Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (3)Тематичний інтернет-навігатор (5)Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (913)Книжкові видання та компакт-диски (499)Журнали та продовжувані видання (552)
Пошуковий запит: (<.>U=О8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Вакуленко К.Є. 
Вибір автотранспортного засобу на маршрутах міського пасажирського транспорту: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / К.Є. Вакуленко ; Харк. нац. акад. міськ. гос-ва. — Х., 2009. — 23 с. — укp.

Проаналізовано наукові підходи та методи вибору транспортних засобів на міських пасажирських маршрутах. Розроблено математичну модель вибору раціональної пасажиромісткості автотранспортного засобу. Наведено пропозиції щодо визначення тарифу на маршрутах міського пасажирського транспорту. Визначено закономірності зміни економічних і соціальних показників роботи маршруту від параметрів автотранспортного засобу. Запропоновано підхід щодо вибору автотранспортного засобу для роботи на маршрутах міського пасажирського транспорту, який дозволяє транспортним підприємствам забезпечити конкурентоспроможність транспортних послуг на ринку міських пасажирських перевезень з урахуванням вимог пасажирів, через зменшення їх транспортної стомлюваності, у разі цього не зашкодивши своїм економічним інтересам.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5 +
Шифр НБУВ: РА367935

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Калюжний М. В. 
Визначення довжини перегону маршруту міського пасажирського автомобільного транспорту: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / М. В. Калюжний ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2011. — 21 с. — укp.

Визначено довжину перегону маршруту міського пасажирського автомобільного транспорту, що забезпечує мінімальні витрати часу пасажирів на пересування. На підставі аналізу методів організації перевезень пасажирів для зменшення витрат часу на пересування визначено фактори, які впливають на час пересування пасажирів. Розроблено математичні моделі, які описують вплив довжини перегону маршруту міського пасажирського автомобільного транспорту на технічну швидкість транспортного засобу на перегоні маршруту і тривалість його простою на зупиночних пунктах. Встановлено закономірності зміни середньої довжини перегону, що забезпечує мінімальні витрати часу пасажирів на пересування залежно від параметрів перевізного процесу. Надано рекомендації щодо визначення середньої довжини перегону міського пасажирського автомобільного транспорту, що забезпечує мінімальні витрати часу пасажирів на пересування. Встановлено, що довжина перегонів, яка забезпечує мінімальні витрати часу пасажирів на пересування, з достатньою точністю описується лінійним регресійним рівнянням, в якому як змінні виступають параметри транспортного засобу, пасажиропотоку й умови руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5
Шифр НБУВ: РА380080 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Загоруй О.О. 
Вплив паркування транспорту на пропускну здатність вулично-дорожньої мережі: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.О. Загоруй ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

За результатами досліджень установлено особливості використання легкових індивідуальних автомобілів у містах. Проаналізовано мережі автомобільних стоянок та показано, що паркування транспортних засобів біля тротуарів погіршує видимість, знижує пропускну здатність вулиці, підвищує імовірність виникнення дорожньо-транспортних подій. Розроблено методику формування процесу паркування з використанням автомобільної стоянки, яку розглянуто як інженерно-планувальний заход організації дорожнього руху, що дозволяє максимально звільнити проїзну частину вулиці від транспорту, що стоїть. За результатами досліджень характеристик руху потоків автомобілів у зоні впливу стоянок запропоновано методику визначення умов безпеки руху транзитних автомобілів, за умов зміни руху автомобілів, що заїжджають та виїжджають з автомобільної стоянки. Сформульовано принцип визначення втрат часу автомобілів у зоні впливу стоянок у разі зміни швидкості руху автомобілів і пропускної здатності вулиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.024 +
Шифр НБУВ: РА354070

Рубрики:

      
4.

Санько Я.В. 
Довгострокове прогнозування обсягів перевезень пасажирів трамваєм з урахуванням впливу зовнішнього середовища (на прикладі ХКП "Міськелектротранс": автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Я.В. Санько ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2010. — 22 с. — укp.

Проаналізовано наукові підходи до визначення стану системи в майбутньому та прогнозування обсягів перевезень пасажирів. Розроблено математичну модель визначення ймовірностей переходу параметрів елементів транспортної системи міських пасажирських перевезень з початкового в кінцевий стан у замкненому стані з урахуванням впливу змін у зовнішньому середовищі та проведено оцінювання адекватності моделі. На основі методу експертних оцінок визначено вагові коефіцієнти елементів системи, що дозволило одержати адекватні значення ймовірностей переходу параметрів елементів транспортної системи міських пасажирських перевезень з початкового в кінцевий стан. Досліджено вплив функцій змін зовнішнього середовища та вагових коефіцієнтів елементів системи на обсяги перевезень пасажирів трамваєм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.354.22 + О828.03
Шифр НБУВ: РА375129 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
5.

Омеляненко Г.В. 
Електромеханічний перетворювач енергії інерційного накопичувача для мереж тягового електропостачання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Г.В. Омеляненко ; Харк. держ. політехн. ун-т. — Х., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці та дослідженню системи електромеханічного перетворення енергії інерційного накопичувача для тягових електричних мереж, концепція створення якого базується на перспективних енергетичних та транспортних технологіях. Розроблено концепцію створення перспективного інерційного накопичувача з електромеханічним перетворювачем енергії у вигляді машини постійного струму з тиристорним комутатором. Створено математичну модель цієї машини, що дозволяє аналізувати вплив параметрів накопичувача на різноманітні режими його роботи. Введено поняття кутової характеристики, що оцінює вплив кута навантаження на процеси обміну енергією між об'єктами тягової мережі. Створено математичну модель процесу комутації струму в обмотці якоря, за допомогою якої досліджено вплив параметрів на рівень номіналів елементної бази комутаторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О801.71
Шифр НБУВ: РА307474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Зачек О.І. 
Електромеханічні процеси та характеристики тягового частотно-керованого асинхронного електроприводу тролейбуса: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / О.І. Зачек ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2000. — 19 с. — укp.

Описано тяговий частотно-керований асинхронний електропривід тролейбуса з системою керування, в якій використано функціональний перетворювач, що дозволяє формувати м'які тягові характеристики за частот напруги живлення двигуна, нижчих та рівних номінальній. Розглянуто його математичну і цифрову моделі. Створено експериментальну установку, за допомогою якої перевірено адекватність результатів математичного і фізичного експериментів. На підставі застосування математичних моделей, а також експериментальної установки проведено дослідження електромеханічних процесів та характеристик розробленого електроприводу за робочих та екстремальних режимів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О831.7
Шифр НБУВ: РА309847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Лежнева О.І. 
Ефективність експресних маршрутних перевезень пасажирів у найбільших містах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.І. Лежнева ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2007. — 18 с. — укp.

Наголошено на необхідності здійснення заходів, спрямованих на соціальний захист людей. Зазначено щодо доцільності забезпечення параметрів їх поїздки у міському пасажирському транспорті, за яких транспортне стомлення пасажирів, витрати на проїзд та негативний вплив на навколишнє середовище мають бути мінімальними. Запропоновано використовувати новий критерій оцінки ефективності експресних маршрутних перевезень пасажирів, який дозволяє враховувати соціально-економічні наслідки транспортного процесу для суспільства в цілому. Виявлено закономірності пасажиропотоків та розроблено математичні моделі розрахунку кореспонденцій залежно від кількості експресних автобусів на маршруті. Наведено математичну модель оцінки ефективності експресного режиму руху за маршрутом, що дозволило встановити загальні закономірності, притаманні комбінованому режиму руху, та визначити раціональне застосування його видів з урахуванням соціально-економічних наслідків транспортного процесу. Використання розробленої методики впровадження експресного режиму руху за маршрутами міського пасажирського транспорту дозволяє вибирати раціональні параметри маршрутів з комбінованим режимом руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5 +
Шифр НБУВ: РА349227

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Енглезі І.П. 
Ефективність координованого управління транспортними потоками: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / І.П. Енглезі ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Визначено шляхи удосконалення організації управління транспортними потоками за рахунок підвищення рівня технології координованого управління. Зроблено формалізований опис процесу координованого управління на основі системного аналізу та побудовано його системну модель. Удосконалено структуру управління підсистеми шляхом введення запропонованих світлофорних контролерів для підвищення надійності та швидкодії процесу управління. Розроблено математичну модель зміни інтенсивності транспортного потоку протягом доби в аналітичній формі з урахуванням необхідної точності управління й імовірних складових транспортного потоку методом дослідження часових рядів. Вирішено задачу оптимізації часових затримок транспортних засобів на магістралі координованого управління, що спряє підвищенню його ефективності. Дане рішення запропоновано реалізувати у вигляді зворотного зв'язку з управління в алгоритмі координації тривалістю основного такту циклу світлофорного регулювання на перехресті. Створено алгоритм координованого управління траспортними потоками та розроблено програмне забезпечення для його практичного застосування у діючих системах управління рухом у містах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.03 +
Шифр НБУВ: РА332119

Рубрики:

      
9.

Вдовиченко В.О. 
Ефективність функціонування міської пасажирської транспортної системи: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / В.О. Вдовиченко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розроблено математичну модель функціонування міської пасажирської транспортної системи. З використанням методів математичного програмування удосконалено методику розрахунку матриці міжрайонних кореспонденцій пасажирів, яка базується на гравітаційному законі розселення. Експериментально одержано функцію привабливості маршрутів міської пасажирської транспортної системи, що дає змогу визначити перерозподіл пасажиропотоків у маршрутній мережі. На прикладі міської пасажирської транспортної системи м.Суми виявлено закономірності зміни показників ефективності системи за умов її розвитку завдяки збільшенню парку транспортних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.353-07 в611 + О808.5 +
Шифр НБУВ: РА331217

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
10.

Бородич П.Ю. 
Закономірності діяльності в системі "рятувальник-екстремальне середовище" на станціях метрополітену: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.04 / П.Ю. Бородич ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Визначено закономірності діяльності рятувальників під час аварійно-рятувальних робіт на станціях метрополітену (АРР СМ). Розроблено метод імітаційного моделювання АРР СМ, використання апарату E-мереж, який відображає закономірності організації та проведення повного комплексу АРР СМ, що являє собою функціонування системи "рятувальник - надзвичайна ситуація" на станції метрополітену. Визначено, що закономірністю виконання типових операцій рятувальниками є опис розподілу часу їх виконання за допомогою beta-розподілу. Уточнено закономірності роботи в ізолюючих апаратах, зокрема, з'ясовано, що розподіл витрат повітря під час роботи в апаратах на стисненому повітрі є скошеним, а розподіл подачі кисню в регенеративних апаратах - нормальним. За результатами імітаційного експерименту одержано багатофакторні нелінійні оцінки закономірностей, що характеризують час виконання окремих етапів АРР СМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О818.025н6 + Ц9-532 +
Шифр НБУВ: РА365860

      
Категорія: Транспорт   
11.

Душник В.Ф. 
Заспокоєння руху в центральних частинах міст стримуванням транспортних потоків: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.22.01 / В.Ф. Душник ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Запропоновано метод стримування транспортного потоку на підході до зон заспокоєння руху в центральних частинах найбільших та великих міст. Розроблено методику стримування транспортних потоків на підходах до зон заспокоєного руху методами світлофорної сигналізації. Наведено рекомендації щодо швидкісних режимів пересування транспорту в таких зонах. Обгрунтовано верхні межі швидкості пересування в зоні заспокоєного руху та поза нею за ймовірністю скоєння дорожньо-транспортних подій під час взаємодії транспортних і пішоходних потоків. Визначено закономірності деформації транспортного потоку на виході з регульованого перехрестя та отримано аналітичні залежності розпаду сформованої групи автомобілів, на основі яких визначено критичну відстань між перехрестями за якої є доцільним введення режиму їх сумісної роботи в режимі координації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02 + О807.58 +
Шифр НБУВ: РА328221

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Куниця О.А. 
Зниження часу очікування пасажирами міських маршрутних транспортних засобів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.А. Куниця ; Харк. нац. акад. міск. госп-ва. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розвинуто наукові положення стосовно визначення та зменшення часу очікування пасажирами міських маршрутних транспортних засобів. Зниження цього часу є головним внутрішнім резервом перевізного процесу пасажирів, а також напрямком підвищення якості даного процесу. З'ясовано, що відхилення значень дійсного часу очікування пасажирів від його планових значень відбувається під час виконання процесу перевезень. Зазначено, що його доцільно знижувати лише під час виконання цього процесу в режимі реального масштабу часу шляхом оперативного керування. Здійснено дослідження за умов реалізації оперативного втручання керування міською маршрутною мережею автомобільного транспорту з використанням переваг засобів мобільного з'язку та комп'ютерної техніки. Створено модельний комплекс, з використанням якого одержано теоретичні залежності, що з урахуванням зміни поточних значень факторів дозволяють формування пасажиропотоків і руху автобусів, а також зменшувати час очікування пасажирів. З метою зменшення дійсного часу очікування створено новий науковий продукт - алгоритм прийняття рішень щодо розробки заходів оперативного керування параметрами перевезень кожного транспортного засобу у режимі реального масштабу часу. Даний алгоритм розроблено на підставі поєднання різних частин набору теоретичних залежностй модельного комплексу та використання поточних даних, що надає автоматична система оперативного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5 +
Шифр НБУВ: РА356529

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Мокін О.Б. 
Ідентифікація параметрів моделей та оптимізація режимів системи електропривода трамвая з тяговими електродвигунами постійного струму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / О.Б. Мокін ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2006. — 19 с. — укp.

З'ясовано шляхи мінімізації втрат електроенергії у системі електропривода трамвая з електродвигунами постійного струму послідовного збудження (ЕДПЗ) за рахунок побудови та реалізації законів оптимального керування режимами роботи цієї системи. Побудовано лінійно-параболічну математичну модель кривої намагнічування ЕДПЗ. Запропоновано метод експериментальної ідентифікації моделі динаміки системи електропривода трамвая. Одержано оптимальні закони зміни струму якоря та кутової швидкості обертання вала ротора ЕДПЗ системи електропривода трамвая з транзисторним керуванням для режиму сталого навантаження, реалізація яких призводить до мінімізації втрат електроенергії у системі елекроприводів трамвая під час його руху за маршрутом від однієї зупинки до наступної. Зазначені оптимальні закони одержано також для режимів недо- та перевантаження. Побудовано оптимальні закони зміни напруги якоря електродвигуна системи електропривода трамвая.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О822-042.2 +
Шифр НБУВ: РА348405

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Григоров М.А. 
Інформаційне забезпечення для моделювання та керування транспортними потоками у великих містах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / М.А. Григоров ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2005. — 18 с. — укp.

Розроблено методологічні засади та інструментальні засоби для побудови математичного забезпечення автоматичними системами управління дорожнім рухом для складної вулично-дорожньої системи міста, а також впроваджено алгоритмічні моделі, які сприяють пошукам шляхів, спрямованих на зниження концентрації потоків транспортних засобів і взаємпов'язаних з ними економічних збитків. Для ефективного управління багатопараметричною системою автоматизованого управління дорожнім рухом запропоновано алгоритмічну реалізацію локального та мережного управління транспортними потоками. Оптимізацію розподілу транспортних потоків у мережі здійснено за допомогою графів з обмеженнями. Розроблено імітаційну модель руху транспортних засобів за вулично-дорожньою мережею, яка дозволяє оцінити час їх руху поміж районами міста. Розглянуто закономірності формування величини таких транспортних кореспонденцій. Установлено, що на кожному шляху слідування ця величина обернено пропорційна часу руху між районами міста. Дані величини можна описати лінійним регресивним рівнянням, в якому параметри районів відправляння, прибуття та маршруту слідування представлено у вигляді змінних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02 +
Шифр НБУВ: РА338700

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Рябець Я.В. 
Комплексна оцінка потенційної небезпеки руху на перехрестях: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Я.В. Рябець ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено й удосконалено методи оцінювання небезпеки перехресть на вулично-дорожній мережі шляхом оцінювання ступеня конфліктності транспортних і пішохідних потоків і подальшого інтегрованого оцінювання небезпеки перехресть на одному рівні з їх використанням. За результатами аналізу існуючих методів оцінювання небезпеки перехресть на одному рівні виявлено невідповідність підходів щодо визначення їх небезпеки сучасній ситуації на вулицях міст. Досліджено статистичні дані щодо аварійності в різних регіонах України. Проведено теоретичні й експериментальні дослідження та виділено групу найбільш суттєвих конфліктних аспектів, встановлено взаємозв'зок між ними. Запропоновано алгоритм вибірки даних про аварійність на перехрестях, розроблений за принципом відбору місць концентрації дорожньо-транспортних пригод, що характеризуються високим ступенем конфліктності між транспортними та пішохідними потоками. На базі алгоритму сформовано методику, що дозволяє проводити комплексне оцінювання потенційної небезпеки на діючих перехрестях та тих, що проектуються.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.020.3 +
Шифр НБУВ: РА362059

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Полозенко П.М. 
Комплексна оцінка режимів світлофорного регулювання на перехрестях: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / П.М. Полозенко ; Укр. трансп. ун-т. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням розробки методу комплексної оцінки режимів світлофорного регулювання на перехрестях вулично-дорожньої мережі, що враховує схеми організації дорожнього руху: параметри дорожнього руху і показники безпеки руху, для удосконалення технології управління світлофорною сигналізацією. Розроблено комплексний метод оцінки, а на його базі методику удосконалення технології управління транспортними потоками на регульованих перехрестях, яка дозволяє отримувати кількісну характеристику якості режимів світлофорного регулювання, удосконалювати режими світлофорного регулювання, обгрунтовувати та розраховувати режими світлофорного регулювання "за окремими напрямками" (сигнальними групами), оцінювати запропоновані до реалізації схеми організації руху з точки зору забезпечення необхідного рівня безпеки руху на стадії проектування, а також автоматизувати процес проектування світлофорних об'єктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О807.58

      
Категорія: Транспорт   
17.

Горбачов П.Ф. 
Концепція формування систем маршрутного пасажирського транспорту в містах: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.01 / П.Ф. Горбачов ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2009. — 39 с. — укp.

На основі теорії транспортних систем і принципів системного аналізу, розроблено концепцію формування систем маршрутного пасажирського транспорту в містах. Показано, що транспортні фактори недоцільно використовувати за розрахунків матриць трудових кореспонденцій, а формування матриці розглядати як випадковий процес розподілу відомих місткостей транспортних районів з прибуття та відправлення між її елементами. Для одержання достовірних результатів формування систем маршрутного пасажирського транспорту в містах запропоновано інтервальну концепцію моделювання потреб населення в трудових пересуваннях. Введено поняття привабливості шляху прямування маршрутним транспортом. Розроблено спосіб розрахунку відносної привабливості шляхів на основі ймовірності використання альтернативних шляхів, визначеного за допомогою імітаційного експерименту закону розподілу часу очікування транспорту на зупинці, шляхом розв'язку системи інтегральних рівнянь та одержано коефіцієнт функції привабливості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5 +
Шифр НБУВ: РА367359

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Розводюк М.П. 
Математичні моделі для вдосконалення методів оцінки стану та відновлення основних електротехнічних систем міських трамваїв: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / М.П. Розводюк ; Вінниц. нац. техн. ун-т. — Вінниця, 2004. — 19 с.: рис. — укp.

Удосконалено методи оцінки стану та відновлення основних електротехнічних систем трамваїв Вінниці шляхом побудови математичних моделей. Одержано математичну модель, яка дозволяє визначити залишковий ресурс тягового електродвигуна за станом ізоляції обмотки якоря. Синтезовано математичні моделі функціонування та оцінки технічного стану прискорювача трамвая. Досліджено процеси споживання електроенергії трамваями Вінницького трамвайно-тролейбусного управління на маршрутах. Синтезовано математичні моделі оцінок характеристик працездатності функціональних систем трамваїв та алгоритм їх реалізації з використанням авторегресійних залежностей. Запропоновано новий підхід щодо здійснення розрахунків запасних комплектів шляхом введення в розрахункові формули залежності від імовірності відновлення відмовлених систем. Синтезовано структури систем технічної діагностики тягового електродвигуна та прискорювача трамвая.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О822-08
Шифр НБУВ: РА331088

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Славич В.П. 
Методи і моделі системи автоматизованого управління транспортними потоками міста: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.П. Славич ; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2009. — 20 с. — укp.

Вирішено наукове завдання автоматизованого управління транспортним потоком міста. Розроблено відповідні методи, математичні моделі й алгоритми з питань ефективної організації транспортного руху. Проаналізовано методи та моделі процесу управління об'єктами транспортних потоків, зокрема, існуючих автоматизованих систем управління дорожнім рухом, моделей утворення транспортних заторів і черг. Запропоновано модель розрахунку локальних управляючих дій у разі виникнення черги. Встановлено умови насиченості перехрестя за заданими значеннями інтенсивностей потоків. Визначено параметри управляючих сигналів на перехресті для перерозподілу транспортних потоків, що забезпечують мінімум сумарної тривалості затримки транспортних засобів за час існування затору. Розроблено модель утворення транспортної черги у системі взаємопов'язаних перехресть, яка передбачає врахування можливостей обгону транспортних засобів одне другим, і дозволяє визначити довжини черг об'єктів транспортних систем. Запропоновано модель режимів світлофорної сигналізації з використанням апарату нечіткої логіки. Розроблено модель автоматизованої системи управління дорожнім рухом на базі запропонованих моделей, що дозволяє організувати ефективне управління потоком транспортних засобів міста шляхом вибору альтернативних варіантів управління світлофорною сигналізацією з метою надання раціональних режимів регулювання, мінімізуючи час перебування даних засобів у системі перехресть. Проведено її експериментальне дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.03 +
Шифр НБУВ: РА364692

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Васильєва Г.Ю. 
Методи мінімізації затримок транспорту на магістральній вулично-дорожній мережі міст України: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.23.20 / Г.Ю. Васильєва ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Показано необхідність розробки системного підходу до вирішеня проблеми затримок транспорту на магістральній вулично-дорожній мережі міст з урахуванням їх планувальної структури, особливо центральної зони. Розроблено класифікацію умов і факторів виникнення транспортних затримок у містах. Для проведення експериментальних досліджень затримок транспорту у містах розроблено портативний прилад ПРИЗ ГС-88 і спеціальну облікову форму, за допомогою яких були обстежені регульовані перехрестя у центральній зоні міст Києва, Горлівки, Краматорська. На підставі порівняння результатів обстежень з величинами затримок, одержаними за формулою Вебстера, показано, що похибка становить 5,8 - 14,32 %. Розроблено програму оптимізації циклу світлофорного регулювання за критерієм мінімізації затримок. Створено алгоритм процедури прийняття рішень з удосконалення регулювання й організації руху транспорту на ізольованому перехресті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036 +
Шифр НБУВ: РА351661

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського