Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (343)Книжкові видання та компакт-диски (337)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(4УКР)52$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 75
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Яців Я.М. 
Національно-патріотичне виховання учнівської молоді у позаурочний час на західноукраїнських землях (1919 - 1939 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Я.М. Яців ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2005. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження проблеми національно-патріотичного виховання учнів у позаурочний час на західноукраїнських землях у 1919 - 1939 рр. З'ясовано соціально-політичні та культурно-освітні передумови розвитку ідеї національно-патріотичного виховання. Висвітлено внесок західноукраїнських педагогів і просвітянських діячів освіти у розробку теоретичних засад національно-патріотичного виховання означеної доби. Проаналізовано зміст, форми і методи виховного процесу, охарактеризовано його особливості та провідні тенденції. Встановлено можливості творчого використання історичного педагогічного досвіду за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 +
Шифр НБУВ: РА335229

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Щербакова О.Л. 
Педагогічні погляди та просвітницька діяльність Я.Ф.Чепіги (кінець XIX - початок XX ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Л. Щербакова ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему вивчення, узагальнення та систематизації провідних ідей однієї з визначних особистостей вітчизняної гуманістичної педагогіки, фундатора національної школи в Україні - Я.Ф. Чепіги. Визначено теоретичні засади дослідження проблеми педагогічної та просвітницької спадщини Я.Ф. Чепіги. Проаналізовано педагогічні ідеї кінця XIX - початку XX ст. як головні фактори становлення його педагогічних поглядів. Виявлено основні суперечності процесу становлення та розвитку педагогічних ідей Я.Ф. Чепіги. У порівняльному аспекті проаналізовано провідні погляди діяча та прогресивих педагогів кінця XIX - початку XX ст. Розкрито суть науково-педагогічних ідей вченого щодо національної освіти та виховання. Охарактеризовано педагогічну та просвітницьку діяльність Я.Ф. Чепіги. Висвітлено та теоретично обгрунтовано перспективні напрями творчого використання його спадщини для вирішення освітньо-виховних проблем на сучасному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52-8 Чепіга, Я.Ф. +
Шифр НБУВ: РА364069

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Шпак В.П. 
Теоретичні та практичні засади реабілітаційної діяльності виправно-виховних закладів в Україні (XIX - початок XX ст.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.П. Шпак ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 43 с. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми реабілітаційно-педагогічної роботи з "важкими у виховному розумінні" дітьми в Україні у XIX - на початку XX ст. Здійснено класифікацію термінологічніх понять дослідженої проблеми. Визначено витоки та висвітлено еволюцію ідеї педагогічної реабілітації "важких у виховному розумінні" дітей, починаючи від філантропізму, на підставі практики авторських і експериментальних педагогічних закладів у контексті діяльності виправно-виховних закладів. Охарактеризовано внесок зурубіжних і вітчизняних педагогів, юристів, лікарів, громадських діячів, діячів освіти до розробки теоретичних засад реабілітаційної діяльності вітчизняних виправно-виховних закладів XIX - початку XX ст. Визначено й науково обгрунтовано опікунський, лікувально-педагогічний і соціально-педагогчний етапи становлення та розвитку реабілітаційної діяльності цих закладів в Україні у даний період. Узагальнено досвід педагогічної реабілітації різних категорій "важких у виховному розумінні" дітей у XIX - на початку XX ст. Охарактеризовано напрями розвитку ідеї педагогічної реабілітації "важких" дітей за сучасних умов реформування освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч424(4УКР)719 + Х884.9(4УКР)024-1 + Х2(4УКР)5-628.4 +
Шифр НБУВ: РА348583

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Шарата Н.Г. 
Педагогічні ідеї та громадсько-просвітницька діяльність М.М.Аркаса: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Г. Шарата ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні надбання, освітянську діяльність М.М. Аркаса - українського громадсько-просвітницького діяча, який жив і творив на Півдні України в останній чверті ХІХ - на початку ХХ ст. Проведено цілісний аналіз життєвого та творчого шляху М.М Аркаса. Проаналізовано історичні, соціокультурні, родинні передумови становлення та розвитку світогляду М.М. Аркаса. Висвітлено головні напрями його педагогічної та просвітницької діяльності. Розкрито зміст і педагогічну спрямованість книги "Історія України-Русі". Визначено роль М.М. Аркаса у започаткуванні розгалуженої системи національної освіти на селі та запровадженні української мови навчання в початковій школі. Доведено актуальність педагогічних ідей М.М. Аркаса для розвитку сучасної освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52-8 Аркас, М.М. + Т3(4УКР)5-8 Аркас +
Шифр НБУВ: РА367506

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Шапошнікова Л.М. 
Розвиток ідей про самоосвіту школярів в історії вітчизняної педагогіки (кінець XIX - поч. ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.М. Шапошнікова ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 19 с. — укp.

Вперше проведено системне дослідження історії розвитку ідей про самоосвіту в Україні у XIX - на початку XX ст. в історико-педагогічному та соціально-педагогічному аспектах. Конкретизовано сутність поняття "самоосвіта". Виявлено основні тенденції розвитку самоосвіти учнів у вітчизняній педагогіці кінця XIX - початку XX ст. Охарактеризовано основні етапи еволюції ідей щодо організації самоосвіти учнів у вітчизняній педагогіці. Визначено базові рівні самоосвіти (інституційний, позаінституційний, оказіональний). Розкрито особливості розвитку самоосвіти як освітнього феномена. Виокремлено три етапи розвитку ідей про самоосвіту (фрагментарних наукових знань про самоосвіту, створення перших наукових теорій самоосвіти, самоосвітніх концепцій), визначено часові межі даного процесу. Визначено історичні особливості самоосвітньої діяльності та її основні завдання (поширення знань та підвищення освітньо-культурного рівня населення, розумове виховання та формування навичок самоосвіти, самовиховання та саморозвиток з метою подальшої самореалізації особистості). Розглянуто ідеї прогресивних вітчизняних педагогів досліджуваного періоду щодо формування науково-теоретичних засад та розвитку практики самоосвіти. До наукового обігу введено маловідомі та невідомі раніше архівні матеріали. Показано можливість використання вітчизняного досвіду організації самоосвіти в сучасній українській школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.69 + Ч33(4УКР)52 +
Шифр НБУВ: РА350483

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Чуйко С.Р. 
Організація навчального процесу в ліцеях України (ХІХ - перша половина ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Р. Чуйко ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена історико-педагогічному аналізу процесу розвитку ліцеїв в Україні протягом ХІХ - першої половини ХХ століть у контексті особливостей організації навчального процесу. У роботі відтворено цілісну картину формування ліцейної освіти на українських землях, досліджено генезис змісту освіти, визначено тенденції та пріоритети організації навчання в ліцеях України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Черненко В. О. 
Педагогічні ідеї про національну школу і виховання у творчій спадщині Лесі Українки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В. О. Черненко ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто педагогічні ідеї Лесі Українки як складову її особистісного та громадянського світогляду. Визначено основні етапи історичного розвитку поглядів на зміст і роль спадку письменниці (1898 - 1917 - дореволюційний; 1917 - 1990 рр. - радянський, з 1991 р. - сучасний). З'ясовано актуальні напрямки впровадження педагогічних ідей Лесі Українки про національну школу і виховання в освітній процес сучасної України. Подальшого розвитку та конкретизації набули зміст понять "національна школа", "національне виховання", "педагогічні ідеї Лесі Українки".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52-8 Леся Українка + Ш5(4УКР)5-4 Українка Л. 3 +
Шифр НБУВ: РА380754 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Черкасова С.О. 
Просвітницько-педагогічна діяльність студентських громадських організацій університетів України (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.О. Черкасова ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2001. — 20 с. — укp.

На підставі вивчення історико-педагогічної літератури й архівних матеріалів проаналізовано соціально-політичні, освітні та культурні умови виникнення студентських громадських організацій, встановлено динаміку їх розвитку. Визначено й обгрунтовано етапи та розкрито зміст просвітницько-педагогічної діяльності студентських громадських організацій університетів України другої половини XIX - початку XX ст., охарактеризовано її напрями, узагальнено форми, досвід роботи, показано шляхи творчого його використання в сучасній національній вищій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52
Шифр НБУВ: РА313396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Черкасов О.В. 
Формування загальнотеоретичних основ дослідження історії освіти в Україні (друга половина XIX - початок XX століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Черкасов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Досліджено основні тенденції формування загальнотеоретичних принципів дослідження історії освіти та педагогічної думки в Україні у другій половині XIX - на початку XX ст. Проаналізовано особливості предметної інтерпретації історико-педагогічних знань, виявлено специфіку становлення термінологічного апарату даного наукового напрямку у визначених хронологічних межах. Узагальнено творчий доробок дослідників проблеми систематизації історико-педагогічних знань у зіставленні з загальним станом зарубіжної та вітчизняної науки. Вперше введено до наукового обігу нові та маловідомі факти, ідеї, концепції, пріоритети, імена дослідників у сфері вивчення історико-педагогічного процесу. Виявлено чинники інформаційного, змістового, номінаційного формування концептуальних принципів вітчизняної історії педагогіки та їх вплив на проблему інтеграції світового та регіонального імперативів. Охарактеризовано процес інституціалізації історії педагогіки України та динаміку її становлення як самостійної галузі наукових знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 +
Шифр НБУВ: РА333168

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Цибанюк 
Управління системою фізичного виховання школярів на Буковині (друга половина ХІХ- початок ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Олександра Олександрівна Цибанюк ; Прикарпатський національний ун-т ім. Василя Стефаника. — Івано-Франківськ, 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч513(4УКР337)5
Шифр НБУВ: РА360319

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Ціось 
Проблема індивідуального підходу у процесі навчання молодших школярів у вітчизняній педагогіці (кінець XIX - початок ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Наталія Володимирівна Ціось ; Житомирський держ. ун-т ім. Івана Франка. — Житомир, 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.221 + Ч421.223.7
Шифр НБУВ: РА359160

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Форостян А.Ф. 
Розвиток естетичного виховання в середніх навчальних закладах освіти Півдня України (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.Ф. Форостян ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 19 с. — укp.

Здійснено ретроспективний аналіз розвитку естетичного виховання в середніх закладах освіти Півдня України у другій половині XIX - на початку XX ст. Визначено особливості розвитку художньо-естетичних дисциплін у навчально-виховному процесі гімназій, училищ та ліцеїв Південного регіону. Розглянуто концептуальні засади змісту та форм організації викладання естетичних дисциплін у системі середньої освіти. Показано можливості творчого використання позитивного історико-педагогічного досвіду естетичного виховання у практиці сучасної середньої та вищої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ч33(4УКР)52 +
Шифр НБУВ: РА350850

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Фомін В.В. 
Індивідуальний підхід в естетичному вихованні учнівської молоді у навчальних закладах України другої половини XIX - початку ХХ століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.В. Фомін ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено передумови зародження ідеї індивідуального підходу в історії світової педагогічної думки. Систематизовано та узагальнено теоретичні здобутки видатних представників вітчизняної педагогічної думки другої половини ХІХ - початку ХХ ст. з питань формування індивідуальної естетичної культури та форми, методи, прийоми їх реалізації в шкільній практиці тогочасних навчальних закладів. Висвітлено досягнення та внесок відомих представників музичного та художнього мистецтва у вирішення проблеми індивідуального підходу в естетичному вихованні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.355 +
Шифр НБУВ: РА349771

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Тимошенко К.В. 
Просвітницько-педагогічна діяльність Б.Д.Грінченка на Слобожанщині: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / К.В. Тимошенко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Проаналізовано діяльність Б. Грінченка. Визначено й науково обгрунтовано етапи його просвітницько-педагогічної діяльності. Доведено, що перший етап (1881 - 1905 рр.) був етапом становлення й інтенсивного розвитку просвітницько-педагогічних поглядів ученого, під час якого були розроблені концепція національної школи, засадничі принципи, методи та форми просвітницько-педагогічної діяльності. Установлено, що на другому етапі (1906 - 1910 рр.) - етапі вдосконалення просвітницько-педагогічних поглядів Б. Грінченка - відбулася зміна принципів і форм просвітницько-педагогічної діяльності, були створені та залучені суспільно-політичні організації до впровадження концепції національноі школи. Проаналізовано методи та форми просвіти школярів і дорослих у просвітницько-педагогічній спадщині педагога. Досліджено й обрунтовано науково-методичні складові у підготовці вчителів до просвітницько-педагогічної діяльності, запропоновані Б. Грінченком. Розроблено спецкурс "Теорія та практика просвітницько-педагогічної діяльності Б. Грінченка".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52-8 Грінченко,Б.Д. +
Шифр НБУВ: РА360971

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Терських Л.О. 
Культурологічні основи розвитку системи освіти та педагогічної думки на Донеччині в кінці ХІХ - початку ХХ століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.О. Терських ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено культурологічні витоки розвитку системи освіти, педагогічних ідей, просвітницької, наукової та педагогічної діяльності на Донеччині. Розкрито специфіку етнокультурної ситуації в регіоні та прогностичні тенденції розвитку освіти регіону. Обгрунтовано ідею полікультурної освіти, зважаючи на етнокультурні особливості регіону, осмислено освіту як культурологічне особистісно-орієнтоване явище. Здійснено цілісний культурологічний та історико-педагогічний аналіз розвитку різних типів шкіл, навчальних закладів, розкрито основні тенденції еволюційних процесів освіти визначеного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52
Шифр НБУВ: РА314462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
16.

Таран О.М. 
Проблеми дидактики в педагогічній спадщині С.Русової: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Таран ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Висвітлено динаміку становлення та розвитку дидактичних поглядів видатного українського педагога С.Русової (1856 - 1940 рр.), виділено й охарактеризовано в цьому процесі основні періоди: 1871 р. - кінець XIX ст. - виникнення інтересу до педагогічної праці та формування педагогічного покликання; початок XX ст. - 1917 р. - вивчення розвитку вітчизняної та зарубіжної педагогічної думки, глибоке осмислення новітніх підходів реформаторської педагогіки; 1917 - 1920 рр. - активна праця в уряді УНР, у реформуванні системи освіти в Україні; роки міграції - плідна праця у вищих школах, написання грунтовних монографічних досліджень з проблем дидактики. Виокремлено внесок С.Русової у розробку теоретичних і практичних питань теорії навчання, розкрито погляди на предмет та основні категорії дидактики, суть процесу навчання, мету та завдання навчання, зміст, принципи, форми й методи навчання, вимоги до вчителя. Виявлено прогресивні дидактичні ідеї С.Русової, які можуть бути використані для розробки концептуальних засад системи освіти та виховання за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52-211 +
Шифр НБУВ: РА326253

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Сухенко Т.В. 
Жіноча середня освіта в Україні (XIX - початок XX ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Т.В. Сухенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено систему жіночої освіти в Україні та ставлення російського уряду до цієї проблеми у XIX - початку XX ст., який одним з перших у Європі усвідомив доцільність жіночої середньої освіти та визначив головні засади її організації. Створення мережі дівочих закладів в Україні: пансіонів, інститутів, єпархіальних училищ, жіночих гімназій та прогімназій, фахових училищ - наслідок діяльності місцевої громадськості та приватних осіб. Визначено головні характерні риси навчально-виховного процесу в середніх жіночих закладах - практична спрямованість навчання та пріоритет виховних завдань перед навчальними. Запропоновано популяризувати історію благодійної діяльності приватних осіб та установ на користь жіночої освіти з метою виховання в сучасному суспільстві культури меценатства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)42 + Ч33(4УКР)52
Шифр НБУВ: РА313223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Собченко Т.М. 
Розвиток природничої освіти у початковій школі в історії педагогічної думки другої половини XIX - початку XX ст.: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.М. Собченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Висвітлено генезу природничої освіти, узагальнено науково-педагогічні погляди та розкрито внесок провідних учених другої половини XIX - початку XX ст. у розвиток природничої освіти у молодшій школі. Визначено й охарактеризовано основні етапи її становлення в Україні у досліджуваний період, наведено їх характеристику (1852 - 1870 - відновлення природознавства в початкових класах, інтенсивне формування теоретичних засад природничої освіти, шляхів її практичної реалізації; 1871 - 1900 рр. - вилучення природознавства з початкової школи, активна діяльність представників громадсько-педагогічного руху за його відновлення, науково-методичне обгрунтування організації природничої освіти; 1901 - 1920 рр. - поновлення початкової природної освіти, критика стану шкільного природознавства вченими, педагогами, їх боротьба за підвищення рівня засвоєння учнями знань з даної дисципліни). Проаналізовано науково-методичні засади, форми, методи та засоби навчання природничої освіти в початковій школі в Україні у другій половині XIX - початку XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.221 + Б.р(4УКР),022 +
Шифр НБУВ: РА357543

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Слюсаренко Н. В. 
Теорія і практика трудової підготовки дівчат у школах України (кінець XIX - XX ст.): автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Слюсаренко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2010. — 40 с. — укp.

Визначено та розкрито соціально-економічні, політичні, культурно-освітні, психолого-педагогічні чинники трудової підготовки дівчат, основні тенденції її становлення у загальноосвітніх школах кінця XIX - XX ст. Досліджено досвід трудової підготовки дівчат в історичній ретроспективі та виокремлено етапи та підетапи даного процесу в школах України кінця XIX - XX ст. Охарактеризовано структурні компоненти й особливості трудової підготовки дівчат у різні періоди розвитку вітчизняної школи. Розширено історико-педагогічні відомості про мету, зміст, форми, методи та засоби трудової підготовки дівчат у школах України. Обгрунтовано шляхи розбудови системи трудової підготовки дівчат у загальноосвітніх школах незалежної України та перспективи її розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч21.266 + Ч33(4УКР)6
Шифр НБУВ: РА373186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Скоропад І.В. 
Науково-просвітницька діяльність В.П.Науменка (1852 - 1919): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Скоропад ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Проаналізовано процес становлення й розвитку особистості В.Науменка - вчителя, методиста, редактора, видавця, вченого, політика, активного громадського діяча на тлі національно-просвітницького руху в Україні у другій половині XIX ст., визначено основні чинники формування його світогляду, а також розкрито зміст і спрямованість науково-просвітницької та педагогічної діяльності. Визначено роль просвітителя у розбудові української національної школи. Охарактеризовано загальнопедагогічні та методичні погляди та ідеї діяча стосовно розвитку національної освіти й виховання. До наукового обігу введено нові історико-педагогічні документи, що характеризують В.Науменка як ученого, педагога, методиста.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52-8 Науменко В.П. +
Шифр НБУВ: РА335743

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського