни. Виділено нормативні зони показників, які відображають динаміку адаптації для різних вікових груп. Розроблено кількісні критерії для прогнозування функціонального стану серцево-судинної та дихальної систем за умов тривалих фізичних навантажень. На підставі аналізу вікової динаміки властивостей основних нервових процесів і деяких психофізіологічних функцій встановлено, що адаптація до тривалих фізичних навантажень супроводжується у дітей і підлітків удосконаленням функціонального стану нервової системи. Доведено, що в обстежених дітей з різним рівнем властивостей функціональної рухливості та сили основних нервових процесів за умов тривалих фізичних навантажень характер і спрямованість онтогенетичних змін вегетативних і психофізіологічних функцій однакові, але ступінь їх різний. Визначено динаміку зв'язків властивостей основних нервових процесів з вегетативними, сенсомоторними та психічними функціями. Адаптація до м'язових навантажень за умов тривалих тренувань забезпечує розвиток властивостей ВНД, які визначають успішність спортивної діяльності учнів середнього шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-34 + Ч510.41 + Ч511.52-1
Шифр НБУВ: РА313309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Костенко А.В. 
Адаптаційно-резервні можливості здорових дітей молодшого шкільного віку та метаболічна корекція їх порушень: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.10 / А.В. Костенко ; Держ. установа "Ін-т педіатрії, акушерства і гінекології АМН України". — К., 2008. — 22 с. — укp.

У здорових дітей молодшого шкільного віку визначено різний рівень адаптаційних можливостей організму, фізичної працездатності та фізичної підготовки, які певною мірою характеризують стан здоров'я дітей за сучасних умов. Визначено найбільш інформативні показники (супероксиддисмутазу, малоновий діальдегід, індекс використання кисню на вільнорадикальне окиснення, функціональний показник вільнорадикального окиснення), на підставі яких можна визначати особливості перебігу адаптаційних процесів і ефективність метаболічної корекції, спрямованої на нормалізацію рівня вільнорадикального окиснення. Визначено зміни показників прооксидантно-антиоксидантного стану та мітохондріального окиснення в дітей, які характеризують формування певних метаболічних типів, що відображають рівень неспецифічної резистентності, а саме: стабільний, компенсований, субкомпенсований. Доведено, що синглетно-киснева терапія як метод метаболічної корекції з вираженою антиоксидантною та енерготропною дією може ефективно використовуватись як метод для підвищення адаптаційних можливостей організму у дитячому віці у здорових людей з метою оздоровлення та профілактики, а також у комплексному лікуванні певних захворювань як допоміжний засіб, що посилює ефективність основного лікування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-3 +
Шифр НБУВ: РА356225

Рубрики:

      
6.

Раздайбедін В.М. 
Адаптація серцево-судинної системи і стан вищої нервової діяльності організму в учнів старшого шкільного віку під впливом тривалих фізичних навантажень: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / В.М. Раздайбедін ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Проведено дослідження процесу адаптації людського організму до тривалих фізичних навантажень в онтогенезі. Одержано кількісні динамічні характеристики рівня економічності серцево-судинної системи учнів старшого шкільного віку за тривалих фізичних навантажень. Показано позитивний вплив тривалих фізичних тренувань на підвищення адаптаційних можливостей серцево-судинної системи у разі використання м'язових навантажень, адекватних функціональним можливостям підлітка та юнака. На підставі аналізу вікової динаміки властивостей основних нервових процесів встановлено, що процес адаптації до тривалих фізичних навантажень супроводжується в учнів старшого шкільного віку удосконаленням функціонального стану нервової системи. Доведено, що в обстежуваних з різним рівнем розвитку основних нервових процесів за тривалих фізичних навантажень характер та спрямованість онтогенетичних змін вегетативних і психофізіологічних функцій однакові, але ступінь їх різний. Досліджено зв'язок основних нервових процесів з вегетативними та психічними функціями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.43 +
Шифр НБУВ: РА345428

Рубрики:

      
7.

Шапошнікова Н.П. 
Адаптація учнів професійно-технічного училища до умов ринкової економіки засобами педагогічного менеджменту: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.П. Шапошнікова ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність і специфіку реалізації засобів педагогічного менеджменту професійно-технічного училища щодо організації процесу навчальної, соціальної та професійної адаптації учнів. Визначено зміст та особливості основних етапів професійної підготовки національних робітничих кадрів. Уточнено сутність і цільові установки їх професійно-технічної освіти за сучасних умов розвитку суспільства. Конкретизовано специфіку та визначено співвідношення понять "управління", "керівництво" та "менеджмент" в освіті. Теоретично обгрунтовано сутність професійно-технічного училища як соціально-педагогічної системи з виробничими ознаками суб'єкта ринкових відносин та об'єкта педагогічного менеджменту. Експериментально доведено доцільність та ефективність впровадження в практику навчально-виховного процесу сучасного професійно-технічного училища засобів педагогічного менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к + Ч461.431
Шифр НБУВ: РА314612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Ельбрехт О.М. 
Адаптивне управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Ельбрехт ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Здійснено системний аналіз діяльності загальноосвітнього закладу як об'єкта управління, зокрема школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу. Визначено характеристики адаптивного управління навчальним процесом за умов школи, його особливості, специфіку функцій, структури, технології реалізації. Наведено теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену модель адаптивного управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу, яка містить три основні взаємопов'язані компоненти: змістовий, структурний, технологічний. Показано позитивний вплив упровадженої моделі на процеси взаємоузгодження діяльності, самоорганізації, саморозвитку, оновлення змісту навчального процесу. Розроблено рекомендації щодо підготовки керівників шкіл цього типу до адаптивного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА329905

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Шацька З.Я. 
Адаптивний механізм реалізації стратегії підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / З.Я. Шацька ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні та методичні положення, прикладні рекомендації щодо формування та впровадження адаптивного механізму (АМ) реалізації стратегії на підприємстві. Досліджено розвиток теорії та практики стратегічного управління від зародження наукових шкіл стратегії до сучасних поглядів вітчизняних і зарубіжних науковців. Проаналізовано досвід вітчизняних і зарубіжних підприємств стосовно реалізації даної стратегії. Описано АМ стратегії підприємства з метою забезпечення безперервного процесу прийняття своєчасних управлінських рішень стосовно стратегічних змін відповідно до впливів зовнішнього середовища та протиріч, що виникають між зовнішнім і внутрішнім середовищами у процесі реалізації корпоративної стратегії підприємства. Запропоновано поетапну методику впровадження на підприємстві АМ. Надано оцінку ефективності АМ реалізації стратегії з використанням методів економічної доданої вартості (EVA), SPASE-аналізу. Проведено апробацію АМ реалізації стратегії на підприємствах легкої промисловості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 +
Шифр НБУВ: РА367802

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Богдановська Н.В. 
Адаптивні можливості серцево-судинної системи дітей шкільного віку та шляхи їх оптимізації: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / Н.В. Богдановська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Одержано нові експериментальні дані щодо особливостей вікової динаміки адаптивних можливостей і функціонального стану серцево-судинної системи організму дітей, підлітків та юнаків. З'ясовано, що процес формування адаптивних можливостей апарату кровообігу в онтогенезі відбувається нерівномірно та характеризується періодами їх відносної стабілізації, інтенсивного розвитку та вираженого зниження. Виявлено, що періоди істотного погіршення компенсаторно-пристосувальних реакцій організму дітей шкільного віку суттєво залежать від їх статевої належності. Встановлено, що для хлопчиків і хлопців несприятливими періодами істотного погіршення адаптивних можливостей і функціонального стану серцево-судинної системи є вікові періоди від 9-ти до 10-ти і від 15-ти до 16-ти років, а у дівчаток і дівчат - від 8-ми до 9-ти, від 11-ти до 12-ти та від 15-ти до 16-ти років відповідно. Експериментально доведено можливість оптимізації компенсаторно-пристосувальних реакцій організму та функціонального стану школярів за допомогою оригінальної програми реабілітаційних заходів аеробної спрямованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.410-3 +
Шифр НБУВ: РА334184

Рубрики:

      
11.

Ткачова Н.О. 
Аксіологічні засади педагогічного процесу в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Н.О. Ткачова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 44 с. — укp.

Проаналізовано філософські, психологічні, соціологічні, педагогічні праці з питань щодо цінностей та організації педагогічного процесу. Розроблено концепцію впровадження аксіологічного підходу до педагогічного процесу загальноосвітнього навчального закладу як цілісної системи. Висвітлено взаємозв'язок і взаємозумовленість між аксіологічним та іншими методологічними підходами до організації педагогічного процесу у шкільному закладі, а саме, системним, синергетичним, культурологічним, особистісно-діяльнісним, компетентнісним і акмеологічним. Теоретично обгрунтовано систему ціннісно-зорієнтованого педагогічного процесу у шкільних закладах. Проаналізовано її структурні компоненти. Визначено провідні напрями, які забезпечують ефективне фукціонування педагогічного процесу за аксіологічними засадами. Визначено й обгрунтовано систему провідних освітніх цінностей для сучасної шкільної освіти. Розроблено модель змісту науково-методичного забезпечення функціонування цілісного педагогічного процесу за зазначеними засадами, експериментально перевірено її ефективність. Визначено критерії та показники ефективності реалізації системи такої організації даного процесу у загальноосвітніх школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.2 + Ч421.3 +
Шифр НБУВ: РА348907

Рубрики:

      
12.

Грицюк В.І. 
Активізація корекційно-виховної роботи в допоміжній школі засобами рухливих ігор: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / В.І. Грицюк ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2000. — 17 с. — укp.

Досліджено вплив рухливих ігор на розвиток дитячого організму розумово відсталих школярів. Доведено, що на відміну від нормально розвинутих, аномальні діти потребують серйозного вдосконалення мотиваційної, інтелектуальної, зокрема, рухової сфер у зв'язку з наявними у їх статусі незворотними хворобливими процесами, що призводить до зниження навчально-корекційних потенцій розвитку. Особливо сприятливими для таких кумулятивних педагогічних впливів є молодший шкільний вік. На підставі результатів даних досліджень розроблено модель уроків фізичного виховання, загальноосвітнього циклу, позакласних та позашкільних заходів з активним використанням ігрової діяльності розумово відсталих школярів як засобу розвитку та соціалізації за умов сучасного суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6
Шифр НБУВ: РА309310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Корсун І.В. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності старшокласників у процесі вивчення властивостей твердих тіл у курсі фізики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.В. Корсун ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено методичний підхід до розв'язання проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності старшокласників на уроках фізики, який базується на такій гіпотезі: на всіх етапах внутрішнього процесу засвоєння знань (сприймання - осмислення і розуміння - узагальнення - закріплення - застосування на практиці) в учнів за допомогою активних засобів і методів навчання розвиваються відповідні пізнавальні процеси (сприймання, увага, мислення, уява, пам'ять) і формується пізнавальний інтерес. Обгрунтовано загальні засади методики вивчення властивостей твердих тіл, які грунтуються на атомістичному методі їх пояснення та застосуванні активних засобів навчання (історичних відомостей, життєвих прикладів, а також прикладів практичного використання та наукових досягнень). Удосконалено методику вивчення будови та властивостей твердих тіл у курсі фізики старшої школи шляхом висвітлення внеску українських учених у розвиток фізики твердого тіла.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-3,022 +
Шифр НБУВ: РА363109

Географічні рубрики:

      
14.

Архіпова Т.Л. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 7 - 9 класів у процесі вивчення геометрії з використанням комп'ютера: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.Л. Архіпова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення математики з використанням нових інформаційних технологій (НІТ). Визначено вплив засобів НІТ на підвищення активності навчально-пізнавальної діяльності учнів 7 - 9 класів у процесі навчання геометрії з використанням комп'ютера. Визначено дидактичні вимоги до комп'ютерно-орієнтованого методичного забезпечення навчального процесу, який сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Розроблено окремі компоненти комп'ютерно-орієнтованої методичної системи навчання геометрії, яка забезпечує активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів на всіх етапах процесу навчання, розвиток їх розумових здібностей, аналітичного та синтетичного мислення, дослідницьких навичок, самостійності, працездатності та працелюбності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В181р(4Укр)21-366
Шифр НБУВ: РА317549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
15.

Краснопольський В.Е. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комп`ютерної техніки (на матеріалі викладання англійської мови): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Е. Краснопольський ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комп'ютерної техніки на уроках англійської мови. Доведено, що рівень активізації навчально-пізнавальної діяльності значно підвищується за умов використання комп'ютера. Активізація навчально-пізнавальної діяльності засобами комп'ютерної техніки на уроках іноземної мови досягається за рахунок полісенсорного подання навчального матеріалу, динамічного унаочнення, підвищення мотивації, посилення пізнавального інтересу в навчальній діяльності, урахування індивідуальних психофізіологічних характеристик учня, різноманітності інформації та форм роботи, наявності зворотного зв'язку, адаптивності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ш143.21-912.2
Шифр НБУВ: РА310841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Іваськів І.С. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на основі систем штучного інтелекту при навчанні інформатики в старшій школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.С. Іваськів ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливість активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі систематичного та цілеспрямованого використання в навчальному процесі систем штучного інтелекту. Запропоновано науково обгрунтовану методику активізації навчально-пізнавальної діяльності на базі систем штучного інтелекту у процесі навчання інформатики, яка забезпечує ефективну навчально-пізнавальну діяльність учнів під час вивчення теоретичного матеріалу та розв'язування задач, сприяє розвитку творчого мислення, формуванню дослідницьких навичок. Встановлено, що активізація навчання учнів найбільш ефективна за умов належної організації самостійного вивчення матеріалу шляхом проведення бази знань за підручником, допоміжною літературою, інформаційними ресурсами мережі Internet. Розроблено методику вивчення в загальноосвітніх школах Internet-технологій на основі засобів експертних систем і систем розпізнавання мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА311827 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
17.

Олексюк О.Є. 
Активізація пізнавальної діяльності студентів у процесі загальнопедагогічної підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Є. Олексюк ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Уперше обгрунтовано та розроблено концептуальні засади інтеграції знань з матеріалознавства у професійній підготовці майбутніх фахівців швейного виробництва з урахуванням сучасних тенденцій у науці, освіті й виробництві, дидактичну модель навчального предмета "Матеріалознавство швейного виробництва", що визначає структуру та компонентний склад навчального матеріалу, модель інтеграції знань з матеріалознавства з урахуванням професійних вимог до фахівців сучасного швейного виробництва, структурно-навчального процесу. Уточнено рівні реалізації дидактичної інтеграції матеріалозавства та навчальних предметів природничо-наукового циклу, що характеризують ступінь змін інтеграційного змісту та обумовлюються інтеграцією змістового й процесуального компонентів навчання. Розвинуто методи та форми організації навчання учнів ПТНЗ швейного профілю на інтеграційній основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 р30 + Ч481.22 +
Шифр НБУВ: РА339924

Рубрики:

      
18.

Форостюк Т.В. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів 5 - 6 класів у процесі вивчення лексики й фразеології української мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Форостюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Висвітлено наукові основи активізації навчальної діяльності. Проаналізовано нагромаджений досвід вирішення проблеми . Теоретично обгрунтовано перспективні шляхи його використання на уроках мови. Визначено психолого-педагогічні умови, необхідні для розвитку пізнавальної активності учнів. Запропоновано систему роботи, яка сприяла формуванню інтересу до уроків мови. Ефективність її обгрунтовано теоретично та підтверджено практично.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.33
Шифр НБУВ: РА312831 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Ващук О.В. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання засобами нових інформаційних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Ващук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості активізації пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів загальноосвітньої школи на уроках трудового навчання за допомогою засобів нових інформаційних технологій (НІТ). Визначено й експериментально апробовано педагогічні умови розробки комп'ютерної навчальної програми, етапи її складання, шляхом організації діяльності учнів зазначеного віку у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання з використанням засобів НІТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 + Ч421.266.0 + Ч4521.267
Шифр НБУВ: РА319945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Сільвейстр А.М. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках вивчення нового навчального матеріалу з електродинаміки з застосуванням комп'ютера: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.М. Сільвейстр ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено методичну систему, яка активізує пізнавальну діяльність учнів на уроках вивчення нового навчального матеріалу з електродинаміки з застосуванням комп'ютера. Розглянуто технічний та методичний аспекти застосування ЕОМ для вивчення нового навчального матеріалу в загальноосвітній школі (ЗОШ). Апробовано методичну систему педагогічних програмних засобів і розробок, що реалізуються на базі ЕОМ під час вивчення нового матеріалу з фізики з розділу "Електродинаміка" в ЗОШ. Запропоновані методичні розробки стимулюють підвищення активізації пізнавальної діяльності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)21-36
Шифр НБУВ: РА311543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського